Jump to content

520i vs 120d


tiger1

Recommended Posts

Salut!

Ma intereseaza o parere, cu argulemte daca se poate, in legatura cu costurile de intretinere ale unui bmw 520i model 2004-2005(cel nou sa zicem nu stiu cum se numeste exact E60 cred) motorul 2.2 170 cai benzina si 120d model 2004-2005(model E87) motorul 2.0 163 cai diesel, ma intereseaza reviziile si costul pieselor, NU ma intereseaza costul carburantului. Doar costul pieselor , si care ar fi mai avantajos din punctul vostru de vedere! Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

La obiect:

 

Am avut pana de curand si un E60 520i - motor 2.2 - 170 CP.

 

Ulterior am achizitionat un E87 120d - 163 CP.

 

Ca si performante Seria 1 este peste E60 520i, cuplul diesel este foarte bun iar sportivitatea si agilitatea este muult mai notabila fata de 5-ar. Motorizarea de 170 CP pe caroseria E60 este nesatisfacatoare.

 

Vorbesc strict despre aceste 2 modele si motorizari ! si din experienta proprie.

 

Revizia la Seria 1 a fost 17 milioane (ulei, antigel, lichide, placute, uleiuri, filtere etc) inclusiv schimbul curelei de accesorii si fulie sau ceva de genul asta + valva vacuum (cred ca asa se cheama). La seria 5 ultima revizie a fost in jur de 12 milioane.

 

La 5, am schimbat intr-un an asa:

 

caseta de directie

bucsi si bielete directie

capete de bara

modul ASK - exagerat de scump (ceva legat de memorarea posturilor de radio)

vreo 4 resoftari ca nu retinea limba si unitatile in km.

parca au mai fost.,,,,

 

la Seria 1.

 

- doar revizia, imdeiat ce am cumparat-o.

- nu am avut alte probleme.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

In primul rand depinde ce iti doresti tu mai mult. O limuzina adica E60-ul sau o masina mai de "de oras"...120D-ul.

Problema e in felul urmator, amandoua sunt superbe in felul lor, seria 1 e sportiva dar inghesuita si seria 5 este mai lenesa dar f spatioasa!

Deci sunt egale...ceea ce vreau sa aflu sa detaseze una de cealalta ar fi COSTURILE de intretinere!

Topicul acesta nu este legat de benzin vs diesel, este strict o comparatie intre 2 modele bmw!

Am avut un 307 benzina 1.6 110 cai, nu am fost multumit de sportivitate, control, siguranta, confort, calitate...dupa multe pagini citite pe forumuri am ajuns la bmw! Sigur imi v-oi lua un bmw, dar ramane de vazut "care"!

"poleposition" specifica : seria 5 l-ai luat de nou si ai avut acele probleme cu el...seria 1 din post rezulta ca l-ai luat de nou!

Cati km ai rulat cu seria 5 pana au aparut acele probleme!

Imi doresc o masina cu care pot merge si prin oras , dar o masina cu care pot face si drumuri lungi si nu singur, deci ceva intre cele 2, sa nu-mi spuneti seria 3 pentru ca mi se par exagerat de scumpe E90-urile!

Edited by tiger1
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
La obiect:

 

Am avut pana de curand si un E60 520i - motor 2.2 - 170 CP.

 

Ulterior am achizitionat un E87 120d - 163 CP.

 

Ca si performante Seria 1 este peste E60 520i, cuplul diesel este foarte bun iar sportivitatea si agilitatea este muult mai notabila fata de 5-ar. Motorizarea de 170 CP pe caroseria E60 este nesatisfacatoare.

 

Vorbesc strict despre aceste 2 modele si motorizari ! si din experienta proprie.

 

Revizia la Seria 1 a fost 17 milioane (ulei, antigel, lichide, placute, uleiuri, filtere etc) inclusiv schimbul curelei de accesorii si fulie sau ceva de genul asta + valva vacuum (cred ca asa se cheama). La seria 5 ultima revizie a fost in jur de 12 milioane.

 

La 5, am schimbat intr-un an asa:

 

caseta de directie

bucsi si bielete directie

capete de bara

modul ASK - exagerat de scump (ceva legat de memorarea posturilor de radio)

vreo 4 resoftari ca nu retinea limba si unitatile in km.

parca au mai fost.,,,,

 

la Seria 1.

 

- doar revizia, imdeiat ce am cumparat-o.

- nu am avut alte probleme.

 

 

ca si comfort nu se compara. Seria 5 este alta clasa, un comfort sporit atat din punct de vedere al spatiului cat si al suspensiei. Probabil si o siguranta sporita.

 

Chiar si in oras era o masina extrem de usor de manevrat.

 

Dar nu asta il intereseaza pe initiator presupun. Stie si el asta.

 

In primul rand depinde ce iti doresti tu mai mult. O limuzina adica E60-ul sau o masina mai de "de oras"...120D-ul.

Problema e in felul urmator, amandoua sunt superbe in felul lor, seria 1 e sportiva dar inghesuita si seria 5 este mai lenesa dar f spatioasa!

Deci sunt egale...ceea ce vreau sa aflu sa detaseze una de cealalta ar fi COSTURILE de intretinere!

Topicul acesta nu este legat de benzin vs diesel, este strict o comparatie intre 2 modele bmw!

Am avut un 307 benzina 1.6 110 cai, nu am fost multumit de sportivitate, control, siguranta, confort, calitate...dupa multe pagini citite pe forumuri am ajuns la bmw! Sigur imi v-oi lua un bmw, dar ramane de vazut "care"!

 

ti-am zis mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

nu, ambele SH.

 

cu 5, am facut vreo 1500 km pana sa apara acele probleme, nu mai stiu la cati km am luat-o dar erau putini oricum.

 

Estetic si dpdv al comfortului imi place mai mult Seria 5 categoric. L-am vandut pt ca am luat M6-le si acest Seria 1 pt sotie.

 

Pt mine, zi de zi...am un Audi. Seria 5 m-a cam dezamagit sincer :)

 

dar nu te lua dupa ce zic eu...sunt subiectiv aici.

 

520i nu cred ca este deloc lenesa. Sunt totusi 170CP. Intretinerea cred ca este mai ridicata decat la un 120D.

 

Este lenesa crede-ma, fata de 120d este melc :)

 

m-am suparat prima data cand mi s-a spus asta, dar este adevarat.:)

 

costurile de intretinere sunt comparabile, nu este aproape nici o diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

nu prea m-a interesat consumul...sincer iti spun :) e60 baga in jur de 20% in Bucuresti (ceream prea mult de la ea probabil).

 

120d in jur de 11% in oras.

 

Costuri de intretinere , am spus, revizii cel putin. Nu imi par exagerate de fel.

 

Daca pica ceva...gen caseta, pai cum am dat vreo 3000 eur pt E60 pcam tot acolo iesi si cu Seria 1. Cum ziceam, nu difera mult costurile pieselor.

 

Eu ce spun, spun despre preturile de la Automobile Bavaria, nu fac aceste operatii decat acolo :)

Link to comment
Share on other sites

ai putea sa iei un motor mai mare la 5 ...Alegerea ta tine de finante presupun ..E totusi diferenta de clase intre cele 2 ,,..Nu stiu ce ai putea compara pt ca nu cred ca exista termen de comparatie intre o limuzina si un hatchback . Totul tine de ce-ti doresti tu ca look , utilitate !..Fiablitatea asta e relativa ...Poti avea probleme cu ambele ...cel mai bine ar fi sa faci cumva un test drive cu ambele masini !.Am prieten care si-a luat 520 i ...f frumusel si ingrijit la pret f bun si e f multumit de toate aspectele !...

 

PS ..si un 120 D cu optiuni si tot felul de smecherii costa destul de mult

PPS ce buget ai ..?

PPPPPPS Altfel te uiti din seria 5 la seria 1 ..:)

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
ai putea sa iei un motor mai mare la 5 ...Alegerea ta tine de finante presupun ..E totusi diferenta de clase intre cele 2 ,,..Nu stiu ce ai putea compara pt ca nu cred ca exista termen de comparatie intre o limuzina si un hatchback . Totul tine de ce-ti doresti tu ca look , utilitate !..Fiablitatea asta e relativa ...Poti avea probleme cu ambele ...cel mai bine ar fi sa faci cumva un test drive cu ambele masini !.Am prieten care si-a luat 520 i ...f frumusel si ingrijit la pret f bun si e f multumit de toate aspectele !...

 

PS ..si un 120 D cu optiuni si tot felul de smecherii costa destul de mult

PPS ce buget ai ..?

PPPPPPS Altfel te uiti din seria 5 la seria 1 ..:)

 

man, intamplator am avut/am ambele modele in discutie.

 

Sigur ca sunt clase diferite, dar in SPETA asta, ca si motorizare cel putin, 120d este peste 2.2 benzina (sigur, conteaza si greutatea, diesel vs benzina etc)

 

Repet, tot ce am spus mai sus deriva dintr-o subiectivitate lesne de inteles :)

 

Ca si look, prestanta, comfort...5 spune altceva normal

 

Dar topicul are alta tinta am impresia :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Daca pica ceva...gen caseta, pai cum am dat vreo 3000 eur pt E60 pcam tot acolo iesi si cu Seria 1.

 

Doamne ce adaosuri au la AB.

 

Ontopic: N-aş cumpăra E60 520i.

Dacă vrei E60, 530d ar fi o alegere foarte bună. Consum decent şi performanţe foarte bune.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Ma intereseaza o parere, cu argulemte daca se poate, in legatura cu costurile de intretinere ale unui bmw 520i model 2004-2005(cel nou sa zicem nu stiu cum se numeste exact E60 cred) motorul 2.2 170 cai benzina si 120d model 2004-2005(model E87) motorul 2.0 163 cai diesel, ma intereseaza reviziile si costul pieselor, NU ma intereseaza costul carburantului. Doar costul pieselor , si care ar fi mai avantajos din punctul vostru de vedere! Va multumesc!

cam fortata comparatia

cred ca iesi mai bine cu 120d, dar nu-i mare diferenta

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Daca pica ceva...gen caseta, pai cum am dat vreo 3000 eur pt E60 pcam tot acolo iesi si cu Seria 1.

 

Doamne ce adaosuri au la AB.

 

Ontopic: N-aÂş cumpĂŁra E60 520i.

DacĂŁ vrei E60, 530d ar fi o alegere foarte bunĂŁ. Consum decent Âşi performanĂže foarte bune.

 

pai ce sa fac ? iar incepem cu vesnica discutie: far/diferenetial. Mergi tu la AB cu "piesa ta" vezi daca o monteaza.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Ma intereseaza o parere, cu argulemte daca se poate, in legatura cu costurile de intretinere ale unui bmw 520i model 2004-2005(cel nou sa zicem nu stiu cum se numeste exact E60 cred) motorul 2.2 170 cai benzina si 120d model 2004-2005(model E87) motorul 2.0 163 cai diesel, ma intereseaza reviziile si costul pieselor, NU ma intereseaza costul carburantului. Doar costul pieselor , si care ar fi mai avantajos din punctul vostru de vedere! Va multumesc!

 

din cate vad pe om il intereseaza costul pieselor si intretinerea , revizii etc , nu-l intereseaza sportivitatea , etc .

 

comparatia nu-si are rostul sunt masini din clase diferite si motorizari diferite (benzina vs diesel )

 

pentru imagine , spatiu, drumuri lungi - alege un e60 , iar exclusiv pentru oras 120d - consum , dimensiuni reduse - specific mediului urban .

Edited by xfil3s
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca de la 2.2 de pe 520 pana la 2.5 de pe 525i nu este foarte mult referitor la consum, taxe si impozite si intretinere. si intre un 2.5 i si un 2.2 i este diferenta destul de mare. dar daca vrei neparat una din cele 2 masini mentionate de tine, personal iti recomand 5-ul, desi nu am mers cu nici una din cele 2 masini. in schimb am un 523i e39 si sunt foarte multumit de el, nu l-as schimba decat pe unul cu motor mai mare si tot pe benzina ca pentru diesel nu am categoria Tr pe permis.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca de la 2.2 de pe 520 pana la 2.5 de pe 525i nu este foarte mult referitor la consum, taxe si impozite si intretinere. si intre un 2.5 i si un 2.2 i este diferenta destul de mare. dar daca vrei neparat una din cele 2 masini mentionate de tine, personal iti recomand 5-ul, desi nu am mers cu nici una din cele 2 masini. in schimb am un 523i e39 si sunt foarte multumit de el, nu l-as schimba decat pe unul cu motor mai mare si tot pe benzina ca pentru diesel nu am categoria Tr pe permis.

ce vrei sa spui prin " .... pentru diesel nu am categoria Tr pe permis "

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
nu, ambele SH.

 

cu 5, am facut vreo 1500 km pana sa apara acele probleme, nu mai stiu la cati km am luat-o dar erau putini oricum.

 

Estetic si dpdv al comfortului imi place mai mult Seria 5 categoric. L-am vandut pt ca am luat M6-le si acest Seria 1 pt sotie.

 

Pt mine, zi de zi...am un Audi. Seria 5 m-a cam dezamagit sincer :)

 

dar nu te lua dupa ce zic eu...sunt subiectiv aici.

 

520i nu cred ca este deloc lenesa. Sunt totusi 170CP. Intretinerea cred ca este mai ridicata decat la un 120D.

 

Este lenesa crede-ma, fata de 120d este melc :)

 

m-am suparat prima data cand mi s-a spus asta, dar este adevarat.:lol:

 

costurile de intretinere sunt comparabile, nu este aproape nici o diferenta.

Chiar daca postul tau este din ianuarie iar eu postez in noiembrie vreau sa spun ca in privinta asa te pot contrazice un pic....motorul de 120d turat in 4500-5000 RPM are o viteza si dezvolta un anumit cuplu "x" (si nu stiu cat poti sa-l tii acolo ,ma refer la x(t)),motorul ala puturos (daca-i dai cumva jos limitarea) in schimb in 6500-7000 RPM are un cuplu x+y (avand in vedere plaja maxima de cuplu maxim pentru ambele motorizari)...no offense man

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.