Jump to content

problema pornire


Recommended Posts

De cand am luat masina a avut defectul asta.Fostul proprietar imi invoca motive de gen ca e slaba bateria...

 

Am observat ca doar la cald am problema asta,sau cel putin nu la prima cheie dimineata.Defectul se manifesta chiar si dupa 2 ore de stationat.

Dau la cheie dar nu porneste din prima-invarte vreo 4 secunde si dupa aia porneste dar cu turatiile undeva pe la 3-400 rpm;am incercat si cu pedala de acceleratie apasata sa o pornesc si acelasi efect. :blink:

 

Trebuie cumva curatate injectoarele,schimbate bujiile,filtrul de benzina,din computer,sau ce altceva ar putea fi????

 

Masina e un 520i,M20 tip motor.

 

Va rog ce-i care intradevar au auzit de defectul asta sa posteze.Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Presiune slaba in instalatia de alimentare.

 

Vezi aici:

 

http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/535ihot_start.asp

70660[/snapback]

 

 

aha deci tre sa cumpar o ''valva de control'' si sa o tai dupa care sa o instalez cat mai aproape de pompa.

asta vad ca ar fi o rezolvare ieftina pt problema care o am.

va tin la curent.

 

aaaa,inijectoarele si bujiile trebuiesc la un interval de timp schimbate?sau daca e totul ok,le las in pace.

Link to comment
Share on other sites

aaaa,inijectoarele si bujiile trebuiesc la un interval de timp schimbate?sau daca e totul ok,le las in pace.

70667[/snapback]

Injectoarele de obicei se curata, nu se schimba asa des ca bujiile. Bujiile trebuiesc schimbate cam la 20.000, parerea mea :). Ele au electrodul central care se consuma...adica se micsoreaza in functie de modul in care a fost solicitata bujia. Nu-ti inchipui ca se topeste ca o lumanare (adica asa repede :) ), dar am vazut bujii cu electrodul central turtit ca o palarie de ciuperca...probabil au fost supraalimentate electric.

Eu am schimbat bujiile dupa 60.000 km ( :blink: ) si sa stii ca s-a schimbat tinuta de mers a motorului (atat la demaraje cat si la zgomot si turatie la relanti).

Deci, concluziile le tragi si singur :).

Si o bujie pt BMW-ul meu incepea de la pretul de 8 RON si pana la 30 RON (bucata). Eu am luat BOSCH de 15 RON/bucata, ca tot Bosch am avut si inainte (de m-au tinut 60.000 km :) si ar mai fi mers...dar m-am gandit ca mai trebuie schimbate :) )

Link to comment
Share on other sites

multam de sfat iulian;

avand in vedere ca nu stiu cat de sportiv si cat de atent cu masina a fost proprietarul inainte de mine,schimbul de bujii,filtre,ulei si binenteles curea distributie sunt mega necesare :blink:

azi schimb bujiile si valva de control si va tin la curent cu simptomele masinii.

Link to comment
Share on other sites

Presiune slaba in instalatia de alimentare.

 

Vezi aici:

 

http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/535ihot_start.asp

70660[/snapback]

 

 

am fost azi la magazin,si am intrebat de valva de control;s-au uitat baietii la mine ca la felul 7!!!

 

intrebare:valva de control este aceeasi cu ''supapa de sens'' ???

asta este ce am gasit,dar am mi-am zis mai bine sa intreb inainte de a o cumpara ca era vreo 300 mii.

 

in ceea ce priveste bujiile am gasit doar BERU,dar citisem inainte de aceasta firma si nu am ramas impresionat(cu 4 electrozi la 170 mii/buc.,si cu un electrod la 80 mii/buc.).Care sugerati sau cumpar?cele cu 4 sau cele cu 2.

Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca supapa de sens este acelasi lucru cu check valve.

daca ma gandesc bine supapa asta are rolul de a nu lasa sa circule presiunea decat intr-un sens,deci in felul asta nu o sa mai am pierderi in presiunea pompei de benzina--chiar daca ea e buna--

 

intrebare:standard pe masina a fost instalata o supapa din asta?sau care a fost motivul pt care a aparut defectul????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.