Jump to content

Problema E90 2005 320D


Recommended Posts

sambata am programare la bavaria........o sa va comunic ce se intampla si preturi!sper sa nu am ceva grav!masina mai face la fel dar parca mai rar.o data de doua ori pe zi!

gata am fost cu masina la Bavaria am facut o verificare totala a masini inclusiv tester si am platit 857 lei.

in suma asta intra asa - valva vacum(filtru epurator)166 fara tva - senzor placute fata 81,70 lei fara tva - senzor placute spate 85,79 lei fara tva - diagnoza 80 lei fara tva restul manopera!

deci manopera BMW 386,57 (fara tva) + piese BMW 334,27 (fara tva)=720 lei (fara tva)= 857,80 cu totul!

Masina acum merge impecabil parca fuge mai bine ,mai multa forta.raspunde mai bine la acceleratie!

Link to comment
Share on other sites

Ieri i-am facut schimbul de ulei si filtru aer+filtru ulei.astazi cand am mers cu ea prin oras am observat ca la o turatie constanta are fluctuatii de putere.Adica din cand in cand dar repet numai la turatie si viteza constanta imi fluctueaza turometru....parca as merge cu o dacie iarna cu motorul rece...sper ca intelegeti ce vreau sa spun.Aceste fluctuatii nu sunt mari .....si nici de lunga durata(cateva secunde 2,3 )!initial m-am gandit ca este motorina proasta(bag numai de la petromv)insa mi-am amintit ca am facut plinul acum o saptamana si deci este aceeasi motorina in masina de dinainte de a schimba cele doua filtre si uleiul.Cand s-au schimbat cele doua filtre si uleiul am stat langa masina si eu cred ca le-au pus bine(acum nu ca as fi eu vreu specialist)!multumesc si astept parerile voastre!

 

 

Deci pana la urma totul a fost de la valva vacuum?

Link to comment
Share on other sites

Ieri i-am facut schimbul de ulei si filtru aer+filtru ulei.astazi cand am mers cu ea prin oras am observat ca la o turatie constanta are fluctuatii de putere.Adica din cand in cand dar repet numai la turatie si viteza constanta imi fluctueaza turometru....parca as merge cu o dacie iarna cu motorul rece...sper ca intelegeti ce vreau sa spun.Aceste fluctuatii nu sunt mari .....si nici de lunga durata(cateva secunde 2,3 )!initial m-am gandit ca este motorina proasta(bag numai de la petromv)insa mi-am amintit ca am facut plinul acum o saptamana si deci este aceeasi motorina in masina de dinainte de a schimba cele doua filtre si uleiul.Cand s-au schimbat cele doua filtre si uleiul am stat langa masina si eu cred ca le-au pus bine(acum nu ca as fi eu vreu specialist)!multumesc si astept parerile voastre!

 

 

Deci pana la urma totul a fost de la valva vacuum?

Cred ca da.....acum nu mai face masina in nici un fel..merge beton...m-am dus astazi cu ea in 250 km/ora pe autostrada!

Link to comment
Share on other sites

Exagerezi. Hai sa nu fim mai catolici decat papa, suntem pe un forum, nu la politie, sa nu vedem doar offtopicul din posturi <_<. Intitatorul topicului a afirmat ca s-a rezolvat problema la masina :

Cred ca da.....acum nu mai face masina in nici un fel..merge beton...m-am dus astazi cu ea in 250 km/ora pe autostrada!

Deci el considera ca masina nu mai are nimic daca a atins 250 km/h. Ca nu toata lumea a crezut ca masina atinge acea viteza s-a vazut din posturile urmatoare.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
gata am fost cu masina la Bavaria am facut o verificare totala a masini inclusiv tester si am platit 857 lei.

in suma asta intra asa - valva vacum(filtru epurator)166 fara tva........Masina acum merge impecabil parca fuge mai bine ,mai multa forta.raspunde mai bine la acceleratie!

Ciudat. Citisem pe acest forum ca la E90 filtrul epurator nu se mai schimba, ci doar se curata (fiind facut - mai nou - din pastic si nu din pasla ca la E46).

Cum sta treaba defapt?

Edited by laur2009
Link to comment
Share on other sites

gata am fost cu masina la Bavaria am facut o verificare totala a masini inclusiv tester si am platit 857 lei.

in suma asta intra asa - valva vacum(filtru epurator)166 fara tva........Masina acum merge impecabil parca fuge mai bine ,mai multa forta.raspunde mai bine la acceleratie!

Ciudat. Citisem pe acest forum ca la E90 filtrul epurator nu se mai schimba, ci doar se curata (fiind facut - mai nou - din pastic si nu din pasla ca la E46).

Cum sta treaba defapt?

modelul nou nu se schimba, cica se curata cu benzina, zic unii, ca este doar un decantor, nu are filtre sau altceva, este doar plastic in el.

Link to comment
Share on other sites

Da, si tocmai asta este, ca desi colegul nostru lucian (initiatorul topicului) are E90, deci noul filtru epurator, Bavaria i-a vandut altul, nu i l-a curatat pe cel existent. Aici nu inteleg eu.

cel pe care eu l-am schimbat de pe a mea era modelul vechi de filtru, care avea o pasla in el, iar cel nou nu mai are pasla respectiva, este doar plastic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.