Jump to content

Senzor benzina defect


Guest sorren

Recommended Posts

De curand a inceput sa-mi oscileze acul de la benzina vazand cu ochii . . . de la un patratel la altul . . . ok, s-a stricat, il inlocuim. Cu stupoare aflu ca nu se gaseste separat si ca vine cu pompa de benzina . . . is it true? :)

p.s. in total (pompa + senzor) costa cam 550 RON

 

de unde=l pot cumpara sh? :blink:

Link to comment
Share on other sites

De curand a inceput sa-mi oscileze acul de la benzina vazand cu ochii . . . de la un patratel la altul . . . ok, s-a stricat, il inlocuim. Cu stupoare aflu ca nu se gaseste separat si ca vine cu pompa de benzina . . . is it true? :o

p.s. in total (pompa + senzor) costa cam 550 RON

 

de unde=l pot cumpara sh? :)

70790[/snapback]

Cum e posibil ca o piesa din bord sa vina cu un senzor din rezervor? Sunt imperecheate? Nu toti senzorii dau aceeasi marime (rezistenta electrica/tensiune electrica) de comanda a indicatorului? Poate te-ai dus la baietii care au curatat altcuiva de pe forum acumulatorul de virushi :)

 

de unde=l pot cumpara sh? :)

70790[/snapback]

Incearca la baietii din intersectie care au si oglinzi de BMW... :blink:

 

 

De curand a inceput sa-mi oscileze acul de la benzina vazand cu ochii . . . de la un patratel la altul . . . ok, s-a stricat, il inlocuim.

70790[/snapback]

 

Cum ai aflat ca este el de vina si nu un cablu care-i aduce informatia din rezervor?

Pana sa dai banii pe altele...cauta vinovatul defectiunii...poate e doar un papuc coclit sau fir intrerupt :)

Sau, mai probabil, poate sa fie sonda :(

Stricat, de obicei, inseamna ca nu se mai misca, mort adica :)

E posibil sa-ti iei indicator, nou sau sh, sa-l montezi si sa-ti faca aceleasi salturi...si atunci ai dat banii pe o clona :)

Link to comment
Share on other sites

Cum e posibil ca o piesa din bord sa vina cu un senzor din rezervor? Sunt imperecheate? Nu toti senzorii dau aceeasi marime (rezistenta electrica/tensiune electrica) de comanda a indicatorului? Poate te-ai dus la baietii care au curatat altcuiva de pe forum acumulatorul de virushi :)

Incearca la baietii din intersectie care au si oglinzi de BMW... :blink:

Cum ai aflat ca este el de vina si nu un cablu care-i aduce informatia din rezervor?

Pana sa dai banii pe altele...cauta vinovatul defectiunii...poate e doar un papuc coclit sau fir intrerupt :)

Sau, mai probabil, poate sa fie sonda :)

Stricat, de obicei, inseamna ca nu se mai misca, mort adica :)

E posibil sa-ti iei indicator, nou sau sh, sa-l montezi si sa-ti faca aceleasi salturi...si atunci ai dat banii pe o clona :)

70870[/snapback]

 

- din cate stiu senzorul este intr-o stransa legatura cu sonda de benzina, daca nu cumva este unu` si acelasi lucru . . . deci se afla in rezervor, nu are ce cauta in bord, sau cel putin asa mi se pare logic

- daca ar fi un fir intrerupt inseamna ca informatia ar fi transmisa gresit catre afisor (acul de benzina) si ar arata ca este pe zero sau full tot timpul, iti spun asta din experienta, am term electornica si calc si asa se comportau anumitzi senzori din laboratoarele de la faq

- dupa cum ai zis, sonda este posibil sa fie, care cica vine cu tot cu pompa de benz.(dupa mine sonda sau senzoru` tot aia e)

- decat sa cumpar de la jegosii aia(pe care oricum ii bat de fiecare data cand vor sa-mi vanda oglinzi . . . acum au inceput sa ma cunoasca si nu ma mai "abordeaza" :)) ) mai bine dau intreaga suma pe piesa

Link to comment
Share on other sites

p.s. am explicat gresit in primul post, nu ceasu` de benz este defect . . . ci piesa care transmite inf. la el. my bad

 

concluzie, eu "sonda=senzorul" de benzina zic ca-i vinovat . . . de acela mi s-a zis ca se vinde cu tot cu pompa . . . :blink:

 

is it true?

Edited by sorren
Link to comment
Share on other sites

Bravo, uite un om care in sfarsit face ceva ce trebuia facut demult  :)

70877[/snapback]

 

 

da, dar este cu un risk, mi-au "inflorit" niste zgarieturi pe masina de mai mare frumusetzea :)) . . facute cu ciuda . . . pana la tabla :))

 

- da` nu-i nika . . . dau si cu mai mare pofta cand ii prind :)

 

p.s. este unu la unirea (aurolac barbos) langa panipat care cu asta se ocupa, "parkeaza" masini si le "cosmetizeaza" un pik . . . pala nu l-am prins inca, se evapora cand ma vede, daca-l prindetzi voi . . . sa-i amintitzi de si de mine :blink:

Link to comment
Share on other sites

p.s. am explicat gresit in primul post, nu ceasu` de benz este defect . . . ci piesa care transmite inf. la el. my bad

 

concluzie, eu "sonda=senzorul" de benzina zic ca-i vinovat . . . de acela mi s-a zis ca se vinde cu tot cu pompa . . . :)

 

is it true?

70876[/snapback]

Asa mai vii de acasa....eu vorbeam ce are ceasul/indicatorul din bord cu sonda/senzorul din rezervor de le vand astia la bavaria impreuna.

Vezi ca sonda se poate desface...are niste firisoare f fine de nichelina...sau mai bine cumperi alta....

Ce ai vazut tu in laborator, era totul sau nimic la un senzor defect, adica senzor intrerupt sau in scurt-circuit....asta e un pic mai altfel...daca zici ca ai terminat profilul electronica, nu va fi o problema sa scoti senzorul din rezervor, sa-l masori (ca si cum ar fi rezervorul plin si apoi gol), si sa pui un semireglabil in locul lui si sa simulezi pentru indicatorul din bord functionarea senzorului...daca indicatorul face fite...atunci cauta defectul si in alta parte...

PS:vezi ca senzorul e capsulat...dar cu atentie poate fi desfacut din clemele lui ...

PPS eu am terminat liceul energetic si apoi o facultate...dar electronica e un hobby...foarte pasionant si puternic :)

PPPS.cand faci probele cu semireglabilul...vezi ca e posibil sa trebuiasca un semireglabil de putere...adica semireglabil/potentiometru bobinat (cam ca alea care regleaza iluminarea in bord (la modelele mai vechi de BMW, dacia, etc)). Potentiometrele cu carbon e posibil sa cedeze;)..poti folosi si rezistente fixe...pt un test poti sa pui o rezistenta cu o valoare intre minim si maximul dat de sonda si sa te plimbi putin cu masina, de preferat pe teren mai accidenta. Daca acul sta la o valoare fixa...atunci sigur ai probleme cu sonda sau legaturile la ea...

apoi poti verifica sonda pe bancul de lucru cu un ohmmetru pus pe scala de 2 kohmi....sau vezi tu :).....si miscand plutitorul cu mana vezi sa nu aibe sarituri bruste ale rezistentei...vezi ca tot pe acolo, in functie de model, vei gasi si contactul care aprinde becul de atentionare pentru realimentare.

Succes. :)

PPPPS: am glumit cu baietasii cu oglinzile...... :) cred ca am aprins un foc de paie.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

pt becul de avertizare galben mi se pare pe e34 ce poa sa fie?sa chimb toata sonda,ca cele trei firicele par in ordine.

becul nu e ars,doar ca se poate sa fie de alte puteri/w

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.