Jump to content

nu porneste decat accelerat


Recommended Posts

Azi a aparut o problema! Dupa ce am circulat prin oras vreo ora, am oprit masina si am lasat-o in parcare! m-am intors dupa cca 40 de minute si cand am incercat sa o pornesc, invartea electromotorul, a urcat pana la 1500 de ture si a coborat pana a murit, a doua oara la fel, a treia tot asa, apoi am incercat sa o accelerez si a pornit dar daca o lasam murea... apoi dupa ce am repornit-o tot accelerata, am accelerat-o de vre-o 3-4 ori pana pe la 3000 de ture, a ramas la ralanti cum trebuie... ce sa fie oare?

Am observat urmatoarele:

-daca scot mufa de la debitmetru masina se subtureaza putin apoi se tureaza si daca incerc sa o accelerez se ineaca

-daca scot mufa de la senzorul de acceleratie nu se schimba absolut nimic nici chiar cand o accelerez

-consumul este perfect normal, chiar multumitor

Link to comment
Share on other sites

posibile cauze: valva control ralanti, corpul de acceleratie, valva PCV, filtrul de benzina...

 

 

mersi, asta e raspunsul asteptat...,filtrul e nou MANN parca, dar de mult suspectez valva aia de ralanti.....am curatat-o o data si clapeta aia din ea mi se parea mie ca sta asa mai intr-o parte.....stiti cumva daca se gaseste de comandat noua?

 

PS: am uitat sa mentionez in primul post ca i-am cam dat in gura inainte sa imi faca figura asta.... i-am cerut iertare dupa aia

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
regulatorul de ralanti - Idle Regulating Valve ramanea blocata pe inchis din cauza imbacselii, am curatat-o bine si gata!

mersi pentru sfat. L-am curatat si eu acum ceva vreme(arpox. 1 an) dar cred ca am gresit curatandu-l cu WD40, probabil din cauza asta s-a si imbacsit asa repede. Tu cu ce l-ai curatat?

Link to comment
Share on other sites

si eu l-am curatat initial cu WD-40 dar nu a tinut!

apoi am dat cu o solutie degripanta de la Prevent si e ok!

ok, am sa refac si eu operatiunea atunci cu alta solutie. Mersi!

 

probabail cu Carb Cleaner ceva de genul asta...WD nu e bun pt asa ceva

mersi, asa am sa fac.

Link to comment
Share on other sites

eu am curatat valva de relantii cu N solutii miroaculase de la diferite firme, rezultatul era ok pentru maxim 2 saptamani .... intr-o zi l-am dat jos, l-am umplut cu solutie de curatat discurile de frana (fara acetona cel de la wurth) l-am lasat sa actioneze cam jumatate de ora, intre timp am pulverizat si in corpul de acceleratie dupa care am bagat o carpa fina si am scos toata mizeria de acolo , dupa jumatate de ora am luat regulatorul de relanti si am incepus sa-l sterg bine cu betisoare de urechi. Rezulatatul a fost unul ok, de atunci foarte rar imi mai oscileaza relantiul.
Link to comment
Share on other sites

Carb Cleaner de la 2+2 si baga inauntru fara frica si cat se poate de mult. Dupa aceea sufla cu aer sau fa ca user-ul S A R P E.

Atentie insa cand il montezi la loc...il ti presat pe corpul de acceleratie si strangi suruburile pe rand...e neplacut sa fisurezi "urechile" alea de plastic sau sa-i tragi o sfanta fisura intre cavitati (stiu eu ce zic, crede-ma.. <_< )

Link to comment
Share on other sites

eu am rezolvat problema...l-am mai curatat de 2 ori de-atunci, i-am si rupt garnitura, dar GABI BMW3 mi-a dat una si am inlocuit-o!

 

oricum...e riscant sa srangi foarte tare acolo, corpul pe care e prins regulatorul fiind din aluminiu...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

pai strangi cu simt... suruburile aveau din fabrica niste insemnari cu vopsea neagra...le-am strans frumos pana la acel insemn

 

Nu e vorba de simt si chiar nu e bine sa strangi dupa vorba romanului "cu simt de raspundere" fiindca eu asta cred ca voiai sa zici...e vorba de cum este asezat regulatorul pe corpul de acceleratie in momentul in care incepi sa apropii suruburile si unde semnele alea nu au nici o valoare pe langa cuplul recomandat (cu o cheie dinamometrica se face asta dar pe care eu nu am folosit-o din comoditate sau lipsa). Daca nu e lipit si te pacaleste surubul agatand corpul oblic in flancurile filetului, ai pus-o.. Ce spui tu poate fi probabil...eu nu aveam acele insemnari...Am pus suruburi noi, asa cum am prostul obicei sa fac daca am la dispozitie.

Aia e, bine ca nu mai am probleme acum....ICV nou....

Succese

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.