Jump to content

probleme sistem racire....cred....


Recommended Posts

Salut!

 

In urma schimbarii garniturii de chiulasa + antigel + ulei, am constatat ca imi porneste foarte greu dimineata, trebuie sa tin piciorul pe acceleratie, si trepideza foarte rau cand e rece. Ulei am bagat castrol 10w40...In plus mi-a scos senzorul de la vana EGR (asa zice el ca se numeste) care zice ca nu mai era bun, pentru ca imi oscila cand porneam masina si era motorul cald (masina pornea la sfert cand era rce, dar daca era motorul cald si o porneam nu se tinea la relanti).. Acum masina sta la relanti la 1200 de ture!!! si v-am zis ca porneste foarte foarte greu la rece;in plus de cand am facut schimburile de mai sus se ridica apa pana aproape de rosu(mi-am dat seama ca daca dau drumul la caldura la maxim mai cobora o gradatie)

Astep un ajutor din parte voastra, avand in vedere ca in "mecanicii" astia nu poti sa te increzi..

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

In urma schimbarii garniturii de chiulasa + antigel + ulei, am constatat ca imi porneste foarte greu dimineata, trebuie sa tin piciorul pe acceleratie, si trepideza foarte rau cand e rece. Ulei am bagat castrol 10w40...In plus mi-a scos senzorul de la vana EGR (asa zice el ca se numeste) care zice ca nu mai era bun, pentru ca imi oscila cand porneam masina si era motorul cald (masina pornea la sfert cand era rce, dar daca era motorul cald si o porneam nu se tinea la relanti).. Acum masina sta la relanti la 1200 de ture!!! si v-am zis ca porneste foarte foarte greu la rece;in plus de cand am facut schimburile de mai sus se ridica apa pana aproape de rosu(mi-am dat seama ca daca dau drumul la caldura la maxim mai cobora o gradatie)

Astep un ajutor din parte voastra, avand in vedere ca in "mecanicii" astia nu poti sa te increzi..

 

Multumesc!

termostatul l-ai verificat...sa nu fie blocat pe inchis?

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

In urma schimbarii garniturii de chiulasa + antigel + ulei, am constatat ca imi porneste foarte greu dimineata, trebuie sa tin piciorul pe acceleratie, si trepideza foarte rau cand e rece. Ulei am bagat castrol 10w40...In plus mi-a scos senzorul de la vana EGR (asa zice el ca se numeste) care zice ca nu mai era bun, pentru ca imi oscila cand porneam masina si era motorul cald (masina pornea la sfert cand era rce, dar daca era motorul cald si o porneam nu se tinea la relanti).. Acum masina sta la relanti la 1200 de ture!!! si v-am zis ca porneste foarte foarte greu la rece;in plus de cand am facut schimburile de mai sus se ridica apa pana aproape de rosu(mi-am dat seama ca daca dau drumul la caldura la maxim mai cobora o gradatie)

Astep un ajutor din parte voastra, avand in vedere ca in "mecanicii" astia nu poti sa te increzi..

 

Multumesc!

 

318is nu are EGR <_<

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

In urma schimbarii garniturii de chiulasa + antigel + ulei, am constatat ca imi porneste foarte greu dimineata, trebuie sa tin piciorul pe acceleratie, si trepideza foarte rau cand e rece. Ulei am bagat castrol 10w40...In plus mi-a scos senzorul de la vana EGR (asa zice el ca se numeste) care zice ca nu mai era bun, pentru ca imi oscila cand porneam masina si era motorul cald (masina pornea la sfert cand era rce, dar daca era motorul cald si o porneam nu se tinea la relanti).. Acum masina sta la relanti la 1200 de ture!!! si v-am zis ca porneste foarte foarte greu la rece;in plus de cand am facut schimburile de mai sus se ridica apa pana aproape de rosu(mi-am dat seama ca daca dau drumul la caldura la maxim mai cobora o gradatie)

Astep un ajutor din parte voastra, avand in vedere ca in "mecanicii" astia nu poti sa te increzi..

 

Multumesc!

 

318is nu are EGR <_<

 

:)) Super tare...de-aia ziceam ca "mecanicii" astia habar n-au......

Pai si atunci ce naiba poate fi???

Mi-a scos o mufa care era bagata pe la vacuum pe acolo..........

Edited by cosminul
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

In urma schimbarii garniturii de chiulasa + antigel + ulei, am constatat ca imi porneste foarte greu dimineata, trebuie sa tin piciorul pe acceleratie, si trepideza foarte rau cand e rece. Ulei am bagat castrol 10w40...In plus mi-a scos senzorul de la vana EGR (asa zice el ca se numeste) care zice ca nu mai era bun, pentru ca imi oscila cand porneam masina si era motorul cald (masina pornea la sfert cand era rce, dar daca era motorul cald si o porneam nu se tinea la relanti).. Acum masina sta la relanti la 1200 de ture!!! si v-am zis ca porneste foarte foarte greu la rece;in plus de cand am facut schimburile de mai sus se ridica apa pana aproape de rosu(mi-am dat seama ca daca dau drumul la caldura la maxim mai cobora o gradatie)

Astep un ajutor din parte voastra, avand in vedere ca in "mecanicii" astia nu poti sa te increzi..

 

Multumesc!

 

318is nu are EGR <_<

 

:)) Super tare...de-aia ziceam ca "mecanicii" astia habar n-au......

Pai si atunci ce naiba poate fi???

Mi-a scos o mufa care era bagata pe la vacuum pe acolo..........

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

In urma schimbarii garniturii de chiulasa + antigel + ulei, am constatat ca imi porneste foarte greu dimineata, trebuie sa tin piciorul pe acceleratie, si trepideza foarte rau cand e rece. Ulei am bagat castrol 10w40...In plus mi-a scos senzorul de la vana EGR (asa zice el ca se numeste) care zice ca nu mai era bun, pentru ca imi oscila cand porneam masina si era motorul cald (masina pornea la sfert cand era rce, dar daca era motorul cald si o porneam nu se tinea la relanti).. Acum masina sta la relanti la 1200 de ture!!! si v-am zis ca porneste foarte foarte greu la rece;in plus de cand am facut schimburile de mai sus se ridica apa pana aproape de rosu(mi-am dat seama ca daca dau drumul la caldura la maxim mai cobora o gradatie)

Astep un ajutor din parte voastra, avand in vedere ca in "mecanicii" astia nu poti sa te increzi..

 

Multumesc!

 

318is nu are EGR <_<

 

:)) Super tare...de-aia ziceam ca "mecanicii" astia habar n-au......

Pai si atunci ce naiba poate fi???

Mi-a scos o mufa care era bagata pe la vacuum pe acolo..........

 

Deci pana la urma doar termostatul poate fi de vina?????????? Asta se rezolva relativ usor.....

Poate imi puteti da un sfat in legatura cu pornirea....Mai nou astazi am vazut ca mi-a oscilat turometrul in 2 reprize intre 800 si 1200 rotatii...

Masina este un 318 is

Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa-ti fi umblat la valva de recuperare a vaporilor de combustibil. Daca a scos mufa si a lasat-o asa nu e bine, din cate stiu eu aceasta valva este normal deschisa si va trage permanent aer (cu mai multi sau mai putini vapori de benzina) pe acolo.
Link to comment
Share on other sites

Poate nu e aerisit bine, sau termostat e stricat, sau vasc, ca sa incalzeste. Poate nu au montat bine totul la loc cand au umblat pe acolo. De ce a fost schimbat garnitura in primul rand?

Pornit greu poate fie si asta de la garnitura de chiulasa stricat, ca si supraincalzire.

Link to comment
Share on other sites

Oricum stai cu ochii dupa aceea pe temperatura. A trecut cam mult de la schimbarea garniturii si trebuie sa te asiguri ca totul e ok...Sa te mai uiti din cand in cand pe joja la ulei...Nu cred ca s-a ars din nou garnitura, dar e bine sa fi precaut...Daca observi ceva depuneri albicioase pe joja sau ulei in antigel trebuie sa iti dea de gandit.

Asta ti-am zis asa.....Eu cred ca, chiar si cu intarzierea asta la strangere nu s-a intamplat nimic.

Bafta (ar fi fost elegant ca mecanicul sa-ti fi spus ca trebuie restransa chiulasa dupa un nr. de km...).Oricum "better later than never"..

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 zile am strans garnitura (bineinteles ca la alt mecanic..) Se pare ca asta era problema...Multumesc mult pentru ajutor!

Am recomandat tuturor forumul.......Am rezolvat deja cateva chestii destul de serioase cu ajutorul vostru.

MULTZAM!!

Edited by cosminul
Link to comment
Share on other sites

La orice motor dupa inlocuirea garniturii de chiulasa si parcurgerea unui numar de aprox. 500 km, indiferent de producator

Ca procedura: Se slabesc toate prezoanele si se restrang in ordinea stabilita de producator (un traseu cvasi-elicoidal....) pana la cuplul recomandat. Se asteapta cca 10 minute si se verifica numai mentinerea cuplului de strangere

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Ceea ce zici tu era valabil la motoarele de dacie.

La motoarele moderne strangerea se face O SINGURA DATA si gata, nu mai e nevoie de restrangere dupa un timp.

Nici nu prea mai ai ce cuplu sa verfici, strangerea se face de obicei intai la un anumit cuplu dupa care se continua la unghi.

Link to comment
Share on other sites

sincer nu stiu la ce unghi te referi...Cheia dinamometrica strange la cuplu si nu la unghi...daca alegi sa faci strangerea cu o cheie normala la care sa te uiti si sa apreciezi cam ce unghi face.....ok, si multumesc ca am mai invatat ceva. Din cate mai stiu eu exista recomandari de cupluri de strangere si nu de unghiuri de strangere

Ok sa fie cum spui tu, si daca ai cumva probleme cu garnitura la masina ta, nu o re-strange, fiindca e la libera ta alegere. Imi pare rau dar in momentul in care comparam cu dacia, putem sa ne gandim care este diferenta constructiva intre chiulase sau mai bine zis ansamblul bloc-chiulasa. Care este deosebirea care face ca restrangerea sa nu mai fie aplicata?

Link to comment
Share on other sites

atunci nu se mai strange, si nu e nici un conflict... :) asta nu e conflict, e un simplu schimb de pareri...Eu spun si fac ce am invatat, si nu cred sa gresesc, Paul stie ce a invatat si nu greseste...Si cand te gandesti ca fiecare are dreptate in felul lui dispare impresia de conflict... <_< Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

dans@ : Ma tem ca nu e cazul sa fi ironic. Mult mai util ar fi sa-ti improspatezi cunostintele de mecanica, vei avea multe lucruri noi de invatat. Printre care si cum se face strangerea la unghi ( nu, nu se face la ochi, oricat te-ar amuza asta ) <_< .
Link to comment
Share on other sites

dans@ : Ma tem ca nu e cazul sa fi ironic. Mult mai util ar fi sa-ti improspatezi cunostintele de mecanica, vei avea multe lucruri noi de invatat. Printre care si cum se face strangerea la unghi ( nu, nu se face la ochi, oricat te-ar amuza asta ) <_< .

 

Sincer nu stiam asta fiindca eu nu am invatat asa...nu vad care este ironia aici..si daca asta ti-a fost impresia imi cer scuze...lucruri noi avem mereu de invatat indiferent cum/de la cine/ si prin ce mijloace...Dupa cum se pare, ceea ce am recomandat eu a avut efect...ca nu trebuie sa generalizam, asta posibil, si eu o iau ca pe un lesson learned...cred ca am atins si indemnul tau mai putin ironic de a-mi improspata cunostintele.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.