Jump to content

e36 m3 318is


Bumby

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

prietena mea PolePosition... ma asteptam ca un moderator de pe BMW Club sa aiba ceva mai multa experienta in domeniul M'urilor (mai ales un fost posesor de M6)

 

discurile asa cum a zis si fratele meu (Bumby) sunt aftermarket... dak tu vezi atata discurile pe un E36 care nu a fost M atunci e grav

 

seria de sasiu atat la Bavaria cat si pe RealOEM releva faptul ca masina a fost M3 (fabricat in septembrie 1994)

oglinzile intr-adevar nici eu nu stiu de ce lipsesc dar am incercat inlocuirea lor cu unele OEM insa erau modelul de UK asa ca nu se vedea prea ok in ele si am renuntat pt moment la idee

 

toata lumea care a "analizat" masina atunci cand am luat-o a zis ca e M (printre ei, kiar si posesori actuali de M3'uri)

chestii pe care masini ce nu sunt M si care sunt pe asta:

flanse ovale la amortizoare cu inscriptia Motorsport pe ele

interior complet (fara volan) de M ... Vadere etc

discuri

geamuri electrice spate

inscriptia de pe interiorul usii cu "M3" si cu presiunea in pneuri

serie de sasiu cu "S" in el

etrierii stantati originali cu "M"

buza bara fata cauciuc care nu venea la cele cu pachet M

schimbator original M3

roata de rezerva originala M3 (mai ingusta, 7J daca nu ma insel eu)

banchete spate matching colour (adica se potriveste culoarea :) ) cu Vaderele si din alcantara

fete de usi la fel :)

 

deci per total masina a fost M3 (nici noi nu ne asteptam sa fi fost completa atunci cand am cumparat-o, credeam ca a fost doar a unui pasionat)

pacat ca nu mai are motorul, dar usor usor se face :)

 

felicitari si pt upgrade'ul de suspensie Bumby ... keep it up

din ce stiu eu masina are acum si "nasul" negru si folie Llumar neagra all'round (adica toate geamurile :) )

 

ah si da, jantele erau la vanzare puse de mine pt ca frate-miu avea o varianta ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
prietena mea PolePosition... ma asteptam ca un moderator de pe BMW Club sa aiba ceva mai multa experienta in domeniul M'urilor (mai ales un fost posesor de M6)

 

discurile asa cum a zis si fratele meu (Bumby) sunt aftermarket... dak tu vezi atata discurile pe un E36 care nu a fost M atunci e grav

 

seria de sasiu atat la Bavaria cat si pe RealOEM releva faptul ca masina a fost M3 (fabricat in septembrie 1994)

oglinzile intr-adevar nici eu nu stiu de ce lipsesc dar am incercat inlocuirea lor cu unele OEM insa erau modelul de UK asa ca nu se vedea prea ok in ele si am renuntat pt moment la idee

 

toata lumea care a "analizat" masina atunci cand am luat-o a zis ca e M (printre ei, kiar si posesori actuali de M3'uri)

chestii pe care masini ce nu sunt M si care sunt pe asta:

flanse ovale la amortizoare cu inscriptia Motorsport pe ele

interior complet (fara volan) de M ... Vadere etc

discuri

geamuri electrice spate

inscriptia de pe interiorul usii cu "M3" si cu presiunea in pneuri

serie de sasiu cu "S" in el

etrierii stantati originali cu "M"

buza bara fata cauciuc care nu venea la cele cu pachet M

schimbator original M3

roata de rezerva originala M3 (mai ingusta, 7J daca nu ma insel eu)

banchete spate matching colour (adica se potriveste culoarea :) ) cu Vaderele si din alcantara

fete de usi la fel :)

 

deci per total masina a fost M3 (nici noi nu ne asteptam sa fi fost completa atunci cand am cumparat-o, credeam ca a fost doar a unui pasionat)

pacat ca nu mai are motorul, dar usor usor se face :)

 

felicitari si pt upgrade'ul de suspensie Bumby ... keep it up

din ce stiu eu masina are acum si "nasul" negru si folie Llumar neagra all'round (adica toate geamurile :) )

 

ah si da, jantele erau la vanzare puse de mine pt ca frate-miu avea o varianta ;)

 

 

deci ce vrei ?

 

nu sunt "prietena ta".

 

vrei parerea mea:

 

ok, masina (m3) a fost dauna totala la un moment dat si refacuta cu piese de E36 stock. ok, ai un schelet de m3 si piese adunate de pe alte masini e36

 

a zis actualul proprietar ca motorul s-a defectat...ok, s-a pus 1.8is, interior de M nu mai e, ceasuri nu mai sunt, eleron nu e, volan nu mai e,(a sarit air bag) - deci a fost pocnita, oglinzi de M nu are (or fi sarit si alea o data cu air bag), jante ACS jena are... nu M (bine...minus rezerva)...intial se argumenta ca e M, pt ca are discuri perforate...am aratat ca e fals, s-a sucit si a spus ca sunt aftermarket

 

zi-mi si mie ce mai e M la masina asta.

 

PS: Am si eu un M6...SO WHAT ?

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

ai un M6 vandut :)

vrei sa fi prietena mea ? :) dak ma iei asa...

 

citeste si tu ce ti-am scris si vezi ce nu e M pe masina aia (motorul, oglinzile si jantele, atat)

masina asa a fost cumparata. nu a pus el 1.8'ul si nici jantele, asa ca lasa-l si tu usor sa faca ceea ce trebuie

 

volanul a fost pus pe primele editii de M3 asa, deci e M

el ti-a zis ca airbagul a fost sarit ca sa incheie discutia... nu a avut nicio problema masina (motorul a fost spart din alte cauze)

interiorul e complet M... nu inteleg ce ti se pare ca nu e M

 

Nu...nu a fost nici un anunt cu jantele :)

anunt cu jante.

 

P.S: nu sunt astea oglinzile care au fost pe ea?

 

oricum, masina este foarte frumoasa :) sa ai grija de ea si poate ii pui un motor de M pe ea ;)

 

ah si da, jantele erau la vanzare puse de mine pt ca frate-miu avea o varianta

 

uite, am zis

si da... alea sunt oglinzile

Link to comment
Share on other sites

ai un M6 vandut :)

vrei sa fi prietena mea ? :) dak ma iei asa...

 

citeste si tu ce ti-am scris si vezi ce nu e M pe masina aia (motorul, oglinzile si jantele, atat)

masina asa a fost cumparata. nu a pus el 1.8'ul si nici jantele, asa ca lasa-l si tu usor sa faca ceea ce trebuie

 

Aici nu iti poti expune orientarile tale sexuale,nu e locul potrivit.Degeaba e M3 daca nu are ce e mai important,motorul.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Mai omule tu ai zis asa:

prietena mea PolePosition... vezi ce ai scris, apoi comenteaza

 

ce M6 vandut am eu ma ? vandut cum ?

 

daca cineva cumpara, unu' vinde care e nelamurirea ta ?

Link to comment
Share on other sites

eu am spus-o la caterinca faza cu "prietena" ... ok, o lasam

M6 vandut scrie la tine la semnatura...

 

ai un M6 vandut :)

vrei sa fi prietena mea ? ;) dak ma iei asa...

 

citeste si tu ce ti-am scris si vezi ce nu e M pe masina aia (motorul, oglinzile si jantele, atat)

masina asa a fost cumparata. nu a pus el 1.8'ul si nici jantele, asa ca lasa-l si tu usor sa faca ceea ce trebuie

 

Aici nu iti poti expune orientarile tale sexuale,nu e locul potrivit.Degeaba e M3 daca nu are ce e mai important,motorul.

 

hai ca ai inteles ninja :) :)

ai si tu dreptate... dar la banii aia cred ca mai incropesti de un motor...

sau poti sa o faci turbo ca altfel se comporta un sasiu de M3 (cu frane si etc) ... nu? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
eu am spus-o la caterinca faza cu "prietena" ... ok, o lasam

M6 vandut scrie la tine la semnatura...

 

Am avut un E60 pe care l-am vandut, acum am un M6. intelegi aiurea.

 

cum adica spune el ca a schimbat volanul pt ca a sarit air bag-ul, dar tu spui ca spune doar asa sa incheie discutia... volan M are emblema M in primul rand si nu arata asa.

 

unde e interiorul complet M ? unde ?

 

tu i-ai vandut masina ?

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

hai ca ai inteles ninja :) ;)

ai si tu dreptate... dar la banii aia cred ca mai incropesti de un motor...

sau poti sa o faci turbo ca altfel se comporta un sasiu de M3 (cu frane si etc) ... nu? :)

 

Te-ai cam infoiat la noi,mult mai mult ca proprietarul masinii cand s-a adus in discutie ideea de a nu fi M3,nu e necesar.E un plus intr-adevar dar pana la M mai are,asa ca vorba aia vi cu motoru' si discutam :D

 

hai ca ai inteles ninja :) :)

ai si tu dreptate... dar la banii aia cred ca mai incropesti de un motor...

sau poti sa o faci turbo ca altfel se comporta un sasiu de M3 (cu frane si etc) ... nu? :)

 

Te-ai cam infoiat la noi,mult mai mult ca proprietarul masinii cand s-a adus in discutie ideea de a nu fi M3,nu e necesar.E un plus intr-adevar dar pana la M mai are,asa ca vorba aia vi cu motoru' si discutam :D

 

EDIT: Sa nu uit, e un avantaj si mai mare ca treci raru cu 1.8 \ inmatriculezi,apoi pui motor "IEM", cand gasesti,evident :D

Link to comment
Share on other sites

eu am spus-o la caterinca faza cu "prietena" ... ok, o lasam

M6 vandut scrie la tine la semnatura...

 

Am avut un E60 pe care l-am vandut, acum am un M6. intelegi aiurea.

 

cum adica spune el ca a schimbat volanul pt ca a sarit air bag-ul, dar tu spui ca spune doar asa sa incheie discutia... volan M are emblema M in primul rand si nu arata asa.

 

unde e interiorul complet M ? unde ?

 

tu i-ai vandut masina ?

 

repet... e frate-miu (aceeasi mama si acelasi tata :) )

interiorul de M e intre usile fata ... ce nu e la interiorul de M?

el a zis faza cu airbagu' ca sa inchida discutia cu tine si sa nu continue polemica...

 

intr-adevar KND are dreptate ca am pornit cu stangul dar Bumby venise sa imi spuna ca "frate nu ma cred astia pe forum ca masina mea a fost M", si asa cum am mai mentionat in primul post, imi pare rau ca niste oameni asa pasionati nu isi dau seama

tot KND are dreptate in ceea ce priveste RAR'ul... e un avantaj

 

Ce mai conteazĂŁ dacĂŁ a fost M3 dacĂŁ nu nu mai are motorul?

 

MaÂşina e foarte frumoasĂŁ, doar asta conteazĂŁ. :)

 

ai dreptate... dar mai conteaza frane, sasiu intarit, niste chestii mai deosebite vis-a-vis de cum sta masina pe strada, interiorul

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pai sa nu-I mai zica M3...ce a fost, daca a fost, a apus demult.

 

Acum este un E36 1.8is, cu... bandouri de M. cam atat.

 

Chiar daca ar fi cum spune, ce a mai ramas ? tabla ? scheletul ?

 

aaa, poate fac astia tabla speciala la M...c'mon :)

 

again:

 

nu motor de M, nu interior de M, nu volan M, nu ceasuri M, nu eleron, nu jante, nu frane (chiar daca asa insista initiatorul - ca sunt perforate discurile, deci sunt de M :)) ,nu oglinzi de M...

 

cum ziceam, acel interior este comun oricarui E36 cu optiunile respective. Nu este un argument ///M cum spune initiatorul.

 

ok, are un plastic pe flanse pe care scrie MOTORSPORT. Clar e M3 nu ?

 

ce dracu ma :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
imi pare rau sa vad cat de limitate sunt cunostintele unor posesori de m, ca sa termin discutia asta o sa incerc sa pun zilele astea brosura originala de la lansarea m3 e36...

 

astept cu nerabdare.... eu, limitat fiind :)

Link to comment
Share on other sites

aveti 40 de posturi numai pe scandal si atacuri, cred ca sa inteles pana la urma ce e ..un compromis intre M si un 1.8 (mai mult 1.8 decat M) dar asta e ...e masina omului si daca a cumparato probabil e si multumit de ea ! chill man chill
Link to comment
Share on other sites

pai sa nu-I mai zica M3...ce a fost, daca a fost, a apus demult.

 

Acum este un E36 1.8is, cu... bandouri de M. cam atat.

 

Chiar daca ar fi cum spune, ce a mai ramas ? tabla ? scheletul ?

 

aaa, poate fac astia tabla speciala la M...c'mon :)

 

again:

 

nu motor de M, nu interior de M, nu volan M, nu ceasuri M, nu eleron, nu jante, nu frane (chiar daca asa insista initiatorul - ca sunt perforate discurile, deci sunt de M :)) ,nu oglinzi de M...

 

cum ziceam, acel interior este comun oricarui E36 cu optiunile respective. Nu este un argument ///M cum spune initiatorul.

 

ok, are un plastic pe flanse pe care scrie MOTORSPORT. Clar e M3 nu ?

 

ce dracu ma :)

 

Stimate utilizator va invit respectuos sa parasiti aceasta discutie in urma faptului ca nu sunteti in capabilitatea de a raspunde la intrebari adresate dumneavoastra in repetate randuri si a faptului ca nu cunoasteti absolut nimic din ceea ce inseamna un ///M.

Ca o paranteza, BMW A.G. ar trebui sa dea dispozitie ca ///M-urile sa nu fie vandute oricui.

M-as obosi sa va raspund la toate intrebarile la care nu ati primit sau nu ati inteles raspunsul pana acum,dar pur si simplu nu meritati!

Insa pentru bunul plac al dumneavoastra,ca un zeul al nostru,am sa pun badge-urile de ///M pe un 316iCompact si il voi prezenta ca un ///M veritabil deoarece se pare ca acestea (badgurile) sunt mai importante.

Spre surprinderea tuturor cazanul asta chiar a fost un M3 veritabil.

Suma respectelor,

un biet fraier care nu stie ce e ala bmw,iar manelelelele ie viata meu k sa am biemve pe acte!

 

shi imi cer scuze ca am mintit mai sus,dar eu am sudat seriile la masina asta si nu vroiam sa se stie :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

@mikeySKZ, va intorc respectul exprimat in acest post si in mod respectuos va informez ca imi voi da BAN singur si voi solicita la Automobile Bavaria sa imi fie negat accesul acolo pentru urmatorii 3 ani. Adiacent imi voi da si 2 palme pe obrazul gros, ca sa ma trezesc la realitate. Si desigur "oooo viata meeaaa", traiasca ghiulul meu si lantul de aur de 24 de carate, m-am deconspirat si aici LA NAIBA :)

 

Cu aceeasi stima,

Poleposition.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

poleposition... volanul e de M3

spune-mi ce zici tu ca nu e de M3 (cu argumente, ca cele de mai sus nu au nicio treaba)

discurile sunt upgrade pe vremea cand masina era inca M3 (etrierii de pe fata sunt inca cei originali, asa cum am zis, cu badge'ul M stantat)

nu prea inteleg de ce nu iei in seama argumentele cum ca masina are f multe in comun cu M3 si doar motorul si jantele o desconspira

eleronul acela stil "GT" nu a venit standard pe aceasta masina. am fost la Bavaria si am scos printr-o cunostiinta intreaga lista de optiuni cu care a venit masina din fabrica de la Regensburg nu lipseste nici una

 

pe de alta parte... masina kiar dak are un motor (considerat a fi derivat din E30 320iS) slab fata de 3.0, va ramane intotdeauna o mica parte din istoria M al lui BMW, si daca va reprimi transplantul atat de necesar, se va comporta complet altfel decat un E36 simplu cu motor de M3 ... doar pt ca alti ingineri s-au ocupat de ea

 

apropo... la unele M3'uri E36 tabla avea ceva mai deosebit... si anume fetele de usa de pe fata erau din aluminiu :)

Edited by Achim_DS
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
@mikeySKZ, va intorc respectul exprimat in acest post si in mod respectuos va informez ca imi voi da BAN singur si voi solicita la Automobile Bavaria sa imi fie negat accesul acolo pentru urmatorii 3 ani. Adiacent imi voi da si 2 palme pe obrazul gros, ca sa ma trezesc la realitate. Si desigur "oooo viata meeaaa", traiasca ghiulul meu si lantul de aur de 24 de carate, m-am deconspirat si aici LA NAIBA :)

 

Cu aceeasi stima,

Poleposition.

 

sunt se pare doar un manelist introvertit...nu pot exprima ceva obiectiv in topicul asta.

 

asa spune fratele tau, amicul tau sau ce este :)

 

tocmai mi-am dat inca o palma pe sorici :) ma simt rusinat ca mi-am permis sa argumentez ca masina ta nu este un M3.

 

chestia ca a fost..pff, si Pompei a fost un oras acum mult timp... sper ca nu te jigneste comparatia.

Link to comment
Share on other sites

nu ma jigneste

eu tot incerc sa port (ca asa am fost invatat) o conversatie argumentata, fiindk fara argumente totul e egal cu 0. de acord cu mine?

SKZ e un posesor de E36 Individual, pe care il cunosc si imi e prieten si care stie masina lui frate-miu

Bumby e fratele meu natural (si posesorul E36'ului cu "S" in seria de sasiu)

 

tu ai senzatia ca singura diferenta intre masina ta si vechiul seria 6 e V10'ele din fata si cateva badge'uri cu M? cred ca esti de acord cu mine ca mai sunt mici chestii care fac diferenta

Link to comment
Share on other sites

apropo... la unele M3'uri E36 tabla avea ceva mai deosebit... si anume fetele de usa de pe fata erau din aluminiu :)

 

Doar GT-ul si CSL-ul le aveau din aluminiu.

 

later edit: buza aia din cauciuc de sub spoilerul fata era si la pachetul M, din contra, pe unele M-uri lipsea (am impresia ca pe sedan)

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

ai dreptate... dar mai conteaza frane, sasiu intarit, niste chestii mai deosebite vis-a-vis de cum sta masina pe strada, interiorul

 

Pãi da dar lipseºte piesa centralã, motivul pentru care au fost montate frânele mai mari ºi celelalte piese mai performante.

 

Iar despre felul ĂŽn care stĂŁ maÂşina pe Âşosea, suspensia M este opĂžiune Âşi pe BMW-urile non-M.

 

pe de alta parte... masina kiar dak are un motor (considerat a fi derivat din E30 320iS) slab fata de 3.0, va ramane intotdeauna o mica parte din istoria M al lui BMW, si daca va reprimi transplantul atat de necesar, se va comporta complet altfel decat un E36 simplu cu motor de M3 ... doar pt ca alti ingineri s-au ocupat de ea

 

Cred cĂŁ filosofĂŁm inutil. :)

 

MaÂşina asta ĂŽnseamnĂŁ ceva doar pentru proprietar, nu va suspina nimeni dacĂŁ ĂŽÂşi va monta un motor de M3.

 

MaÂşina o ai pentru tine nu pentru alĂžii.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.