Jump to content

Masina se adapteaza stilului tau de condus ?


Andrei92

deci ?  

678 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

daca pui bornele invers se incalzesc cablurile de la borna si se poate arde multe altele da inaite de astea prima oara se arde o siguranta care este pusa special pt a nu praji senzori daca inversezi bornele

 

 

Deci nu este pericol deoarece mai intai se arde siguranta speciala.Uite o sa incerc si revin cu rezultatul. :)

 

 

eu nu asi risca.daca nu are siguranta pt asa ceva???? gandestete k vei paji multe

 

incerca doar prin scoatere bornelor si lasarea lor scoase cateva minute

Link to comment
Share on other sites

A, nu, nu e vorba de mine.Nu am aberat niciodata atat pe un forum strain.Este vorba de un tip care vinde ciptuning pe acel forum.Prin inversarea bornelor se pare ca se reseteaza circuitele integrate din DME si calculatorul porneste cu harta initiala, din fabrica.Se pare ca aceasta harta este doar pentru testarea initiala a sistemului de injectie si nu este aprobata deoarece motorul nu ar trece inspectia pentru emisii.Este versiunea "race", asa o numesc cei care se ocupa cu dezvoltarea softului.

Asa a spus tipul ala, asa spun si eu.Personal nu cred insa sunt dispus sa incerc.Nu cred ca se poate intampla mare lucru.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat azi.Vai de capul meu, atat pot spune :) .Am dus masina mea la un schimb de ulei si am avut un BMW de la service.Asta a fost norocul meu...intr-un fel.O superbitate de masina, 335i, neagra, piele in doua culori, optiuni multe,...etc

Paguba se ridica la aprox 6000$ insa se poate trece computerul in programul "race" , totul depinde de cat timp trebuie sa stea bornele invers.Nu am stiut...

Nu mai povestesc cum s-a intamplat deoarece este cam de ras si pe langa asta sigur voi fi acuzat ca fac misto.

Ideea este, functioneaza, daca respecti intocmai procedura.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Mie personal mi se pare foarte simplu: normal ca masina se adapteaza stilului tau de condus.

Daca apesi acceleratia mai mult, merge mai repede, daca apesi mai putin merge mai incet, daca pui frana se opreste, etc......fiecare cu stilul lui de condus.

 

Daca nu s-ar adapta stilului de condus, masina ar trebui sa aiba numai un boton ON/OFF si gata.

Edited by MaQ
Link to comment
Share on other sites

Mie personal mi se pare foarte simplu: normal ca masina se adapteaza stilului tau de condus.

Daca apesi acceleratia mai mult, merge mai repede, daca apesi mai putin merge mai incet, daca pui frana se opreste, etc......fiecare cu stilul lui de condus.

 

Daca nu s-ar adapta stilului de condus, masina ar trebui sa aiba numai un boton ON/OFF si gata.

 

I feel ya' :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu te mai chinui cu bateria scoasa si alte minuni. Asa se face din carsoft:

adaptationvalues.jpg

 

Nu prea se simte nici o diferenta, depinde de cat de uzat e motorul . Duce compensarea la injectoare la 0, reseteaza cutia etc. Eu n-am observat nici o diferenta.

Optiunea e benefica numai cand schimbi vreo piesa care are adaptatii salvate. ( ex injector care compenseaza -5, il inlocuiesc cu unul nou care ar trebui sa fie pe 0 dar el merge cu -5 pana cand se obisnuieste motorul cu el).

Singurul data cand am observat diferenta e cand am resoftat dieselul si mi-a zis ala ca o sa-si dea drumul intr-o 1000 de km. Bineinteles cand am ajuns acasa am resetat astea si s-a simtit imediat.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea se simte nici o diferenta, depinde de cat de uzat e motorul . Duce compensarea la injectoare la 0, reseteaza cutia etc. Eu n-am observat nici o diferenta.

Optiunea e benefica numai cand schimbi vreo piesa care are adaptatii salvate. ( ex injector care compenseaza -5, il inlocuiesc cu unul nou care ar trebui sa fie pe 0 dar el merge cu -5 pana cand se obisnuieste motorul cu el).

Singurul data cand am observat diferenta e cand am resoftat dieselul si mi-a zis ala ca o sa-si dea drumul intr-o 1000 de km. Bineinteles cand am ajuns acasa am resetat astea si s-a simtit imediat.

 

Injectoarele nu au adaptatii salvate, cel putin nu la modelele cu injectie indirecta.Nu exista compensare pentru injectoare cand se reseteaza adaptatiile.

Adaptatiile sunt doar niste corectii, restul sunt prostii.

Motorul nu are cu ce sa se obisnuiasca.Este vorba despre niste corectii facute de computerul de injectie in functie de informatiile primite de la diversi senzori.

Bateria deoconectata nu duce automat la stergerea adaptatiilor.Adaptatiile se sterg cu ajutorul softului.Exista si aici diferente, nu orice soft poate sterge toate adaptatiile.

 

ps

 

Dupa cum am mai spus, prin montarea bornelor invers se sterg toate adaptatiile(de tot) si computerul trece in versiunea race.Cheia este cat timp se pun invers.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

.Cheia este cat timp se pun invers.

 

cel putin 10 minute :)

 

Nu.Este o chesti destul de serioasa, altfel se pot distruge computere.

La un E90 335i timpul este de exact 5 minute si 30 de secunde.Asta este timpul aprobat de BMW si incercat de mine pe o masina care nu era a mea.A functionat.

 

si altii dau sute de euro pt asta

 

Exact.Ma bucur ca mai exista si pasionati care gandesc a mine. :twoup:

Putini, dar tot este ceva(pentru mine).

Link to comment
Share on other sites

cred si eu ca se adapteaza. mai ales daca o cumperi noua depinde foarte mult cum ii faci rodajul (de asta o sa depinda si consumul masinii). am facut liniuta cu un 523i exact ca al meu, (si culoarea si scaunele sport si restul dotarilor... tot) aveam benzina de la rompetrol amandoi si totusi a mea a castigat cu mai mult de o lungime de masina intre 2 semafoare. poate pentru ca a mea e obisnuita cu 6000 de ture si colegul nu prea o forja. a lui s-a adaptat dupa stilul lui (mergand frumos cu ea nu bate nimic la articulatii) iar a mea dupa stilul meu (fuge de rupe dar bat niste bielete si mai nou vajaie si un rulment pe spate). plus ca daca esti junker vei avea o masina de junker (zgariata, murdara). deci da, se adapteaza
Link to comment
Share on other sites

cred si eu ca se adapteaza. mai ales daca o cumperi noua depinde foarte mult cum ii faci rodajul (de asta o sa depinda si consumul masinii). am facut liniuta cu un 523i exact ca al meu, (si culoarea si scaunele sport si restul dotarilor... tot) aveam benzina de la rompetrol amandoi si totusi a mea a castigat cu mai mult de o lungime de masina intre 2 semafoare. poate pentru ca a mea e obisnuita cu 6000 de ture si colegul nu prea o forja. a lui s-a adaptat dupa stilul lui (mergand frumos cu ea nu bate nimic la articulatii) iar a mea dupa stilul meu (fuge de rupe dar bat niste bielete si mai nou vajaie si un rulment pe spate). plus ca daca esti junker vei avea o masina de junker (zgariata, murdara). deci da, se adapteaza

 

 

Nu te supara,dar visezi!

Poate este un vis frumos ca a ta fuge mai tare,dar ati facut si schimb de masini?

De vina ca a ta a castigat,poate fi si din cauza soferului!

Asa ai dedus tu ca se adapteaza,k iti bate o bieleta si vajaie un rulment...asta este adaptare?!?!?!

 

Masina nu se adapteaza,se uzeaza si atat...este un fier care poate fi condus de oricine!

Edited by strees
Link to comment
Share on other sites

Pt cei mai creduli, NU INVERSATI SUB NICI O FORMA BORNELE DE LA BATERIE, riscati sa ardeti calculatorul de injectie si in general sis electric.

 

@alex230ro: mie nu-mi merge linkul.

 

+1

Jizass..chiar ma gandeam sa pun si eu un astfel de advertisment.

Bine ca l-ai pus tu.

 

NU INVERSATI CABLURILE, era o glumaaaaaaaa.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca nu se adapteaza daca ii bate bieleta... ziceam mai mult in gluma in ideea ca daca forjezi masina pe drumurile noastre o sa se strice mai repede chestii pe la ea... intr-un fel se adapteaza la modul in care o conduci, adica se strica mai repede decat una condusa incet. totusi raman la ideea ca daca mergi cu ea tare fuge mai bine decat daca mergi incet. si cand m-am intrecut cu prietenul de care ziceam, masina mea a inceput sa ia avans in treapta a doua dupa ce dadusem drumul la ambreiaj, in treapta intai am stat aproximativ paraleli. si cum iti explici ca unele dacii fug mai bine decat altele din aceeasi ani?

inainte am avut o dacie supernova si schimbam numai la 6000 de ture. nu m-a facut nici o alta dacie supernova sau solenza. loganurile le afumam chiar si unele de 1.6 mpi dar acolo chiar cred ca depinde de sofer ca totusi mai gaseam cate unul care ma afuma.

Link to comment
Share on other sites

Fantezii mai mari ca pe topicul asta sunt greu de gasit.

 

Daciile sunt putine cu injectie si majoritatea merg prost datorita reparatiilor cu sarma.

 

E normal ca cineva care isi cunoaste masina sa reusasca performante mai bune ca cineva care nu atinge redline aproape niciodata.

 

Unii au impresia ca daca lasa masina moale se puturoseste, adevarul e ca in timp unii senzorii ies din parametrii, dar nesolicitand masina nu realizezi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.