Jump to content

Masina se adapteaza stilului tau de condus ?


Andrei92

deci ?  

678 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

La capitolul formule putem abera pana vrei, incepem cu necunoscute, apoi o dam pe presupuneri, si intr-un final tot ajungem la un adevar.

 

Ideea e ca din aceste egalitati putem foace doar reduceri spre zero, ceea ce inseamna ca toate sunt ZERO. Dar pentru unii, TOTUL.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa-mi bag si eu nasul... <_<

 

Pana mai demult as fi zis ca e un mit faza cu adaptatul masinii la stilul de condus... ca doar n-o fi ceva AI computerul ala de bord.

Dar, dupa experienta din ultima vreme zic ca e un sambure de adevar in toata treaba asta.

 

Explicatie:

 

Cam de la sfarsitul lui Decembrie si pana mai saptamana trecuta am condus mai cuminte ca de obicei - nu ca as fi facut curse pana atunci, dar totusi...

Cum a dat vremea buna, adica de o saptamana, am zis ca pot si eu sa-mi iau nasul la purtare si sa-i mai dau si eu un pic de span, ca de'... mi-i dor si mie. Teapa! Pana ieri am crezut ca s-a dus ceva la motor - sunt mai paranoic de felul meu cand e vorba de masina - ca nu ma mai baga in scaun la acceleratie. Cu cat bagam piciorul mai tare in acceleratie, cu atat imi taia mai tare elanul, adica:

1. calc pedala

2. pare ca incepe sa-si ia avant sa te bage in scaun

3. imi scad RPM la o valoare decenta pentru viteza curenta de deplasare - cateodata facea asta cu un "sut" daca calcam bine pedala

4. cresc RPM ca la o masina de pensionari

 

Si, ieri imi vine si mie - desi nu e prea intelept, mai ales pe vremea asta - sa dezactivez ASC-ul, "prima treapta" numai - inspiratie de la vl4d care se plimba 90% cu el dezactivat.

WOW! Parca s-au trezit toti caii din ea la viata! E cu totul alta masina, fluida, agresiva, mai mare dragul s-o iei la o tura. De fapt mai multe in oras + una inafara, sa ma conving.

 

Si ghiciti ce-am facut pe urma...

I-am resetat acceleratia. :)

Edited by BMarius
Link to comment
Share on other sites

E46 320Ci 2.2L / 170cp

 

1. introduci cheia in contact si pui contactul - o invarti pana pe penultima pozitie, cea dinainte de a trezi la viata electromotorul <_<

2. o tii asa 10 secunde

3. aduci cheia in "pozitia 0 "

4. astepti 10 secunde

5. pornesti motorul

 

http://bimmerinfo.com/throttlereset.htm

 

LE: la pasul 3, unii zic ca trebuie sa scoti cheia din contact. Incearca si vezi care da rezultate la tine.

Edited by BMarius
Link to comment
Share on other sites

..cred cĂŁ e46 are linux Âşi e60 are windows, de asta diferenĂža la resetare :))).....ori cĂŁ sunt cablurile mai lungi Âşi are lag.....

...cred ca sunt si mai groase si semnalul se transmite serpuit. Cat despre windows, eu le-am zis celor de la Avaria sa ma treaca pe Linux dar nu au vrut! <_<

Link to comment
Share on other sites

..cred cĂŁ e46 are linux Âşi e60 are windows, de asta diferenĂža la resetare <_<)).....ori cĂŁ sunt cablurile mai lungi Âşi are lag.....

 

Asa este, E60-ul foloseste plaftorma de XP, iar E46 Linux embedded.Din cauza asta restarile sunt mai putin sesizabile la un E60 fata de un E46.

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere faptul ca anul asta termin A.R. (autovehicule rutiere) puteti sa tineti cont de opinia mea :)

Regimul optim de functionare al unui motor este intre zona de cuplu si zona de putere maxima>

1.La turatii scazute foarte des sarcini mari(se doreste acceleratie puternica). Acest lucru este foarte daunator. Apar socuri foarte mari- mai ales la nivelul A.C. si sistemului de distributie. Deasemenea si consumul de combustibil este ridicat

2.La turatiile indicate mai sus uzura este minima. In ziua de azi sunt folosite aliaje foarte performante pentru cuplele cinematice ale unui motor, cu coeficienti de frecare scazuti si tratamente termice eficiente.

3.La turatii reduse arderea nu se desfasoara corespunzator , rezultatul fiind depuneci mari de hidrocarburi si deasemenea , datorita regimului termic scazut , o cantitate mare de gaze reziduale patrunc in sistemul de ungere.

 

Sfatul meu: Sarcini moderate si duratii ridicate.

 

P.S. Reply-ul a fost scris in graba(maine am examen <_< ). O sa revin cu mai multe detalii

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere faptul ca anul asta termin A.R. (autovehicule rutiere) puteti sa tineti cont de opinia mea :bashwall:

Regimul optim de functionare al unui motor este intre zona de cuplu si zona de putere maxima>

...

Sfatul meu: Sarcini moderate si duratii ridicate.

 

P.S. Reply-ul a fost scris in graba(maine am examen <_ o sa revin cu mai multe detalii>

 

poate reusesti totusi si iei examenul... bafta ! :)

Link to comment
Share on other sites

:) <_< La turatii scazute temperatura peretelui este scazuta.

Asta inseamna ca grosimea stratului limita creste(distanta de la peretele cilindruluipana in locul unde flacara se stinge).

Si deasemenea amestecul nu se realizeaza corespunzator datorita curentilor turbionari scazuti(la patrnderea in cilindru a aerului se urmareste crearea unor vartejuri pt a favoriza amestecul aer-carburant)

P.S. Azi am avut ultimul examen :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

:) <_< La turatii scazute temperatura peretelui este scazuta.

Asta inseamna ca grosimea stratului limita creste(distanta de la peretele cilindruluipana in locul unde flacara se stinge).

Si deasemenea amestecul nu se realizeaza corespunzator datorita curentilor turbionari scazuti(la patrnderea in cilindru a aerului se urmareste crearea unor vartejuri pt a favoriza amestecul aer-carburant)

P.S. Azi am avut ultimul examen :bashwall:

 

 

Problema cu amestecul si presiunea este realizata de DISA, banuiesc ca ati invatat la scoala cum se formeaza presiune in cilindrii datorita sistemului.

Nu am inteles cum de ajung gaze in sistemul de ungere.Asta inseamna ca segmentii nu mai sunt buni, nu?Ce treaba are cu faptul ca este motorul rece sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.