Jump to content

E36 320i Turbo RBN


rabanne_rbn

Recommended Posts

0 grade Celsius, pasager de 100 de kg in dreapta si cu toate acestea acul vitezometrului incepe sa se miste la 0.02 si ajunge la 100 km/h la 0.09 asta exceptand faptul ca am plecat usor:) Poti vedea si singur asta facand stop cadru. Si daca te uiti in continuare pana la 160 km/h timpul parcurs este excelent avand in vedere datele oficiale pentru modelele urmatoare:

 

AMS:

E46 328i:(AMS, 10/99)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,4s

1Km st. Start: 28,4s

 

E36 323ti (AMS, 11/98)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,1s

1Km st. Start: 28,3s

 

E36 325i (AMS 1994)

0-100 7,9

0-160 19,2

0-180 25,3s

0-200 35s

 

Avand in vedere acestea eu cred ca acei 222 de cai chiar sunt pe acolo desi unii nu-i vad iar farurile sunt minunate ca doar sunt Hella;)

 

Mda nu stiu ce sa zic dar uite ca la secunda a doua aveai deja 20km/h.

In fine daca vii la intaniri poate vedem masina si live, oricum bafta cu masina,.

 

PS: Cu cat ti-a crescut consumul masini cu acest kit instalat pe ea?

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

0 grade Celsius, pasager de 100 de kg in dreapta si cu toate acestea acul vitezometrului incepe sa se miste la 0.02 si ajunge la 100 km/h la 0.09 asta exceptand faptul ca am plecat usor:) Poti vedea si singur asta facand stop cadru. Si daca te uiti in continuare pana la 160 km/h timpul parcurs este excelent avand in vedere datele oficiale pentru modelele urmatoare:

 

AMS:

E46 328i:(AMS, 10/99)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,4s

1Km st. Start: 28,4s

 

E36 323ti (AMS, 11/98)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,1s

1Km st. Start: 28,3s

 

E36 325i (AMS 1994)

0-100 7,9

0-160 19,2

0-180 25,3s

0-200 35s

 

Avand in vedere acestea eu cred ca acei 222 de cai chiar sunt pe acolo desi unii nu-i vad iar farurile sunt minunate ca doar sunt Hella;)

 

Mda nu stiu ce sa zic dar uite ca la secunda a doua aveai deja 20km/h.

In fine daca vii la intaniri poate vedem masina si live, oricum bafta cu masina,.

 

PS: Cu cat ti-a crescut consumul masini cu acest kit instalat pe ea?

 

Chiar si daca, tot nu sunt 9 secunde cum ai spus initial, sunt vreo 8. O sa fac serile astea un film cu start de pe loc ca sa nu mai lasam loc de carcota. Consumul a scazut in mediul urban de la 15.X la 12 - 12.5 litri la 100 de km parcursi. Extra urban am scos 9.x/100km insa vitezele de rulare au fost destul de ridicate, cred ca se putea sensibil mai bine.

 

Nu au patinat rotile, doar am plecat f usor pana la 40 km/h si abia apoi am accelerat-o tare, se si aude zgomotul motorului. Avand in vedere ca masina este echipata cu diferential blocant si pneuri Toyo Proxes, in conditii de temperatura mai buna ma astept la un demaraj 0-100 km/h sensibil mai bun cu un start bun de pe loc, la fel si timpul 0-160 km/h de care oricum sunt f f multumit.

 

 

 

offtopic .data viitoare iei pasager 50 kg in dreapta ? <_<

 

Nu iau pasager deloc:)

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

0 grade Celsius, pasager de 100 de kg in dreapta si cu toate acestea acul vitezometrului incepe sa se miste la 0.02 si ajunge la 100 km/h la 0.09 asta exceptand faptul ca am plecat usor:) Poti vedea si singur asta facand stop cadru. Si daca te uiti in continuare pana la 160 km/h timpul parcurs este excelent avand in vedere datele oficiale pentru modelele urmatoare:

 

AMS:

E46 328i:(AMS, 10/99)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,4s

1Km st. Start: 28,4s

 

E36 323ti (AMS, 11/98)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,1s

1Km st. Start: 28,3s

 

E36 325i (AMS 1994)

0-100 7,9

0-160 19,2

0-180 25,3s

0-200 35s

 

Avand in vedere acestea eu cred ca acei 222 de cai chiar sunt pe acolo desi unii nu-i vad iar farurile sunt minunate ca doar sunt Hella;)

 

Mda nu stiu ce sa zic dar uite ca la secunda a doua aveai deja 20km/h.

In fine daca vii la intaniri poate vedem masina si live, oricum bafta cu masina,.

 

PS: Cu cat ti-a crescut consumul masini cu acest kit instalat pe ea?

 

Chiar si daca, tot nu sunt 9 secunde cum ai spus initial, sunt vreo 8. O sa fac serile astea un film cu start de pe loc ca sa nu mai lasam loc de carcota. Consumul a scazut in mediul urban de la 15.X la 12 - 12.5 litri la 100 de km parcursi. Extra urban am scos 9.x/100km insa vitezele de rulare au fost destul de ridicate, cred ca se putea sensibil mai bine.

 

Nu au patinat rotile, doar am plecat f usor pana la 40 km/h si abia apoi am accelerat-o tare, se si aude zgomotul motorului. Avand in vedere ca masina este echipata cu diferential blocant si pneuri Toyo Proxes, in conditii de temperatura mai buna ma astept la un demaraj 0-100 km/h sensibil mai bun cu un start bun de pe loc, la fel si timpul 0-160 km/h de care oricum sunt f f multumit.

 

 

 

offtopic .data viitoare iei pasager 50 kg in dreapta ? :)

 

Nu iau pasager deloc:)

 

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine <_< daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

cat despre consum ce sa zic 15 % pentru un motor de 2000 e cam multicel insa daca acum masina consuma 12 este foarte ok, app de la ce turuatie intra turbina?

Link to comment
Share on other sites

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine <_< daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

cat despre consum ce sa zic 15 % pentru un motor de 2000 e cam multicel insa daca acum masina consuma 12 este foarte ok, app de la ce turuatie intra turbina?

 

La 3000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine <_< daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

pai masina ta (330i parca) ar trebui sa ia stock 6.5 sec pana la 100km/h, nu?

Link to comment
Share on other sites

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine <_< daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

cat despre consum ce sa zic 15 % pentru un motor de 2000 e cam multicel insa daca acum masina consuma 12 este foarte ok, app de la ce turuatie intra turbina?

 

La 3000 rpm.

 

Aha , auzi daca nu te superi poti sa ne spui si noua ce componente include kitul tau turbo sau eventual poate ai un link al producatorului!

Link to comment
Share on other sites

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine <_< daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

cat despre consum ce sa zic 15 % pentru un motor de 2000 e cam multicel insa daca acum masina consuma 12 este foarte ok, app de la ce turuatie intra turbina?

 

probabil ca masina ta, fiind 330i, trebuie sa scoata ~6.5 sec pana la 100km/h

Link to comment
Share on other sites

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine <_< daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

cat despre consum ce sa zic 15 % pentru un motor de 2000 e cam multicel insa daca acum masina consuma 12 este foarte ok, app de la ce turuatie intra turbina?

 

probabil ca masina ta, fiind 330i, trebuie sa scoata ~6.5 sec pana la 100km/h

 

Pai la mine este mai simplu cred ca mai deosebit ar fii timpul scos de masina ta :) , ce zici te faci operator tv pentru cateva secunde cred ca iti ajunt 5,5 :bashwall:!!!

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine <_< daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

cat despre consum ce sa zic 15 % pentru un motor de 2000 e cam multicel insa daca acum masina consuma 12 este foarte ok, app de la ce turuatie intra turbina?

 

La 3000 rpm.

 

Aha , auzi daca nu te superi poti sa ne spui si noua ce componente include kitul tau turbo sau eventual poate ai un link al producatorului!

 

 

Kitul a fost compus de mine din componente. El include turbina Garrett, kitul de ungere, galerie evacuare, intercooler, tubulatura, silicoane, diverter valve, ceas de boost cu map sensor, regulator presiune benzina reglabil, catalizator sport, rezonator zgomot, volanta de aluminiu de M3, kit ambreiaj ceramic de M3 si bineinteles soft:)

Link to comment
Share on other sites

....cred că puţine maşini or să scoată ĂŽn condiţiile atmosferice de acum, timpul dat de producător...

 

Mda asa e uite am incercat si eu o mica lansare asa prin aglomeratia asta dar din pacate nici nu cred ca am ajuns la 100 km :)

Oricum nu este un timp bunicel pentru o masina cu plinul facut si 4 persoane de 100km <_< Glumesc kkt eram singur in masina :unsure:

 

 

PS: Oricum este destul de greu sa fii atent la drum si viteza cand filmezi in acelasi timp, probabil ca de asta mi-a luat asa mult pana la 100

 

Mda nu zic ca e rau 7-8 secunde, uite de curiozitate o sa fac si eu un filmulet cu masina mea sa vad daca scot cat spune producatorul in jur de 7 sec sau cine stie poate chiar mai bine :bashwall: daca au vreun efect chestiile pe care le-am modificat pe masina.

 

cat despre consum ce sa zic 15 % pentru un motor de 2000 e cam multicel insa daca acum masina consuma 12 este foarte ok, app de la ce turuatie intra turbina?

 

La 3000 rpm.

 

Aha , auzi daca nu te superi poti sa ne spui si noua ce componente include kitul tau turbo sau eventual poate ai un link al producatorului!

 

 

Kitul a fost compus de mine din componente. El include turbina Garrett, kitul de ungere, galerie evacuare, intercooler, tubulatura, silicoane, diverter valve, ceas de boost cu map sensor, regulator presiune benzina reglabil, catalizator sport, rezonator zgomot, volanta de aluminiu de M3, kit ambreiaj ceramic de M3 si bineinteles soft:)

 

Ce modificari recomanzi pentru motorul meu un M54B30, ma refer la un sistem de turbo sau kompresor! Eventual poate ai si niste estimari sa in mare ca eu unul vreau la primavara sa imi pun un kompresor pe masina si pana acum cea mai ok varianta cred ca este cea oferita de cei de la ESS tuning dar este cam costisitoare, poate ai o alternativa ceva???

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

....cred cĂŁ puĂžine maÂşini or sĂŁ scoatĂŁ ĂŽn condiĂžiile atmosferice de acum, timpul dat de producĂŁtor...

de ce spui asta, din lipsa de aderenta? ca alt inconvenient nu vad. orice masina trage muult mai bine la temperaturi mai joase decat vara cand e cald

Link to comment
Share on other sites

....cred cĂŁ puĂžine maÂşini or sĂŁ scoatĂŁ ĂŽn condiĂžiile atmosferice de acum, timpul dat de producĂŁtor...

de ce spui asta, din lipsa de aderenta? ca alt inconvenient nu vad. orice masina trage muult mai bine la temperaturi mai joase decat vara cand e cald

 

Motoarele turbo se desfasoara bine intre 8 si 25 grade Celsius. Dupa incep sa sufere de calduri iar sub au probleme datorita intercoolerului care e ca si inghetzat. Aspiratele pot cobori ceva mai jos in temperatura insa in continuare sub 0 grade nu mai pastreaza acelasi randament.

 

Ce modificari recomanzi pentru motorul meu un M54B30, ma refer la un sistem de turbo sau kompresor! Eventual poate ai si niste estimari sa in mare ca eu unul vreau la primavara sa imi pun un kompresor pe masina si pana acum cea mai ok varianta cred ca este cea oferita de cei de la ESS tuning dar este cam costisitoare, poate ai o alternativa ceva???

 

Turbo fara doar si poate, mult mai usor, mult mai ieftin, si mult mai lejer de intretinut. Foarte curand voi face trecerea la M52B28 pastrand exact acelasi kit de turbo si in aceeasi configuratie si voi face niste filmari si cu acesta. Poate asa o sa-ti faci o idee de cum ar trebui sa mearga si a ta cu turbo.

 

P.S. Inca ti se mai pare lenta masina mea?<_<

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

ieri am pierdut ceva timp cautand Kituri de turbo pentru e90 318i (sau compresor)... nu am gasit nimic pentru asa ceva... o fi de la Valvetronic sau mai exact Valvetronicul creeaza probleme la adaugarea de astfel de solutii?

 

PS- rabane, nu am vazut nici pe siteul tau cam ce iese din asa ceva (adica N43B20 - 143 CP)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

ieri am pierdut ceva timp cautand Kituri de turbo pentru e90 318i (sau compresor)... nu am gasit nimic pentru asa ceva... o fi de la Valvetronic sau mai exact Valvetronicul creeaza probleme la adaugarea de astfel de solutii?

 

PS- rabane, nu am vazut nici pe siteul tau cam ce iese din asa ceva (adica N43B20 - 143 CP)

 

Pai la mine pe site este prezentata oferta pentru chiptuning pentru ca de asta ma ocup. Ca facem noi pe langa astfel de proiecte custom e alta poveste:) Nu cred ca are nici o legatura Valvetronicul, doar ca masina este relativ noua si nu cred ca a facut nimeni astfel de conversii pe acest model.

Link to comment
Share on other sites

....cred cĂŁ puĂžine maÂşini or sĂŁ scoatĂŁ ĂŽn condiĂžiile atmosferice de acum, timpul dat de producĂŁtor...

de ce spui asta, din lipsa de aderenta? ca alt inconvenient nu vad. orice masina trage muult mai bine la temperaturi mai joase decat vara cand e cald

 

Motoarele turbo se desfasoara bine intre 8 si 25 grade Celsius. Dupa incep sa sufere de calduri iar sub au probleme datorita intercoolerului care e ca si inghetzat. Aspiratele pot cobori ceva mai jos in temperatura insa in continuare sub 0 grade nu mai pastreaza acelasi randament.

 

Ce modificari recomanzi pentru motorul meu un M54B30, ma refer la un sistem de turbo sau kompresor! Eventual poate ai si niste estimari sa in mare ca eu unul vreau la primavara sa imi pun un kompresor pe masina si pana acum cea mai ok varianta cred ca este cea oferita de cei de la ESS tuning dar este cam costisitoare, poate ai o alternativa ceva???

 

Turbo fara doar si poate, mult mai usor, mult mai ieftin, si mult mai lejer de intretinut. Foarte curand voi face trecerea la M52B28 pastrand exact acelasi kit de turbo si in aceeasi configuratie si voi face niste filmari si cu acesta. Poate asa o sa-ti faci o idee de cum ar trebui sa mearga si a ta cu turbo.

 

P.S. Inca ti se mai pare lenta masina mea?<_<

 

Pai o sa incerc sa refac testul dar pe o sosea fara trafic, de data asta sa vedem daca merge mai bine :bashwall:

 

Cat despre masina ta nu am zis ca este lenta dar dupa ce pui un kit turbo trebuie sa cresca performantele foarte mult, cat despre masina mea iti dai seama ca numai buna de liniute nu este acum cu cutie automata si 1400kg :)

Link to comment
Share on other sites

Masina mea are 1350 de kg. In garaj am si o masina hidramata cu care ma impac destul de bine cand vine vorba de liniutze:)

 

 

Pai e super simplu cu automate ca nu trebuie sa schimbi dar e nasol ca la plecare pierzi destul de mult plus ca si rapostul diferentialului este altul decat la o masina manuala, oricum dupa ce ii pun un kit turbo sau un kompresor ma gandesc serios sa schimb si cutia.

 

PS: Da-mi un PM cu mai multe detalii legate de kitul turbo pe care il propui tu pentru genul asta de motoare!

 

....cred cĂŁ puĂžine maÂşini or sĂŁ scoatĂŁ ĂŽn condiĂžiile atmosferice de acum, timpul dat de producĂŁtor...

de ce spui asta, din lipsa de aderenta? ca alt inconvenient nu vad. orice masina trage muult mai bine la temperaturi mai joase decat vara cand e cald

 

Motoarele turbo se desfasoara bine intre 8 si 25 grade Celsius. Dupa incep sa sufere de calduri iar sub au probleme datorita intercoolerului care e ca si inghetzat. Aspiratele pot cobori ceva mai jos in temperatura insa in continuare sub 0 grade nu mai pastreaza acelasi randament.

 

Ce modificari recomanzi pentru motorul meu un M54B30, ma refer la un sistem de turbo sau kompresor! Eventual poate ai si niste estimari sa in mare ca eu unul vreau la primavara sa imi pun un kompresor pe masina si pana acum cea mai ok varianta cred ca este cea oferita de cei de la ESS tuning dar este cam costisitoare, poate ai o alternativa ceva???

 

Turbo fara doar si poate, mult mai usor, mult mai ieftin, si mult mai lejer de intretinut. Foarte curand voi face trecerea la M52B28 pastrand exact acelasi kit de turbo si in aceeasi configuratie si voi face niste filmari si cu acesta. Poate asa o sa-ti faci o idee de cum ar trebui sa mearga si a ta cu turbo.

 

P.S. Inca ti se mai pare lenta masina mea?<_<

 

Pai o sa incerc sa refac testul dar pe o sosea fara trafic, de data asta sa vedem daca merge mai bine :bashwall:

 

Cat despre masina ta nu am zis ca este lenta dar dupa ce pui un kit turbo trebuie sa cresca performantele foarte mult, cat despre masina mea iti dai seama ca numai buna de liniute nu este acum cu cutie automata si 1400kg :)

 

Rectifica masina are 1430 plus sofer , plus niste bagaje :unsure: cred ca in jur de 1550 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.