Jump to content

Masina se adapteaza stilului tau de condus ?


Andrei92

deci ?  

678 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

pana acum e cel mai reusit topic al lui Andrei :) sincere felicitari

 

Mersi, da' esti cam singura care a remarcat asta...<_<

E un inceput, totusi...

 

Se adapteaza in mod sigur.Din cauza asta exista si resetarile pentru cutia de viteze si pentru acceleratie.

 

Dar la cele cu cutie manuala ? Dar la cele mai vechi ?

Cum adica resetezi accleratia ? Un link ceva, o explicati ? :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

da. m-am convins ca e adevarat.

am condus masinile unor colegi la un team building, iar fiecare masina s-a comportat precum stapanul (nu mai stiu marcile ca asta s-a intamplat cam acum 3 ani)

pana atunci eram sigur ca faceam doar o asociere mintala, masina-sofer, dar m-m inselat :)

 

sofer mototol = masina basita

sofer brici = masina nervoasa

 

...bine ca nu sunt singurul care s-a gandit la problema asta... <_<

Link to comment
Share on other sites

@mark_atmail , pai daca tu ai coborat dintr-o masina mai puternica, si ai condus-o pe asta, asta fiind mai lenta, nu e normal sa ti se pare lenta ? <_<

Treaba cu soferul...probabil coincidenta...sau poate, stiind ca conduce incet, si-a luat masina care merge incet...:blink:

 

Cum adica resetezi accleratia ? Un link ceva, o explicati ? :unsure:

 

 

Exista explicatia si procedura pe forum.Da-i cu search.

 

Nu urasc mai mult decat sa caut pe forum...:)

Da' caut :bashwall:

Edited by Andrei92
Link to comment
Share on other sites

@mark_atmail , pai daca tu ai coborat dintr-o masina mai puternica, si ai condus-o pe asta, asta fiind mai lenta, nu e normal sa ti se pare lenta ? <_<

Treaba cu soferul...probabil coincidenta...sau poate, stiind ca conduce incet, si-a luat masina care merge incet...:unsure:

 

pe atunci aveam un peugeot 206 sw 1,4 hdi, care nu era nervoasa, asa ca nu am avut la ce sa ma raportez :)

m-am bazat pe propriul discernamant :bashwall:

Edited by mark_atmail
Link to comment
Share on other sites

fiecare dupa posibilitati, zic si eu

presupunand ca fiecare dispune de banii necesari si de posibilitatea de alegere, fiecare si-ar cumpara masina cea mai potrivita pentru propria personalitate

interesant ar fi sa se testeze 10-12 bmw-uri de acelasi tip conduse de diverse tipuri (subtipuri) temperamentale <_<

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

fiecare dupa posibilitati, zic si eu

presupunand ca fiecare dispune de banii necesari si de posibilitatea de alegere, fiecare si-ar cumpara masina cea mai potrivita pentru propria personalitate

interesant ar fi sa se testeze 10-12 bmw-uri de acelasi tip conduse de diverse tipuri (subtipuri) temperamentale :)

 

proiect de licenta!

dar unde? la psiho sau la AR? <_<

Link to comment
Share on other sites

<_< ce e Ar?

a nu se uita ca majoritatea BMW-istilor de pe forum sunt balanĂžiÂşti, deci deja avem un profil psiho-temperaMentos

 

Automobile Rutiere. n-ar fi rau sa fie mai multi absolventi din aceasta facultate, spre binele nostru, astia mai poeti...

Link to comment
Share on other sites

in anumite limite sigur exista o adaptare a masinii la soferul sau obisnuit :) in unele cazuri masina il si recunoaste <_<

dar daca incerci sa conduci un clio ca pe un bmw, niciodata n-o sa ajungi sa-l transformi in bmw :bashwall: cum s-ar zice nu poti face bici din kk si chiar daca ai face, tot nu pocneste

Link to comment
Share on other sites

<_< ce e Ar?

a nu se uita ca majoritatea BMW-istilor de pe forum sunt balanĂžiÂşti, deci deja avem un profil psiho-temperaMentos

 

Automobile Rutiere. n-ar fi rau sa fie mai multi absolventi din aceasta facultate, spre binele nostru, astia mai poeti...

 

Acolo vreau sa dau si eu...da' pacat ca nu ne mai intalnim...:bashwall:

Ne vedem la Contempo...:) La munca...:unsure:

Link to comment
Share on other sites

nu ma dezamagi!

andrei, poti mai mult decat contempo :) . glumesc, iti doresc toata bafta.

 

M-as multi la orice reprezentanta auto, insa, Contempo, BMW....<_<

Mersi, insa mai am ceva pana acolo...

 

poate reuseste si schimba sistemul, mai stii? generatia de maine :unsure:

 

Hai ma, ca nu sunt eu Rambo :bashwall:

 

Votat DA, se adapteaza.

 

Ai si vreo explicatie, sau doar asa ti se pare tie ?

Link to comment
Share on other sites

Hai ma, ca nu sunt eu Rambo <_<

 

asta asa e...ziceam si eu legat de adaptari sau schimbari :bashwall:

eventual poti sa continui sa le zici clientilor ca le-ai schimbat placutele de frana cand antifurtul a ramas la ei :) sau asta nu era contempo, ci casa auto ?

 

chestia asta cu adaptatul masinii la stilul de condus e un fel de darwinism... daca acceptam asa ceva, ar trebui sa acceptam si teoria evolutionista si cea a luptei pentru supravietuire, deci noi posibile explicatii pentru unele accidente

Edited by LoLa
Link to comment
Share on other sites

Daca nu crezi citeste si tu ce zic oamenii aia pe toate forumurile.Doar nu esti tu cel mai destept si toti aia niste prosti.

 

PĂŁi Âşi tu ziceai cĂŁ sunt o aberaĂžie acele resetĂŁri. <_<

 

 

Asta s-a intamplat mai demult.Intre timp am realizat cum sta treaba.Mi-am schimbat parerea.

Link to comment
Share on other sites

Eu detin un E60 cu cutie de viteza steptronic si am experimentat si va zic ca se adapteza dupa stiliul de condus si anume daca mergi domol cu ea in primul rand schimba viteza la ture mult mai mici (2.500-2.700 rpm) si in al doilea rand reactia la apasarea acceleratiei nu este asa prompta.Daca mergi cu ea mai sportiv schimba la ture mai mari chiar pe la 4.000 rpm si reactia este mult mai prompta la apasarea pedalei de acceleratie.Vreau sa va zic ca trecerea de la o stare la alta nu se face brusc ci dupa un anumit timp.Aceasta cutie de viteza va asigur ca se adapteaza dupa stilul de condus.

Stilul de condus influenteaza cat de bine merge masina si anume:

- daca se merge prea domol cu ea, se schimba la ture mici ---> motorul nu merge la regimul termic care este calculat de fabricant ----> uzura mai mare, consum mai mare ----> o ardere mai proasta a combustibilului -----> si nu in ultimul rand o evacuare mai proasta a gazelor, probleme cu supape, missfire, etc. De obicei mai multe probleme apar la motoarele pe benzina la care foarte multi posesori auto nu stiu ca acste motoare sunt motoare mai turate si ca sa traga bine trebuie sa ajunga cel putin la turatia de cuplu maxim (e stiu undeva pe la 3.500-4.500 rpm).

- daca se merge mai sportiv se intampla exact inversul

E zic ca asta influenteaza ca merge mai bine sau mai prost masina in functie de stilul de condus din considerentele spuse mai sus.

 

 

Florin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.