Jump to content

E36 320i Turbo RBN


rabanne_rbn

Recommended Posts

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sunt curios deci ai avut 2,5 la baza si era facut 2,8?<_< era Eta la baza modelul oare?

de unde stii ca erau alezate pistoanele?

edit:de fapt nu inteleg cum poti ajunge la 2,8 daca alezezi pistoanele?

 

 

pai daca iei din grosimea pistonului automat spatiul din cilindru se mareste :) daca la 6 cilindrii ai 2500 cmc si vrei sa urci la 2800 cmc, faci si tu o impartie la 6 si vezi cu cat trebuie sa creasca volumul/ sa scada grosimea pistonului... fiindca motoarele in cauza nu sunt fix 2500 si 2800 cmc dar plecand de la cazul perfect sa zicem ca ai de aduagat pe 6 cilindrii 300 cmc care impartiti vin cate 50 cmc pe cilindru... apoi cunoscand formula de calcul a volumului pentru cilindru vezi cam cat trebuie sa iei din el uniform ca sa ajungi la noua cilindree... personal mi se pare o mare tiganie dar daca si nemtii o fac ce sa mai zic :bashwall:

 

Corectie:

 

Un 2.5 litre are in general:

2494 cc

(152.193 cu in)

 

 

si un 2.8 are in general:

 

2.8 litre

2793 cc

(170.439 cu in)

 

 

super... multumesc mult...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

pai asta ma refeream-ma rog nu cunosc exact formulele si grosimea pistonului dar cred ca trebuie sa iei destul de mult <_< poate face un moderator split ,discutia e interesanta .later edit:nu conosc formula de calcul a volumului pentru cilindru :) si nu am timp de google acum:)

poate mai pe seara

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

scuze rabanne dar ne inspiri <_<

deja am vorbit cu amicul meu la telefon de chestia asta si chiar as fi curios cam pe unde s-ar ajunge cu aceste pistoane si un chiptunning poate si cu injectoare schimbate... oare e posibil sa ajungi la un 200 CP pe un ex-2.5 (2.7) de e30 doar cu pistoane noi (cele din linkul lui alex), chiptunning (optimizat pentru cifra octanica 100) si eventual injectoare noi? nu de alta dar eu sunt fan aspirat :)

Link to comment
Share on other sites

hmmm cu o axa cu came e posibil..stai ca am un topic pe undeva:D

 

http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=38674

 

iata

 

daca vrei sa faci treaba 2,5 24 valve e mult mai bun

Edit :dar daca te pasioneaza merge si cu M20:) stiu un M20 care cu cip axa cu came Shrick si inca niste inventii tragea bine (acum are turbo din ce stiu)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

din cate tin minte pistoanele trebuie sa fie de greutati aproximativ egale(era o toleranta dar foarte mica) sa te apuci sa alezezi 6 pistoane personal mi se pare o tampenie ,nu stiu daca o sa poti sa le faci pe toate sa aiba aceasi greutate .Nu stiu ce rezistenta ar mai avea pistoanele alea dar ma rog discutam teoretic momentan,nici eu nu am auzit sa faca cineva o treaba ca asta.

 

Eu am avut acum 4-5 ani pistoane de 2.5 alezate la 2.8 pe un urs. Tot motorul a fost facut in Germania, nu ma intrebatii detalii ca nu stiu.

 

 

Ceea ce ai avut tu n-are nici o legatura cu ce a expus domnul de mai sus. La tine in mod cert s-au inlocuit niste piese:)

 

din cate tin minte pistoanele trebuie sa fie de greutati aproximativ egale(era o toleranta dar foarte mica) sa te apuci sa alezezi 6 pistoane personal mi se pare o tampenie ,nu stiu daca o sa poti sa le faci pe toate sa aiba aceasi greutate .Nu stiu ce rezistenta ar mai avea pistoanele alea dar ma rog discutam teoretic momentan,nici eu nu am auzit sa faca cineva o treaba ca asta.

 

Eu am avut acum 4-5 ani pistoane de 2.5 alezate la 2.8 pe un urs. Tot motorul a fost facut in Germania, nu ma intrebatii detalii ca nu stiu.

 

 

Ceea ce ai avut tu n-are nici o legatura cu ce a expus domnul de mai sus. La tine in mod cert s-au inlocuit niste piese:)

 

Haideti sa ne intelegem pt ca vad ca multi ati inteles gresit ideea. Capacitatea cilindrica este data de Alezaj x Cursa. alezajul se refera la diametrul pistonului iar cursa se refera la distanta parcursa de ansamblul vibrochen biela. Cand vrei sa schimbi capacitatea cilindrica o poti face intr-adevar instaland pistoane cu un diametru mai mare si alezand blocul motor, mai precis cilindri sau cum am facut eu la Audi, arbore cu cursa mai lunga si in acelasi timp pistoane cu alezaj mai mare dar cu inaltime mai mica si bloc alezat. Se poate de asemenea umbla la toate cele 3 constante, piston - biela - arbore. Daca scobesti in piston nu vei obtine niciodata o capacitate cilindrica mai mare pentru ca alezaj x cursa va fi acelasi. Asa ca ce a spus brandex ca pistoanele lui au fost prelucrate pentru a ajunge la 2.8 litri...nu are nici o logica. Cu siguranta s-a operat una dintre modalitatile descrise de mine mai sus. Asadar sa retinem, se alezeaza blocul motor, in niciun caz pistonul, pistonul se schimba.

 

Cred ca nu ati citit ce am scris. Profi va dati voi, eu doar intrebam cum e mai bine pe cineva care, din auzite, stie ce face. Unde ati vazut voi ca am facut recomandari sau m-am dat profesor??

In loc sa stati cu nasul pe sus, cu faze de genul arunca cheia sub pres si citate de pe DEX, puteati sa veniti cu argumentele pe care le-ati postat ultima oara. Se putea incropi o discutie pe marginea lor, chiar si cu un profan ca mine.

Insa banuiesc ca topicul era pentru fanii tai, scuze pentru interventie.

 

Eu doar ti-am cerut cateva exemple, poze sau articole cu motoare prelucrate in acest fel la care tu in loc sa ne prezinti, o dai in diverse, spui ca aberam si te miri cum de n-am auzit de asa ceva ca si cum noi am fi incepatori si tu vreun maestru. Noi ti-am spus ca nu se face asa ceva dar vad ca tu tot insisti. Inca astept exemplele acelea pe care ti le-am cerut daca noi tot nu suntem profi si facem tuning din auzite. Daca le ai continua discutia, daca nu te-as ruga sa-ti vezi de treaba.

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

Se mai poate mãri capacitatea cilindricã, dacã gãseºti biele mai scurte ºi alt vibrochen, cu altã amplitudine, astfel se mãreºte cursa pistonului....deºi nu ºtiu exact cât dacã e suficient sã umbli din avans ºi nu trebuie ceva schimbat la distribuÞie......
Link to comment
Share on other sites

Se mai poate mãri capacitatea cilindricã, dacã gãseºti biele mai scurte ºi alt vibrochen, cu altã amplitudine, astfel se mãreºte cursa pistonului....deºi nu ºtiu exact cât dacã e suficient sã umbli din avans ºi nu trebuie ceva schimbat la distribuÞie......

 

Directore, cu biele mai scurte doar se decomprima, alezaj x cursa ramane la fel. Maresti capacitatea in cazul asta ori cu pistoane mai mari ori cu o cursa mai mare a arborelui.

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

Tati, suferi de mania persecutiei! S-au terminat clientii de pe alte forumuri? O fi atitudinea ta de vina?

Chill, nu te mai agita aiurea, ca nu a zis nimeni ca aberezi. Lasa intrebarile care-ti zgarie creierul fara raspuns si gata, nu mai face flame aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Tati, suferi de mania persecutiei! S-au terminat clientii de pe alte forumuri? O fi atitudinea ta de vina?

Chill, nu te mai agita aiurea, ca nu a zis nimeni ca aberezi. Lasa intrebarile care-ti zgarie creierul fara raspuns si gata, nu mai face flame aiurea.

 

Clar ai mintea odihnita:))) Dupa cum ti-ai scris si in semnatura, ai inlaturat orice dubiu;) Ai primit raspunsuri si de la mine si de la altii dar vad ca nu prea reusesti sa cuplezi;) In continuare asteptam argumente pentru ceea ce sustii ca vad ca tot o dai cotita si ocolesti subiectul. Vrem sa vedem un piston alezat:)

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

hai cu 320 t <_<).

apropo.... ce te bate gandu cu pisica?...ce motor vrei sa-i pui?...nu te mai satisface 2.0turbo?. (parca asa vazusem acum 3 pagini:) )

vedem anu asta audi sau pisica la legale?? ...eu unu de abia astept sa inceapa sezonul:D

 

Le vedem pe AMANDOUA, si iti promit ca o sa fie spaima AMBELE:) Ce o sa fie pe pisica e surpriza, prezentam dupa ce instalam:) Care a fost reclama neautorizata ca n-am inteles?:)

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

hai cu 320 t <_<).

apropo.... ce te bate gandu cu pisica?...ce motor vrei sa-i pui?...nu te mai satisface 2.0turbo?. (parca asa vazusem acum 3 pagini:) )

vedem anu asta audi sau pisica la legale?? ...eu unu de abia astept sa inceapa sezonul:D

 

Le vedem pe AMANDOUA, si iti promit ca o sa fie spaima AMBELE:) Ce o sa fie pe pisica e surpriza, prezentam dupa ce instalam:) Care a fost reclama neautorizata ca n-am inteles?:)

 

Cateva poze facute aseara si un mic filmuletz, doua persoane, start lansat la 40km/h kickdown, un pic de ASC la treapta a doua.

 

http://img214.imageshack.us/img214/745/img1148qg3.th.jpg

 

http://img158.imageshack.us/img158/9035/img1149an3.th.jpg

 

http://img515.imageshack.us/img515/9396/img1154rn3.th.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=w98JZwN_jPU

Link to comment
Share on other sites

salut inca odata

as vrea sa stiu cam cat costa un kit turbo

shi cam ce modifcari ar trebui .iar avadn in vedere ca este un motor is adica cu toate cele forjate cam la cati bari ar merge shi cam cati cai as avea?

 

 

Astea nu sunt sfaturi, astea sunt informatii, unele dintre ele le poti gasi si singur.

Link to comment
Share on other sites

hai cu 320 t <_<).

apropo.... ce te bate gandu cu pisica?...ce motor vrei sa-i pui?...nu te mai satisface 2.0turbo?. (parca asa vazusem acum 3 pagini:) )

vedem anu asta audi sau pisica la legale?? ...eu unu de abia astept sa inceapa sezonul:D

 

Le vedem pe AMANDOUA, si iti promit ca o sa fie spaima AMBELE:) Ce o sa fie pe pisica e surpriza, prezentam dupa ce instalam:) Care a fost reclama neautorizata ca n-am inteles?:)

 

Cateva poze facute aseara si un mic filmuletz, doua persoane, start lansat la 40km/h kickdown, un pic de ASC la treapta a doua.

 

http://img214.imageshack.us/img214/745/img1148qg3.th.jpg

 

http://img158.imageshack.us/img158/9035/img1149an3.th.jpg

 

http://img515.imageshack.us/img515/9396/img1154rn3.th.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=w98JZwN_jPU

 

Ori nu prea te-ai grabit ori nu ai cei 222 de cp, din cate am vazut ai facut cam 9 secunde jumate pana la suta, asta nu e departe de cei 9.9 sec pe care ii specifica producatorul

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E36

 

On topic: E frumoasa masina dar nu-mi plac farurile!

Link to comment
Share on other sites

0 grade Celsius, pasager de 100 de kg in dreapta si cu toate acestea acul vitezometrului incepe sa se miste la 0.02 si ajunge la 100 km/h la 0.09 asta exceptand faptul ca am plecat usor:) Poti vedea si singur asta facand stop cadru. Si daca te uiti in continuare pana la 160 km/h timpul parcurs este excelent avand in vedere datele oficiale pentru modelele urmatoare:

 

AMS:

E46 328i:(AMS, 10/99)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,4s

1Km st. Start: 28,4s

 

E36 323ti (AMS, 11/98)

0-100 in 7,6s

0-160 in 19,1s

1Km st. Start: 28,3s

 

E36 325i (AMS 1994)

0-100 7,9

0-160 19,2

0-180 25,3s

0-200 35s

 

Avand in vedere acestea eu cred ca acei 222 de cai chiar sunt pe acolo desi unii nu-i vad iar farurile sunt minunate ca doar sunt Hella;)

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.