Jump to content

Normele de poluare EURO - in general


X X L

Recommended Posts

Baiatul cred ca vrea sa cumpere de afara din cauza asta intreaba. Acum nu stiu cum se procedeaza, cand vii cu masina iti face test de noxe si in urma rezultatului te incadreaza la euro x ?

Eu cand am adus-o pe a mea se platea vama, nu prima inmatriculare, si se cerea minim euro3 sa fie trecut in brief, atunci se lua "stricto senso" ce era specificat in brief. De exemplu nu am putut lua un ROVER 75 unde pe brief scria doar D4 ( un fel de norma de poluare, un tip de catalizator nu stiu exact ), eu trimiteam fax cu brieful la RAR si de acolo mi se spunea DA/NU.

Link to comment
Share on other sites

La 318i e46 143 cp raspunsese cineva Euro 4 , dar nu stiu sigur daca in 2002 mai se face 318i cu motor de 118cp ?????

motorul de 118 cp este M43 si nu s-a mai pus pe facelift...

 

motorul de 143 cp este N42 si este EURO 3...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

salut!

 

la toamna intentionez sa ma duc in germania sa-mi iau o masina (dar tre sa o dau pe asta inainte - 530i, 2000...s-a mai discutat, o voi posta-o la momentul potrivit).

din ce mi-au spus cei care aduc, nu scrie nicaieri pe cartea masinii daca e euro 4 sau 3. cica m-as putea interesa la RAR cu seria masinii si alte date, dar ma costa sa imi zica vreo 400 euro.

interesant pentru mine e ca masini din 2006, 2007, la e60 ma refer, sunt care nu au decat euro3. deci cum fac sa nu ma ard cu vreo taxa de inmatriculare cat masina! mersi!

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

la toamna intentionez sa ma duc in germania sa-mi iau o masina (dar tre sa o dau pe asta inainte - 530i, 2000...s-a mai discutat, o voi posta-o la momentul potrivit).

din ce mi-au spus cei care aduc, nu scrie nicaieri pe cartea masinii daca e euro 4 sau 3. cica m-as putea interesa la RAR cu seria masinii si alte date, dar ma costa sa imi zica vreo 400 euro.

interesant pentru mine e ca masini din 2006, 2007, la e60 ma refer, sunt care nu au decat euro3. deci cum fac sa nu ma ard cu vreo taxa de inmatriculare cat masina! mersi!

 

Eu am inteles ca daca in brief-ul nemtesc scrie ,,Euro4'' si nu Euro3 D4,atunci si la RAR va trece euro4.Asa mi-a zis cineva care lucreaza acolo.Oricum eu nu cred ca E60 dupa 2004 mai poate fi euro3.

Link to comment
Share on other sites

salut!

 

la toamna intentionez sa ma duc in germania sa-mi iau o masina (dar tre sa o dau pe asta inainte - 530i, 2000...s-a mai discutat, o voi posta-o la momentul potrivit).

din ce mi-au spus cei care aduc, nu scrie nicaieri pe cartea masinii daca e euro 4 sau 3. cica m-as putea interesa la RAR cu seria masinii si alte date, dar ma costa sa imi zica vreo 400 euro.

interesant pentru mine e ca masini din 2006, 2007, la e60 ma refer, sunt care nu au decat euro3. deci cum fac sa nu ma ard cu vreo taxa de inmatriculare cat masina! mersi!

 

Eu am inteles ca daca in brief-ul nemtesc scrie ,,Euro4'' si nu Euro3 D4,atunci si la RAR va trece euro4.Asa mi-a zis cineva care lucreaza acolo.Oricum eu nu cred ca E60 dupa 2004 mai poate fi euro3.

 

da-i optiune pe mobile ca sa te convingi singur. cine aduce masini mi-as spus ca nu e trecut

Link to comment
Share on other sites

Scrie in carte daca este E3 sau E4. Numai sa nu faci confuzie cu D3 sau D4, care nu au nici o relevanta in Romania.

Orientativ asa in mare, E60 daca are tevile in jos este E3 (mai greu la pachet M), dar raspunsul sigur il afli cu brief-ul.

Povestea cu RAR presupun ca e doar poveste, ar fi chiar de tot sa te duci sa platesti aproape, doar ca sa iti zica in avans daca este "Da, este E4, la revedere". La unele masini, cu banii astia platesti si taxa cu totul.

 

PS: nu te baza ce scrie un vanzator prin anunt ca este euro X, sunt foarte multe masini chipurile E4 si din greseala, necunostiinta sau intentionat, sunt trecute E4 dar de fapt sunt E3.

Link to comment
Share on other sites

Scrie in carte daca este E3 sau E4. Numai sa nu faci confuzie cu D3 sau D4, care nu au nici o relevanta in Romania.

Orientativ asa in mare, E60 daca are tevile in jos este E3 (mai greu la pachet M), dar raspunsul sigur il afli cu brief-ul.

Povestea cu RAR presupun ca e doar poveste, ar fi chiar de tot sa te duci sa platesti aproape, doar ca sa iti zica in avans daca este "Da, este E4, la revedere". La unele masini, cu banii astia platesti si taxa cu totul.

 

PS: nu te baza ce scrie un vanzator prin anunt ca este euro X, sunt foarte multe masini chipurile E4 si din greseala, necunostiinta sau intentionat, sunt trecute E4 dar de fapt sunt E3.

 

 

deci zici ca ar trebui sa imi arate din stadiul de mail-uri si telefoane cartea masinii unde este scris euro4

Link to comment
Share on other sites

Da, ii zici pur si simplu sa iti trimita o copie la brief.

 

ai trecut prin ce spui sau ai vorbit cu altii? chiar m-ar da grozav peste cap sa aduc vreun euro 3 in loc de euro 4. (oricum vreau sa cer banii de inmatriculare inapoi de la stat si asa :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Consulta lista RAR cu EURO 3 si fa comparatie cu motorul // codul motorului acelei masini !!! Nu tipul motorului, ci codul motorului pentru ca dupa tipul motorului nu vei gasi informatii concludente.

Bft

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.