Jump to content

E36 320i Turbo RBN


rabanne_rbn

Recommended Posts

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

PS: Oricum este destul de greu sa fii atent la drum si viteza cand filmezi in acelasi timp, probabil ca de asta mi-a luat asa mult pana la 100

 

ParcĂŁ se Âşi tureazĂŁ destul de greu...

 

Pai e super simplu cu automate ca nu trebuie sa schimbi dar e nasol ca la plecare pierzi destul de mult plus ca si rapostul diferentialului este altul decat la o masina manuala, oricum dupa ce ii pun un kit turbo sau un kompresor ma gandesc serios sa schimb si cutia.

 

Nu pierzi atât de mult.

 

DiferenĂža dintre manualĂŁ Âşi automatĂŁ este de sub o secundĂŁ.

 

Probabil ai nevoie de un pic de antrenament. <_< :)

Link to comment
Share on other sites

 

PS: Oricum este destul de greu sa fii atent la drum si viteza cand filmezi in acelasi timp, probabil ca de asta mi-a luat asa mult pana la 100

 

Parcă se şi turează destul de greu...

 

Pai e super simplu cu automate ca nu trebuie sa schimbi dar e nasol ca la plecare pierzi destul de mult plus ca si rapostul diferentialului este altul decat la o masina manuala, oricum dupa ce ii pun un kit turbo sau un kompresor ma gandesc serios sa schimb si cutia.

 

Nu pierzi atât de mult.

 

Diferenţa dintre manuală şi automată este de sub o secundă.

 

Probabil ai nevoie de un pic de antrenament. :) :bashwall:

 

Nu zic ca sunt specialist in liniute dar oricum la masina automata nu e prea mare inginerie <_<, oricum sincer sa fiu eu unul ma simt mai bine cand conduc sportiv o masina manuala imi place mai mult ideea de masina manula dar asta e nu am avut noroc ca masina asta sa fie si manuala dar urmatoarea masina sunt sigur ca o sa fie manuala si cel mai probabil un seria 1 ca sunt inebunit dupa astea noi si au si un pret rezonabil!

Edited by savdragos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@savdragos vezi ca o masina cu, cutie automata pleaca mai bine si skimba mai bine decat una manuala!

eu am avut masina cu, cutie automata si stiu ce inseamna plecare de pe loc cu o masina automata.

@rbn poate vii si tu cu masina la o intalnire de-a noastra :> noua ne place sa vedem masinile live, sa o prezinti live,sa vedem cercuri....sti tu mai bine "atmosfera" sa fie.

Link to comment
Share on other sites

@savdragos vezi ca o masina cu, cutie automata pleaca mai bine si skimba mai bine decat una manuala!

eu am avut masina cu, cutie automata si stiu ce inseamna plecare de pe loc cu o masina automata.

@rbn poate vii si tu cu masina la o intalnire de-a noastra :> noua ne place sa vedem masinile live, sa o prezinti live,sa vedem cercuri....sti tu mai bine "atmosfera" sa fie.

 

Vorbeam azi cu NSL-ul sa venim maine la intalnire cu ambele masini...daca nu reusim maine data viitoare vom face eforturi sustinute sa fim prezenti:)

 

Ms ...eu te intrebasem pe tine....macar un link ceva ..ca poate nu ma pricep prea bine la Google

 

In primul rand motorul de pe 323i beneficiaza de VANOS cu injectie Siemens ca si principale diferente si o admisie foarte restrictiva. Partea de alimentare cu benzina este identica iar internele banuiesc ca sunt aceleasi avand in vedere ca alezaj x cursa sunt la fel. Si 325-ul a beneficiat de Vanos din 94 daca nu ma insel insa cu injectie Bosch, o injectie totusi rudimentara pe langa noul model Siemens. Daca vrei sa ajungi la performantele unui 325i te apuci si schimbi admisia cu una de M50, faci niste ajustari la electronica la "doctor" si cel mai probabil o sa ai o masina sensibil mai intzepata decat un 325i softat, acest fapt fiind din nou datorat injectiei Siemens, mult mai performanta.

 

Poate pentru un incepator! Cel putin la bmw,automata este mai slaba decat manuala iar manuala urca mai mult in ture decat A,adica in aceasi treapta cu manuala urci cu inca 10-15 km/h in plus fata de Auto.

 

DiferenĂžele la demaraj sunt imperceptbile.

 

M-aº mira ca cineva sã fie În stare sã simtã o diferenÞã de mai puÞin de jumãtate de secundã.

 

Pierdeti din discutie aspectul cel mai important, cutiile automate beneficiaza de foarte multe ori de rapoarte mult mai lungi de demultiplicare. Acest lucru contribuie la performantele mai scazute ale masinilor echipate cu aceste cutii si intr-o oarecare masura si timpii de schimb. O cutie automatica poate fi avantajoasa la plecarea de pe loc in cazul unui motor supraalimentat pentru ca ajuta f mult la controlul progresiv al cuplului motor precum si a mentinerii constante a sarcinii insa pe un motor aspirat acesta cutie nu poate fi decat un dezavantaj in orice fel de conditii atunci cand se cauta performanta. Pe Mercedes am cutie automatica si nu pot sa spun decat ca pleaca intr-un fel anume de pe loc datorita felului in care tine in frau cuplul motor, insa cu siguranta ca nu mi-as dori o asemenea cutie pe un 325i.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dupa ceva modificari la nivelul admisiei, evacuarii, transmisiei si softului, am facut un nou film. De data aceasta 0.7 bar, in continuare motorul stock stock si aceeasi turbina T3/T4. Doua persoane in masina, autostrada A2, 8.5 grade Celsius temperatura exterioara.

 

http://www.youtube.com/watch?v=sCUw81wn3qA

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

<_<

 

dupa calculele mele masina asta face suta in mai putin de 6 sec :blink:

Bun, si ce mare scofala e asta?

:) :bashwall:

Ce nu mai exista masini cu motor de 2000 care fac suta in mai putin? ( ex . EVO)

 

Da, dar Evo are un motor turbo de fabrica pregatit la interior cu ce trebuie, cutie adecvata si tractiune integrala. Acesta este un 320i de 150 de cai la baza. Au rost discutiile astea? Ti-am raspuns la provocarea pe 20 000 de euro, nici acum nu am primit PM.

 

tien.. incepi si aici ? :unsure:

 

pt un seria 3 cu motor de 2.0 eu zic ca e mai mult decat bine

 

 

Da, in curand o serie de alte modificari in jurul motorului inclusiv o turbina mai mare. Dupa accelerometru si un asfalt mai slab decat cel de pe A2 (ZOO) cu mult wheel spin am reusit totusi 0-100 km/h in 5.5 si 0-160 km/h in 11.2. 400 de m i-a parcurs in 13.5 cu o viteza de trecere de 178 km/h.

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

<_<

 

dupa calculele mele masina asta face suta in mai putin de 6 sec :blink:

Bun, si ce mare scofala e asta?

:) :bashwall:

Ce nu mai exista masini cu motor de 2000 care fac suta in mai putin? ( ex . EVO)

 

Da, dar Evo are un motor turbo de fabrica pregatit la interior cu ce trebuie, cutie adecvata si tractiune integrala. Acesta este un 320i de 150 de cai la baza. Au rost discutiile astea? Ti-am raspuns la provocarea pe 20 000 de euro, nici acum nu am primit PM.

 

tien.. incepi si aici ? :unsure:

 

pt un seria 3 cu motor de 2.0 eu zic ca e mai mult decat bine

 

 

Da, in curand o serie de alte modificari in jurul motorului inclusiv o turbina mai mare. Dupa accelerometru si un asfalt mai slab decat cel de pe A2 (ZOO) cu mult wheel spin am reusit totusi 0-100 km/h in 5.5 si 0-160 km/h in 11.2. 400 de m i-a parcurs in 13.5 cu o viteza de trecere de 178 km/h.

desigur toate astea in Germania pe autobahn :blink:

Link to comment
Share on other sites

Instalat suspensie reglabila pe inaltime si duritate coilovers D2 si revenit la sistemul de franare de M3 dupa vanzarea kitului de frane cu 6 pistonase. Next - kit de frane cu etrieri cu 8 pistonase.

http://img214.imageshack.us/img214/8363/dscn6168.th.jpg

http://img214.imageshack.us/img214/4134/dscn6169.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

de ce nu pui direct de 8? <_<

 

Pentru ca dureaza circa 4 saptamani sa ajunga in tara.

 

Cu cat este mai dura suspensia asta decat cea Mtechnik...??

Este comandata tot de tine? pentru rbn tuning sau ...e o alta marca ... daca poti mai multe detalii ...merci!

 

 

Suspensia este D2 Racing adusa evident prin RBN Tuning. Duritatea se regleaza la robinet, gen Koni si are 36 de pozitii.

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.