Jump to content

Un BMW e32


CRM

Recommended Posts

Sa reiau o poveste mai veche. Probabil ca nu voi termina totul dintr-un foc si sper sa nu plictisesc pe nimeni.

 

Masina s-a nascut in mai, 1989. A fost in posesia unui sau mai multor germani probabil, pana in 1996, cand a fost adusa in tara. Probabil ca atunci era in culmea gloriei masina (asta, nu modelul).

 

De cand a intrat in tara a inceput un proces de degradare, din punctul meu de vedere ireversibi: eu nu ma pricep pana la ultimul surub la masina ca sa stiu ce lipseste, ce s-a deteriorar, iar service-uri pricepute n-am gasit in ultimii 3 ani, in afara de unul unde ma ocup de mecanica. Nu vreau sa aud de AB&co si poate ca as face un efort daca as avea o garantie, dar n-am. N-au ei timp de ... rable si mai ales know how (opinia mea).

 

Revenind: masina a avut dupa cum spuneam 4 proprietari pana la mine: cel care a adus-o pt. vanzare in 1996, altul care a tinut-o pana prin 2000 despre care nu fac afirmatii, apoi un cetatean ~arab (un Ahmed, Habibi...ceva) la care a mai stat cam 2 ani, si proprietarul anterior mie, care facea burn-uri....ca era automata masina....................cum sa nu faca :)

 

In 2006 am pus mana pe niste chişchirei(bani) şi am luat hotărârea să-mi fac o dambla care mă bântuia de când eram mic - sa am/sa conduc modelul ăsta de BMW. Nu stiam nimic pana atunci de marcă ĂŽn afară ca toate au tracţiune spate :) dar nimic specific, asa ca mi-am bazat criteriile de cautare pe interiorul bej (ce stiam eu de facelift.........) si pe a/c. (l.e.) Motorul ales a fost cel de 3500 cmc deoarece din review-urile citite pe net reisesea ca era destul de bullet-proof iar raportul de putere/cuplu/greutate este unul bun. Desigur, cand m-am dus la vizionare, masina arata superb, parca o vazusem pe Catherina Zeta Jones in persoana, nu-i ma puteam uita atent sa-i vad "ridurile" ci numai per ansamblu. Am facut un test, mergea destul de ok (nu batea nimic), functionau TOATE butoanele si comenzile si cam atat. Mi-am facut cruce si am batut palma. Din cate am inteles si de la el dar si ulterior-confirmat, vechiul proprietar investise in motor pentru a-l aduce la normal. Cu motorul exclusiv n-am avut probleme si a vazut destule de la mine, inclusiv frana de motor fortat de imprejurari din a 5-a in a 2 de ĂŽi ţineam discul ĂŽn patinaj la 6500 sa nu ĂŽmi culeg apoi pistoanele de pe drum, dar a fost o data :)

 

Revin cu detalii. Pana atunci atasez o poza de asta-vara, masina trecand printr-un proces amplu si neterminat de reconditionare. Deisugr, pentru multi, masina asta e un gunoi, pentru mine a fost visul...scump dar..mi-am facut o dambla si altceva in afara de BMW nu voi mai vrea vad scris pe volan. Tot asta vara am reusit sa am curaj sa merg mai "sportiv" cu ea pe şosea, capatand deplina incredere in reviziile efectuate de mine. Am trecut cu ea prin bune si rele, la un moment dat am vrut s-o vand dar am hotarat sa-i mai dau o şansă, mai ales văzând ca nu este apreciata deloc aproape deloc...mai putin rotile iar mai apoi...nici alea.

post-1861-1232547758_thumb.jpg

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Prima impresie dupa prima luna in care nu m-am dat jos din masina:

Tabla era deplorabila, in unele locuri era sarita vopseaua, in alte locuri era in valuri iar in alte locuri era infundata usor.

Ma deranja enorm jocul din volan. Facusem niste drumuri Bucuresti - Breaza, pana unde nu e nevoie sa fi super sofer sa ajungi cat de cat usor, fara stres (in 2006). A fost unul din cele mai solicitante drumuri: ma simteam ca un capitan de vapor (vorbind de cum manevram volanul ca sa-mi pastrez banda). Nu stiu cum asta mi-a scapat la vizionare dar in fine, ea chiar mergea ok atunci, ca am lasat-o si cu volanul drept sa vad cum merge).

Ma deranjau placutele de frana care scartaiau groaznic de teribil si frana de mana care tinea foaaarte slab la ultimul dinte.

Ma deranja ca noaptea mi se spargeau ochii din cauza parbrizului matuit.

Ma deranjau proiectoarele ne-originale.

Ma deranja interiorul mizer.

Ma deranjau jantele cu un total de vre'un kg de plumb pe ele.

Ma deranja cutia la plecarea de pe loc.

Ma deranja ca incepuse sa mi se incinga in mers in oras.

Ma deranja ca aveam un casetofon cu ... caseta.

Ma deranja ca uneori cadea plansa de bord de sub volan pe mine.

Ma deranja o planetara.

Si m-a deranjat groaznic mecanicul turc neserios.

 

Unele le-am rezolvat, altele nu; unele le-am uitat aici ("deh"..au trecut 3 ani fara 4 luni) voi detalia...

 

l.e. dar chiar si asa, in oras, la mers lin era o bomboana de masina, o iubeam. Alta remarca: am fost chiar surprins de sunet - pentru niste boxe de 17 ani, si ulterior am constatat ca nu era complet sistemul de sunet, cineva-candva s-a facut cu niste tweetere.

post-1861-1232548679_thumb.jpg

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Misto masina si in special culoarea.

 

Pui si din interior ceva ?

 

ce ai reconditionat de cand o ai ?

 

Te intreb din curiozitate, am avut un e34 primul BMW si ma regsesc oarecum in povestirea ta.... am bagat muuuulti bani in masna aia dar nu am regretat niciodata..ba da, am plans cand am vandut-o, chiar daca cumparasem deja E60-ul. Literalmente am plans.

Link to comment
Share on other sites

Sa enumar si dotarile (nu optionale, ca sa nu sara unii) ei:

 

aerul conditionat, standard pe '5 si '7 cu climatizare separata stanga-dreapta

compartimende de depozitare in usi

cotiere la scaunele din fata

ski-sac

scaune incalzite

4 geamuri electrice

trapa one-touch

am inteles ca avea webasto, dar era stricata o pompa si nu mergea...n-am investigat, nu m-a interesat

era automata dar a picat cutia si a fost convertita la manuala; volanta folosita a fost una nepotrivita, astfel incat aveam socuri cand o lasam in viteza, la relanti sa mearga singura

un fel de priza in torpedou - n-am aflat pana in ziua de azi ce e

insertii de un lemn (nu aveau atunci piano-black :) )

Volan reglabil

OBC mare

Pachet lumini (cred) mai putin lampile de citit din spate.

 

Culoare: maro-negru metalizat

Interior: bej, piele, cu plansa bordului de sus maro.

 

In 1989 avea 211 cai, modelul cu sonda lambda si catalizator; pe care autoritatea rutiera romana (sau cine il catalogheaza) il vede non euro si teoretic din 2011 daca se aproba niste legi nu va mai putea fi inmatriculata in Romania/nu va mai avea drept de circulatie.

N-am fost la dyno cu ea, dar la un test cu I-Phone-ul au iesit 160 cp. Nu stiu ce sa zic, dar am aceiasi incredere in testerele din Romania ca in I-Phone :)

 

 

 

 

 

@pole: cuvantul reconditionat l-am folosit gresit :) imi dau seama acum.

Am vopsit-o la culoarea din poze (2000 - Impala Brown, culoare BMW OEM..daca e echipament culoarea :) ), am pus niste jante BBS BMW OEM in care aveam incredere mai mare, am schimbat diferentialul cu cel din specificatii (si autoblocant) pentru cutia manuala - ea avea un diferential foarte-foarte-foarte scurt si niste up-dateuri tehnologice.

Cred si eu ca ai plans la cate ne pun masinile astea sa facem pentru ele, si cate fac si ele pentru noi. ;)

 

Revin cu detalii.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

:) se pare ca google chrome are un bug: cand dai click la "upload picture" se inchide tot ; mai scrisesem si uplodasem poze.

 

 

 

mai insist

 

Poze nu am foarte multe, si nici "profi".

Astea sunt de la intalnirea BMW*&^% de la Paltinis

 

 

 

 

altele

 

vreau sa gasesc sa pun si niste poze cu before...ca aici e after :)

post-1861-1232551317_thumb.jpg

post-1861-1232551512_thumb.jpg

post-1861-1232551566_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

frumoasa povestea, frumoasa masina...sa o stapanesti sanatos, E32 este un simbol al Seriei 7, extrem de reusit modelul ! multa bafta in ceea ce priveste modificarile masinii. Ca obiectie scoatei 7-le ala de pe spate, parca strica aspectul din spate al masinii + ca toata lumea stie ca un 7-ar !
Link to comment
Share on other sites

Astazi (sau marog, pana acum o luna :) ) as fi avut incredere sa plec si pana la Londra cu masina.

 

Procesul de refacere a inceput cu niste lamele de stergatoare bosch - am primit masina cu niste lamele din cauciuc galben la culoare si foarte proaste.

 

Apoi, am schimbat radiatorul deoarece se incingea. O perioada a mers bine, mai tarziu am schimbat termostatul si ... si mai tarziu am schimbat si vâscul şi de atunci (iarna 2006) a fost ok, nu s-a mai incins deloc.

 

La un moment dat, cineva mi-a recomandat sa schimb bujiile, desi pornea la sfert cand era rece (uneori, cand era calda pornea mai greu, dar din prima). Am pus niste bujii cu/pe platina si s-a simtit schimbarea.

 

Modulul de soc automat nu lucra cum trebuie, iar iarna mi se oprea din acceleratie in mijlocul intersectiei, indiferent cum era pedala; cum plec de acasa, de obicei merg drept pana la o intersectie destul de mare, unde se circula cu viteza....fix in intersectie la accelerare se oprea - foarte stresant; l-am schimbat.

 

Am acasa set de oglinzi stanga-dreapta, trebuie sa le vopsesc si sa le montez; cele de pe masina nu lucreaza cum trebuie, si o sticla proasta - apropie foarte mult, nu stiu daca asa trebuie ea sa faca. Intre timp m-am obisnuit :) asa ca stau de un an cu cele de schimb in casa.

 

Dupa ce am spart baia de ulei de vapor ce era am schimbat si toate amortizoarele, dar astea-s oricum consumabile; nu ma asteptam in primul an totusi.

 

Obisnuitele discuri-placute fata-spate, bucsi, bielete, tie rod si mai stiu eu ce - masina s-a transformat :) aveam directie.

 

De asemena, am rezolvat-o si cu frana de mana intre timp, tine la 3 zimti.

 

Am schimbat sistemul de blocare al clapetei de la rezervorul de combustibil - era o improvizatie - asta am "reconditionat". Problema e ca asta nu functioneaza cum trebuie :) si anume e mereu pe blocat/inchis, in afara de atunci cand chiar inchid sau deschid masina, cand pt. o fractiune el de deschide si inchide - in mometul ala de obicei ma ajuta cei de la pompa sa alimentez ;)

 

Voi mai reveni cu detalii, ca astea au putut fi spuse rapid.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

@CRM, cred ca au facut vanzare buna aia de la benzinarie cu atatea bmw-uri la pompe :)

 

frumoasa masina.

 

NO-X-CAPE are dreptate, scoate 7-le ala, e aiurea...sau eventual cumpara complet 735i.

Link to comment
Share on other sites

frumoasa povestea, frumoasa masina...sa o stapanesti sanatos, E32 este un simbol al Seriei 7, extrem de reusit modelul ! multa bafta in ceea ce priveste modificarile masinii. Ca obiectie scoatei 7-le ala de pe spate, parca strica aspectul din spate al masinii + ca toata lumea stie ca un 7-ar !

 

Multumesc pentru aprecieri.

 

Daca-l scot, ce sa pun... ///M :) glumesc. Si masina ta e foarte misto, dar pe mine de exemplu nu ma incanta combinatia de culori din interior asa cum ma incanta interiorul propriuzis ;)

 

Aveam sigla intreaga cu 735 i pe care voiam s-o pun (o poveste intreaga si cu aia), dar in momentul prelucrarii pt. aplicare am indoit un pic plasticul la legatura intre 7 si 3 si s-a ciobit putin cromul si nu mi-a mai placut :) . Pe de alta parte, am cunoscuti care ma intreabau ce e (nu toata lumea stie :) ). Am fost preventiv.

 

Unii pot spune si de numar ca e nu-stiu cum. Este numarul pe care l-a avut de cand a fost inmatriculata, n-am vrut sa renunt la el.

 

l.e. : si cum totul se pastreaza, nimic nu se arunca, am acasa un frigider cu motor de 3.5 :)

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

@ No-X-Cape jantele ASA le-ai luat cu masina sau se gasesc pe la noi? Ma tenta la un moment dat chiar modelul. Sunt foarte frumoase.

 

l.e. @ poleposition am adaugat un amanunt; preventiv :)

 

Despre asta cu 7: mie mi s-a parut interesant: toata lumea alearga dupa debadging, eu am lasat-o partial; pe de alta parte asa mai si exprim ce simt fata de e65/66 care nu spun ca nu sunt performante ci au un look import china, mai putin pe bezna.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

o poza inainte de vopsit si una din timpul procesului. Inca voiam s-o vand atunci dar nu eram hotarat, pusesem un anunt aici, dar la care nu mai umblasem de una-doua-trei luni. Cand am luat-o am zis claaar ca o pastrez :)

 

 

Am avut o intreaga aventura cu vopsitul:

 

Plecam in vacanta si as fi vrut sa am o surpriza (speram placuta) cand urma sa ma intorc asa ca am dus masinala vopsit in ultima zi cat am stat in oras, caci cu o zi inainte mi se pusese pata sa fac pasul. Culoarea am ales-o chiar atunci, nu aveam nimic in plan. Ma uitam la culori pe catalog, si erau pe ani (la BMW); am inceput din 1989, si abia in 2000 sau 2001 m-am oprit la asta, impala brown :D o culoare delicioasa cel putin pt. gusturile mele.

 

A durat enorm (aproape 2 luni) pana am luat-o inapoi, si nici atunci nu era gata cu totul. La modul general, pe suprafete, vopseaua a fost buna, lacul poate cam subtire, dar a fost vopsita bine, mai putin la trapa unde s-a vopsit si chederul de cauciuc.

 

In momentul cand am luat-o aveam asa:

termometrul stricat (probabil au tras de bara la dezechipare si au rupt firele), capota fata si spate nu au mai fost montate la cotele originale, astfel incat portbagajul nu se mai inchide "la click" ci parca sta sa cada un pic stramb, capota lovea in stergatoare cand era inchisa, astfel incat pana am fost s-o iau deja se luase lacul in zona respectiva. De asemenea, toate manerele mai putin al soferului ramaneau agăţate ĂŽn poziţia de deschis si ramaneau asa. Manerul de la usa fata-dreapta avea un mare gauroi in broasca si dusesem altul pentru a-l schimba, ceea ce nu s-a intamplat ci au pus un dop de plastic inauntru care masca gaura :) ; convenisem sa schimb bandourile prinse in suruburi de tabla cu altele noi originale; n-au pus decat pe partea dreapta bandouri noi, motiv pentru care de fiecare data cand ma urc in masina ma uit la bandourile de la sofer si pasager cum au un mare luft chiar in extremitatile unde se intalnesc - la stalpul B, ma deranjeaza.

Atasat usilor, in partea de jos, sunt niste plastice, nu stiu pentru ce, dar 2 erau ciobite, unul lipsea, unul singur era ok. Am vrut sa le inlocuiasca si sa le vopseasca pentru ca s-ar fi vazut urat negre, pana la urma am luat masina fara ele caci nu voiau sa-mi spuna direct ca e munca prea migaloasa si rezultatul insesizabil si ma tot tineau cu masina acolo pt. alea; nici acum nu sunt montate. I-am rugat sa monteze in acelasi timp si diferentialul autoblocant luat prin intermediul bmwclub de la o persoana (editat :) ); cand am plecat de la vopsitorie cu masina, acesta huruia la curbe de de peste 90 de grade; in mers obisnuit nu; e drept ca pers. a zis ca nu a mai mers cu el de ceva vreme, piesa fiind demontata :) Pana de curand am crezut ca era uleiul de vina, auzind tot felul de povesti despre ulei non lsd in diferentiale lsd; practic e ceva gripat in el. Acum trebuie sa iau un alt diferential si sa mut din acesta in cel nou piesa care-l face sa fie autoblocant.

 

Mereu am avut mania ca ceea ce pun me masina, daca provine sh macar sa fie de pe acelasi model de masina si cu aceiasi motorizare, nu stiu de ce..puteam fi mai permisiv un pic; in fine. Cu etapa vopsitului speram sa am toata caroseria ok, dar nu e: bandourile de la sofer nu sunt ok, si un plastic de la bara fata care mascheaza carligul de remorcare nu l-au putut obtine. M-am vazut cu sacii in caruta per total si am zis multumesc. Era oricum MUUULT mai bine.

 

Asta se intampla la sfarsit de septembrie 2007 si m-am bucurat de ea pana in 23 decembrie 2007.

 

Continui in alt episod ;)

 

@bart: ma gandeam ca ceva de genul, dar nu pricepeam cum se foloseste :)

@No-X-Cape: sunt de acord cu ce spui, ma gandeam eu ca nu prea sunt pe la noi

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Despre asta cu 7: mie mi s-a parut interesant: toata lumea alearga dupa debadging, eu am lasat-o partial; pe de alta parte asa mai si exprim ce simt fata de e65/66 care nu spun ca nu sunt performante ci au un look import china, mai putin pe bezna.

despre chestia cu 7 ... ce sa mai zic si eu, ca vad ca si-au mai dat si altii cu parerea si degeaba ... poate te razgandesti si il scoti de acolo ...

 

oricum, sa o stapanesti sanatos ... modelul asta a fost si va ramane unul reusit ...

Edited by alex77xax
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru aprecieri si recomandari.

 

Totusi nu pricep care e deranjul cu 7'le.... nu am pus 3, nu am pus 5, nu am pus 540, nu am pus 750, nu am pus ///M 750...am pus 7...de la cifra seriei; deci nu e nici 3, nici 5, nici 6, nici 8....e 7....cu ce mint, ce e extra, ce e taranie/tiganie/prostie? Nu e nici e65/66 sau F01 ; nu e pus pt. grandomanie..e o masina cu dotarile minime necesare pentru un confort ideal - nu face referire la ceva anume...numai modelul de masina; in fine...am sa ma mai gandesc...

 

intre timp am ganduri negre cu masina :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

updates:

 

ziceam mai devreme de ganduri negre cu masina....pana mai ieri-alaltaieri, in contextul \"crizei\" si al concedierilor masive si al ?lenii? mele cronice de a ridica mai mult de 1 deget la birou in timpul programului am zis ca am nevoie de o alta masina, de zi de zi...si mi se pusese pata pe un e34 touring, din \'96, 2.5 tds, la care aveam niste ganduri cu turbina schimbata, la fel si intercooler...bla-bla.

 

Dar mi-au trecut :unsure:

 

Alt motiv al ganurilor astea: in spiritul caracteristic al marcii......trecuta prin \"viata\" in Romania, si in caracterul acestei masini in mod particular .... iar m-a lasat cand imi era lumea mai draga, respectiv inainte de ninsori. Este deja a 2-a iarna cand nu ma bucur de masina.

Iarna trecuta am gasit-o lovita in parcare, cu daune platite din buzunarul propriu si destul de nasoale...zic eu...a trebuit sa vopsesc la final capota portbagaj, aripa stanga si bara (pt. o idee mai precisa asupra amplorii). Nici acum nu e cum trebuie, dar la cum am reusit sa ma invart de piese eu spun ca e ok, si voi reveni asupra problemei alta-data.

 

Concret, de data asta mergeam destul de fericit cu masina, abia schimbasem antigelul (singur), si nu m-am opărit anul asta :blink: cand....la un semafor vad ca nu se mai aude ok muzica...fâşĂ˘ia....am oprit-o. Apoi, vad ca scad luminile din bord in intensitate.....mi-am zis in gand ca iar am pus-o...cand am vazut ca s-a aprins si martorul de ABS. Bateria era noua in luna mai, deci inca trebuia sa fie in forta...mi-au acordat la momentul respectiv si garantia, deci masina nu consuma aiurea...in fine, revenind:

Merg eu spre unde aveam treaba, plin de ganduri deja unde o duc...oare cat ma va costa (era cam pe 20.12)..cu ce mai plec eu la sarbatoare..s.a.m.d. La un moment dat ...semnalizez sa schimb banda moment in care imi cad toate acele din bord la \"0\" si se sting toate afisajele (km, service, information, obc si cele cu info de la c.v. auto). Deja ma enervasem iar pe masina posedata de \"spiritul Craciunului\"...ajung unde am treaba....am zis sa nu opresc motorul ca acolo raman. Nici n-am gandit bine treaba asta ca incep sa aud/simt \"sequence shut down\" :blink: (acum mi se pare amuzant :wub: ) si anume cum se opreste cilindru cu cilindru la interval de cateva secunde. Deja se balbaia urat...am zis sa-i usurez suferinta si am oprit-o. Scenarii \"de la ce \'o fi fost\" ar fi multe...in mintea mea suspicioasa ar fi unul singur, dar povestesc eu alta-data asta.

 

Pe scurt, am tractat-o de acolo a doua zi (multumesc Sportivu\' :wub: ) si am abandonat-o la propiriu in fata casei; cel putin pe perioada sarbatorilor nici n-am vrut sa ma uit la ea...daramite sa ma gandesc la probleme caci ma lua durerea de cap si voiam sa am niste sarbatori linistite.

 

Acum ca au trecut sarbatorile, am abordat problema si nu stiam daca s-o dezmembrez si s-o vand pe piese sau daca sa o mai tin. Am zis ca am ajuns destul de departe cu ceea ce mi-am dorit de la masina si ar fi pacat. Am hotarat s-o tin. Cat de curand o voi duce la cineva unde poate sta \"dezmembrata\" pana incep sa gasesc piesele de care am nevoie si pt. restul \"problemelor\", caci asta de acum probabil provine de la faptul ca bateria nu s-a incarcat in mers si astfel s-a golit pur si simplu.

 

Astfel...un \"to do list\" ar fi:

 

- volanta de m30b35 pt. a monta kit-ul de ambreiaj pe care s-a pus deja praful: masina era automata, cand s-a facut conversia s-a adaptat o vlolanta de altceva...am inteles ca ar fi de la un motor de 2.0 generatie e21 (deci un m20 probabil) <_< :bashwall: (parca am mai zis :) )

- un ALT diferential autoblocant care sa nu mai huruie, sau un diferential normal la care sa transfer \"piesa\" de-l face blocant

- rezolvarea problemei de acum; iau in calcul un nou alternator, precum si un nou electromotor (\"nou\" = de pe vre\'un \"cadavru\" import)

- de asemenea, am auzit de rezultate bune (si asta n-am facut pana acum) la schimbarea fişelor, a delco\'ului (sau cum se numeste) si a distributiei

- vreau sa schimb baia de ulei, pompa de ulei si cea de apa...am mostenit niste ... bucurii.

- din \"regimul\" trecut am mai mostenit un \"necesar\" de grile fata (grile faruri stanga, dreapta si centru)

- sa-i rezolv problema cu prinderea bandourilor...cei de la vopsitorie au facut economie la cleme si nu le-au prins in toate clipsurile (bandourile)

- sa-i schimb incuietorile la usa pasagerului, torpedou stanga+dreapta, portbagaj si contact: au incercat sa-o fure si am schimbat numai butucul de la sofer care era \"spart\", astfel incat acum am 4 chei pentru toate yalele... Am tot ce-mi trebuie, mai putin chef

- sa-i vopsesc si sa-i montez golinzile retrovizoare care zac si ele prin casa

- sa-i montez o alta contraaripa stanga-spate si bara spate

- sa-i prind evacuarea de caroserie......de la niste cerce i-a venit rau si se pare ca au cedat prinderile...habar n-am.

 

Cand o voi lua finalizata cu cele de mai sus, o bag la un program de retapisare (vreau o piele cognac dinainte sa o am), apoi detailing int+ext si ma voi bucura din plin pana in 2011 de ea.

 

Wish me best of luck! :wub: ca voi avea nevoie

Daca ar fi toate noi si ar merge...m-as cam plictisi :)

 

 

l.e. : acum vad cat am putut sa scriu...sper sa nu plictisesc

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.