Jump to content

BMW e36 316i coupe


Dan_316i

Recommended Posts

Salut baieti, a venit timpul sa imi prezint si eu masinuta, desi au trecut mai mult de 3 luni de la achizitionarea ei si inscrierea mea pe bmwclub.ro

De cand am auzit ca o sa scada taxa auto incepand cu 1 iulie 2008, asta se intampla prin aprilie 2008, a inceput sa ma bata gandul sa imi iau si eu un bmw, mai ales ca in acel moment simteam ca mi se poate indeplini un vis, o dorinta, de a avea un bmw pisicuta cum aveau sasii/nemtii cand veneau in romania de sarbatori cu multi ani in urma. Zis si facut m-am apucat de cautat pe mobile.de, dar a trebuit sa renunt la aceasta idee pentru ca nu cunosteam pe nimeni pe dincolo care sa ma poata ajuta in achizitionarea masinii si nu stiu nici germana, asa ca m-am apucat sa caut pe la mine prin oras sau pe siteurile cu anunturi de profil. Pe la jumatatea lui septembrie anul trecut am dat peste ea o pisicuta rosie si frumoasa, asa zic eu, de care m-am indragostit imediat. Au urmat 2 intalniri cu propietarul dupa care am batut palma, pretul de achizitie a fost de 2800 euro.

 

Deci:

e36 316i coupe

motor: m43b16 1596 cmc, 102cp, 150Nm, 182000 km

culoare: hellrot 314

fabricata: iulie 1994

 

Dotari:

- cotiera fata

- volan imbracat in piele

- geamuri electrice

- oglinzi electrice, heliomate

- trapa electrica

- inchidere centralizata

- ABS, 2 x airbag SRS

- jante aliaj Rial 15"

- proiectoare

 

Planuri de viitor:

- chiptuning la 112cp si 168Nm

- folie geamuri fata-spate doar pt tenta de culoare

- interior sport recaro sau chiar M3 daca ma loveste norocul

 

Masina a fost cumparata din germania de intermediar si a avut 3 proprietari conform briefului, ultima revizie in germania a fost efectuata la aproape 150000 km in 2006, daca ar fi sa ma iau dupa cartea tehnica.

Si acum ceva poze...

post-14171-1233009299_thumb.jpg

post-14171-1233009603_thumb.jpg

post-14171-1233009612_thumb.jpg

post-14171-1233009625_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da e adevarat stopurile nu prea se pupa cu masina <_< (asa am cumparat-o), iar referitor la chiptuning eu zic ca se merita 250euro pt 10 cp si 18 Nm :bashwall: , acum fiecare cum crede eu nu ii am si ii vreau :) Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Da e adevarat stopurile nu prea se pupa cu masina <_< (asa am cumparat-o), iar referitor la chiptuning eu zic ca se merita 250euro pt 10 cp si 18 Nm :bashwall: , acum fiecare cum crede eu nu ii am si ii vreau :)

sa o stapinesti sanatos. iti zic si eu ca 10 cai in plus nu se merita. nici nu observi diferenta. numai la diesel observi ceva , ceva. mai bine baga banii in altceva pt pisica. bafta

Link to comment
Share on other sites

Sa schimb motorul nu prea ma incanta, dar va intreb ceva, motorul meu e m43b16 ar merge convertit la m43b18, in sensul ca schimb doar parte de cilindree si calculatorul, iar pe urma cu resoftare sa ajung undeva pe la 127cp si 187Nm. Va rog nu radeti si nu faceti misto de ce am zis daca cumva vi se pare o prostie.
Link to comment
Share on other sites

daca tot vrei sa treci la un motor mai mare iti recomand macar un 18is un motor de asa ceva e ieftin 300 maxim 400E deci cam cat ai da tu pe un chip + motorul tau face exact cat un motor de 1.8is 138HP si clar e o afacere net mai buna.

 

P.S draguta masina si cum au zis si colegii mai sus ..stopurile <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu cred cĂŁ are rost.

 

Te va costa ceva bani, mai simplu este sĂŁ o vinzi Âşi sĂŁ iei alta.

 

 

1.6 si 1.8 au acelasi alezaj, din intamplare;)

 

Omul a intrebat daca poate face asta nu daca se merita.

 

Iti apreciez curajul pe care il ai, de a gandi macar, daca poti face modificari in motor si sa ai chiar si o idee in acest sens. Iti stau la dispozitie oricand cu orice sfat legat de masina ta.

 

P.S. Cum sa-i spui omului sa-si vanda masina?? <_<

 

 

Am vb cu rabanne de cateva minute si m-a convins sa renunt la ideea mea, cea cu motorul 1.8is e mult mai viabila. Cum am zis mai sus stopurile nici mie nu imi plac o sa le schimb.

 

Motorul de IS este intr-adevar o idee mult mai buna:)

Edited by rabanne_rbn
Link to comment
Share on other sites

Daca fac trecere la 1.8 is trebuie schimbat tot adica motor, cutie, diferential, calculator, "punte" spate? sau doar motor si calculator

 

 

Imperecherea cutie+grup de la 318is este esentiala. Daca schimbi motorul faci transplant total, motor+instalatie electrica+cutie+diferential.

Link to comment
Share on other sites

cred ca am sa las balta treaba cu schimbatul motorului, implica mult prea multe, iar la sb oricum nu gasesc pe cineva pasionat care sa faca asa ceva. deocamdata ne limitam la ce avem, nu ? consumabile de calitate, benzina buna si drumuri excelente asta e tot ce trebe la o masina si bineinteles suflet din partea propietarului
Link to comment
Share on other sites

cred ca am sa las balta treaba cu schimbatul motorului, implica mult prea multe, iar la sb oricum nu gasesc pe cineva pasionat care sa faca asa ceva. deocamdata ne limitam la ce avem, nu ? consumabile de calitate, benzina buna si drumuri excelente asta e tot ce trebe la o masina si bineinteles suflet din partea propietarului

 

 

e cineva pe forum care dezmembreaza un BMW 1,8 is ..in stare f buna ...Poate scoti un pret bun .

Link to comment
Share on other sites

cred ca am sa las balta treaba cu schimbatul motorului, implica mult prea multe, iar la sb oricum nu gasesc pe cineva pasionat care sa faca asa ceva. deocamdata ne limitam la ce avem, nu ? consumabile de calitate, benzina buna si drumuri excelente asta e tot ce trebe la o masina si bineinteles suflet din partea propietarului

 

 

e cineva pe forum care dezmembreaza un BMW 1,8 is ..in stare f buna ...Poate scoti un pret bun .

 

Da, scuze acum am vazut si eu celalalt anunt, cel de care am zis eu il avea user walde parca

 

Mai am un prieten cu 316, dar urs, care viseaza la schimbari de genu asta, motor de IS sau altele. Cand a vazut ce poate masina lui pe mana cuiva care stie... si-a dat seama ca e mai bine sa invete intai sa scoata tot ce poate masina <_<

 

Sa nu ma intelegi gresit, nu am zis ca nu poate sau ca nu sunt multumit de masina, e chiar ok si stiu si eu sa '"storc" o masina nu e asta prima, dar vad ca e un trend sa schimbi motorul si as fi fost si eu interesat sa vad cam ce implica si la cat se ridica costul modificarii.

Link to comment
Share on other sites

Cand zic stors nu ma refer la pedala impinsa pana jos. Ci la utilizare la un regim specific de turatii, schimbatul corespunsator astfel incat sa-ti garantezi mereu regim de turatii inalt si cuplu bun, franare si abordarea virajelor mai mult decat restul. Cand o sa le faci toate astea calumea, o sa faci motoare mai mari care nu stiu sa se aseze pe viraj sau nu stiu cand sa franeze si cand sa accelereze.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

...

Iti apreciez curajul pe care il ai, de a gandi macar, daca poti face modificari in motor si sa ai chiar si o idee in acest sens. Iti stau la dispozitie oricand cu orice sfat legat de masina ta.

...

 

rabanne ai zis in pm ca ar fi ok o evacuare completa si chiptuning, solutia asta imi pare buna, pt ca nu face deranj mare. la cat s-ar ajunge si cat ar costa aproximativ

 

@dinu stai linistit nu am luat afirmatia ca o jicnire pentru ca tu nu ai cum sa stii ce stil de condus am eu si cat de bine imi cunosc masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.