Jump to content

Normele de poluare EURO - in general


X X L

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare tuturor si Un An Nou Fericit!!

Ma intereseaza si pe mine norma de poluare euro4 la motoarele pe benzina; vreau sa iau o masina din Anglia si sunt destul de confuz pt ca vad ca la ei sistemul de poluare euro nu e asa def folosit ca in Germania de ex.

M-ar interesa sa stiu daca pot avea surprize si in loc de E4 sa iasa la RAR E3 urmatoarele tipuri de motor, toate fabricatie 2002:

1. cel de pe 318 16V (1995 cmc, 143 CP) - din cate am vazut in Germania, toate ar cam trebui sa fie euro 4 - 2002

2. 2200 cmc (320) - iarasi am vazut ca in proportie de 99% sunt euro4 in 2002

3. 2500 cmc (325) - aici am vazut si modele euro 3 din 2002...

4. 3000 cmc (330) - la fel ca la 325

V-as ruga daca puteti sa-mi dati un raspuns si eventual la ce cod sa ma uit la motor... sau la ce ar trebui sa casc ochii, asta daca nu cumva toate N42 si M54 sunt euro4.

Multumesc!

m-ar interesa si pe mine la motor de 318 de 143 de cai din 2002 ce euro este

Link to comment
Share on other sites

Va salut colegi! Pana sa citesc acest topic si inca vreo doua legate de norma de poluare eram linistit cu gandul ca in brif am trecut D4 deci e Euro3 (ma gandeam eu), dar mi-a cam intrat un morcov pe undeva ca s-ar putea incadra la Euro2! De o saptamana mi-am adus un 316 E46, din 06.1999 si ma gandesc ce naiba fac daca nu iese Euro3!! Ma uit ca bou' de vreo ora si pe briful mare si pe cel mic si nu reusesc sa-mi dau seama ce motor am pe ea, nu am trecut nici un cod de motor, n-am nimic din ce vad pe la voi, o combinatie de litere cu cifre. Am coborat si la masina cu lantrena sa ma uit p-acolo, parca sunt nebun! Ma gandeam sa va dau cateva date, poate reusiti sa ma luminati putin

Prima inmatriculare: 30.06.1999

VIN : WBAAL11060JN26236

SCHADSTOFFARM D4

Si in brif si pe contra aripa stanga am gasit inscris e1*97/27*0097*

 

Am intrat si pe siteul de la RAR, unde am lista cu autovehiculelor care se pot incadra la Euro3, la BMW 316 sunt trecute urmatoarele:

Model (tip) Cod motor Cmc kW km/h CV

316I 194E1 1895 77 200 5H

316I 194E1 1895 77 194 4A

Ma lovesc de acelasi cod de motor!

p.s. tot pe placuta de la motor, alaturi de e1*97/27*0097* scrie si 19 4E

Va multumesc anticipat pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru raspuns, m-am mai linistit!...oricum ma dispera faptul ca in iunie tre s-o las 2 sapt pe bara, ca n-o sa mai am numere provizorii si astept pana pe 30.06 ca sa-mi scada taxa, daca mai era si euro 2 cred c-o luam razna la cat mi-am dorit-o! :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M47N nu e cod motor, ci tip motor...

 

codul motor il gasesti pe autocolantul cu seria de identificare si in cazul acestei masini trebuie sa inceapa cu 226S... (vezi foto)

 

totusi din cate imi dau seama acum, 98% masina este EURO 3 :pardon:

placuta constructor BMW.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut. Mi-am cumparat de curand un 320d din Germania din 99 si nu sunt sigur daca are Euro3. In actele masinii scrie D3, dar am impresia ca la noi nu intotdeauna este considerat Euro 3. As putea avea probleme la RAR, romanii putand sa o considere Euro 2 ? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma refer la motorul de 1951 cc, de la coupe-ul pe benzina. 318ci. In jur de anul 2001.

Creadeam pana acum ca este euro 3, dar am vazut pe http://taxaauto.net/ un tabel care trece motorul 320i la euro 4.

 

Stie careva? sunt confuz acum.

 

 

Marca Model An1 EURO CC2 (cmc) Emisii CO2 (g/km) Taxa 2010 (euro) Taxa 2011 (euro) Taxa 2012 (euro)

BMW 320i 2001 4 2171 213 630 1300 992

BMW 320i 2002 4 2171 213 794 1637 1249

Link to comment
Share on other sites

Pai care te intereseaza, 320i sau 318i?

 

Cam toate BMW pe benzina de pe la sfarsitul lui 2001, sau mai sigur, din 2002 sunt euro4.

 

318i nu are 1951cmc, are 1995cmc. 318d-ul are 1951cmc, asta nu stiu sigur ce euro e, 3 sau 4 si din ce ani.

 

320i pe care l-ai dat exemplu intr-adevar e euro4.

Link to comment
Share on other sites

CI-ul de care doresc are motor de 1895 cc, ai dreptate, PIMP. Am dat ca exemplu 310i-ul pentru ca nu exista 318ci in tabeblul respectiv, si acela a fost cel mai apropiat.

FL-urile sunt intr-adevar euro 4, dar ele sunt doar de prin 2003-2004. Eu prefer un NFL.

 

Ms mult si tie, Bogdan. Lista aceea are totusi caracter informativ, nu e batut in cuie. Cred.

Daca de exemplu, cand merg la RAR, ii dau omului 2-3 milioane, poate sa o treaca in loc de euro 3 ca si euro 4? se face asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Vezi tu acolo vreun N46B20 sau vreun N42B20 ? Evident ca alea sunt E4.

-------------------------------------

ayrton, cum dracu sa fie informativ cand e pe site la RAR ?

PIMP: care parte din "pana la jumatatea lui 2003" nu ai inteles-o ?

 

+

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/52654-226s1-euro3-ori-euro4/

 

 

........ pm, imi bat gura degeaba pe aici. Da, du-te si da-i 2-3 milioane lu' ala la RAR, poate ti-o scoate EURO5.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Pai si atunci ce pomenesti de jumatatea lui 2003 cand N42 si N46 s-au facut din 2002, chiar sfarsitul lui 2001 as zice, respectiv 2004. Nu mai da exemplul 320i, ca ala e cel mai neconcludent si cel mai ambiguu, pt ca la unii le iasa euro3 la unii 4 pt ca s-a facut timp de 7 ani.

 

@ayrton Motorul ala da, e M43 euro3. Nu cred ca merge cu spaga, e cam batuta in cuie norma, in cazul asta.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.