Jump to content

probleme bmw 320d coupe


hunn

Recommended Posts

salut , asta e primu meu post de pe site... si vroiam sa zic ce probleme am avut zilele trecute cu masina, in speranta ca poate s a mai intalnit cineva cu problema asta...si ma poate ajuta cu niste informatii..

este vorba despre un 320d coupe, am luat o din olanda in vara anului trecut, are in jur de 140 000 km, este din 2004..pana acum totul a fost ok, pana cand a inceput sa scoata fum albastru, i am schimbat din nou la 6000 de km toate consumabile(filtre..etc..) iar zilele trecute mi s a aprins indicatorul de ulei, adik in 150 de km mi a consumat un litru si ceva de ulei..(sintetic havoline 5w40) am dus o la service turbina e ok, in schimb pe esapament ulei cat cuprinde...concluzie: segmenti, compresie,..zilele astea astept sa mi zica care e problema, ma gandeam daca mai e cineva pe aici care a avut aceeasi problema...poate o depistez inatine de cei de la service...cineva imi spunea ca uleiul sa fii fost foarte subtire...oare de la asta??? astept sa mi da ti si mie niste sfaturi . merci!

Link to comment
Share on other sites

salut , asta e primu meu post de pe site... si vroiam sa zic ce probleme am avut zilele trecute cu masina, in speranta ca poate s a mai intalnit cineva cu problema asta...si ma poate ajuta cu niste informatii..

este vorba despre un 320d coupe, am luat o din olanda in vara anului trecut, are in jur de 140 000 km, este din 2004..pana acum totul a fost ok, pana cand a inceput sa scoata fum albastru, i am schimbat din nou la 6000 de km toate consumabile(filtre..etc..) iar zilele trecute mi s a aprins indicatorul de ulei, adik in 150 de km mi a consumat un litru si ceva de ulei..(sintetic havoline 5w40) am dus o la service turbina e ok, in schimb pe esapament ulei cat cuprinde...concluzie: segmenti, compresie,..zilele astea astept sa mi zica care e problema, ma gandeam daca mai e cineva pe aici care a avut aceeasi problema...poate o depistez inatine de cei de la service...cineva imi spunea ca uleiul sa fii fost foarte subtire...oare de la asta??? astept sa mi da ti si mie niste sfaturi . merci!

ai schimbat filtrul epurator?

Link to comment
Share on other sites

La mine filtrul epurator era asa de imbacsit incat nu mai trecea nimic. Masina nu avea simptome negative !!!

Nu cred ca e filtrul epurator.

 

''hunn'' spune de ''fum albastru'' nu NEGRU !!!

 

Cum este apa deasupra in vasul de expansiune ???

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Salut, chiar daca testul de turbo e OK asta nu inseamna ca axul nu are uzura si da prin partea din spate a turbinei, astfel o parte din uleiul folosit pt unngerea ei ajunge pe evacuare.

Ma indoiesc ca ai nevoie de reparatie de motor, ce naiba nu ai o Dacie, sa fim seriosi. Ca sa te convingi fa asa, desfa busonul de ulei al motorului, accelereaza-l daca ies gaze fff multe atunci inseamna ca ai nevoie de reparatie motor. Acelea sunt gaze de carter ajung acolo datorita pierderilor de compresie cauzate de uzura ansamblu piston segmenti camasa, asa k atunci da ai nevoie de reparatie motor. Gazele alea imbacsesc epuatorul contin desigur ulei ajung pe peste tot in motor.

Tine-ma la curent.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.