Jump to content

Tacanit la motor


Recommended Posts

Salut,am si eu un e36 din '93 motor 2 litri benzina...

 

In seara asta am ridicat si eu un pic capota de control si am observat ca se aude un tacanit in zona din fata a motorului...

Mentionez ca urmeaza sa-i fac un schimb de ulei zilele astea(CAstrol 10w40) ...stiti cumva daca se va remedia odata cu schimbul de ulei si filtre ?

E ca un tacanit de tacheti dar un pic mai infundat ..si daca pun urechea se aude fix in zona specificata in poza...

 

Si tot in seara asta am observat ca relantiul fluctueaza un pic...insesizabil(acul pe bord nu se misca aproape de loc) ...dar cand stau la semafor se aude si se simte o fluctuatie in relanti. De la ce poate fi asta

 

http://img34.picoodle.com/img/img34/3/1/21/f_DSC0017m_0f1b58a.jpg

 

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

lant sau intinzator/ contra-intinzator cu ceva problemevezi poza si acolo intinzatorul 7 (sau patina cum se mai zice) daca nu asigura presiune pe lant pentru a-l intinde poate fi de la intinzatorul 15 care de multe ori are drept cauza arcul 12. Eu am gasit o data contra-patina 5 care facea zgomot fiindca 6 era rupt Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

multumesc... cum aflu daca prinde aer fals pe undeva? ce furtune sa verific ?

hai ca iti arat acu niste poze dar a mea e un e 36 din 1994 m 43 de 1600

sunt alea marcate cu verde!e ala care vine de la debitmetru la colectorul de admisie si ala care ea gazele din motor si leintoarce in colector

post-17270-1232695165_thumb.jpg

post-17270-1232695198_thumb.jpg

Edited by KOSTY KOMPACT
Link to comment
Share on other sites

multumesc... cum aflu daca prinde aer fals pe undeva? ce furtune sa verific ?

hai ca iti arat acu niste poze dar a mea e un e 36 din 1994 m 43 de 1600

sunt alea marcate cu verde!e ala care vine de la debitmetru la colectorul de admisie si ala care ea gazele din motor si leintoarce in colector

In cazul in care prinde aer fals, mi se pare mie, sau motorul face mai urat?

Link to comment
Share on other sites

Tacanitul acela e o problema destul de comuna, este vorba de rola intinzatoare. Dar te va costa aproape cat o distributie, ca manopera e aceeasi.

 

Tu vorbeai de rola intinzatoare...

 

 

Da, obisnuinta de la masinile cu distributie pe curea care le-am avut. Greseala mea.

La intinzatorul lantului m-a refeream. Saptamana trecuta a schimbat un prieten, exact cu simptomele tale. A platit 450ron piesa si manopera.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am dat seama Dinu, numai ca mai glumim si noi...Sa nu uitam ca si acea contrapatina care e din plastic se mai sparge...crapa...etc. aia practic pe langa rolul ei de orientare, atenueaza vibratiile catenelor lantului in miscare....Daca asta are ceva se aude deasemeni ceva zgomot acolo. Sunt cazuri cand la schimbul de ulei mai cad bucati mici de plastic odata cu uleiul vechi, si asta am citit si aici pe forum

Oricum, daca zgomotul e suparator si se verifica distributia in amanunt sigur se vede ce e anormal..

Eu unul as scoate prima data arcul ala si l-as mai intinde putin....Se vede in momentul demontarii de obicei ca arcul nu mai este drept ci curbat datorita pozitiei curente, numai ca iti dai seama ca odata ce deformatia este remanenta la otel arc......

Eu zic intai sa-l vada pe asta ca nu e deloc complicat, sa-l intinda putin sau sa-l indrepte (automat se lungeste putin prin eliminarea curburii), apoi sa-l puna la loc si sa vada diferenta...daca nu....

Oricum uleiul conteaza iar aici...daca e depreciat si subtire sau de calitate sau vascozitate necorespunzatoare....

Link to comment
Share on other sites

Da, intr-adevar singurul mod e sa dai capacul jos si sa incerci asta.

 

Cat despre ulei, depinde ce vrei... protectie si performante la exploatari intense, sau liniste.

Uleiurile sintetice sunt foarte bune pentru condusul sportiv, dar datorita uzurii pieselor si vascozitatii reduse, e normal sa auzi mai bine jocuri, batai etc. Uleiurile semi cu vascozitate ridicata atenueaza mult jocurile unor piese dar nu sunt atat de indicate pentru cei care scot tot din motor.

Link to comment
Share on other sites

Salut man,si eu din pacate am o aceiasi problema legata de distriburie,am si eu tot un 2.0 e36 ca si tine,dar la mine se manifesta un pic diferit,intodeauna cand e rece masina mai ales pe frig cand o pornesc dimineata si daca o turez peste 2500 ture se aude un zgomot in carcasa de la distributie un zornait asa,dupa 10 min cand se mai incalzeste masina pot sa o turez si la 7 mii nu se mai aude,acum de cand am zis sa ma duc la un amic mecanic ca sa desfaca acolo la distributie,dar apropo Dinule ai zis ca un amic de al tau a desfacut capacu sa schimbe acolo la distributie,a dat si radiatorul jos?sau doar elicea si protectia ei?ca eu nu a-si mai vrea sa dau radiatorul jos ca dupa aceia dau in alta problema,la imbinari furtune,coliere,picura pe acolo,se crapa,probleme cu imprastiatul atigelului pe sosea, adica intelegi,tu ce zici Dane,ar mai trebui si radiatorul dat jos?nu stiu ca....e problematic cu distributia asta.....adica problemele ce pot aparea daca se rupe lantul, ca altfel a-si fi mers asa mai fara stres,ce nu inteleg cum de astia de la bmw nu au gasit un ''antidot'' ceva ca in cazul in care se rupe sa nu pateasca nimic motorul,inainte sa imi iau pisicuta m-am uitat si la niste opeluri calibra,nu mai tin minte dar am vazut o calibra cu o motorizare pe curea si daca se rupea cureaua nu patea nimic motorul,e asta e un mare avantaj....,dar deh asta e,fiecare marca cu avantajele si dezavantajele ei,deci daca poate sa imi spuna cineva in legatura cu treaba aia daca mai trebuie dat radiatorul,va salut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.