Jump to content

ruperea curelei de distributie


Recommended Posts

Nu cred ca-ti doresti asa ceva, in functie si la ce turatie se intampla "miracolul" ai ce repara dupa aceea. Daca nu sti cand ti-a fost schimbata distributia mai bine pune niste bani deoparte si mergi si schimb-o.

distributia a fost schimbata acum 20.000 de km...dar cica la modelul asta nu se idoaie supapele...nu stiu daca o fi adevarat..de aceea intreb si eu..

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca-ti doresti asa ceva, in functie si la ce turatie se intampla "miracolul" ai ce repara dupa aceea. Daca nu sti cand ti-a fost schimbata distributia mai bine pune niste bani deoparte si mergi si schimb-o.

distributia a fost schimbata acum 20.000 de km...dar cica la modelul asta nu se idoaie supapele...nu stiu daca o fi adevarat..de aceea intreb si eu..

ce ciudat??eu stiam ca bmw are distributia numai pe lant??nu cunosc eu chiar asa bine dar mi se pare ciudat sa o aiba pe curea!restul ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

@Georgian:

Supapele se "pocesc" mai rau sau mai putin rau...mai multe sau mai putine in functie de turatia pe care o are motorul in clipa producerii ruperii. Problema este ca datorita flambarii (curbarii) tijei supapei, la urmatoarea lovitura a pistonului in cazul in care aceasta a fost prinsa si strambata in punctul maxim de deschidere (punctul cel mai de jos care permite gazelor sa intre sau sa iasa din cilindru) sa forteze si posibil sa sparga sau sa deterioreze si ghidul supapei care este presat in chiulasa initial prin procedeul de fretare (daca mai retin bine). Ghidul este de obicei din bronz grafitat si pe el se preseaza simeringul de supapa care impiedica uleiul sa se scurga si sa arda in cilindru odata cu amestecul detonant).

Deci o intretinere si o verificare superficiala a curelei de distributie poate avea in cazul ruperii consecinte destul de grave

Acum vorbesc din amintiri si nu pune pret pe chestia asta...La tipul tau de motor se pare ca supapele NU sunt protejate de acea nisa care le permite sa stea in siguranta in cazul accidentului la care te referi tu initial.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca-ti doresti asa ceva, in functie si la ce turatie se intampla "miracolul" ai ce repara dupa aceea. Daca nu sti cand ti-a fost schimbata distributia mai bine pune niste bani deoparte si mergi si schimb-o.

distributia a fost schimbata acum 20.000 de km...dar cica la modelul asta nu se idoaie supapele...nu stiu daca o fi adevarat..de aceea intreb si eu..

ce ciudat??eu stiam ca bmw are distributia numai pe lant??nu cunosc eu chiar asa bine dar mi se pare ciudat sa o aiba pe curea!restul ce ziceti?

e pe curea la 324d

 

 

@Georgian:

Supapele se "pocesc" mai rau sau mai putin rau...mai multe sau mai putine in functie de turatia pe care o are motorul in clipa producerii ruperii. Problema este ca datorita flambarii (curbarii) tijei supapei, la urmatoarea lovitura a pistonului in cazul in care aceasta a fost prinsa si strambata in punctul maxim de deschidere (punctul cel mai de jos care permite gazelor sa intre sau sa iasa din cilindru) sa forteze si posibil sa sparga sau sa deterioreze si ghidul supapei care este presat in chiulasa initial prin procedeul de fretare (daca mai retin bine). Ghidul este de obicei din bronz grafitat si pe el se preseaza simeringul de supapa care impiedica uleiul sa se scurga si sa arda in cilindru odata cu amestecul detonant).

Deci o intretinere si o verificare superficiala a curelei de distributie poate avea in cazul ruperii consecinte destul de grave

Acum vorbesc din amintiri si nu pune pret pe chestia asta...La tipul tau de motor se pare ca supapele NU sunt protejate de acea nisa care le permite sa stea in siguranta in cazul accidentului la care te referi tu initial.

ok, ms pt raspuns..nu eram sigur si de aceea am intrebat..

Link to comment
Share on other sites

Verifica cureaua sa nu fie crapata..imbatranita...in general aspectul exterior spune multe...Verifica deasemeni intinderea...atunci totul va fi ok si te vei bucura din plin de bmw-ul tau

cureaua arata ok ...dintii sunt putin ''uzati''nu pot spune tociti...dar nu are pori sau sa fie crapata...

Link to comment
Share on other sites

...

ce ciudat??eu stiam ca bmw are distributia numai pe lant??nu cunosc eu chiar asa bine dar mi se pare ciudat sa o aiba pe curea!restul ce ziceti?

Confirm si eu ca la E34 nu e pe lant, e curea ( cu toate ca am auzit ca unele modele ar fi pe lant). Eu am schimbat distributia de aprox 12 mii km (adica 1 an).

Edited by cosminB
Link to comment
Share on other sites

In ceea ce am trimis eu zice la Inspectia II adica la fiecare 4 ani. Tinand cont de 25.000 km pe an in medie ies cam 100.000. Chestia e ca asta face subiectul unor reguli care difera de la regiune la regiune. Oricum motorul este puternic si acest reper este critic..eu am vazut check-sheet special de status al curelelor de distributie in atelierele specializate care se arhivau si se atasau fisei masinii deschisa la atelierul respectiv (clientii arondati si stabili aveau sigur...) Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.