Jump to content

Intrebare ESP


mozolici_hd

Recommended Posts

ASC te intervine DOAR la plecarea de pe loc...daca masina pierde aderenta. Atunci ii taie din putere motorului...pana rotile au iar aderenta.

 

Daca este sa derapeze masina in curbe sau vrei sa faci cercuri in parcare ca asa vrei tu...ASC nu intervine !!! Este 0 [zero] !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:)

DSC bmw :)

Link to comment
Share on other sites

ASC te intervine DOAR la plecarea de pe loc...daca masina pierde aderenta. Atunci ii taie din putere motorului...pana rotile au iar aderenta.

 

Daca este sa derapeze masina in curbe sau vrei sa faci cercuri in parcare ca asa vrei tu...ASC nu intervine !!! Este 0 [zero] !!!

zau?

uite ca am mai invatat ceva !

 

:)

 

ma intreb atunci ce draq face el acolo? .. si de ce l-au mai pus? doar asa.. ca sa-l mai plimbam noi cu masinile de colo pana colo? hmm... ia sa-l dau eu jos :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

ASC te intervine DOAR la plecarea de pe loc...daca masina pierde aderenta. Atunci ii taie din putere motorului...pana rotile au iar aderenta.

 

Daca este sa derapeze masina in curbe sau vrei sa faci cercuri in parcare ca asa vrei tu...ASC nu intervine !!! Este 0 [zero] !!!

 

aha.. interesant..

Inseamna ca am un scurt in bord ca imi clipeste becul de la ASC cand iau o curba mai tare sau cand incerc sa fac cercuri pe zapada cu el cuplat. Dar e ciudat totusi ca nici nu pleaca masina.. :)

 

io's, tu ai DSC sub acoperire :)

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

ASC te intervine DOAR la plecarea de pe loc...daca masina pierde aderenta. Atunci ii taie din putere motorului...pana rotile au iar aderenta.

 

Daca este sa derapeze masina in curbe sau vrei sa faci cercuri in parcare ca asa vrei tu...ASC nu intervine !!! Este 0 [zero] !!!

 

Fals.

 

RoÞile spate sunt ºi frânate, nu este tãiatã doar puterea motorului.

ASC-ul funcĂžioneazĂŁ Âşi ĂŽn curbe.

DiferenĂža esenĂžialĂŁ ĂŽntre ASC Âşi DSC este faptul cĂŁ DSC-ul te ajutĂŁ sĂŁ restabileÂşti traiectoria ĂŽn timp ce ASC-ul eliminĂŁ doar pierderea aderenĂžei.

 

Sunt sigur cĂŁ n-ai fĂŁcut niciodatĂŁ cercuri cu ASC cuplat, ĂŽĂži spun sigur cĂŁ este imposibil.

Link to comment
Share on other sites

DSC III (dinamic stability control) spre deosebire de ASC ,permite ca pe frana si curba ,o manevrabilitate mai buna,adica cum zicea ciupa , o traiectorie mai buna ,ASC tot pune frane pe la roti si poate cu noroc pastrezi traiectoria... Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ASC te intervine DOAR la plecarea de pe loc...daca masina pierde aderenta. Atunci ii taie din putere motorului...pana rotile au iar aderenta.

 

Daca este sa derapeze masina in curbe sau vrei sa faci cercuri in parcare ca asa vrei tu...ASC nu intervine !!! Este 0 [zero] !!!

 

Fals.

 

RoÞile spate sunt ºi frânate, nu este tãiatã doar puterea motorului.

ASC-ul funcĂžioneazĂŁ Âşi ĂŽn curbe.

DiferenĂža esenĂžialĂŁ ĂŽntre ASC Âşi DSC este faptul cĂŁ DSC-ul te ajutĂŁ sĂŁ restabileÂşti traiectoria ĂŽn timp ce ASC-ul eliminĂŁ doar pierderea aderenĂžei.

 

Sunt sigur cĂŁ n-ai fĂŁcut niciodatĂŁ cercuri cu ASC cuplat, ĂŽĂži spun sigur cĂŁ este imposibil.

 

1 IN CURBE...DACA AI PIERDUT ADERENTA atunci ASC = 0

2. ASC ''citeste'' ce vine de la ABS si ''taie gazul'' masinii. Plus ca roata care nu are aderenta se infraneaza. Ajuta la plecarea de pe loc...

3. DSC intervine si cand patineaza rotile si cand patineaza masina ... chiar daca rotile au aderenta !!! Mai are si senzorul acela prin care stie pozitia axei transcersale a masinii fata de unghiul cu care este invartit volanul. DSC ii corecteaza traiectoria masinii. Franele + rotatia volanului + acceleratia laterala + rotatia in jurul axei verticale ... toate SUNT PROCESATE !!!

 

Poti sa imi spui cum actioneaza masina cu ASC cuplat LA PLECARE ... pe zapada sau pe iarba uda sau pe nisip ???

Poti sa ne spui ce se intampla daca o un BMW doar cu ASC poate sa faca o miscare brusca de evitare a unui ostacol aparut instant pe banda de mers ... fara ca masina sa ajunga pe aratura ulterior ?

Link to comment
Share on other sites

1 IN CURBE...DACA AI PIERDUT ADERENTA atunci ASC = 0

 

Asta asa e, dar te ajuta sa nu pierzi aderenta.. nu e cum ziceai tu ca nu te ajuta cu nimic in curbe.

 

2. ASC ''citeste'' ce vine de la ABS si ''taie gazul'' masinii. Plus ca roata care nu are aderenta se infraneaza. Ajuta la plecarea de pe loc...

 

Acelasi lucru il face si in curbe..

 

3. DSC intervine si cand patineaza rotile si cand patineaza masina ... chiar daca rotile au aderenta !!! Mai are si senzorul acela prin care stie pozitia axei transcersale a masinii fata de unghiul cu care este invartit volanul. DSC ii corecteaza traiectoria masinii. Franele + rotatia volanului + acceleratia laterala + rotatia in jurul axei verticale ... toate SUNT PROCESATE !!!

 

Nu a zis nimeni ca DSC-ul nu e mult superior.

 

Poti sa imi spui cum actioneaza masina cu ASC cuplat LA PLECARE ... pe zapada sau pe iarba uda sau pe nisip ???

Poti sa ne spui ce se intampla daca o un BMW doar cu ASC poate sa faca o miscare brusca de evitare a unui ostacol aparut instant pe banda de mers ... fara ca masina sa ajunga pe aratura ulterior ?

 

Taie gazu sau infraneaz rotile spate dupa caz.

Aici intradevar DSC-ul isi arata superioritatea, dar daca rotile spate pierd aderenta te ajuta si ASC-ul putin. Pe zapada am facut eu test la 40-50km/h.. daca tragi brusc de volan stanga-dreapta in blana nu derapeaza deloc.. ASC=DSC

Link to comment
Share on other sites

mozolici_hd : ''Este posibil ca la E36 316i af 1995 sa fie dotat cu ESP?''

 

Eu doresc sa ii spun celui care a initiat topicul ca BMW nu are ESP.

Daca vorbeste despre echivalentul ESP'ului de la BMW acesta se numeste DSC.

 

Masina lui poate sa aiba ABS si ASC [fara ABS nu se poate].

 

Daca vrei sa afli despre existenta ASC...uite cum actioneaza :

 

ASC = Dispozitiv automat anti-patinare la demarare sau accelerare,oferind stabilitate.Reduce momentul de rotatie al motorului (forta cu care acestea tinde sa se invarta) in cazul in care rotile tind sa patineze la demaraj,asigurand astfel o aderenta mai buna pe drumurile cu aderenta scazuta,nisip-zapada-gheata.Daca o roata incepe sa patineze,calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat,lucru prin care puterea motorului,si cu aceasta forta de tractiune care trebuie transmisa,se reduce.

 

Daca nu poti sa pleci de pe loc cu fluieraturi la roti...ai ASC.

Daca pe iarba uda si noroi...rotile se invart fara sa aiba aderenta...nu ai ASC.

 

DSC :

ASC :

 

este atata diferenta intre ele...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

sunt nou pe forum deci take it easy cu mine.

 

vreau sa cumpar un BMW (acesta) si ma intrebam daca stie cineva masina.

Inca nu am vazut-o dar din spusele proprietarului masina are bord de compact deci ar putea fi un 316 ti.

nu sunt inca sigur.

In anunt scrie ca masina are ASR, what's that?

 

LE: hai ca m-am lamurit cu ASR=ASC!

 

Daca stie cineva masina astept un review.

 

multumiri in avans.

 

daca am postat aiurea rog un mod sa mute unde trebuie.

...pana ma obisnuiesc cu forumul..

Edited by Staticxxx
Link to comment
Share on other sites

pai ce vezi tu in anunt vad si eu.

Inca nu am vazut masina, sambata ma intalnesc cu omul.

Dar vroiam sa cer ajutorul vostru ca nah..., stiti cu ce se mananca.

La viatza mea nu am mai avut decat un ursulet din '89.

Acum vreau sa revin la BMW.

Daca vi se pare ceva suspect la anunt let me know.

 

Pun si niste poze ajutatoare trimise de om.

Pozele sunt inainte sa schimbe farurile.

post-23111-1232623526_thumb.jpg

post-23111-1232623581_thumb.jpg

post-23111-1232623625_thumb.jpg

post-23111-1232623650_thumb.jpg

Edited by Staticxxx
Link to comment
Share on other sites

uite cum sta problema:

 

Dorec sa fac schimb cu omul.

Eu am un Hyundai Accent din 2000, 75CP,1.4 benzina, 8 valve SOHC, hatchback, cu urmatoarele: ABS, AC, 2 airbaguri, inchidere, alarma, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, bi-xenon. Masina mea este impecabila din toate punctele de vedere.

Insa doresc sa revin la BMW.

Schimbul ar fi "schimb pe schimb".

 

Intrebare: se merita?

Link to comment
Share on other sites

motivul schimbului din punctul tau de vedere...il stiu ! dar din punctul lui de vedere ? care e MOTIVUL ?

 

in locul tau nu as schimba. chiar presupunand ca sunt in aceasi stare ambele.

 

 

P.S. ai scris Accent an 2000. este cel cu face-lift...da ? :)

Link to comment
Share on other sites

uite cum sta problema:

 

Dorec sa fac schimb cu omul.

Eu am un Hyundai Accent din 2000, 75CP,1.4 benzina, 8 valve SOHC, hatchback, cu urmatoarele: ABS, AC, 2 airbaguri, inchidere, alarma, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, bi-xenon. Masina mea este impecabila din toate punctele de vedere.

Insa doresc sa revin la BMW.

Schimbul ar fi "schimb pe schimb".

 

Intrebare: se merita?

eu m-as mai gandi.

Link to comment
Share on other sites

nu e cu facelift....sau ma rog...nu stiu ce intelegi tu prin facelift.

e chiar masina din poza.

 

 

LE: bagati si niste motive nu doar asa.

Spuneti-mi ceva ce eu nu stiu.

Hyundaiul este f fiabila ca masina, o am de un a de zile si nu am bagat in ea decat benzina, ulei si lichid de parbriz.

Insa este anosta, nu are personalitate, parca este prea fiabila.

post-23111-1232630132_thumb.jpg

Edited by Staticxxx
Link to comment
Share on other sites

Din punctul de vedere al unui pasionat de bmw, zici ca ai avut urs, fa schimbul. Acum vine si partea in care privesti lucrurile din alte puncte de vedere, omul ar face schimb si cu matiz, poate vrea un consum mai mic, bmw 316 nu consuma mult, iar un matiz uzat 60000km in sus nu consuma putin, a ta e 4 usi a lui 2 usi, hyundai an 2000 bmw 1996. Cel mai bine ar fi sa va intalniti si sa comparati masinile la fata locului fata in fata, una langa cealalta.
Link to comment
Share on other sites

nu e cu facelift....sau ma rog...nu stiu ce intelegi tu prin facelift.

e chiar masina din poza.

 

DA ... e Accent cu face-lift. Eu unul nu as face schimbul !

 

:) de sa ''bagam noi motive'' sa o schimbi sau nu ? :) Baga tu motive... :)

Link to comment
Share on other sites

Da, mi-a zis la tel ca e student bla-bla.

Masina ar fi cumparat din germania dar inmatriculata in Romania din 1996, practic nu a fost rulata decat in RO.

E este al doilea proprietar.

Consumurile sunt sensibil la fel.

Dotarile sunt practic identice.

Anul difera.

dif de la 4 la 2 usi nu ma deranjeaza.

Hyundai are tinuta de drum buna, valseaza, curge pe sosea. Nah, arcuri moi.

BMW e altceva! Are alta tinuta de drum, raspunde altfel la comenzi, stai altfel in ea. merge altfel, iti impune respect la volan.

 

LE: nu, ziceam ca daca tot imi dai un sfat sa o schimb sau nu motiveaza-ti decizia.

Adica de ce nu ai face TU schimbul, care sunt argumentele.

 

mersi,

Edited by Staticxxx
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic...BMW e masina buna dar daca stam sa ne gandim mai bine,hyundai-ul tau e din 2000 iar BMW-ul respectiv e an mai vechi,totusi chear daca e an vechi BMW e o masina care la drum lung isi face foarte bine treaba in ceea ce priveste stabilitatea si confortul.Daca as fi in locul tau as analiza bine ambele masini(avantaje,dezavantaje) si pe langa schimb as mai cere si o suma de bani,nu foarte mare ,sa ai acolo de benzina :)
Link to comment
Share on other sites

:)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.