Jump to content

spuma bej pe joja & bec aprins in bord


Recommended Posts

E o pompa de aer. In primele minute de la pornirea motorului injecteaza aer in evacuare pentru reducerea noxelor. Se opreste cand se incalzeste motorul. Incearca sa o etansezi. In principiu nu afecteaza functionarea motorului.

Este piesa 1 de aici.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pierderea de lichid de racire ar fi ok sa o elimini fiindca pare imi pare cam mult sa completezi cca. 500 ml la 2000km. Poti verifica piesa 9 care se afla in spatele chiulasei sa vezi daca acolo este problema. De multe ori cam aici e buba cand nu se vede in fata si in locuri accesibile verificarii vizuale imediate.

Pe varianta condensului merg si eu in cazul tau.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Am sa incerc sa verific piesa aia, ca sa rezolv problema. Dar, da-mi mai multe detalii. Ce trebuie sa fac inainte de a demonta? Tre sa merg cu masina pana se incalzeste bine motorul? Ca ma gandesc ca daca este rece, nu vor fi nici scurgeri ca sa le vad..

 

Despre chestia cu condensul. Azi e prima oara cand au d de asta. Cum se poate face condens in motor? Are influenta faptul ca in ultima vreme am mers doar pana la serv si inapoi (5 km). Cand ajung la serv abia incepe sa se incalzeasca motorul (acul nu e inca la jumate).

Link to comment
Share on other sites

Am sa incerc sa verific piesa aia, ca sa rezolv problema. Dar, da-mi mai multe detalii. Ce trebuie sa fac inainte de a demonta? Tre sa merg cu masina pana se incalzeste bine motorul? Ca ma gandesc ca daca este rece, nu vor fi nici scurgeri ca sa le vad..

 

Trebuie sa dai jos consola in care se afla filtrul de polen (vezi ca e un DIY cu schimbarea PCV dar nu te uita decat la inceput ca se refera la asta) ca sa ai vizibilitate. Nu e recomandat ca motorul sa fie fierbinte fiindca in cazul in care trebuie sa desfaci acolo, nu e prea placuta senzatia.. Oricum ai sa vezi zona umezita si in special oxid p'acolo daca asta e sursa...De fapt poti sa ai motorul cald dar numai pentru observatie si nu pentru depanarea instalatiei. Odata ce capeti vizibilitate in zona aia, mai ai ceva furtune pe care poti sa le vezi daca au neetanseitati...se vede ...

 

Despre chestia cu condensul. Azi e prima oara cand au d de asta. Cum se poate face condens in motor? Are influenta faptul ca in ultima vreme am mers doar pana la serv si inapoi (5 km). Cand ajung la serv abia incepe sa se incalzeasca motorul (acul nu e inca la jumate).

 

Corect

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu stiam ca uleiul poate crea condens...... cat despre Aral, desi nu e recomandat special pt BMW, din cate stiu e un ulei bun, produs sub brandul Castrol.....

 

 

te inseli...Aral este o benzinarie ca oricare alta...si prin rafinaria sa ,mai face si ulei...ca orice benzinarie,gen Mol sau Omv...

 

Castrol ,este preluat de benzinria si rafinaria lu' BP...scrie si pe bidon ..pe spate..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Acu' sincer...Ilconsideri un ulei prost? Bine, nu se compara cu Castrol care este recomandat de BMW dar oricum parerea mea este ca la ora asta este unul din uleiurile in care poti investi putin mai multa incredere la noi.

Si o simpla intrebare..in rafinaria cui se face si se imbuteliaza uleiul BMW?

Link to comment
Share on other sites

in rafinaria cui se face si se imbuteliaza uleiul BMW?

 

 

tocmai ti-am zis...in rafinaria BP...doar ca are licenta BMW

 

eu numai vand Aral, din motiv ca este prost(ce mi-a facut un mecanic...) ...sunt unele uleiuri mult mai ieftine si mult mai bune...cred ca si uleiul romanesc se poate compara cu ARAL... :)

 

brandul VW a lucrat cativa ani cu ARAL

 

 

si de ce a renuntat!? :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

In SUA exista 2 locatii ca niste parcuri industriale mari unul la Pittsburgh in Pensylvania si unul la Spartanburg in Carolina de Sud unde exista locatii de productie ale BMW destinata numai pietei Nord Americane..Ceea ce stiu exact este ca acolo se fac ceva componente dar IN NICI un caz motoare sau componente ale motoarelor. Au deasemenea o facilitate de imbuteliere a uleiului dar numai atat..de produs chiar sunt curios unde si sub ce brand se face productia...de destinat stim carui brand ii este...

Zvonuri am auzit si eu ca ar fi sub Castrol sau Aral...stie cineva?

 

In afara de reprezentanta, de unde mai pot procura ulei BMW prefer 5w40 dar stiu ca nu prea se mai face...in Ploiesti banuiesc ca nu gasesc la nici un magazin

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

In SUA .............

Zvonuri am auzit si eu ca ar fi sub Castrol sau Aral...stie cineva?

 

din cate stiu eu , in SUA se foloseste Mobil ...cum fac si baieti de la Mercedes....dar,e doar o banuiala...

 

 

Crede-ma...

Se foloseste numai ulei BMW sau Motul, la cerere sau cu acceptul dealer-ului sau statiei de intretinere al carei client arondat esti.

Uleiul BMW nu se face sigur in state....nimeni nu m-a putut "lumina" unde....cred ca e importat si doar imbuteliat aici..chestia cu galon in loc de litru... <_< care scrie pe bidon

Oricum in Romania vreau BMW sau Motul (sweet dreams...) si nu vreau sa alerg prea mult pentru el si d'aia intreb....

Link to comment
Share on other sites

daca vrei un mester bun te prezinti in targoviste, nu e departe, si aici e un mester care repara orice tip de bmw cu ochii inchisi, de la rechini la X6.... e specializat pe asa ceva - orice tip de problema, electrica, mecanica ! iar la pret eu zic ca e mai rezonabil ca orice service posibil ...
Link to comment
Share on other sites

salut...

 

revin cu alte probleme si intrebari.

 

1.stand la semafor am observat ca trepideaza masina si mi a fost foarte greu sa plec la culoarea verde..nu se accelera si apoi mi s a aprins un bec galben ca un robinet. cautand repede in carte am vazut ca inseamna motor verschlechterung der abgaswerte. draq stie ce o insemna. cu greu am reusit s o aduc in fata blocului. la relanti tremura f rau si nu reusea sa creasca in turatii. in parcare am oprit motorul, l am repornit si dupa vreo 2 min s a stins becul, nu mai tremura asa tare la relanti iar daca o turam usor...crestea in ture fara probleme, in schimb daca apas mai brusc parca se ineaca si apoi isi revine. becul ramane stins.

 

2. acum 700 km am facut schimbul de ulei. cei de la augsburg de unde am luat si uleiul (aral) mi au zis ca in masina vor intra 4.250 l ulei. am pus doar 4 litri si a doua zi cand am verificat nivelul fiind rece motorul am observat ca era la maxim poate chiar trecut nitel de maxim. acum cateva zile verificand iar joja, am descoperit pe joja un fel de mazga/vaselina/crema de culoare bej. cand am facut schimbul de ulei joja era impecabila, nu avea nimic ciudat pe ea. ce inseamna asta???

 

va rog sa ma ajutati pt ca sapt viit ar trebui sa plec cu ea la un drum mai lung.

 

p.s. 316 ti din 2002. 1800 cmc, 85 kw

 

multumesc si astept un raspuns cat mai repede.

 

raman dator

verifica frecvent uleiul urmatorii 100-150km,daca creste nivelul ai o problema mai grava,intre timp uitate aici scoate tubul ala si conectorii si curata daca ai pierderi de ulei pe langa teava de la joja rezolva si aia baga acelasi tip de ulei si o sa scapi de spuma

post-11419-1232888914_thumb.png

post-11419-1232888926_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Eu am racitorul asta la 318i e46 99? Azi cand am verificat lichidele am gasit pe joja aceeasi "crema" bej. De asemenea era si pe capacul pe unde torn ulei. Uleiul are vreo 7000km, Castrol Magnatec 5w 40 (bidon de 4 litri cumparat din carrefour). Eu verific cel putin lunar uleiul si pana acum n-am mai vazut asa ceva. Masina merge foarte bine, trage cum trebuie fara intreruperi, relantiul nu tremura, temperatura n-a trecut niciodata de normal. Antigelul imi scade cam 500ml la vreo 2000km. Dar asta se intampla de cand am masina (acum 7000 km). Ma gandesc ca daca pierde antigelul pe la chiulasa, vedeam spuma aia de la inceput.

 

Am curatat bine si am pornit motorul. L-am turat vreo 5 minute si apoi am verificat iar. Totul era ok. Ma gandesc ca daca ajungea apa in ulei, ii crestea nivelul. In 7000 de km am adaugat vreo 2 litri de antigel, deci trebuia sa creasca nivelul la ulei daca apa ajungea in el.

 

Am vazut p-aci pe forum ca ar putea fi condens. Sper sa fie doar asta. M-am ingrijorat <_<

 

Inca ceva: cand am pornit masina (cu capota deschisa) s-a auzit un sunet (normal, zic eu) ca si cum a pornit vreun compresor ceva. M-am uitat cu atentie si am observatca venea de la chestia incercuita in poza. Lipsesc 2 nituri. In zona unde lipsesc aceste nituri se simtea cum sufla aer cu putere (de acolo venea sunetul). Am apasat capacul si nu mai scapa aer. Ce este chestia aia? Ar trebui sa improvizez ceva ca sa etansez capacul, sa nu mai scape aer? Dupa vreo 5 minute s-a oprit.

"crema" bej am si eu pe joja, insa nu am pierderi de antigel. Pe capac nu imi apare aceeasi substanta.

A aparut odata cu sezonul rece. Mizez pe condens.

De asemenea uzitez de regula de turism tot pentru distante scurte.

Link to comment
Share on other sites

Eu am racitorul asta la 318i e46 99? Azi cand am verificat lichidele am gasit pe joja aceeasi "crema" bej. De asemenea era si pe capacul pe unde torn ulei. Uleiul are vreo 7000km, Castrol Magnatec 5w 40 (bidon de 4 litri cumparat din carrefour). Eu verific cel putin lunar uleiul si pana acum n-am mai vazut asa ceva. Masina merge foarte bine, trage cum trebuie fara intreruperi, relantiul nu tremura, temperatura n-a trecut niciodata de normal. Antigelul imi scade cam 500ml la vreo 2000km. Dar asta se intampla de cand am masina (acum 7000 km). Ma gandesc ca daca pierde antigelul pe la chiulasa, vedeam spuma aia de la inceput.

 

Am curatat bine si am pornit motorul. L-am turat vreo 5 minute si apoi am verificat iar. Totul era ok. Ma gandesc ca daca ajungea apa in ulei, ii crestea nivelul. In 7000 de km am adaugat vreo 2 litri de antigel, deci trebuia sa creasca nivelul la ulei daca apa ajungea in el.

 

Am vazut p-aci pe forum ca ar putea fi condens. Sper sa fie doar asta. M-am ingrijorat <_<

 

Inca ceva: cand am pornit masina (cu capota deschisa) s-a auzit un sunet (normal, zic eu) ca si cum a pornit vreun compresor ceva. M-am uitat cu atentie si am observatca venea de la chestia incercuita in poza. Lipsesc 2 nituri. In zona unde lipsesc aceste nituri se simtea cum sufla aer cu putere (de acolo venea sunetul). Am apasat capacul si nu mai scapa aer. Ce este chestia aia? Ar trebui sa improvizez ceva ca sa etansez capacul, sa nu mai scape aer? Dupa vreo 5 minute s-a oprit.

"crema" bej am si eu pe joja, insa nu am pierderi de antigel. Pe capac nu imi apare aceeasi substanta.

A aparut odata cu sezonul rece. Mizez pe condens.

De asemenea uzitez de regula de turism tot pentru distante scurte.

 

 

 

pai si eu am masina din august...m am uitat de zeci de ori la ulei...joja era impecabila...nu avea subst din aia bej nici sus la capac....cum am schimbat in decembrie uleiul....a aparut spuma aia...sa fie doar condens oare? pt ca nivelul nu a crescut deloc...antigelul este la acelasi nivel practic...nu stiu cum sa procedez...

as schimba uleiul....sa renunt la aral...dar ce sa bag? ulei original bmw unde as putea gasi la un pret rezonabil?

Link to comment
Share on other sites

pai si eu am masina din august...m am uitat de zeci de ori la ulei...joja era impecabila...nu avea subst din aia bej nici sus la capac....cum am schimbat in decembrie uleiul....a aparut spuma aia...sa fie doar condens oare? pt ca nivelul nu a crescut deloc...antigelul este la acelasi nivel practic...nu stiu cum sa procedez...

as schimba uleiul....sa renunt la aral...dar ce sa bag? ulei original bmw unde as putea gasi la un pret rezonabil?

 

Eu nu cre ca e cazul sa schimbi uleiul. Daca mergi normal cred ca este suficient un unlei normal (asa cum consider eu aral`ul). Daca in schimb iti place sa duci masina (motorul) mai des la limita (mai greu acum iarna) iti trebuie un ulei mai de calitate (bmw, castrol). Eu am castrol si tot am gasit spuma, deci..

 

Abia astept sa vina vara :bashwall: Iarna sunt o gramada de probleme..

Credeam ca numai la diesel... <_<

 

Nu ma intelege gresit. Vreau sa pot sa ma bucur din nou la maxim de masina mea. Imi place la nebunie tractiunea spate (de care nu prea pot sa ma bucur pe vremea asta). De asemenea imi place sa ma mangaie soarele pe fata, sa ascult muzica, sa cobor geamul (uneori). Deci, sa ma PLIMB, nu sa ma DUC. :)

Link to comment
Share on other sites

Atentie la uleiul Aral. Este destul de falsificat pe piata autohtona. La un moment dat se aducea in cantati mari din Germania la Ploiesti, unde il reimbuteliau in bidoane de 1L. Iar romanul nostru....

Este un coleg de forum care vinde ulei original bmw la un pret mai mult decat acceptabil, asa ca nu cred ca ar fi cazul sa experimentezi alti lubrifianti. Eu am achizitionat de la el si sunt multumit de modul in care se prezinta, actualmente, motorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.