Jump to content

probleme turbo


Recommended Posts

Am si eu o problema la turbo care se manifesta in felul urmator, nu intra totdeauna, daca merg cu ea in turatie peste 2000 de rotatii nu face figura, daca merg in coloana la turatie sub 2000 sau daca o turez mai incet nu mai intra si motorul trage foarte greu. Dupta figura asta o las sa ajunga in 3000-3500 de ture, o tin putin asa si o simt odata ca ma trage in scaun. Am dat-o turbina jos cu un mecanic, am curatat clapetele de la geometria variabila, am schimbat furtunelele de la vacumului de la turbina, am curatat supapa EGR, m-am asigurat ca furtunele de la intercooler nu rasufla, dar pe ele se afla ulei, de ce? Ma poate ajuta si pe mine cineva?
Link to comment
Share on other sites

Mecanicul ala probabil a vrut sa-ti ia banii pe nimic, turbina intra peste 2000 RPM.

Mecanicul nu mi-a luat bani, era un prieten :)). Nu m-ati inteles, turbina intra dar daca merg cu ea sub 2000 de rotatii nu mai intra si trebuie sa o duc in 3000-3500 ca sa o fac sa intre din nou, daca trag pe dreapta dupa ce o simt ca nu mai intra si opresc motorul si il pornesc din nou, merge. Ce sa aiba, comanda de la vacum cumva?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la turbo care se manifesta in felul urmator, nu intra totdeauna, daca merg cu ea in turatie peste 2000 de rotatii nu face figura, daca merg in coloana la turatie sub 2000 sau daca o turez mai incet nu mai intra si motorul trage foarte greu. Dupta figura asta o las sa ajunga in 3000-3500 de ture, o tin putin asa si o simt odata ca ma trage in scaun. Am dat-o turbina jos cu un mecanic, am curatat clapetele de la geometria variabila, am schimbat furtunelele de la vacumului de la turbina, am curatat supapa EGR, m-am asigurat ca furtunele de la intercooler nu rasufla, dar pe ele se afla ulei, de ce? Ma poate ajuta si pe mine cineva?

A mai patit-o cineva?

Link to comment
Share on other sites

Sau furtunul de la turbo :-)

 

Nu contest, ai putea avea dreptate, insa ma indoiesc profund ca a crapat cotul acela de plastic dintre debitmetru si turbo... Ar putea fi insa un furtun de vacuum de pana sau de dupa electrovalva... Sau convertorul...

Furtunele de vacum le-am pus noi. :)

 

Unul din astea

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=40&hl=1

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/a/134.png

 

VerificĂŁ-le ĂŽnainte sĂŁ arunci bani pe turbine

O sa merg sa le verific din nou, dar de ce au ulei prin ele? Furtunelele de vacum le-am pus noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

salut! cum se face ungerea turbinei???

 

am mai postat si nu am obtinut un raspuns mai concret...

Masina este E36 318tds motor M41, pe suportul de la filtru de aer e o gaura care comunica cu capacul de la culbutori... am scos capacul de la culbutori dar nu am gasit niciun filtru epurator... pe acea gaura dintre capacul de la culbutori si suportul de la filtru de aer mi se scurge ulei, ulei care ajunge sub filtrul de aer si apoi in conducta care intra in turbina... iar turbina baga ulei in intercooler si pe toata admisia... in 6000km am completat uleiul cu 1litru jumate...

ce sa-i fac?

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

salut! cum se face ungerea turbinei???

 

am mai postat si nu am obtinut un raspuns mai concret...

Masina este E36 318tds motor M41, pe suportul de la filtru de aer e o gaura care comunica cu capacul de la culbutori... am scos capacul de la culbutori dar nu am gasit niciun filtru epurator... pe acea gaura dintre capacul de la culbutori si suportul de la filtru de aer mi se scurge ulei, ulei care ajunge sub filtrul de aer si apoi in conducta care intra in turbina... iar turbina baga ulei in intercooler si pe toata admisia... in 6000km am completat uleiul cu 1litru jumate...

ce sa-i fac?

 

daca mananca ulei, e foarte probabil ca turbina sa fie pe duca....asta inseamna uzura in lagarele turbinei, pe acolo scapa uleiul si se duce direct in evacuare; trebuie schimbata sau reconditionata turbina

Link to comment
Share on other sites

exact cum ?

 

 

nu stiu ...tu cum crezi :bashwall: :)

 

 

poti sa ma contrazici ca nu e din softul de amestec?!

 

 

ce amestec, ce crezi ca se amesteca ? uleiul cu ce ? cu aer, cu gazele arse, cu benzina ?

vezi ca le amesteci rau de tot <_<

Edited by valtheval
Link to comment
Share on other sites

salut! cum se face ungerea turbinei???

 

cu uleiul de la motor, are o conducta care merge la turbo. Despre cealalta problema nu stiu ce sa zic, mergi la un servis

 

am inteles ca ungerea se face cu uleiul de la motor.. asta era logic...

dar la mine vad pete de ulei sub filtrul de aer pe gaura aia care se duce la turbina... cineva a zis mai demult ca e infundat filtrul epurator, dar cum nu are epurator nu are ce sa se infunde...

o sa pun poze mai tarziu

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca POIUYT se gandeste ca masina probabil are vreun chiptuning care in timp a cauzat motorului, din cauza faptului ca nu a fost facut prea "cu cap"...

 

 

si softurile originale au nevoie de undele ajustari la un momentdat...asta o spun din experienta.

Link to comment
Share on other sites

vezi ca le amesteci rau de tot <_<

 

 

exact...

 

p.s. sa pui diploma aicea ,ca sa stim si noi in ce an ai absolvit "bavaria motors" :)

 

e basic prietene, nu e nevoie de diplome ca sa stii ca nu ai ce ajustare de soft sa faci sa modifici "amestecul" de la turbina...pentru ca nu exista niciun astfel de soft si niciun astfel de amestec pe care sa le modifici.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.