Jump to content

mocirla in motor?


dragosvt

Recommended Posts

Va salut pe toti. Am o mare dilema. Am desfacut galeria de admisie la 525 diesel. In prima faza am zis sa schimb garniturile care fac legatura intre capacul de la culbutori si galeria de admisie. SOC!!! In galerie o mizerie de nedescris, ca un namol. Nu va spun cata benzina am bagat si cata solutie de spalat motorul am consumat. Inca mai am de finisat ca capitolul curatenie.

Imi puteti spune daca e normal sa se faca in halul asta?? Am observat ca din galeria de evacuare vine o conducta metalica care are lagatura cu cea de admisie. Are vreo legatura mizeria gasita cu faptul ca gazele de ardere sunt recilculate prin admisie??

Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti. Am o mare dilema. Am desfacut galeria de admisie la 525 diesel. In prima faza am zis sa schimb garniturile care fac legatura intre capacul de la culbutori si galeria de admisie. SOC!!! In galerie o mizerie de nedescris, ca un namol. Nu va spun cata benzina am bagat si cata solutie de spalat motorul am consumat. Inca mai am de finisat ca capitolul curatenie.

Imi puteti spune daca e normal sa se faca in halul asta?? Am observat ca din galeria de evacuare vine o conducta metalica care are lagatura cu cea de admisie. Are vreo legatura mizeria gasita cu faptul ca gazele de ardere sunt recilculate prin admisie??

70837[/snapback]

 

Pai nu ca sunt recirculate, e normal ca la o masina turbo-diesel, sa vina gazele de la evacuare inapoi in motor, doar asta e si scopul turbo-ului.

 

E normal sa se intample asa. Daca accelerezi pe loc foarte tare, sa te uiti pe asfalt ce urma de negreala lasi. Eu am avut proasta inspiratie intr-o zi, sa astept pe cineva in spatele unui autocar. Si cum stateam cu spatele la el, nu mi-am dat seama ca soferul se suie si porneste. Ei, cand a pornit ala motorul, m-am trezit de la genunchi in jos cu mizerie din aia neagra, varza m-a facut, parca a aruncat cu galeata pe mine, asa multa era. Blugii i-am aruncat pur si simplu cand am ajuns acasa.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ca sunt recirculate, e normal ca la o masina turbo-diesel, sa vina gazele de la evacuare inapoi in motor, doar asta e si scopul turbo-ului.

 

E normal sa se intample asa. Daca accelerezi pe loc foarte tare, sa te uiti pe asfalt ce urma de negreala lasi. Eu am avut proasta inspiratie intr-o zi, sa astept pe cineva in spatele unui autocar. Si cum stateam cu spatele la el, nu mi-am dat seama ca soferul se suie si porneste. Ei, cand a pornit ala motorul, m-am trezit de la genunchi in jos cu mizerie din aia neagra, varza m-a facut, parca a aruncat cu galeata pe mine, asa multa era. Blugii i-am aruncat pur si simplu cand am ajuns acasa.

70843[/snapback]

 

si chestia asta nu influenteaza in mod negativ performantele motorului? in timp se incarca galeria de admisie cu "namol"???

Link to comment
Share on other sites

Ma rog .... Am gasit filtru de aer FULLL (numai elefanti nu erau)!!! Nu stiu pe unde reusea sa mai traga aer. Mentionez ca masina a fost pe mana unor animale, cred!!

70860[/snapback]

 

Ma gandesc ca l-ai schimbat .... Probabil nu era schimbat de cativa ani buni, eu dupa un an il aveam rezonabil de murdar.

Link to comment
Share on other sites

o turbina uzata poate sa bage ulei. si degeaba ai tu filtru curat ,ca filtru e innainte de turbina. In alte cuvinte in turbo intra aer curat si iese aer curat cu stropi de ulei. Uleiu ajunge in admisie ,se depune -> mazga.

70990[/snapback]

tu teoretic ai dreptate, dar cum se face ca motorul nu consuma ulei. Daca ar exista uzura la turbina si ar baga ulei in admisie nu ar scoate fum albastru si ar scadea nivelul de ulei? Vorbesc prin prisma faptului ca la masina pe care am avut-o inainte (un Mondeo) am gasit acelasi lucru si am facut cu ea in jur de 30.000 km. fara sa copletez ulei de la schimb la schimb. I-am trantit totusi un flacon de duralube la primul schimb. Nu pot spune ca din duralube nu mai consuma ulei.

Link to comment
Share on other sites

da, destul de ciudat. Eu am mers ceva vreme cu o turbina distrusa rau care baga ulei in cantitati industriale si dupa un drum ploiesti-bucuresti-ploiesti mers mai cu depasiri si viteza (nu erau ochii ageri de pe stalpi) ii bagam vreo juma de litru sa aduc nivelul pe joja la punct. fum albastru nu am scos nici o data. Cred ca este nevoie de cantitati si mai mari de ulei sa colorezi fumul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.