Jump to content

daca nu sunt prea bune bucsele treci la RAR?


ionut_10nut

Recommended Posts

si cat mar costa sa le schimb...pe fata doar?!

 

 

Setul de 2 bucse pe Swag costa 70 de lei.... ( si pe Bilstein tot atat costa )

Am vazut si magazine care le dadeau cu 85 una.....

 

daca esti din bucuresti de la statia Timpuri noi cum mergi pe dambovita spre targ imediat dupa facultate e un magazin de piese BOZON..... De-acolo am luat eu acum 2 luni cu 70 de lei setul

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

daca esti din bucuresti de la statia Timpuri noi cum mergi pe dambovita spre targ imediat dupa facultate e un magazin de piese BOZON..... De-acolo am luat eu acum 2 luni cu 70 de lei setul

 

De aici mi-am luat si eu filtrele. Aici am gasit cel mai ieftin (spun 'aici', pentru ca eu lucrez la doi pasi de magazinul ala). Dar nu toate sunt ieftine. 1L de ulei Castrol era vreo 60 de lei! (in conditiile in care eu mi-am cumparat un bidon de 4 litri cu 130 de lei).

 

 

 

Ce inseamna verificarea asta la RAR? E totuna cu ITP-ul?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu dai spaga oricum nu treci. Sa-ti fie clar. Chiar daca masina e impecabila. pici la noxe. Acolo tine de cat vrea ala s-o accelereze.... Nu dai spaga o tine blana. Dai spaga o accelereaza mai putin , scoate fum mai putin deci in concluzie nu polueaza.....

Capiche ?

 

 

Eu capiche ...ca e bine sa nu fie coruptie dar nu in cazul nostru ...:)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu dai spaga oricum nu treci. Sa-ti fie clar. Chiar daca masina e impecabila. pici la noxe. Acolo tine de cat vrea ala s-o accelereze.... Nu dai spaga o tine blana. Dai spaga o accelereaza mai putin , scoate fum mai putin deci in concluzie nu polueaza.....

Capiche ?

 

Cum ai generalizat tu chestia asta? :)

Eu nu am dat spaga si am trecut prin RAR cu 4 masini - (inclusiv BMW-ul care este ultima trecuta pe acolo)

Toate au luat RAR-ul din prima.

 

Pai sa ma pice la frane si sa ma duc la ITP sa vad ca nu are nimic; sau sa fac un test de noxe in alta parte si sa vad ca nu are nimic...

Nu crezi ca se zgaltiie postul inginerului de la ITP?

 

Eu nu am nimic sa le reprosez - nu mai generalizati asa usor ca nu sunt toti spagari.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

50 de ron in scrumiera si ai trecut daca masina e ok daca nu 100 si iar ai trecut ca sa eviti aberatiile lor cum ca scoate fum sau ca nu tine frana de mana sau faza scurta bate aiurea,etc eu cu diesel turata blana direct la 4500 de ture sa vezi ce fum facea cica polueaza ,asa ca mai bine ii pui banul in scrumiera si stai linistit si-ti bei cafeaua pina iese din hala masina
Link to comment
Share on other sites

Si daca ai masina in stare ff buna,tot tre sa dai ceva...pt ca asa se face...

 

Bafta!

 

asta pentru ca voi i-ati invatat la modul asta.

veniti in Craiova sa faceti ITP-ul. nu se da spaga decat daca ai masina in stare nasoala.

Nici "baietii" de la Iasi nu au o reputatie prea buna...se zice ca daca nu le dai, nu te trec(sau cel putin asta auzeam eu de la diferiti soferi pe la diferite firme). Ei uite eu nu am ascultat. Am fost in 2006 cu un Smart ForTwo care l-am luat pentru mama. Avea 40.000km si era din 2002, motor diesel(800cc). Am verificat masina la un prieten si mi-a spus ca e in stare foarte buna. M-am dus la RAR si nu le-am dat nimic...ce mi-au facut? Mi-au luat boii de la bicicleta! Discurile erau noi deci la franare mergea brici, motorul abia primise revizia la Mercedes si oricat l-au turat ei nu au scos mai multe noxe decat ceea ce scria la carte. Am trecut fara probleme. Apoi in 2005 am fost cu fostul meu E39 525d. Nu le-am dat nimic...au turat ei cat au turat da nu au scos nimic din ea...nimic mai mult decat noxele declarate. Anul asta am fost cu E46 si iarasi nu le-am dat nimic...au turat si iar au turat...si s-au ofticat(cred). Asadar eu cred ca faza "daca nu le dai nu te trec" sunt doar legende...sau adevaruri in cazul in care nu ai masina in stare buna. Eu spun ca daca ai un motor bine intretinut si in general o masina bine ingrijita nu prea au ce sa-ti faca. Asta e parerea formata strict de pe urma experientelor mele si ale prietenilor mei.

Link to comment
Share on other sites

Asadar eu cred ca faza "daca nu le dai nu te trec" sunt doar legende...sau adevaruri in cazul in care nu ai masina in stare buna. Eu spun ca daca ai un motor bine intretinut si in general o masina bine ingrijita nu prea au ce sa-ti faca. Asta e parerea formata strict de pe urma experientelor mele si ale prietenilor mei.

 

 

Din comoditate ..lumea s-a invatat sa dea spaga sa nu aiba dureri de cap ...Vezi numai intrebarea colegului care in loc sa schimbe bucsele si-a pus problema daca trece cu ele asa :) ...Eu am dat spaga la ITp pt ca nu-mi ieseau noxele din cauza catalizatorului..in rest aveam frane , bucse etc :) ..

 

Cred ca exista si un sindrom ....SPAGOMANIA

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

50 de ron in scrumiera si ai trecut daca masina e ok daca nu 100 si iar ai trecut ca sa eviti aberatiile lor cum ca scoate fum sau ca nu tine frana de mana sau faza scurta bate aiurea,etc eu cu diesel turata blana direct la 4500 de ture sa vezi ce fum facea cica polueaza ,asa ca mai bine ii pui banul in scrumiera si stai linistit si-ti bei cafeaua pina iese din hala masina

 

Doamne, ce mentalitate..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.