Jump to content

E36 320i Turbo RBN


rabanne_rbn

Recommended Posts

Respectele mele RBN, frumoasa masina, intamplarea face sa am si eu una la fel si sa vad pe a ta cat de bine dau jentile si cred ca ma combin si eu la o pereche. Este uimitor ce ai reusit sa faci din ea avand in vedere ca nu ai umblat deloc la motor. Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere fara incidente.

 

A mea e automata, crezi ca daca mai vin la tine odata si imi faci un chip tuning pe ea rezolv ceva ? cu acelasi motor pe care il ai si tu.

 

Iti multumesc pentru gandurile de bine. Legat de modificari, mutam discutia in privat:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da si tu mai multe detalii despre frane te rog. discurile si etrierii de pe ce serie provin?

 

 

Acelasi sistem de franare il folosesc si la Audi-ul S3.

 

 

 

Te intrebase omul ce sistem franare ai folosit ...si in schimb ai pus niste poze .Sau e secret profesional ..marca si etc .

Link to comment
Share on other sites

da si tu mai multe detalii despre frane te rog. discurile si etrierii de pe ce serie provin?

 

 

Acelasi sistem de franare il folosesc si la Audi-ul S3.

 

 

 

Te intrebase omul ce sistem franare ai folosit ...si in schimb ai pus niste poze .Sau e secret profesional ..marca si etc .

 

Sistem de franare RBN Tuning. Nu am scris destul de clar de prima data?Scrie destul de mare si pe etrieri, nu vad unde este neclaritatea.

 

Frumoasa masina . Din cate vad esti meserias . Felicitari

 

 

Ma descurc:) Multumesc.

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

@myxage: vezi postul nr.20 pag 1 de pe topic. <_<

 

k ..nu vazusem Ms ,,,,si kitul asta de franare RBN e omologat, patentat sau e doar conceptie proprie pt masinile personale ?.

 

 

Este furnizat de o firma de renume in domeniu fabricat dupa specificatiile cerute de mine pentru masinile RBN Tuning. Nu pot da detalii despre furnizor.

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

@myxage: vezi postul nr.20 pag 1 de pe topic. <_<

 

k ..nu vazusem Ms ,,,,si kitul asta de franare RBN e omologat, patentat sau e doar conceptie proprie pt masinile personale ?.

 

 

Este furnizat de o firma de renume in domeniu fabricat dupa specificatiile cerute de mine pentru masinile RBN Tuning. Nu pot da detalii despre furnizor.

 

si la cati bani ajunge un kit din asta?

Link to comment
Share on other sites

ai putea sa discuti si aici nu numa pe privat...is destui oameni interesati de acest domeniu... nu e cazul sa fi secretos...

 

Sunt aspecte care pot fi tratate doar in privat pentru a nu fi incadrate ca si business. In masura in care voi putea voi raspunde aici, nu vreau sa fiu acuzat de reclama mascata si sa-mi iau ban.

 

@myxage: vezi postul nr.20 pag 1 de pe topic. <_<

 

k ..nu vazusem Ms ,,,,si kitul asta de franare RBN e omologat, patentat sau e doar conceptie proprie pt masinile personale ?.

 

 

Este furnizat de o firma de renume in domeniu fabricat dupa specificatiile cerute de mine pentru masinile RBN Tuning. Nu pot da detalii despre furnizor.

 

si la cati bani ajunge un kit din asta?

 

Kitul ce eu l-am achizitionat m-a costat 1200 de euro adus in tara cu toate taxele platite, doar piesele.

Link to comment
Share on other sites

in fine...nu mai insist...mi-e cam greu sa cred ca un "mare" producator de kituri de frana produce un kit de frana dupa specificatiile tale...un etrier branduit nu reprezinta mare lucru....stikere si/sau vopsea are oricine.

Era mai simplu sa spui kit-ul este Brembo sau am folosit discuri de e46 cu etrieri de...

Cat despre faza cu RAR-ul....cam greu de crezut...jegosii aia nu omologheaza niste jante mai mari...dar turbo si alte avioane...acum depiinde si cat de pilos esti;)

Link to comment
Share on other sites

in fine...nu mai insist...mi-e cam greu sa cred ca un "mare" producator de kituri de frana produce un kit de frana dupa specificatiile tale...un etrier branduit nu reprezinta mare lucru....stikere si/sau vopsea are oricine.

Era mai simplu sa spui kit-ul este Brembo sau am folosit discuri de e46 cu etrieri de...

Cat despre faza cu RAR-ul....cam greu de crezut...jegosii aia nu omologheaza niste jante mai mari...dar turbo si alte avioane...acum depiinde si cat de pilos esti;)

 

Chiar te rog sa nu mai insisti:) Daca te simti bine crezand ca sunt etrieri brembo vopsiti de mine cu acuarele si cu discuri de E46 atunci sa fii sanatos si sa traiesti mult:) Cine a mai vazut discuri de E46 cu miez de aluminiu...sau etrieri vopsiti lacuiti si shtantzati cu rbn care este si marca inregistrata... si cu certificat de garantie...:) Oricum aici se vorbea despre masina nu despre frane care nu cred ca intereseaza pe nimeni...Cat despre RAR, nu a pomenit nimeni de omologare, a fost vorba de alte verificari insa iar nu vad rostul in a-ti explica aceste aspecte, ideea era doar ca se poate trece ITP-ul fara probleme cu un astfel de kit.

 

Ba n-ar putea, e topic de prezentare a masinii, nu de publicitate.

 

Dar cu scop evident de publicitate. (pĂŁrere personalĂŁ)

 

Ontopic: Foarte miÂşto maÂşina!

 

 

Ma bucur ca-ti place <_<

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

pai si inauntru cum ramane, cu internele? ca la restul..sunt multe ...

 

mi se pare super ideea cu franele...si vad ca stii f bine ca nu viteza ucide, ci modul in care te opresti...

 

la rar se poate cam orice...asta incluzand faptul ca nu te intreaba nimeni de roti...nici chiar la itp nu prea se mai leaga, acum depinde de masina, de atentie..etc

Link to comment
Share on other sites

 

Inca o data ai facut o super treaba <_<

 

apropos, nu vreau sa insist in mod special dar vis-a-vis de frane doream sa stiu daca ai verificat distantele de franare cu sistemele standard si cu sistemul tau si cam care e diferenta... desigur, daca ai facut asta pentru ca personal ma astept sa fie imbunatatiri vizibile la performante... exista vreo legatura intre sistemul tau si sistemul ABS al masinii, adica apar ceva modificari in manifestare? cred ca sunt atat de multe intrebari vis-a-vis de sistemul de franare pentru ca in general lumea modifica orice la o masina dar la sistemul de franare nu umbla... deh, suntem si noi curiosi de asa o minune :)

 

 

PS- o sa te caut cu un prieten cu un e30 325i aranjat deja pe care vrea sa puna un turbo... sa vedem cand are el timp dar chiar mi-ar face placere sa te mai vad :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

pai si inauntru cum ramane, cu internele? ca la restul..sunt multe ...

 

mi se pare super ideea cu franele...si vad ca stii f bine ca nu viteza ucide, ci modul in care te opresti...

 

la rar se poate cam orice...asta incluzand faptul ca nu te intreaba nimeni de roti...nici chiar la itp nu prea se mai leaga, acum depinde de masina, de atentie..etc

 

Internele raman evident stock:)

Link to comment
Share on other sites

 

Inca o data ai facut o super treaba <_<

 

apropos, nu vreau sa insist in mod special dar vis-a-vis de frane doream sa stiu daca ai verificat distantele de franare cu sistemele standard si cu sistemul tau si cam care e diferenta... desigur, daca ai facut asta pentru ca personal ma astept sa fie imbunatatiri vizibile la performante... exista vreo legatura intre sistemul tau si sistemul ABS al masinii, adica apar ceva modificari in manifestare? cred ca sunt atat de multe intrebari vis-a-vis de sistemul de franare pentru ca in general lumea modifica orice la o masina dar la sistemul de franare nu umbla... deh, suntem si noi curiosi de asa o minune :)

 

 

PS- o sa te caut cu un prieten cu un e30 325i aranjat deja pe care vrea sa puna un turbo... sa vedem cand are el timp dar chiar mi-ar face placere sa te mai vad :bashwall:

 

 

MI-ai dat o idee buna, o sa pun G-Tech-ul la treaba cat inca am sistemul standard de franare pe masina. Nu intra in discutie diferentele de la un sistem la altul, n-au nici o legatura unul cu celalalt. L-am instalat pe mai multe masini si opinia soferilor a fost aceeasi. Daca pentru actuala putere sa zicem ca se poate opri in siguranta doar cu discuri perforate si ventilate placute Textar si pneuri Toyo Proxes la ceea ce urmeaza cu siguranta oprirea va fi o problema. Tocmai de aceea am optat pentru kit si la masina asta. Si avand in vedere ca alex230 a ilustrat intamplator mai sus cam care ar fi proiectul deja intra in discutie un sistem cu 8 pistonase si altfel de discuri in locul celui cu 6 pe care il am deja. Bineinteles si lichidul de frana va fi Motul RBS.

 

P.S. Te astept cu mare placere:)

 

Frumos proiect, bafta in continuare.

 

Sa stii ca sectiunea se numeste Masina mea, nu BMW-ul meu. Deci poti prezenta si alte masini daca ai, nu se supara nimeni :unsure:

 

 

Sa fie, multumesc.

E bine de stiut, voi incerca sa fac niste poze si niste filme si cu Audi-ul. Acolo chiar sunt multe de discutat:D

Link to comment
Share on other sites

 

Inca o data ai facut o super treaba :)

 

apropos, nu vreau sa insist in mod special dar vis-a-vis de frane doream sa stiu daca ai verificat distantele de franare cu sistemele standard si cu sistemul tau si cam care e diferenta... desigur, daca ai facut asta pentru ca personal ma astept sa fie imbunatatiri vizibile la performante... exista vreo legatura intre sistemul tau si sistemul ABS al masinii, adica apar ceva modificari in manifestare? cred ca sunt atat de multe intrebari vis-a-vis de sistemul de franare pentru ca in general lumea modifica orice la o masina dar la sistemul de franare nu umbla... deh, suntem si noi curiosi de asa o minune :bashwall:

 

 

PS- o sa te caut cu un prieten cu un e30 325i aranjat deja pe care vrea sa puna un turbo... sa vedem cand are el timp dar chiar mi-ar face placere sa te mai vad :unsure:

 

 

MI-ai dat o idee buna, o sa pun G-Tech-ul la treaba cat inca am sistemul standard de franare pe masina. Nu intra in discutie diferentele de la un sistem la altul, n-au nici o legatura unul cu celalalt. L-am instalat pe mai multe masini si opinia soferilor a fost aceeasi. Daca pentru actuala putere sa zicem ca se poate opri in siguranta doar cu discuri perforate si ventilate placute Textar si pneuri Toyo Proxes la ceea ce urmeaza cu siguranta oprirea va fi o problema. Tocmai de aceea am optat pentru kit si la masina asta. Si avand in vedere ca alex230 a ilustrat intamplator mai sus cam care ar fi proiectul deja intra in discutie un sistem cu 8 pistonase si altfel de discuri in locul celui cu 6 pe care il am deja. Bineinteles si lichidul de frana va fi Motul RBS.

 

P.S. Te astept cu mare placere:)

 

Frumos proiect, bafta in continuare.

 

Sa stii ca sectiunea se numeste Masina mea, nu BMW-ul meu. Deci poti prezenta si alte masini daca ai, nu se supara nimeni :blink:

 

 

Sa fie, multumesc.

E bine de stiut, voi incerca sa fac niste poze si niste filme si cu Audi-ul. Acolo chiar sunt multe de discutat:D

 

ohoo felicitari daca te apuci de ce am vazut acolo <_<

 

edit:cand se face mai frumos afara -o luna doua asa te vizitez daca e.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pai nu am ce sa detaliez....e un subiect care ma intereseaza si care imi place atata tot... ce e asa greu de inteles....nu e nici reclama nici publicitate nici nimic..doar spui ce ai facut la masina si asa pentru ca e interesant.....e greu???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.