Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Help problema ciudata.....


Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oare astia de la Bison or avea ceva de genul asta? As vrea sa iau o solutie cat mai profi ca sa nu plang pentru munca depusa...

 

glumesti cred !

 

Nu vreau sa fiu moralist dar investesti atat in gadgeturi si piele in interior si etc .... si acum vrei sa lipesti cu Bison galeria !.

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

De ce sa arunci cu banii cand poti rezolva problema? Chiar e o piesa care se poate reconditiona, de ce sa nu incerce? Daca era pretul mai rezonabil merita sa o iei noua, altfel merge incercat sa o repari, SH e cea mai proasta optiune pt ca poate fi la fel de proasta.
Link to comment
Share on other sites

Astea sunt urmarile softului.Nasol moment,bine ca nu ai ramas pe drum prin tara.

 

Mie mi-a plesnit la ceva km dupa Constanta in drum spre Chisinau. La Braila abia am gasit un service unde mi-au dat verdictul dar m-au linistit ca pot merge asa daca nu o chinui foarte tare. Cel mai mare necaz era ca imi scotea fum ca la vapor. Mai ales prin Moldova a fost un chin, unde toata tara e doar vai si dealuri si incepeam sa urc cu a cincea si de multe ori ajungeam in varf chiar intr-a doua. Trebuia dozata foarte fin acceleratia ca sa nu dea in nas, peste 2000 de ture doar la vale mai urca, etc. In orice caz am mers pana la Chisinau si inapoi la Ploiesti via Mangalia si n-au fost probleme.

 

Si eu zic ca nu merita una sh, costa cel putin jumatate din pretul uneia noi. Si de carpit iar nu stiu cat o sa tina, e doar o amanare a inevitabilului, tot o sa crape. In ciuda faptului ca aerul se spune ca e rece, eu n-as zice ca e foarte rece, poate comparandu-l cu ala din evacuare. Mai ales vara daca mai bagi si piciorul nu e chiar racoare. Cel putin la mine vara la caldura se auzea cum fluiera cu intermitenta inainte sa-si dea duhul, probabil la vremea aia avea un por care se deschidea din cand in cand. Ma rog, e banuiala mea ca acel fluierat era de la galerie, de cand am schimbat-o au trecut si caldurile. Ramane de vazut la vara daca am scapat de acel fluierat care ma stresa pe mine. <_<

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu mecanicul si mi-a spus ca ideea lui ar fi sa iau o solutie de la Bison A+B care sa o lipim pe toata muchia exterioara...I-am spus ca as vrea sa desfacem admisia si sa bagam pe muchie si mi-a spus ca daca o desfacem vom avea doua probleme:

 

-avand in vedere ca ea e dezlipita doar pe o portiune de 10 cm cand o vom desface piedem lipitura originala pe toata suprafata ei.

-inauntru este calamina si solutia aplicata nu va avea aderenta pe acea muchie...

 

 

Voi ce ziceti, ar avea efect daca as lipi-o doar pe muchie?

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat tu toate galeriile ca sĂŁ vezi care au clapete ĂŽn funcĂžie de motorizare Âşi datĂŁ a fabricaĂžiei?

 

 

Da ciupanezu, am verificat. Pe langa asta am ajuns sa-l cunosc pe primaru, destul de bine si acolo de unde a luat galeriile era un 530d manual, si un 525d automat, galeria de pe 525 avea clapete cea de pe 530d nu avea clapete, si apoi am verificat si pe realoem. La fel este si pe seria3 e46, studiaza forumurile straine, si vezi problemele lor cu galeria de admisie, si acolo sugereaza aceeasi teorie, conform careia cele manuale nu au clapete..in galeria de admisie

Link to comment
Share on other sites

-avand in vedere ca ea e dezlipita doar pe o portiune de 10 cm cand o vom desface piedem lipitura originala pe toata suprafata ei.

-inauntru este calamina si solutia aplicata nu va avea aderenta pe acea muchie...

 

Nu inteleg ce vreti voi sa faceti acolo! <_<

Ce treaba are interiorul cu muchia exterioara? Doar nu v-ati gandit sa desfaceti admisia in 2 parti, de altfel nici nu ati avea cum pt ca e lipita la cald, ati sparge-o sigur. O dai jos de pe admisie, pui carpe in gaurile ramase la motor sa nu scapi ceva pe acolo, duci admisia la o spalatorie auto si-i pui pe aia sa-ti dea cu degresant si cu apa in interior, scoti senzorul ala de pe ea si-l cureti. Asa se curata si se degreseaza si muchia exterioara. Apoi dai gauri pe toata muchia dreapta (daca arata la fel ca aia de 525d are muchie doar pe dreapta), bagi suruburile si incepi sa pui solutie pe muchie, acolo unde-i dezlipita si e deja gaura dar poti merge pe toata lungimea muchiei. Cu ce astupi gaura e treaba ta, eu am facut-o cu silicon negru ca a fost mai ieftin si am spus ca e si putin elastic cand se intareste. Plus ca nu-si schimba starea la o caldura ceva mai mare. Oricat ar raci intercoolerul, admisia e lipita de motor si se incalzeste zdravan. Apoi incepi sa strangi suruburile si ar trebui sa inceapa sa iasa afara surplusul de solutie din gauri. Strangi usor toate suruburile, de mai multe ori, unul cate unul. Poti in zona gaurii, daca-ti permite muchia sa pui suruburi putin mai groase sa pti strange mai bine sau sa mergi cu 2 piulite.

La sfarsit iei un furtun gros cam cat degetul mare de la mana, il sectionezi pe mijloc cu cutterul si prinzi toata muchia, pe toata lungimea ei in acel furtul, peste acele suruburi. Asta doar ca estetica. Se va vedea admisia si in loc de muchie acel manson negru. Cine nu stie zice ca-i original.

Nu ai treaba cu lipitura originala, calamina, ulei, mazga daca o speli bine inainte.

Este foarte simplu, in 2 ore ai terminat. Mai greu e de dat jos admisia. La 525d trebuie sa dai si capacele de la filtrele de polen, plasticul ala dintre ele. Iar de rezistat rezista fara probleme, prietenul meu a facut chestia asta de cateva luni, masina ia bataie la greu si nu mai pierde gram de ulei pe acolo. Inainte toata partea dreapta, de langa admisie era plina de mazga.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ar trebui sa se murdareasca pe la imbinari daca ar scapa aer putin ulei. Tine-o turata si verifica cu mana sau cu sapun daca arunca pe undeva. Macar sa stii daca ai facut o treaba. Fluieratul poate fi de la turbina, din pale. La 525d in care mi-am bagat mana nu fluiera pe la admisie in schimb toata partea dreapta era plina de ulei, mai exact mazga d-aia ulei + funingine. Spor!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.