Jump to content

Normele de poluare EURO - in general


X X L

Recommended Posts

la BOGDAN_WST sunt trecute inclusiv in Fahrzeugbrief... asta inseamna ca masina a fost omologata EURO2 de nemti...

asa ca RAR ar putea recunoaste operatiunea... sa vedem cat de norocos va fi :)

mda. am fost azi la RAR si le-am explicat cum sta treaba cu cele scrise in brief...adik in 10.01.2007 ursu a fost omologat in Germania cu o noua aprobare pt. EG-TYPGenehmigung cu un alt nr. si ca deasemenea scrie ca are un nou sistem de curatare a gazelor tip KLE BM06 si de aia e trecut in brief schadstoffarm EURO2 (si nu E2 sau D2)...au zis ca totu e ok. recunosc ca lucrurile stau asa cum le descriu eu......

dar......

in continuare a luat codu de la 2.2 (adik cod la D2-unde scrie tipul bmw-ului 3/1) respectiv 460322 si l-a bagat la calculatorul lor dement(putin spus ...) de unde asta i-a aratat cartea originala a masinii in germania si ca pe ea este mentionat la 14(clasa nationala de emisii) litera E, de unde ar rezulta ca e NON EURO(bazat deasemenea pe codul de motor 256K1, care nu stiu de unde l-a scos, dar cica e al urului meu in cauza).am zis bine, bine, dar daca pe brief e trecuta modificarea mentionata anterior la 10.01.2007 cu tot cu numar si seria sistem de curatare gaze...etc.... atunci de ce pe aia nu o luati in seama. omu mi-a raspuns ca asa e programu si ca in calculator nu poate sa bage decit codu ala care e mentionat la rubrica 2.2 din brieful mic, respectiv 460322....

asa ca tot NON EURO il va scoate, indiferent de ce modificari a avut masina omologate in Germania si care sunt mentionate in BRIEF. asta chiar ca e CULMEA EXIGENTEI ROMINILOR.... te pomenesti ca sunt mai tari ca nemtii ...ha ha si totodata of of ...

ce mi-a sugerat omu:

1. sa merg la bucuresti sa fac un test dinamic si daca iese EURO2 el o baga la calculator EURO2. deci daca stie cineva in ce consta acest TEST DINAMIC, cam cit costa(am auzit ca e cam %)) EUR) si daca renteaza. am sanse sa-mi iasa ursu EURO2 sau macar EURO1?

2. sa caut un urs inmatriculat, chiar varza sa fie, cu 2 usi, nu conteaza ce motor, dar sa aiba seria de sasiu incepind cu WBAAA11 si sa fac recarosare, la care nu se plateste taxa aia nenorocita de mediu. despre acest lucru imi puteti da ceva detalii, eventuale ponturi de unde as putea achizitiona un astfel de urs inmatriculat?

AS FI FOARTE RECUNOSCATOR DACA M-ATI PUTEA AJUTA, ca vad ca acest forum e chiar constructiv in lupta asta impotriva hotilor astia din Romania, ... in domeniul auto ma refer....

In care din variante as iesi mai ieftin? si daca se merita bataia asta de cap sau mai bine as plati taxa aia blestemata; pt ca aia 3700 EURO oricum sunt in buzunar dar i-as folosi in alte treburi pt. urs.

 

MERSI MULT TUTUROR. BAFTA

Link to comment
Share on other sites

cum ti-am spus si in PM, cea mai la indemana varianta, dpdv financiar, e recarosarea...

un urs praf , dar pe roti, il gasesti la 500-700 euro... costul recarosarii e undeva la max.300 euro...deci cu aprox.1000 euro esti cu masina inmatriculata !

uite si cateva indrumari pt schimb caroserie si motor.

succes !

Link to comment
Share on other sites

cum ti-am spus si in PM, cea mai la indemana varianta, dpdv financiar, e recarosarea...

un urs praf , dar pe roti, il gasesti la 500-700 euro... costul recarosarii e undeva la max.300 euro...deci cu aprox.1000 euro esti cu masina inmatriculata !

uite si cateva indrumari pt schimb caroserie si motor.

succes !

mersi. ai pm. totusi nu prea inteleg de ce mi-a zis omu de la RAR ca nu ar conta ce motor are ursu inmatriculat, ci sa aiba seria de sasiu cu inceputul asemanator ca asta a mea....ai pm

Edited by BOGDAN WST
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut! Tocmai am fost la rar cu un BMW 320 d data fabr. 9.2004 shi l-au scos euro 4 dar fara filtru de particule.Eu shtiam ca nu exista seria 3 diesel euro 4 fara filtru de particule.

Cine ma poate ajuta?

Multumesc anticipat

 

nu e in standard .....doar ca optiune speciala pt care s-a platit separat la cumpararea masinii de nou a

Link to comment
Share on other sites

pai si daca o aduc in tara cat timp pot sa circul cu ea fara sa o inmatriculez, adica cu numere de exterior.

 

 

Daca ai numere permanente poti circula pana iti expira asigurarea(asta daca nu o reinoiesti in tara in care e inmatriculata) sau pana iti expira numerele(bine inteles daca nu continui sa platesti taxele acolo si sa-i faci verificarea). Iar cand o inmatriculezi aici va trebui sa platesti impozit din data la care ai contractul de vanzare- cumparare, deci de preferat sa o inmatriculezi cat mai repede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.