Jump to content

Martor baterie aprins


Recommended Posts

Am observat de ceva vreme ca din cand in cand imi scade brusc acceleratia in timpul mersului(o fractiune de secunda),masina face k toti dracii in momentul ala, si mi se aprinde indicatorul de la baterie.indicatorul se stinge imediat si isi revine si masina.nu am fost ink cu ea la un tester.a mai patit cineva asa ceva?aveti idee ce poate fi? modelul este un e46,318i facelift.merci mult
Link to comment
Share on other sites

Salut mai detaliat de rog k sa iti pot rasp

imi taie acceleratia motorului,masina face ca si cum as avea ceva naspa in benzina si imi smuceste.in timpul asta mi se aprinde martorul de la baterie.totul dureaza foarte putin.abia am apucat sa vad ce martor se aprinde.chestia asta nu mi se intampla frecvent,dar mi se intampla si asta ma streseaza.

Link to comment
Share on other sites

Martorul nu are nici-o legatura, se aprinde doar pt ca motorul chiar se opreste. Ai zis ca iti face in mers si ca smuceste, smuciturile apar tocmai cand motorul se opreste, masina avand inertie reporneste ca si cum ai porni o masina in treapta ii iti aduci aminte nu?

Problema ta e de ce se opreste motorul, nicidecum de ce ti se aprinde martorul de incarcare acumulator, simplu ma repet se opreste sistemul sesizeaza ca nu ai incarcare si aprinde martor incarcare acumulator.

Da-mi datele tehnice ale masinii, cand ai umblat ultima oara la ea, ce interventiii ai facut?

Link to comment
Share on other sites

Martorul nu are nici-o legatura, se aprinde doar pt ca motorul chiar se opreste. Ai zis ca iti face in mers si ca smuceste, smuciturile apar tocmai cand motorul se opreste, masina avand inertie reporneste ca si cum ai porni o masina in treapta ii iti aduci aminte nu?

Problema ta e de ce se opreste motorul, nicidecum de ce ti se aprinde martorul de incarcare acumulator, simplu ma repet se opreste sistemul sesizeaza ca nu ai incarcare si aprinde martor incarcare acumulator.

Da-mi datele tehnice ale masinii, cand ai umblat ultima oara la ea, ce interventiii ai facut?

ultima oara am schimbat filtrele si uleiul.masina este un 318i,motorul este de 2000,143cp.ce altceva te mai intereseaza?eu am cumparat masina in luna mai a anului trecut.de atunci nu am mai pus testerul pe ea.am schimbat la ea doar ce ti-am zis.dak mai trebuie sa iti dau ceva date despre masina te rog sa-mi zici.merci mult pentru interes

Link to comment
Share on other sites

Martorul nu are nici-o legatura, se aprinde doar pt ca motorul chiar se opreste. Ai zis ca iti face in mers si ca smuceste, smuciturile apar tocmai cand motorul se opreste, masina avand inertie reporneste ca si cum ai porni o masina in treapta ii iti aduci aminte nu?

Problema ta e de ce se opreste motorul, nicidecum de ce ti se aprinde martorul de incarcare acumulator, simplu ma repet se opreste sistemul sesizeaza ca nu ai incarcare si aprinde martor incarcare acumulator.

Da-mi datele tehnice ale masinii, cand ai umblat ultima oara la ea, ce interventiii ai facut?

 

Ok, ceva interventii pe partea electrica ai facut?

Link to comment
Share on other sites

Martorul nu are nici-o legatura, se aprinde doar pt ca motorul chiar se opreste. Ai zis ca iti face in mers si ca smuceste, smuciturile apar tocmai cand motorul se opreste, masina avand inertie reporneste ca si cum ai porni o masina in treapta ii iti aduci aminte nu?

Problema ta e de ce se opreste motorul, nicidecum de ce ti se aprinde martorul de incarcare acumulator, simplu ma repet se opreste sistemul sesizeaza ca nu ai incarcare si aprinde martor incarcare acumulator.

Da-mi datele tehnice ale masinii, cand ai umblat ultima oara la ea, ce interventiii ai facut?

 

Ok, ceva interventii pe partea electrica ai facut?

pe partea electrica nu am facut nicio interventie(am schimbat doar 2 becuri pe spate :) ).in legatura cu ce ai zis tu inainte....mie nu mi se opreste motorul,adik nu imi scad turatiile la zero si apoi urca.imi scad 1000-1500 si apoi revin la turatia pe care o am.ultima data mi s-a intamplat chestia asta la semafor.eram oprit si am vazut ca s-a aprins indicatorul ala de la baterie si cred ca au urcat turatiile pe la 2000.deci este exclus sa mi se opreasca motorul.chiar m-ati pus pe ganduri acum,si o sa merg cu ea la un tester.sper sa nu fie ceva grav...

Link to comment
Share on other sites

da..la releul de incarcare..contact imperfect sau carbuni tociti eventual unul din ei blocat (poate fi si statorul cu uzura si carbunii sa nu calce constant.

@misu06, Cumva ai observat ca se manifesta fenomenul la o anumita plaja de turatie?

nu se manifesta la anumite turatii.am scris si mai sus.o data mi s-a intamplat si cand stateam la semafor.azi am mers aprox 100 km cu masina si nu a mai facut niciodata chestia aia.o sa merg cu ea la mecanic totusi ca sa stau eu linistit.multumesc pentru sfaturi :)

Link to comment
Share on other sites

Senzorul de vibrochen(crankshaft sensor) 99,99%.La fel facea si a mea si de cand l-am schimbat e totul ok.Trebuie schimbat repede pt ca daca nu il schimbi o sa faca din ce in ce mai des si o sa te lase in mijlocul drumului cand ti-e lumea mai draga.Inainte sa il schimbi,pune masina pe tester,pt. orice eventualitate,exista sansa sa fie si senzorul de la axa cu came.Alternatorul nu are nimic,daca ar avea ar ramane martorul de la baterie aprins.Eu am schimbat senzorul de la vibrochen acum 3 saptamani,iar ca si costuri ar fi 180 ron senzorul,original,de la AB,plus 120 ron manopera la un service de cartier,dar cu baieti superpriceputi si pasionati de bmw,pe care ii recomand cu caldura.E destul de nasol de schimbat senzorul,trebuie data jos admisia si injectoarele,altfel nu ai acces la el.Bafta
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de vibrochen(crankshaft sensor) 99,99%.La fel facea si a mea si de cand l-am schimbat e totul ok.Trebuie schimbat repede pt ca daca nu il schimbi o sa faca din ce in ce mai des si o sa te lase in mijlocul drumului cand ti-e lumea mai draga.Inainte sa il schimbi,pune masina pe tester,pt. orice eventualitate,exista sansa sa fie si senzorul de la axa cu came.Alternatorul nu are nimic,daca ar avea ar ramane martorul de la baterie aprins.Eu am schimbat senzorul de la vibrochen acum 3 saptamani,iar ca si costuri ar fi 180 ron senzorul,original,de la AB,plus 120 ron manopera la un service de cartier,dar cu baieti superpriceputi si pasionati de bmw,pe care ii recomand cu caldura.E destul de nasol de schimbat senzorul,trebuie data jos admisia si injectoarele,altfel nu ai acces la el.Bafta

pai... recomanda-i nominal + nr. de telefon. Sunt multi colegi de forum ca sunt interesati sa-si rezolve potentialele probleme ale turismului la oameni pasionati/priceputi.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
Am exact acelelasi probleme, pana la cel mai mic detaliu. Mi s-a oprit si la semafor si in accelerare si cand coboram pante.Tot dupa ce am schimbat uleiul si filtrele. Imi puteti spune daca stiti cum s-a rezolvat problema? Masina este un E46 316i 116cp.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.