Jump to content

320D E46 facelift nu porneste


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Iar am ramas cu ea , totul mergea bine , ok fara probleme si deodata moare si neam daca mai porneste , daca nu o gadili un pic .

Iar ma intorc cu ea tractata :) .

Poiuyt , ziceai ca si la tine s-a intamplat asa ? , am si eu cateva intrebari :

 

Iese pe tester ?

Cam cat costa , popa aia de langa filtru ?

As putea sa o testez cumva sa stiu daca e buna sau nu ?

 

Ma gandesc sa nu fie de la altceva si eu sa o schimb degeaba.

:) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Iese pe tester ?

 

 

nu iese pe tester...eu m-am dus cu ea tractata la primu service si au vazut ca numai bazaie pompa aia ca sa faca amorsare, au schimbat-o si de atunci numai au fost probleme...mi-e mi s-a oprit in mers ,a repornit atat cat sa ies din pasaju de la obor...si s-a oprit iar...oricum i-am multumit ca a repornit si nu m-a lasat in pasaj... :)

Link to comment
Share on other sites

zi-mi si mie un pret , cat ai dat pe ea ? si daca am inteles eu bine , te ocupi cu piese , la ce pret o ai ?

 

 

Daca o vrei ca cea originala ,atunci iti trebuie pierburg(nemteasca),eu asta recomand si asta am pus...

 

725ron la comanda in 2 ore , pret special pentru un coleg de forum ,garantie 2 ani ,daca ai deviz de montaj in service.. :)

 

aceesi pompa la automobile bavaria este 1040 ron ,platesti in plus licenta bmw...

 

p.s. a crescut euro foarte mult si s-au scumpit cam toate la capitolul piese auto

 

daca este caz de comanda ,mai multe detalii pe P.M.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Sal all

 

Azi am ajuns la masina, parcata in acelasi loc unde mi-au fugit oglinzile, ca de ..... omu nu se potoleste. Deci sa revin , dau la cheie ..... masina porneste normal, o las pornita cateva minute si apoi cand sa ies din parcare cu spatele ....... moare motoru' ...... de ... obosit dupa o zi de munca , dau din nou la cheie si neam daca a mai vrut sa porneasca. Semnele erau de parca as fi ramas in pana aia a p..... fara motorina.

Avand juma de rezervor , prima idee a fost ca am prins dop de gheata . O iau frumusel tractata cu un prieten (10x G - om de baza) pana acasa .

O bag in garaj si dau repede fuga la OMV sa iau un tratament anti-inghet de motorina . Combinat cu 3 L de motorina , l-am turnat in rezervor . Apoi am lasat masina 5 minute si am dat la cheie ...... uimitor ..... a pornit la sfert (cum se zice) .

Dar am incercat sa dau cateva ture cu ea si se aprinde cand o calc becul DDE si apoi moare din nou .

 

Are cineva vreo idee ?

 

Pe scurt , pentru cei care dau la cheie si nu porneste, semne de probleme cu alimentarea in perioada de iarna ... 3 L de motorina cu un bidonas de aditivi anti-inghet si 5 minute rabdare ...... cel putin la mine a mers .

 

Poate sa ma ajute cineva cu DDE ?

Ce poate fi ?

 

10x

 

 

 

Ai probleme pe partea de inalta presiune. Daca te pricepi curata-ti regulatorul de pe pompa de inalta presiune

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

vezi piesa 3 din plansa asta , schimba apoi filtrul de comb.

O sa intrebi de unde stiu, pai simplu din simptome, motorul iti porneste sta la ralanti deci aiureala cu pompa de alimenare nu tine, problema apare in regimuri de accelerare/ deccelerare regulatorul de presiune de pe pompa de inalta are rolul de a modula cantitatea de combustibil trasmisa pompei in functie de solicitarile pe care le primeste de la ECU motor via pedala acc via tu cel de la volan. De aceea ti se opreste in accelerare implicit in deccelerare si iti aprinde martorul. La fel dak este blocat impiedica pornirea lui.

 

Daca tot nu merge solutia este inlocuirea lui.

Link to comment
Share on other sites

deci aiureala cu pompa de alimenare nu tine, problema apare in regimuri de accelerare/ deccelerare regulatorul de presiune de pe pompa de inalta are rolul de a modula cantitatea de combustibil trasmisa pompei in functie de solicitarile pe care le primeste de la ECU motor via pedala acc via tu cel de la volan.

ai idee ce presiune face pompa ai de sub prag..?! :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Asta e ?

 

Piesa 3 este surubul ala sau tot angrenajul acela ?

Unde se afla ca sa stiu unde desfac ? ca pe realoem nu da locatia .

 

In cateva cuvinte, care este procedura de curatare ?

Filtru i l-am schimbat , are unul nou de ieri dar tot nu a pornit .

Desi n-am avut timp ca inghetasem si ploua , pe fuga am facut urmatoarele :

 

1. Am dat filtru de motorina jos si l-am schimbat ;

2. Am dat si pompa aia jos , am golit pompa si am pus pompa la loc; apoi i-am dat o cheie si tot nu a pornit .

3. Am desfacut inainte de filtru, si am pus contactul si baga motorina;

4. Am desfacut dupa pompa aia mica si nu mai baga motorina;

 

Cert este ca am facut pe fuga, am facut ceva gresit ?, filtru pus e nou si am respectat directia si la filtru si la pompa .

Pompa primeste curent, lucreaza .

 

Azi incerc si schema cu pompa de inalta presiune.

 

10x

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Asta e ?

 

Piesa 3 este surubul ala sau tot angrenajul acela ?

 

 

piesa 3 este surubul ,piesa 2 cred ca te intereseaza ,este capul hidraulic de la pompa de injectie care dozeaza cantitatea de motorina provenita de la pompa de sub scaun + pompa rezervor... (care ca fite si simptome ,nu prea sta la ralanti)....e cam700 si ceva de ron original , insa nu e sigur de la ala ,am schimbat si piesa aia ,eu credeam ca din cauza ei face fite la 2000rot/min constant... :) am eu una buna in masina ,schimbata inutil...

 

se afla ,cum deschizi capota in partea dreapta ,(partea stanga a masinii , partea cu volanu) undeva in zona cu capacul de la servo, trebuie sa dai capacul de plastic jos ca sa o vezi ,este mai spre capatul motorului (apropape de distributie)

 

insa eu pot sa fac pariu ca nu este de la aia....eu mizez pe pompa de sub scaun sau vrun senzor (axa came, vibrochen)...pe tester ai pus-o?!

 

din cauza pompei de injectie nu pornesc 320d ,nonfacelift...de 100kw , au pompa de injectie cu multa electronica pe ea si le pica modulul ala electronic ,care nu vine decat cu toata pompa de injectie.....

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

si eu am avut aceeasi problema cu pompa, mi-a "picat" de doua ori.

Am gasit pe un forum cum ca: daca exista un scurtcircuit pompa e prima care pica. Eu am avut scurt la stopul spate dreapta (tipic 320d E46).

Maine vreau sa curat si rezervorul cu toate ca am bagat numai motorina buna (zic eu...?!??! :) ).

Ati avut si voi probleme de genu' asta inainte sa se duca ? poate deslusim misterul :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 years later...

Si eu am aceiasi problema.Momentan sunt in Austria. Cand am plecat din tara, becurile de la numar spate, s-au ars. Nu am avut timp sa le schimb, am zis ca vin ziua..si nu le-am bagat in seama.Masina a mers ok. la Oradea in vama am facut plinu de la MOL, cea mai scumpa motorina, din greseala. Pe finalu Ungariei, parca se ineca motoru..scadeau turatiile. Mai ales cand puneam pe tempomat. Era noaptea..vreme foarte rea, am venit cu noroc pana in Austria, Linz. M-am gandit ca ii de la motorina, desi era cea mai scumpa. Am Alimentat de aici. Masina nu mai facea figuri..am facut doar drumuri scurte. Intr-o dimineata, pe autobanda..am zis ca si-a revenit. Sa o pun pe tempomat. Mi-a murit motoru..la 80km/h. Dupa aprox 12 min..cand ori nu pornea motoru, ori daca pornea, cand o bagam in viteza murea, a pornit..si am ajuns acasa. Am mers..am schimbat filtru 32 euro, becurile la numar. Nu a fost asta. Apoi..am mers la alt mecanic.O alta cauza care a spus-o, erau firele care vin de la stopuri..la portbagaj. multe erau crepate..puteau sa faca masa si sa fac scurtcircuit..fapt care ar putea opri motoru. Le-am izolat..masina a mers o pe distante scurte..apoi a inceput iar cu problemele. Azi am cumparat pompa de sub scaun, 180 E, Pierburg. in cateva zile vine, o pun sus si va informez.

testeru ii aici aprox 70 euro, nu l-am facut.

P.S. Am probleme similare ca ceilalti. Am avut becuri arse. Deci..asta poate fi declansatoru.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eu am avut o problema similara cu cea a initiatorului, dar numai ca pe un E39 si pana nu am inlocuit pompa de motorina aflata sub scaunul de pe partea stanga nu s-a remediat. nu stiu ce anume a provocat defectiunea dar au trecut doi ani de la patanie si problema nu a revenit.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Aventura incepe asa: m-am deplasat cu masina prin oras,ajung la un hypermarket,fac cumparaturi,urc inapoi in masina si nu porneste.L-am dus la service(pe platforma),acolo l-au pus pe tester si arata 2 injectoare defecte.Demarorul invarte si da sa porneasca,dar nu vrea sa o ia.Pompa de motorina functioneaza,compresie e buna.Am desfacut toata electronica de pe motor,am scos toate injectoarele,bujii etc si nu vrea sa o ia nici cu spray-ul.S-a desfacut si verificat distributia,este la locul ei.Orice idee e binevenita,ce as mai putea incerca? Edited by Pokemon
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am nevoie de ajutorul vostru.

 

Un prieten si-a cumparat un E46 2001 2.0d cu oarece dotari (inclusiv xenon oem) cu multiple probleme, in ideea ca o pune el pe picioare. A schimbat multe, printre care si 4 duze noi la injectoare, 4 bujii noi Beru, termostat, amortizoare, consumabile, rulmenti, etc.

Masina mai facea probleme la pornire uneori, in sensul ca avea momente cand trebuia sa invarta mult.

Pana saptamana trecuta cand n-a mai vrut sa porneasca deloc. Invarte la nesfarsit dar nu mai porneste.

Erori:

44 - solenoid valva rata injectie

5 - senzor miscare ac duza

56 - ventilator radiator

42 - DDE modul de control (EEPROM si configurare)

 

S-a verificat solenoidul de pe pompa de injectie si are 0.5 ohmi (consuma ~20A). E clar ca e in scurt. Din pacate nu se poate desface, asa ca s-a incercat achizitia altuia nou. Surpriza: se vinde doar cu tot cu partea electronica a pompei pentru ca "trebuie cumva imperecheata cu electronica" si costa ~ 1500 ron. Pana la urma nu e o suma asa mare, dar masina mai are si alte probleme ce trebuiesc remediate si investitia ajunge incet la 50% din pretul masinii.

 

Ce e de facut?

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.