Jump to content

Revizie E90


zorin70

Recommended Posts

Vreau sa fac o revizie la 320 D din 2006. Presupunand ca revizia a fost facuta cand am luat-o la 124,000km si acum are 135.000 m-ar interesa ce ar trebui schimbat in afara de ulei. La cutie e cazul? Intra mai greu cand e rece. Cat ar costa si e musai la service BMW?
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa fac o revizie la 320 D din 2006. Presupunand ca revizia a fost facuta cand am luat-o la 124,000km si acum are 135.000 m-ar interesa ce ar trebui schimbat in afara de ulei. La cutie e cazul? Intra mai greu cand e rece. Cat ar costa si e musai la service BMW?

Trebuiesc schimbate pe langa ulei, filtrul de aer, filtrul de motorina, de ulei si de polen. Deasemenea verifica si placutele de frana, poate trebuiesc si ele schimbate. La cutia manuala nu exista interval de schimb al uleiului, deci nu trebuie sa-l schimbi neaparat. Nu e musai la service BMW, poti sa il faci la orice service. Preturile difera, depinde de unde iti cumperi piesele...

Link to comment
Share on other sites

trebuie sã ºtii ºi ce s-a schimbat la revizia de 124.000km. presupunând cã s-a schimbat tot ce trebuia, la 135.000km ar trebui sã schimbi uleiul motor+filtru ulei, filtru aer din cauza prafului mioritic.

eu am schimbat acum câteva zile uleiul motor+filtru ulei, filtru aer, filtru polen cu carbon activ, filtru motorinã, filtru epurator, lichid frânã(mã atenÞiona În I-Drive cã trecuserã 2 ani de la ultimul schimb) ºi lichidul servo. schimbam ºi antigelul dar uitasem sã cumpãr apã demineralizatã, Îl schimb În primãvarã.

lichidul de frânã ºi antigelul se schimbã la 2 ani. poÞi sã vezi În I-Drive la lichidul de frânã când trebuie sã-l schimbi.

filtru epurator se schimbĂŁ la 40.000km din ce am ĂŽnĂželes, dar este modelul gol din plastic Âşi se poate curĂŁĂža cel existent.

uleiul la cutie poĂži sĂŁ-l schimbi. la diferenĂžial spune BMW cĂŁ este lifetime oil.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sã ºtii ºi ce s-a schimbat la revizia de 124.000km. presupunând cã s-a schimbat tot ce trebuia, la 135.000km ar trebui sã schimbi uleiul motor+filtru ulei, filtru aer din cauza prafului mioritic.

eu am schimbat acum câteva zile uleiul motor+filtru ulei, filtru aer, filtru polen cu carbon activ, filtru motorinã, filtru epurator, lichid frânã(mã atenÞiona În I-Drive cã trecuserã 2 ani de la ultimul schimb) ºi lichidul servo. schimbam ºi antigelul dar uitasem sã cumpãr apã demineralizatã, Îl schimb În primãvarã.

lichidul de frânã ºi antigelul se schimbã la 2 ani. poÞi sã vezi În I-Drive la lichidul de frânã când trebuie sã-l schimbi.

filtru epurator se schimbĂŁ la 40.000km din ce am ĂŽnĂželes, dar este modelul gol din plastic Âşi se poate curĂŁĂža cel existent.

uleiul la cutie poĂži sĂŁ-l schimbi. la diferenĂžial spune BMW cĂŁ este lifetime oil.

 

masina am luat-o de la un dealer BMW. presupun ca a facut toate reviziile in momentul in care a vandut-o. Revizii care sunt scrise in cartea ei dar pe germana. Nu am navigatie pe ea dar pe BC in momentul asta nu imi arata ca ar trebui schimbat ceva. Vreau sa ii schimb toate astea ca sa stau eu mai linistit.

 

In alta ordine de idei e un service in continuarea la Vatra Luminoasa dupa ce traversezi intersectia cu Mihai Bravu. Il cunoasteti? Pareri bune, rele? Am fost o singura data acolo dar de mult cu masina care o aveam inainte o Cobra. Nu i-au facut nimic ca nu era la acel moment cazul, doar test si au zis ca nu mai merg 2 pistoane. Cand am vazut cat costa sa le cumpar de noi...am renuntat la masina ca nu aveam chef sa schimb prea mult la ea.

Link to comment
Share on other sites

masina am luat-o de la un dealer BMW. presupun ca a facut toate reviziile in momentul in care a vandut-o.

eu n-as crede ... doar daca ai cartea service a masinii ...

nu stiu pe nimeni care inainte de a-si vinde masina, isi face revizia, schimba ulei + filtre, eventual cu plinul facut ... <_<

Link to comment
Share on other sites

am carte service care scrie ca la momentul la care am cumparat-o erau facute toate reviziile. fiind dealer BMW inclin sa cred ca a facut ce tb. Plinul nu il avea facut, doar vreo 10 litri <_<. In plus pe BC arata ca mai e destul pana la schimb de ulei de ex. vreo 19,000 km, placute fata vreo 15,000 (alea spate le-am schimbat deja), s.a.m.d.
Link to comment
Share on other sites

am carte service care scrie ca la momentul la care am cumparat-o erau facute toate reviziile. fiind dealer BMW inclin sa cred ca a facut ce tb. Plinul nu il avea facut, doar vreo 10 litri <_<. In plus pe BC arata ca mai e destul pana la schimb de ulei de ex. vreo 19,000 km, placute fata vreo 15,000 (alea spate le-am schimbat deja), s.a.m.d.

 

daca e de la dealer, nu-ti bate capul, exact ce zice ca i-ai facut la service, aia i-au facut

serviceu-ul ala....este pana in sau dupa primul semafor, venind dinspre mihai bravu ?

Link to comment
Share on other sites

eu fac la 10.000km schimbul de ulei+filtrul ulei+filtrul aer.

la al 2lea schimb mai schimb şi filtrul de motorină şi filtrul de polen.

la 40.000km o să fundăţ filtrul epurator,acum 4 zile doar ce l-am schimbat.

şi ĂŽn primavară vreau să fundăţ galeria de admisie.

 

P.S. văd că cenzurează a "c u r ă ţa" şi apare "fundăţ" <_<

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa va zic decat ca aruncati banii pe fereastra dar fiecare face ce vrea cu banii lui.Am vb clar cu cei de la Bmw Germania si mi-au spus sa schimb la cat imi spune masina eventual doar filtrul de aer daca este cumva prea imbacsit sa il schimb.
Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa va zic decat ca aruncati banii pe fereastra dar fiecare face ce vrea cu banii lui.Am vb clar cu cei de la Bmw Germania si mi-au spus sa schimb la cat imi spune masina eventual doar filtrul de aer daca este cumva prea imbacsit sa il schimb.

Poate cei de la BMW Germania nu stiau cum se circula in Romania si diferentele de atmosfera de aici fata de Germania(praf samd...) In Germania bineinteles ca se face schimbul la 25000km, din moment ce aproximativ 80% din acesti km sunt facuti pe autostrada, si nici restul de 20% nu sunt facuti in aglomeratie..

Link to comment
Share on other sites

are dreptate in german la prima revizie la 40000 ii schimba numai filtru de ulei +ulei + filtru aer.....in rest nimic si urmatoarea revisie la 80000 unde ii schimba filtru de polen .....adevarul e ca daca bagi ulei de calitate care spune in prescripitiile producatorului ca poti sa mergi 40000 dai bice.......si nu cred ca in germania se merge numai pe autostrada sa fin serioasi au si ei orase si in plus la ei chiar se respecta 50km la ora nu ca la noi....eu unu fac schimbu la 25-30000 de ulei si ce mai trebuie ....fiecare cum considera
Link to comment
Share on other sites

are dreptate in german la prima revizie la 40000 ii schimba numai filtru de ulei +ulei + filtru aer.....in rest nimic si urmatoarea revisie la 80000 unde ii schimba filtru de polen .....adevarul e ca daca bagi ulei de calitate care spune in prescripitiile producatorului ca poti sa mergi 40000 dai bice.......si nu cred ca in germania se merge numai pe autostrada sa fin serioasi au si ei orase si in plus la ei chiar se respecta 50km la ora nu ca la noi....eu unu fac schimbu la 25-30000 de ulei si ce mai trebuie ....fiecare cum considera

ºi filtrul de motorinã când i-l mai schimbã? fiecare κi schimbã consumabilele cum crede el de cuviinÞã.

o merge neamÞul cu 50km/h În oraºe dar merge constant cu viteza asta În mare parte. eu am pe I-Drive parcurºi 850km cu o medie de 30km/h. nu cred cã În Germania se va Întâmpla asta.

ºi gândeºte-te cum cresc orele de funcÞionare ale motorului cu media asta foarte micã de vitezã.

Âşi km sunt un punct de reper, dar cred cĂŁ Âşi orele de funcĂžionare trebuie luate ĂŽn seamĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

am carte service care scrie ca la momentul la care am cumparat-o erau facute toate reviziile. fiind dealer BMW inclin sa cred ca a facut ce tb. Plinul nu il avea facut, doar vreo 10 litri <_<. In plus pe BC arata ca mai e destul pana la schimb de ulei de ex. vreo 19,000 km, placute fata vreo 15,000 (alea spate le-am schimbat deja), s.a.m.d.

 

daca e de la dealer, nu-ti bate capul, exact ce zice ca i-ai facut la service, aia i-au facut

serviceu-ul ala....este pana in sau dupa primul semafor, venind dinspre mihai bravu ?

 

De la Mihai Bravu mergand spre Club Art (sau cum se mai cheama acuma) pe linia de troleibus pe stanga pana la primul semafor. Este al unui baiat mai tanar la care m-a dus odata cineva cu o pb minora. Eram curios daca si pt alte probleme e ok sau nu service-ul respectiv. Imi convenea ca e aproape de mine, atata tot.

Link to comment
Share on other sites

As dori sa schimb uleiul ca in cei 13.000 km care i-am facut de cand am luat masina am completat un litru de ulei (cand aveam cam 8.000 cred dar nu mai sunt sigur). Am pus eu tot ulei BMW dar luat de aici din Vitan. Macar acuma daca fac schimbul sa pun pe tot de acelasi fel si luat de la careva de incredere. In rest mai verific si eu daca mai are vreo dorinta masina, preventiv, acuma pana nu imi consuma criza toate resursele <_<.
Link to comment
Share on other sites

e curios că ĂŽţi consumă. mie ĂŽn 20.000km nu mi-a consumat niciun gram de ulei.

acum ĂŽnsă sunt cu ochii ca pe butelie pe jojă pentru că şuieră turbina şi mă aştept oricând să ĂŽnceapă să pape ulei.

P.S. ţi-am dat pontul de unde să-ţi iei ulei pe topicul unde m-ai ĂŽntrebat <_<

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am facut revizia la un mecanic X (trimis de cineva). Uleiul, filtrele m-au costat aprox 600 ron. Manopera 130. Mi-a placut baiatul, isi dadea interesul (in plus avea si el cred ca 2 BMW-ri si un Porshe si am vazut ca se pricepea cat de cat). Filtrul epurator era de plastic si se putea curata. La al meu nu a fost cazul ca era curat. Ce ma enerveaza este ca acum cu filtrul cel nou de motorina masina are unele intreruperi la turatii mai mici decat treapta de viteza. De ex la 50km/h in a 4-a are cateodata intreruperi. Aceasi motorina care o aveam si inainte de schimbarea filtrelor. O fi din cauza ca nu s-a adaptat filtrul la motorina prea buna de la noi? Edited by zorin70
Link to comment
Share on other sites

nu poate fi vorba aici de adaptarea filtrului cu motorina de la noi ...

 

este posibil sa fi bagat pur si simplu la ultima alimentare o motorina proasta sau sa fi tras un gunoi

 

incearca sa turezi mai mult motorul ... mersul subturat nu prea ii face bine ... se imbacseste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.