Jump to content

Problema ffff stresanta


Recommended Posts

Am un E36 din 94 (318) benzina si de ceva timp relantiul se comporta ciudat. Adica de ex. cand opresc la semafor ramane turata undeva pe la 1200 si coboara greu la valoarea optima de relanti. In acest timp se aude un tacanit usor pana coboara la 6-700. Va rog dati-mi si mie un sfat.

Si inca ceva: cand alimentez si scot busonul iese o presiune mare din rezervor. Este normal?

Link to comment
Share on other sites

poate fii regulatorul de relanti dar cred ca e bine ca cureti prima data tubul acela de aceleratie ( sorry nu stiu cum ii spune in termeni)este acela unde merge cablu de aceleratie.trebe sa dai jos tubu ala de aluminiu si sa il cureti bine si aia poate fii cauza daca nu vezi ce ti-am spus inainte.(scuze inca o data dar nu stiu ce denumire are tubu acela) :)

 

:)

Edited by tibycsa
Link to comment
Share on other sites

poate fii regulatorul de relanti dar cred ca e bine ca cureti prima data tubul acela de aceleratie ( sorry nu stiu cum ii spune in termeni)este acela unde merge cablu de aceleratie.trebe sa dai jos tubu ala de aluminiu si sa il cureti bine si aia poate fii cauza daca nu vezi ce ti-am spus inainte.(scuze inca o data dar nu stiu ce denumire are tubu acela) :)

 

:)

 

clapeta de acceleratie

Link to comment
Share on other sites

Am un E36 din 94 (318) benzina si de ceva timp relantiul se comporta ciudat. Adica de ex. cand opresc la semafor ramane turata undeva pe la 1200 si coboara greu la valoarea optima de relanti. In acest timp se aude un tacanit usor pana coboara la 6-700. Va rog dati-mi si mie un sfat.

Si inca ceva: cand alimentez si scot busonul iese o presiune mare din rezervor. Este normal?

Va multumesc

 

 

 

Treaba cu valva de aerisire daca am inteles eu bine, cum se poate rezolva?

Am sa incerc sa curat tubul de aluminiu deoarece regulatorul l-am curatat.

Link to comment
Share on other sites

Canistra de purjare si o posibila pierdere de vacuum. Iti atasez ceva si te rog sa verifici reperul 6 din poza 1 dar care de obicei nu prea face probleme. In schimb toate furtunele din poza 2 trebuiesc verificate si in special reperul 5 de aici fiindca eu unul cred ca asta tzacane. In poza 3 ai canistra de purjare care este marcata cu 1 ( sincer...aici e). Cred ca totusi chestia asta e combinata si cu o neregula la unul din fiurtunele de vacuum

@tibycsa: nu a fost si la tine asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.