Jump to content

Un BMW e32


CRM

Recommended Posts

@ Brandex - sa fie!

@ roco123 - multumesc

@ Bart - multumesc pentru sprijin

 

Da...mi-a mancat timpul, nervii si sufletul, dar cand mergeam cu ea nu ma mai interesa de nimc :)

 

In alta ordine de idei ma oftic tare rau pentru ca voiam sa-i pun faruri hella smoked inca de cand am luat-o.

Am gasit asta-iarna la cineva de pe forum, la un pret ok. Cand a fost postat anuntul n-aveam banii; apoi am facut rost de ei, vanzatorul a lipsit putin din Bucuresti, am ajutat pe cineva cu banii (am zis ca-i primesc inapoi in scurt timp) si acum am ramas fara faruri <_< ; desigur, au devenit si prioritatile altele intre timp. Oricum..masina va avea helle' afumate, chiar daca vor fi Ăžiple de protecĂžie (multumesc Piovra de info :bashwall: )

 

Alta poveste cu masina:

 

In obsesia mea, am vrut s-o refac automata, asa a fost si asa ii sta bine unui '7.

Mult timp am avut dubii referitoare la cum sa procedez: sa iau o cutie cand gasesc, si alte pise pe parcurs; idealul era sa gasesc o masina donatoare de cutie, cu toate reperele necesare montate, eventual tot 735 si desigur contextul potrivit in care nu trebuie sa alerg de bezmetic sa duc masina donatoare pe platforma la un service priceput, apoi s-o duc de unde am luat-o (or such)......acum regret ca n-am alergat cat/cum trebuia...in fine. Gasisem (am zis eu...printr-o minune) masina potrivita, la locul potrivit.

ziua 1: evaluarea situatiei: masina mea avea toatĂŁ cĂŁblĂŁraia rĂŁmasĂŁ pe ea, ĂŽn bord era "blocat" calculatorul in "E", dar nu afisa nici o treapta de viteza. Scoatem noi (eu cu cel ce urma sa se ocupe) capacul de la schimbator...cautam acolo cablul unde se conecteaza butonul de Econ.-Sport-Man. ....gasim cablul, conectam butonul si vedem ca in bord afiseaza toate modurile in funcite de cum apasam pe el. Am zis ca e ok....putem incepe. Am crezut ca sunt calculatoarele la locul lor, am crezut ca-s toate cablurile ok.....aiurea, nu mi-am imaginat ce urma sa fie. :unsure:

Dupa ce am fost anuntat ca toate cele necesare au fost date jos de pe masina donatoare, am dus masina la transplant.

 

to be continued :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Cu cât maºinile ÎÞi fac mai multe probleme cu atât le iubeºti mai mult. :unsure:

 

asa de mult incat m-am cam saturat <_< speram sa mai am nervi si timp dar pana la urma gandurile negre au ramas si s-au instaurat chiar.

 

Saptamana care vine incepe dezmembrarea; unele elemente le pastrez pentru urmatoarea masina, dupa cum spuneam mai sus un e34 tourer 525i M50 sper eu.

 

Am sa pun si o poza din interior cat mai e intreg. Am un sentiment ciudat, imi pare foarte rau pentru ceea ce urmeaza sa fac, poate daca o vindeam eram mai impacat; mai aveam putin ca sa o "scot" cum o vedeam in iulie 2006 :)

 

De cand o am, am reusit sa-i schimb la interior: volanul (aveam senzatia ca navighez cu un vapor la ce volan avea...). Am prins un volan Alpina intr-o stare acceptabila, de asemenea nuca de la schimbator (tot alpina), am "furat" si placuta cu seria/numarul masinii de unde provin ele; placa de la schimbator care nu statea fixa (e gri in loc de bej...dar e :blink: ) si cam atat.

Am mai adaugat inele cromate (luate de pe forum) care au avut nevoie de adaptare caci acele de la benzina si temp. apa se impiedicau in partea de jos si nu puteau indica peste 1/4. In rest ar fi urmat o imbracare in piele noua a scaunelor si fetelor de usi + detailing + lacuire ornamente lemn.

 

Asta e.... :bashwall: "another one bites the dust"

 

are cineva nevoie de kit de ambreiaj sachs nou pt. m30? :blink:

 

...ma bucura gandul ca vine imediat in schimb tot un bmw...sper eu sanatos si cu caracter :wub: si cu care sa n-am surprize. Primul lucru...il vopsesc identic :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ceva poze din interior

 

din pacate masina o sa fie facuta bucati, iar pretul de vanzare......vai de el; desigur ca nu m-am gandit ca voi recupera vre-o investitie, dar in 2006 nu ma asteptam sa evolueze astfel piata. La momentul respectiv, un 7'ar cum trebuie (e32) statea bine in 6000 euro. e probabil ca motorul saajunga la un e12

 

intre timp, cu banii care i-as mai fi avut de "investit" am preferat sa cumpar un e34 dupa cum spuneam mai sus. Pe Âşosea imi venea sa plang dupa 7'ar. Consum aproape identic...senzatii ioc (nu ma refer la curbe luate in drift ci la feeling general). Cand puneam "pedal to the metal" .... asta e; poate voi mai lua la vara unul just for fun din Germania pe care sa-l tin pana expira numerele........poate

 

prezint in continuare urmasul

 

din pacate e tds, voiam " i ". M-a atras faptul ca am gasit pe acelasi tourer ai a/c si trapa si un interior un pic mai deosebit + facelift + 2 X airbag. Masina e ok una peste alta.

Link to comment
Share on other sites

Pacat de 7'tar. Cat despre feeling e normal.. nu compari un 2.5 TDS cu 3.5 L benzina. Plus ca vii de 7. Si eu am un e34 TDS, ma duc sa vad in week-end un 525i, doamne ajuta sa fie o.k. ca m-am saturat de diesel asta. Chiar si asa ma simt foarte bine in e34, imi da o senzatie de o.k si ca totul e la locul lui, ca asa ar trebui sa mearga/comporte o masina, care nu am mai avut-o in masini cu mult mai noi.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
ceva poze din interior

 

din pacate masina o sa fie facuta bucati, iar pretul de vanzare......vai de el; desigur ca nu m-am gandit ca voi recupera vre-o investitie, dar in 2006 nu ma asteptam sa evolueze astfel piata. La momentul respectiv, un 7'ar cum trebuie (e32) statea bine in 6000 euro. e probabil ca motorul saajunga la un e12

 

intre timp, cu banii care i-as mai fi avut de "investit" am preferat sa cumpar un e34 dupa cum spuneam mai sus. Pe Âşosea imi venea sa plang dupa 7'ar. Consum aproape identic...senzatii ioc (nu ma refer la curbe luate in drift ci la feeling general). Cand puneam "pedal to the metal" .... asta e; poate voi mai lua la vara unul just for fun din Germania pe care sa-l tin pana expira numerele........poate

 

prezint in continuare urmasul

 

din pacate e tds, voiam " i ". M-a atras faptul ca am gasit pe acelasi tourer ai a/c si trapa si un interior un pic mai deosebit + facelift + 2 X airbag. Masina e ok una peste alta.

felicitari pentru pasiunea ta!...si pe maine ma bate gandul sa-mi iau un 540i e34 din Germania si sa-l tin asa exact cum ai zis tu "just for fun"

oricum sa stapanesti sanatos tds'ul pana la urma tot un bmw este si el...si inca unul fff reusit!

 

PS: pozele astea sunt tot cu septarul nu? si vad ca are placuta cu alpina

Link to comment
Share on other sites

da, scrie mai sus

 

imi e dor de galgaitul motorului ala antic si hulit de multi si pus de si mai multi pe ursi; acceleratia aia simpla, calci pedala si vezi reactia instant, mirosul specific de bmw statut (nu cred ca ma inteleg multi :) nici nu le cer). Imi e dor de fitele ei...... Imi e dor sa fac un drum scufundat in scaun si ancorat bine de volan si sa am un control deplin numai din latimea cauciucurilor, diferentialul autoblocant si masa masinii :lol::(:lol: cu primii bani am sa-mi caut un altul, chiar daca-l tin cateva luni.

 

l.e. actuala e un fel de bmw impersonator :) La un moment dat ma gandeam sa-i fac transplant de motor insa la remat nu primesc decat cu motorul la locul lui.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.