Jump to content

Masina se adapteaza stilului tau de condus ?


Andrei92

deci ?  

678 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

dap....e adevarat ca par povesti...dar sunt adevarate.

va spun din experinta mea cu foarte multe bmw-uri demo cars pe care le avem sau le-am avut.

 

1. sunt masinile care au fost conduse lejer de la inceput.........consuma mai putin, s-au obisnuit cu stilul easy de condus, cand le calci exista o mica perioada in care se forteaza sa raspunda la comanda si la viteze mari...de peste 170-180 km se intind mai greu

........si........

2. masinile care au fost conduse agresiv din prima zi.......consuma putin mai mult, le simti de parca asteapta momentul cand o vei calca, cand o calci raspunde fara intarziere si la viteze mari se intind mult mai repede

 

stiu ca par povesti, dar sunt reale, le vad si le simt zi de zi......

poate sunt si eu putin dus, dar nimeni nu imi va schimba vreodata ideea ca soferul si masina sunt un "tot unitar" cum se spune <_<

Link to comment
Share on other sites

asa este bavaria , dar numai ca informatia asta nu e stocata pe nicaieri , dc. mergi cu masina incet tot timpul fara sa depasesti 2000 rmp ( cazut lu socru`meo <_<) ) si bagi mers asa vreo 2-3 ani cu masina de noua se fac depuneri pe injectoare sau ceva se intampla dar dc. incepi si o alergi sanatos 2-3 zile isi revine .
Link to comment
Share on other sites

Unde este stocata aceasta informatie?Cum de stie masina ca a fost condusa mai agresiv sau mai putin agresiv?

 

 

PS

 

Sper ca nu te superi daca pun asta la perle.

 

 

 

Daca tu o consideri o perla, pune-o <_<

Dar, ce intelegi tu prin informatie stocata?????? si de ce ar trebui sa fie stocata undeva?

Cand am scris mai sus, v-am spus din propria mea experienta......adica:

1. Am luat o masina la 0 km....si am mers cu ea 6.000, 10.000 sau chiar 15.000 km.......au fost masini pe care le-am condus foarte lejer.....din anumite motive.....si aveau simptomele care le-am scris mai sus.....

2. Au fost masini care din prima zi le-am incins....tot din anumite motive.....si s-au comportat din nou cum am zis mai sus

La asta ma refeream......experienta proprie......nu ce am auzit de la unu si de la altu....

 

P.S. Daca informatia asta ar fi stocata undeva.......tie nu o sa ti-o dau :):):bashwall:.....glumeam, of course

 

pupa tata

Link to comment
Share on other sites

NU exista asa ceva. Informatia nu e stocata in nici un ECU despre modul cum e condusa o masina. Nici la masinile mai noi. Fac soft pentru ele si stiu exact ce e stocat.

Ciprian tu ca Sales Representative la un dealer BMW nu ar trebui sa incurajezi acest bazm deoarece sti (cred) prea bine ca nu-i adevarat. Poti suna la BMW Munchen sa intrebi daca exista vreo strategie ceruta de ei in soft pentru asa ceva si vei vedea ca NU. Oricum e aberant si nici nu o sa se faca vreodata.

Link to comment
Share on other sites

robytza, cu siguranta ca tu ai o problema cu reprezentatele bmw in general

si mai o intrebare......cate bmw-uri ai condus tu? cate teste ai facut tu pe fiecare masina in parte? ai avut posibilitatea ca sa ai 2 3 4 masini "la scara" cum se spune .....ca sa faci aceste teste? sa le conduci in stiluri diferite si sa le compari dupa? si referitor cu sunatul la munchen......nu e cazul sa ajungi pana acolo.......

pune si tu mana pe niste manuale de condus......rally sau f1....le gasesti pe net.....sau intra pe site-ul celor de la top gear......si vei afla de ce am scris asta..........si ca este adevarat......bineanteles daca nu doresti sa ii contrazici pe schumy, ayrton senna, alan prost, colin mcrae.......si multi altii

pentru alte obiectii din partea ta, te astept la sediul banat car ....la o cafea <_<.....sau da-mi mesaje pe privat....

cu siguranta am argumente reale si demonstrate pentru toate intrebarile tale :)

 

eu zic ca e cazul sa ne oprim aici......suntem offtopic :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

sry, ai inteles gresit, sunt fan bmw si reprezentante bmw. n-am nici o problema. nu era nimic legat de bmw sau reprezentantele lor <_<

am condus multe masini (dintre care si cateva bmwuri), si pot cu siguranta sa-ti confirm ca nu au auto-learning pentru stilul de condus, eventual o uzura a unor piese specifice fiecarui sofer. cat despre rally sau f1, eu vorbeam de masini de serie construite si scoase ca street cars. cu siguranta o sa te sun sa avem o discutie despre asta. ai putea, daca-ti permite timpul, sa vi la intalnirile bmwclub timisoara sa ne cunoastem mai bine si sa discutam mai multe despre bmw. cred ca avem toti de castigat din asta - vezi topicul de intalniri timisoara.

si nu suntem offtopic deoarece chiar despre adaptarea masinii la stilul de mers vorbim :)

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

:bashwall::):unsure::)

cu siguranta o sa incerc sa vin :blink::)......

ma refeream la biografiile marilor piloti care au fost in rally sau f1......pe care le-am citit.......si toti spun ca masina se adapteaza <_<

o sa incerc sa vin la intalnire

tu sa aduci berile.....ca eu aduc argumentele :)

Link to comment
Share on other sites

saluta tata pe acest reprezentat de vanzari de la BMW. ai fost la training in Germania vreodata ?

 

Dane, am cam fost peste tot....

si chestia asta cu "reprezentant de vanzari" si cu poza mea.....nu am pus-o ca sa ma dau mare.....cum probabil cred multi.......si am pus-o ca sa vedeti toti exact cine sunt.....si in caz ca pot vreodata sa ajut....sau poate un mic sfat......pot ajunge la informatii mult mai repede decat multi altii.....de aceea am pus si telefonul.....si...mailul

 

si ca un mic exemplu......ce se poate intampla...daca vreodata ramaneti cu bmwul in varful muntelui....si nu stiti ce sa faceti.....eu am telefonul deschis 24 ore.....si voi face tot posibilul sa ajut.....adica sa trimit bmw service si bmw asistenta acolo unde aveti nevoie........si credeti-ma pot face asta foarte rapid ........asta daca nu sunt toti la baute :):):bashwall:

 

P.S. am tot respectul pentru vechimea ta pe acest site.....dar ....sper sa respecti si tu faptul ca am deja o vechime in acest domeniu, ca m-am lovit de multe chestii , am trecut peste ele si sunt tot aici

ti-am scris acest p.s. .....in caz ca fraza ta de mai sus a fost o incercare de "luare peste picior".....cum se spune.......

 

vezi ca suntem offtopic <_<

Link to comment
Share on other sites

Unde este stocata aceasta informatie?Cum de stie masina ca a fost condusa mai agresiv sau mai putin agresiv?

 

 

PS

 

Sper ca nu te superi daca pun asta la perle.

 

 

 

Daca tu o consideri o perla, pune-o <_<

Dar, ce intelegi tu prin informatie stocata?????? si de ce ar trebui sa fie stocata undeva?

Cand am scris mai sus, v-am spus din propria mea experienta......adica:

1. Am luat o masina la 0 km....si am mers cu ea 6.000, 10.000 sau chiar 15.000 km.......au fost masini pe care le-am condus foarte lejer.....din anumite motive.....si aveau simptomele care le-am scris mai sus.....

2. Au fost masini care din prima zi le-am incins....tot din anumite motive.....si s-au comportat din nou cum am zis mai sus

La asta ma refeream......experienta proprie......nu ce am auzit de la unu si de la altu....

 

P.S. Daca informatia asta ar fi stocata undeva.......tie nu o sa ti-o dau :bashwall::):unsure:.....glumeam, of course

 

pupa tata

 

Ai facut afirmatia in timp ce aveai la semnatura informatii despre locul unde lucrezi, adica la un dealer oficial BMW.

Sunt oameni care vor sa cumpere un BMW si se pricep cat de cat la masini, si sunt oameni care si ei vor sa cumpere un BMW dar nu se pricep la masini deloc.Cand cineva din categoria nr 2 citeste o astfel de aberatie scrisa de un oficial al BMW-ului, incepe sa isi puna cateva intrebari despre firma asta, BMW.

Deci exista riscul de a cumpara o masina SH care sa fi fost "alergata" si prin urmare va consuma mai mult, va fi mai rapida decat o alta masina similara, dar care a fost condusa de un pictor(adica mai incet).Probabil va renunta sa isi bata capul cu asa ceva si se va indrepta spre o firma mai serioasa, de ex Mercedes.Acolo masinile nu isi modifica performantele in functie de primul proprietar.Poate da un mail in Germania sa verifice aceasta afirmatie obtinuta de la un angajat al unui dealer BMW.

Probabil ai fi pierdut clientul(clientii) in primul caz iar in al 2-lea caz poate slujba.Experienta proprie este bine sa o spui in nume personal.Mai ales cand este o aberatie, cand este ceva care poate afecta la un anumit nivel vanzarea unei masini.Asta este un sfat.Nu stiu daca ai realizat in anii(lunile) de cand lucrezi la BMW, insa BMW-ul nu intermediaza nimic pe forumuri, nu rezolva eventualele probleme si nu da explicatii tehnice pe un forum .Asta este o gafa.

 

Ma bucur insa ca ai scos semnatura, "tata", stilul asta de aprozar nu da bine cu o firma de prestigiu. :)

Link to comment
Share on other sites

Bavaria, trebuie sa recunosc ca ai dreptate referitor la expunerea unor pareri personale pe forum, avand datele firmei unde lucrezi. Dupa cum am spus mai sus, am avut acele date in ideea ca poate candva voi putea ajuta pe cineva.....si acel cineva va stii de unde sa ma ia.....<_<....telefonul tot l-am lasat.....in caz de :blink:

Referitor la "aberatiile" care zici tu ca le-am spus.......sunt chestiuni verificate de mine si de multi altii. Aceste afirmatii le-am facut in numele meu personal... le sustin si ma voi lupta pentru ele.....totodata, am si scris mai sus....undeva....ca in functie de sofer si de stilul de condus, masina se adapteaza.......deci, se pot modifica caracteristiciile ei.......si nu conteaza cum a fost condusa de primul proprietar :)

Si referitor la influentarea vanzarilor......lasa-ma pe mine sa ma ocup de ele :bashwall:

 

Acu pot sa iti spun ''Te pupa tata"? :blink::):wub::) glumeam....ai avut dreptate si cu asta :unsure:....nu suna bine

Link to comment
Share on other sites

fratilor fir-ar a dracului de masina, cu adaptatul ei cu tot. e simplu, s-a discutat in paginile anterioare. mergi tare, vrei demaraj puternic si sa accelereze cat mai bine, ecu se adapteaza dupa acest stil, dar consuma mai mult. vrei sa mergi linistit, la turatii mici, ecu se adapteaza si scade consumul. care e marea filosofie??? am vazut asta la toate masinile pe care le-am condus, mai ales la benzinare. cand conducea taica-miu 1-2 sapt masina, mi se parea ca e "infundata" pana cand o obisnuiam iar cu stilul meu de condus.

nu inteleg de ce atata cearta inutila, adaptarea ecu e o chestie banala si logica...mi se pare ca scrie si in manualul masinii (la cielo scria sigur <_<)

Link to comment
Share on other sites

dane, ai cumpara masina de la mine.......de obicei sunt baiat fain <_<.......si avem cafea gratis :bashwall::):unsure::)

si sa stii ca mai nou nu mai renteaza sa iti iei masini de afara.....preturile is tot pe acolo.....

dar pe tema asta cred ca trebe un alt topic :)

Link to comment
Share on other sites

nu mai renteaza sa iti iei masini de afara.....preturile is tot pe acolo.....

 

Fals <_< ...Sau daca vrei, poate renteaza fiindca probabil masina nu a fost "incinsa" de dealer....Si poate totusi poti sta putin de vorba cu fostul proprietar, de una de alta pentru a evita reclama vanzatorului (citeste "intermediarului"...adica veriga dintre fost proprietar si prezumtiv viitor proprietar) care de cele mai multe ori e facuta prin prisma comisionului estimat la vanzare.

 

.......de obicei sunt baiat fain :) .......

 

Ce-ar putea sa te aduca in starea de a nu fi?...Un client care pune mai multe intrebari? Sau care stie ce vrea de fapt?

Link to comment
Share on other sites

nu mai renteaza sa iti iei masini de afara.....preturile is tot pe acolo.....

 

Fals <_< ...Sau daca vrei, poate renteaza fiindca probabil masina nu a fost "incinsa" de dealer....Si poate totusi poti sta putin de vorba cu fostul proprietar, de una de alta pentru a evita reclama vanzatorului (citeste "intermediarului"...adica veriga dintre fost proprietar si prezumtiv viitor proprietar) care de cele mai multe ori e facuta prin prisma comisionului estimat la vanzare.

 

.......de obicei sunt baiat fain :) .......

 

Ce-ar putea sa te aduca in starea de a nu fi?...Un client care pune mai multe intrebari? Sau care stie ce vrea de fapt?

 

 

 

Raspunsul la primul tau citat:

Masina incinsa? La ce te referi? Crezi ca un om simplu, care dupa multa munca a ajuns sa fie intr-o legatura mai stransa cu masina pe care a visat-o de mic, care are de intretinut o famile, isi permite sa ia masini de zeci de mii de euro si sa dea in ele pana le sparge? Crezi ca suntem nebuni? Respectam masiniile si nu ne batem joc de ele. Prin masini conduse mai agresiv sau mai incinse, ma refeream la schimburi in ture mai mari decat la altele, la o viteza maxima mai mare, poate la depasiri mai nonconformiste prin oras :blink: etc.....nu bataie de joc.

Referitor la cumpararea unui auto de la o persoana......nu conteaza de unde.....eu personal cred ca e mult mai periculos decat de la un dealer...din nou nu conteaza din ce tara.... Pentru ca aceea persoana, dupa ce ti-a luat banii ti-a zis la revedere, nu mai raspunde la telefon, sau iti zice in fata ...asta e!.....si ce poti sa faci atunci?

In schimb un dealer se poate aseza la masa cu acel client....si impreuna sa caute cea mai buna solutie pentru el....si cand se gaseste o masina, se poate verifica.....absolut tot la ea, se da garantie, si in caz ca se strica ceva, se repara.

Asta, in caz ca preturile sunt asemanatoare......Cu siguranta la difernte mari de pret, merita sa ne asumam poate niste riscuri mai mari

Si....DA........pentru aceste lucruri, vanzatorul isi ia comision. Tu nu primesti bani pentru munca ta? sau muncesti doar de placere?

 

 

Raspunsul la al doilea citat:

Din punctul meu de vedere personal, crede-ma ca de abia astept pe cineva care sa stie multe chestii despre bmw.....pentru ca am si eu foarte multe de invatat....La mecanica, de exemplu, nu ma pricep....dar, lovindu-ma de anumite probleme, am inceput sa mai invat cate ceva....si asta tot de la alte persoane.

Au aparut foarte multe intrebari la care nu stiam raspunsul, si impreuna l-am aflat.

Ce ma poate face sa nu fiu un baiat fain? Persoanele care in spatele calculatorului sau al telefonului sunt tari si mari.....iar cand esti fata in fata cu ei....sunt niste mielusei :bashwall:

 

P.S. Am intrat pe acest site in ideea ca facem parte cu totii ....rai si buni...din aceeasi familie.... ca ar trebui sa ne ajutam unii pe altii si sa invatam unii de la altii....si cand gresim, sau facem afirmatii gresite, cineva sa te bata prieteneste pe umar si sa te atentioneze (prieteneste insemnand un mesaj privat sau un telefon) ....nu sa incepem sa facem misto unii de altii.....chiar nu are rost. Si sper din tot sufletul sa ne oprim aici.

Cred ca am ajuns offtopic :unsure:

Link to comment
Share on other sites

haideti sa revenim la topicul initial....sper ca e ok <_<:)

lasand la o parte bmw-urile, in ultimele 6 luni, am condus doua Opel Astra 1.3diesel de vreo 90 de cai. Unu era al unui fost profesor de al meu....care acu are 70 de ani si merge incet de tot. Masina de abia se misca, am mers vreo 100 km si acul de motorina nu s-a miscat, cand o calcam scotea fum negru in draci....ca era infundata. Al doilea Opel era al unui prieten...mai coxangiu....cu tobe sport, spoilere etc. Masina aia chiar m-a surprins la cat de repede raspundea la comenzi si ce bine se misca......si in vreo 150 km, s-a dus aproape o liniuta de combustibil. Si nu avea modificari de motor sau evacuare la ea. Care sa fie explicatia?......Eu personal, cred ca stilul de condus

ati mai condus careva doua masini identice....si sa observati diferente?

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ceea ce doresti sa demonstrezi.

 

Tu probabil nu intelegi faptul ca pe aceste forumuri poti intalni foarte multe feluri de oameni.

 

Unii sunt doar pasionati de aceasta marca, unii au constinte de mecanica, iar altii sunt chiar ingineri in domeniul auto, oameni cu care nu ai pregatirea sa discuti astfel de teme cu argumente tehnice clare.

 

Aceasta reclama agresiva pe care doresti sa o faci nu este eficienta pentru ca nu vorbesti cu niste "mielusei" naivi.

 

Este de preferat sa folosesti doar argumente tehnice, la obiect, nu sa spui ca ai dreptate pentru ca lucrezi la BMW si, prin urmare, esti un cunoscator.

Link to comment
Share on other sites

ciupanezu, nu sunt un cunoscator.....de aia am intrat pe acest site.....ca sa invat cat mai multe de la voi.

nu conteaza unde lucrez......eu vreau doar sa va impartasesc din experienta mea, care este mica pe langa multi dintre voi......si sa invat de la voi.....mai ales chestii mecanice pe care chiar nu le stiu <_<

P.S. chiar nu vreau sa demonstrez nimic.....si daca am facut vreo afirmatie care sa arate lucru asta....imi cer scuze.....nu a fost intentionata.

 

lola, era o toba finala ieftina, care facea ceva zgomot.....nu avea modificari la evacuare

 

 

robytza, ne vedem la 17 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.