Jump to content

schimb bucse fata e36


Recommended Posts

Setul de 2 bucse pe Swag costa 70 de lei.... ( si pe Bilstein tot atat costa )

Am vazut si magazine care le dadeau cu 85 una.....

 

daca esti din bucuresti de la statia Timpuri noi cum mergi pe dambovita spre targ imediat dupa facultate e un magazin de piese BOZON..... De-acolo am luat eu acum 2 luni cu 70 de lei setul

 

 

 

Se schimba usor dar trebuie sa stii cum....

Cele vechi Se desfac dintr-un fel de colier dupa care le ungi pe cele noi cu vaselina si le bati usor cu un ciocan in colier dar nu direct in ele. Trebuie sa pui o scandura intre bucse si ciocan sa nu le spargi....

Daca le bati stramb se deformeaza si nu mai sunt bune de nimic.

Du-te la mecanic

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Care dintre ele...bucsele mari bascula sunt 70 ron pe ruville, pivoti ceva gen 80ron parca...capat bara intreg 240ron parca..

Vorbeste cu grozadan sau intra pe autokarma si vezi ce si cum....

 

E ceva de munca la ele sa sti... si mai ales daca nu le-ai mai schimbat de curand nu o sa iasa cu vaselina... mie mi le-a schimbat un mecanic cu presa hidraulica plus juma de spray wd.... asa ca ...

 

 

Mai bine mergi la un mecanic...

Link to comment
Share on other sites

Care dintre ele...bucsele mari bascula sunt 70 ron pe ruville, pivoti ceva gen 80ron parca...capat bara intreg 240ron parca..

Vorbeste cu grozadan sau intra pe autokarma si vezi ce si cum....

 

E ceva de munca la ele sa sti... si mai ales daca nu le-ai mai schimbat de curand nu o sa iasa cu vaselina... mie mi le-a schimbat un mecanic cu presa hidraulica plus juma de spray wd.... asa ca ...

 

 

 

Mai bine mergi la un mecanic...

 

 

Nu exista bucse mari bucse mici.... Asa am crezut si eu..... sunt bucse si pivoti.

Alea de le-ai schimbat tu cu preasa hidraulica sunt pivoti. Bucsele sunt de cauciuc

Link to comment
Share on other sites

Care dintre ele...bucsele mari bascula sunt 70 ron pe ruville, pivoti ceva gen 80ron parca...capat bara intreg 240ron parca..

Vorbeste cu grozadan sau intra pe autokarma si vezi ce si cum....

 

E ceva de munca la ele sa sti... si mai ales daca nu le-ai mai schimbat de curand nu o sa iasa cu vaselina... mie mi le-a schimbat un mecanic cu presa hidraulica plus juma de spray wd.... asa ca ...

 

 

 

Mai bine mergi la un mecanic...

 

 

Nu exista bucse mari bucse mici.... Asa am crezut si eu..... sunt bucse si pivoti.

Alea de le-ai schimbat tu cu preasa hidraulica sunt pivoti. Bucsele sunt de cauciuc

 

 

Stiu care sunt, ca doar am fost si le-am schimbat... am zis bucsele mari ca sunt mari :) adica mai mari decat altele.

Iar mie mi le-a schimbat pe toate cu presa hidraulica, nu numai pivotii..stiu f bine ce zic..ca doar am stat langa ei.... si sincer s-a chinuit klumea sa le scoata...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

As vrea sa stiu si eu daca ma incadrez in problema asta cu bucsele... am observat azi cand l-am lasat pe tata la volan, stand in scaunul din dreapta niste zgomote / troncaneli cand a trecut peste niste gropi, si sunt curios daca este vorba despre acelasi lucru si anume, schimbatul bucselor? Destul de iritant zgomotol ala, iar eu ca sofer nu l-am simtit sa zic asa pana cand nu am stat in dreapta.

 

Sa fie oare de la bucse?

Link to comment
Share on other sites

Da poate fi.... Ca un test sa vezi daca sunt....

Pune pe cineva in masina sa plece de pe loc vreo 2 metrii-3 asa,timp in care tu stai in lateral si te uiti, apoi sa puna frana asa in trepte. daca roata fata se duce inapoi apoi revine, e clar, bucsele alea sunt praf, fiindca se misca axu de la brat in voie prin ele...

 

 

 

Lemforder sunt cele mai moi bucse, deloc potrivite pentru drumurile de la noi.

Nu un mecanic mi-a zis, 10...

Trageti voi concluzia.

Eu am luate, niste bucse pline , fara gaurelele alea ce le fac slabe, urmeaza un schimb cat de curând.

Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca nu rigidizeaza inadmisibil directia metoda asta cu bucse pline? Diminuarea vreunui grad de libertate ceva? E46 are ca solutie constructiva bucsa de cauciuc umpluta cu ulei...stiu sigur ce spun <_< Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

La e36 alea pline sunt pt m3.... sa rigidizeze directia....

Nu dauneaza cu nimic nici la modelele non-m.

 

Nu stiu ce firma sunt, le-am luat de la un magazin de piese din state.

 

posibil, dar am si eu un M in sua si sincer nu am vazut asa ceva. Ce-i drept eu am E46... Am sa-ti postez o poza cu ce am cumparat eu pentru M cam intr-o ora. Pe site-uri de componente, la M asa apar?...sunt curios..sau poate cineva care are M (E36) aici poate sa confirme?

Sa nu fi victima unei contrafaceri sau sa fie destinate unei alte masini. Sincer ma intereseaza..

Link to comment
Share on other sites

Salut,pai si ca sa le schimbe pe fata bucsele mai trebuie sa dea vreun pivot jos?adica ma refer aici la cel cu cap lung,cu tija lunga.

 

 

cel i bine e sa dea bascula cu tot cu pivoti jos...se poate si cu bascula montata, desfacand numai suportul bucsei si folosind o presa pentru a le reintroduce

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si eu tb sa schimb bucsile pe masina.Cand treceam peste gauri se auze un zgomot mai dur.Am crezut ca e vreun pivot sau cap de bara dar am fost la un amic de are statie itp si am pus masina pe scula lor de verificat mecanica si mi-a spus ca sunt bucsile alea.El l-e zicea bucsi de comfort.

In magazin se gasesc si cu colierul ala metalic la vreo 120ron bucata sau separat doar bucsa la 25 ron bucata.Cele de prim montaj Lemforder sunt cu vreo 4 ron mai scumpe decat Swag sau Feby.Mecanici imi recomanda Lemforder.Eu stau in Pitesti si nu am problemele cu drumul la fel ca si colegii din Bucuresti.Eu injur primarul daca vreun capac de canal nu e la nivel cu soseaua ....

Acum citind topicul asta am aflat ca cele de M difera si ca sunt pline.

Stie cineva, daca montez de M nu afecteaza mai tarziu pivoti sau capetele de bara? Amicul meu mi-a recomandat sa schimb repede bucsile astea pt simplul motiv ca pe principiul dominoului o bucsa stricata la mecanica v-a atrage dupa ea si alte stricaciuni .

Si cum adica rigidizeaza directia?

Stiu ca diferenta intre mecanica de M si cea normala pe E36 consta in bucsile astea , arcuri, amortizoare si parca bara de torsiune .

Daca pun bucsile de M nu termin mai repede pivoti su capetele de bara?

A montat cineva si a mers cu masina 10.000-15.000km si a observat vreo diferenta?

Link to comment
Share on other sites

@Augustin_AG

 

Am reusit sa montez eu bucsele alea pline, directia e mult mai precisa, insa mai tare, daca aveti pe fata gume cu talon sub 50/55, lasati-o balta, fiindca va deveni foarte rigida puntea fata.

Insa masina e mult mai stabila, directia e mai exacta, (ale mele lemforder, bateau si noi la mers incet pe drum rau)acum nu mai bate nimic, este exact cum trebuie.

 

Am facut in jur de 11.000 km de atunci, nu bate nimic, nu troncane... bratele sunt lemforder.

Link to comment
Share on other sites

Sa ai bafta, nu am mai vazut genul ala de bucse :)

din 2 bucati

 

poliuretanice...i-am montat si lui taica-miu mai demult la un nissan...nici o problema pana acum...iti dau in PM detalii daca vrei, cu locatia unde am comandat...

Astia zic ca tin de 10 ori mai mult <_< ..poate numa' daca'ti rezista dintii de atata clantanit pe macadam sau pe drumurile mioritice si nu revii la solutia clasica..eventual pline de M

 

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.