Jump to content

RESETAT CALCULATORUL LA E 36 DIN 94


Recommended Posts

salutare!va spuneam de problemele cu relantiul la bmw-ul meu!am fost la un mecanic si mi a zis de furtunele pe care vi le am aratat!le am schimbat pe amandoua si mi a zis ca sa resetez calculatorul trebuie sa pun contactul sa scot borna -cu contactul pus si sa o ating de plus cam 30 de secunde se fac chestia asta de 3 ori!stie cineva ceva de chestia asta?este posibil?are cum sa se strice ceva daca incerc?stie cineva alta posibilitate?
Link to comment
Share on other sites

:) Nu vreau sa comentez...Vreau sa inteleg mai bine:

-cu contactul pus desfaci masa pe care o atingi de trei ori de plus..aha....de trei ori....?

Eu zic sa nu faci chestia asta, si chiar insist sa nu o faci...si nici nu mai invata pe nimeni sa faca asa ceva..sincer!

Spune-i acelui mecanic ca masina in cauza este marca BMW, una din cele mai prestigioase brand-uri la nivel mondial, iar un reset in cazul in care se impune se face de personal instruit cu aparatura si dispozitive agreate de constructor.

Ia mai bine fa asa: scoate borna (-) las-o asa putin si apoi pune-o la loc, fara insa a o atinge de (+), dar asta nu inseamna resetare

Are cineva alta parere?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Inainte de toate trebuie sa intelegem exact ce vrea sa spuna prin resetare,Stergerea codurilor de eroare sau pur si simplu facut in asa fel incat sa se stearga parametri de functionare si ecu sa re invete sa faca amestecul(in caz ca e defect un debitmetru o sonda landa ecu isi da seama si intra in avarie si regleaza amestecul dupa un sistem citit inainte de a se strica sonda sau debitmetru) NU PUNE +CU - INPREUNA pe diverse module din masina ta exista condensatori care raman incarcati si pot dauna grav masini,Dupa cunostintele mele bmw in general (nu mereu ) la simpla ridicare a unei dintre borene si lasata 5-10 min ridicata uita balariile de pe motor daca acestea nu mai sunt prezente.

 

PS NU TE SFATUIESC SA PUI BORNELE INPREUNA

Link to comment
Share on other sites

corect si am zis si eu mai sus de borna scoasa, numai ca asta nu rezolva problema, sau poate da, depinde...numai tester-ul spune adevarul...si a curata erorile fara interpretarea lor, nu aduce deloc valoare...

Ma mir de ala care ii spune sa puna bornele in contact 30 de secunde....si nu o data, de 3 ori...eu unul cred ca a zis la mishto...

Link to comment
Share on other sites

nu aduce deloc valoare...

Ma mir de ala care ii spune sa puna bornele in contact 30 de secunde....si nu o data, de 3 ori...eu unul cred ca a zis la mishto...

 

Daca problema e rezolvata ecu citeste corect aerul si stie cata benzina sa dea.Dar sa se stearga erorilr cel mai sigur cu un tester fie el si carsoft.

 

Apropo de mirarea ta am cunoscut un mecanic foarte bun (dar la mecanica) spunand sa pun bornele un inpreuna cu alta.la o masina renault kango care suferise un soc adica posesorul fara a cunoaste prea mult a schimbat bateria si a pus bornele invers.In fine Clip-ul a mai salvat masina cu o resetare generala si masina a inceput sa toarca ca o pisica.

Link to comment
Share on other sites

am fost la un mecanic si mi a zis de furtunele pe care vi le am aratat!le am schimbat pe amandoua si mi a zis ca sa resetez calculatorul trebuie sa pun contactul sa scot borna -cu contactul pus si sa o ating de plus cam 30 de secunde se fac chestia asta de 3 ori!stie cineva ceva de chestia asta?este posibil?are cum sa se strice ceva daca incerc?stie cineva alta posibilitate?

 

Da, este o procedura recomandata de BMW dupa cate am inteles, nu se strica nimic.Nu este nevoie insa sa o faci de 3 ori.

Link to comment
Share on other sites

da :) asa este...imi cer scuze....intrebarea mea este daca cumva borna + ramane conectata la baterie in momentul uneia din cele 3 atingeri, care de fapt poate fi numai una pentru a avea efect.

Problema cu renault-ul kangoo eu o vad cam asa:

Printre fan-ii bmw pe care-i mai cunosc prin alte tari circula o vorba:

Alegerea perfecta este atunci cand iti cumperi masina germana si parfum frantuzesc...nu invers :)

Link to comment
Share on other sites

scoate bornele de la baterie 2h. se mai anuleaza si alte erori.

 

la un 520i din 1998 cu climatronic, dupa o scoatere a mufelor de la baterie pana dimineata a inceput sa imi functioneze si clima [care nu scotea aer nici rece nici cald] :)

Link to comment
Share on other sites

Salut Claudiu, e normal si nu e ok sa ne ambalam sa punem in comun borne si alte artificii d'astea...unde merge...merge...numai ca vorbind de bmw....."engineered emotions"...

salutare!sa inteleg ca nu e bine!asa ma gandeam si io sincer!azi la vulcanizare am vorbit cu un propietar bmw si mi a zis ca computerul are baterie de rezerva si ca singura sansa sa il resetez e sa il las pana dimineata fara borna ca in asa fel s ar restarta dar nu reseta!si ca eu nu am nevoie de un reset ci un restart ca el asa a facut cand a schimbat debimetrul!ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ''se reseteaza'' nu stiu ce calculator...prin atingerea cablurilor de [+] si [-] care se leaga la bornele de la baterie...inseamna ca ceva tensiune o sa treaca prin ele. Daca nu este nimic...de ce mai trebuie sa le atingi sa faca contact ? Nu cred ca este un condensator care poate sa se descarce prin acest contact. Nu este nevoie de un capacitor la o masina pentru a ajuta la pornirea...calculatorului sau a unui modul electric.

 

De la [+] care pleaca de la bornele bateriei...merg niste fire direct spre anumite piese electrice, fara sa treaca printr-un releu de comanda sau panou cu sigurante nu ? Adica spre alternator-electromotor-etc. Spre toate componentele care au nevoie de tensiune ... dar nu au siguranta in panou.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.