Jump to content

o bataie la motor


Recommended Posts

am mai intrebat o data despre bataia asta la motor miam schimbat uleiul pentru ca imi batea ceva la motor cu castrol 10w-40 de curand iar motorul mia mers super ok fara nici o bataie am facut un drum de cluj iar la un momendat am oprit si imi merge motorul foarte silentios iar la intoarcere din cluj a inceput o bataie puternica la motor(la relantiv motorul suna ca si un diesel)bataia se aude parca undeva la pistonul unu parca acolo se aude.cam ce parere aveti?chiar nu stiu de unde sa incep.oare pe tester imi spune ce problema e?iar ce ma nedumereste pe mine e de ce la plecare a mers foarte fin iar la intoarcere suna ca un diesel adevarat?
Link to comment
Share on other sites

daca accelerezi pe loc apar intreruperi in functionare (ca si cum ar merge in 2..3 pistoane)? rateuri ceva? daca accelerezi se amplifica bataia (zgomotul) ? Cumva se aude in distributie (in fata motorului acolo unde e lantul) fiindca poate sa fie patina rupta sau intinzatorul paradit...de exemplu..Zgomotele anormale in functionare (asa zisele batai) au cauze variate si manifestari pe masura cu grade de severitate diferite...Daca poti raspunde ar fi ok...
Link to comment
Share on other sites

daca accelerezi pe loc apar intreruperi in functionare (ca si cum ar merge in 2..3 pistoane)? rateuri ceva? daca accelerezi se amplifica bataia (zgomotul) ? Cumva se aude in distributie (in fata motorului acolo unde e lantul) fiindca poate sa fie patina rupta sau intinzatorul paradit...de exemplu..Zgomotele anormale in functionare (asa zisele batai) au cauze variate si manifestari pe masura cu grade de severitate diferite...Daca poti raspunde ar fi ok...

acolo se aude in fata la motor unde e si distributia acolo aud eu ca bate am pus masina pe groapa si de dedesuptse auzea zgomotul tot din fata motorului unde e distributia iar daca il turez la 2500ture se amplifica si zgomotul iar intreruperi nu sant merge normal iar daca ajunge la 3000de ture nu se mai aude zgomotul.inainte de a pleca la cj cand am pornit masina sa auzit bataia aia cateva secunde iar dupa aceia sa oprit si a mers ok motorul la intoarcere au inceput bataile si parca am avut impresia ca si tragea mai slab dar nu stiu daca era doar o impresie

Link to comment
Share on other sites

se poate sa fie de la lant. tu dupa ce ai pus un ulei mai gros ai mai "intarziat" efectul bataii, dar nu se rezolva doar cu schimbul de ulei daca s-a largit lantul sau s-a dus intinzatorul. se poate desface capacul de la distributie si sa tragi o privire pe acolo sa vezi in ce stare e lantul/intinzatorul.
Link to comment
Share on other sites

se poate sa fie de la lant. tu dupa ce ai pus un ulei mai gros ai mai "intarziat" efectul bataii, dar nu se rezolva doar cu schimbul de ulei daca s-a largit lantul sau s-a dus intinzatorul. se poate desface capacul de la distributie si sa tragi o privire pe acolo sa vezi in ce stare e lantul/intinzatorul.

mai am o intrebare sar putea oare sa fie o cauza si pompa de ulei si la o turatie mai mare sa bage presiune mai maresi sa nu se mai auda asa tare bataia?oricum am sa dau jos capacul de la distributie si o sa verific

multumec de sfat

Link to comment
Share on other sites

Adeline....pai si eu..uite la 2.0 e36 cand o pornesc dimineata si este rece daca o turez timp de 10 min peste 2500 ture se aude un zornait in carcasa de la lant,la vanos acolo,dupa 10 min cand se mai incalzeste nu mai face....imi e o teama.....,a-si vrea sa ma duc la un amic ca sa se uit ela distributie dar....,dar....iar sa dau radiatorul jos?parca si pompa de apa,dupa aceia punele la loc colierele nu se mai fixeaza,imi imprastie pe acolo lichid de racire,stiu ce spun ca am schimbat pompa de apa si am dat radiatorul jos desi...nu trebuia sa al dau si deabia acum am rezolvato cu furtunele imi pica pe la un colier ba ia altul,ba sa crapat portiunea aceia de furtun de sub colier...,deci ca sa umble la distributie trebuie sa dea radiatorul jos parca?acum niste baieti de pe forum mi-au spus ca face asa ori ca intinzatorul sa slabit,ori ia greu ulei lantul....
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Adeline....pai si eu..uite la 2.0 e36 cand o pornesc dimineata si este rece daca o turez timp de 10 min peste 2500 ture se aude un zornait in carcasa de la lant,la vanos acolo,dupa 10 min cand se mai incalzeste nu mai face....imi e o teama.....,a-si vrea sa ma duc la un amic ca sa se uit ela distributie dar....,dar....iar sa dau radiatorul jos?parca si pompa de apa,dupa aceia punele la loc colierele nu se mai fixeaza,imi imprastie pe acolo lichid de racire,stiu ce spun ca am schimbat pompa de apa si am dat radiatorul jos desi...nu trebuia sa al dau si deabia acum am rezolvato cu furtunele imi pica pe la un colier ba ia altul,ba sa crapat portiunea aceia de furtun de sub colier...,deci ca sa umble la distributie trebuie sa dea radiatorul jos parca?acum niste baieti de pe forum mi-au spus ca face asa ori ca intinzatorul sa slabit,ori ia greu ulei lantul....

mai ai zgonotul acela la motor sau nu si la mine a fost intinzatorul de lant ideea a fost la mine ca am ramas fara ulei si sa blocat intinzatorul de lanta care e hidraulic daca e aceiasi bataie pe care si la tine pe care am avut si eu adica intinzatorul pt lant e simplu de schimbat adica tre sa fie un surub pe partea dreapta a motorului care e bagat in blocul motor ala il desfaci si iti iese pistonasul afara si il poti schimba usor cel putin la mine asa a fost si as mai avea un sfat pe care probabil il stiu adica daca dai jos capacul de pe distributie cand il pui inapoi sa pui pe langa garnituri si silicon

Link to comment
Share on other sites

Gata Adeline,ai desfacut acolo la distributie?ai mai dat radiatorul jos?

am desfacut dar nu a fost nevoie sa dau radiatorul jos

nu am schimbat toata distributia ca nu arata rau numai pistonasul lam schimbat la motorul meu am 2 capace pe pe distributie unu am reusit sa il dau jos ca era prins in cateva surube dar al 2-lea capac aveau si alea surube de pe lateral dar mai trebuia sa desfca surubul care tzine fulia pe vibrochen dar ala nu am reusit sa il desfac si asa am lasat toata distributia in pace si am schimbat numai intinzatorul iar din cate am inteles surubul ala e f greu se desfacut

momentam merge ok nu mai am bataia aia de lant se mai aude ceva ca vibreaza sau bate dar f incet cand il turez dar nu cred ca se mai aude de la distributie.Din cate am inteles la bmw e foarte rau daca ramane fara ulei si de obicei se blocheaza intinzatorul.apropo ca ceva mecanic ma speriat ca din cauza uleiului se poate sa se duca cimentarea de pe axul cu came adica se vedecu ochiul liber axul cu came ca si cum ar fi dat cu smirgel dar ale mele aratau bine

Link to comment
Share on other sites

Gata Adeline,ai desfacut acolo la distributie?ai mai dat radiatorul jos?

am uitat sa iti spun ca pompa de apa si furtunele de la radiator plus capacul de la termostat a trebuit sa le dau jos deci daca ai de umblat la distributie tot acolo esti ca dai si radiatorul jos numai singura problema e daca vrei sa schimbi distributia tu este surubul ala de la vibroche e super strans cu pasta si am inteles ca trebuie pistol din ala pneumatic mare cu care se desfac prezoanele la camion cica ala mic pentru desfacut prezoane la masini mici nu iti desface surubul asta e ce am auzit eu nu nu am reusit sa il desfac dar nici nu am avut pistl di ala pneumatic sa incerc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
am si eu aceleasi simptome....masina merge bine, dar dupa ce se incalzeste se aude un sunet de parca arunca cineva cu pietre in carcasa, la 2500 de ture se aude cel mai tare..peste 3000 nu se mai aude nimik, nici la relantiv..sa fie tot de la distributie? pot sa verific eu asta?....precizez ca se aude de cateva luni bune, de cand a venit vara, iarna nu auzeam nimik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.