Jump to content

320 vs 325i E90


Drivs_er

Recommended Posts

Costuri de service sunt in cazul in care masina nu e noua(cand am fost ultima oara in servis am lasat 85 mil)

 

 

Foarte, foarte mult 85 mil pentru 320d, mi se pare... extrem de mult.

 

Doresc ca masina pe care o voi cumpara sa fie pana in 55.000k si daca e din germania sa fie cu premium selection de la BMW astfel incat sa am mai putine probleme cu ea.

 

 

P.S. Mai sus in postul anterior am vrut sa scriu " In general lumea zice: ia benzina, ca per total fata de un 320d economia nu este extraordinara..." -- nu se poate edita numai cateva minute dupa ce ai postat.

Link to comment
Share on other sites

Am eu 325i e90 2497cmc 218 cp automata. Masina am luat-o la 40697 km din Germania.In iunie 2007. Acum are 62000 km. Deci pot spune ca nu am mers extraordinar de mult cu ea. Dar voi incerca sa-ti dau cat mai multe detalii despre ea ca sa poti sa-ti faci o idee cat mai buna despre acest model. In primul rand, de cand am luat-o am schimbat 2 brate pe stg fata. Cel inferior si cel superior. Apoi la farul din dreapta am schimbat o piesa pe care aia de la service au numit-o "spritar" sau ceva de genul asta. M-a costat vreo 100 de lei. Si cel mai important, am schimbat 2 injectoare,care au costat 450 de lei bucata, deoarece m-a apucat pe mine nebunia si am facut o curatare a lor. Dupa curatare, masina pornea greu la cald. Decizia de a face o curatare am luat-o in urma unor vibratii la ralanti care mi se pareau mie ca sunt prea pregnante. Asta cu vibratiile s-a dovedit a fi din cauza combustibilului extraordinar de prost de la noi, pt ca asta vara cand am fost in Austria sa-mi iau un A5, am mers cu Bmw-ul, iar acolo am bagat benzina de 100. Pot sa jur cu mana pe inima ca pur si simplu nu mai simteam ca am motorul pornit. Puneam mana pe portiera si ma concentram pt a-mi putea da seama. Alte probleme nu am mai avut cu ea si in afara de consumul de 17-18l/100 km in oras nu ma nemultumeste nimic. Imi place la nebunie masina asta si probabil ca atunci cand voi schimba Bmw-ul o voi face cu un E90 facelift, dar va avea xdrive si minimum 272cp.

In concluzie, daca nu te deranjeaza consumul, ia-ti benzina. Fiabilitatea mie mi se pare f buna si niciodata nu iti vei pune probleme de genul: aoleu o sa pice turbina, injectoarele, furtunele de la turbo, etc. Vorbind de injectoare la diesel, am intrebat atunci cand le-am schimbat pe ale mele, cat costa pt diesel. Raspunsul a fost: 1400 ron/bucata. Preturile de care vorbesc sunt cele de la Mhs. Bafta in alegere!

Link to comment
Share on other sites

Am 320d si uite ca de la 124,000 km luata din DE si pana acum la 137,000 nu am schimbat nimic la ea din motive tehnice in afara de placute spate. 2 lucruri ma deranjeaza momentan: ambreiajul intra greu in viteza mai ales la rece (f greu chiar pana se misca un pic masina) si la farul stanga tremura lumina la gropi. In rest nimic si sper sa ramana asa cat mai mult sau macar pana o voi da.

 

Consumul in oras acum iarna cred ca e pe undeva pe la 9-10 nu stiu sigur. in vara mai ales intre orase a fost ok fata de cat credeam eu ca va consuma un BMW. Daca te intereseaza consumul atunci ia 320 d si vezi si ce cauciucuri cumperi. Eu am luat-o asa fiind primul BMW si inca nu ne cunoastem f bine <_< dar la urmatorul daca va fi cazul...ar fi greu de hotarat intre diesel vs benzina, ce e sigur e ca as lua un motor mai mare.

Edited by zorin70
Link to comment
Share on other sites

Mare pacoste dieselul, pe de-o parte ai impresia ca te scoti cu consumul dar bagi multi bani pt intretinerea masinii...

Avand in vedere variantele tale, as opta pt 325 fara sa mai stau pe ganduri...pana la urma 6 cilindrii sunt cel putin suficienti, in opinia mea! <_<

Link to comment
Share on other sites

Cu toate cã nu va fi aºa de dotatã maºina, respectiv fara navigatie, trapã si alte briz-briz-uri, indiferent dacã va fi diesel sau benzina, cred ca e mai bine sã fie cu pânã În 55.000k si sa fie cu premium selection de la BMW astfel incat sa am mai putine probleme cu ea, decât cu dotãri mai multe si implicit km mai mulÞi la acelaºi preÞ.

 

Consider ca urmatoarele dotari sunt suficiente: clima auto, volan mulifunctional, tempomat, scaune incalzite, xenon, evenual Hi-FI 10 boxe. NavigaĂžie am IGO <_<

 

Mai bine dotĂŁri mai puĂžine ĂŽmpreunĂŁ cu griji mai puĂžine datoritĂŁ provenienĂžei bmw premuim selection si km puĂžini.

Link to comment
Share on other sites

Pai cand vii de pe X5 4.4i cu consum de 25-30% eu zic ca 15-16-17%(urban) la un 325i o sa ti se para chiar mic,chiar la jumate <_<

Plus de asta esti obisnuit cu benzina si o sa ti se para cam aiurea dieselul;iar ca performante 0-100 325i e la fel ca X5 4.4i,dupa 100/h 325i se duce mult mai tare +consum la jumate.Nu stiu dc am inteles eu bine,dar vrei sa-ti cumperi varianta touring?

Link to comment
Share on other sites

Doar pentru touring am gasit datele cu performantele si consumul la 325i( 2500cc) si 320d modelul 2005-2006. Masina vreau sa o iau berlinĂŁ.

X4 4.4i a consumat la mine in jur de 19%-21% in oras. Nu sunt din Bucuresti.

 

 

Am eu 325i e90 2497cmc 218 cp automata.

Alte probleme nu am mai avut cu ea si in afara de consumul de 17-18l/100 km in oras nu ma nemultumeste nimic. Imi place la nebunie masina asta si probabil ca atunci cand voi schimba Bmw-ul o voi face cu un E90 facelift, dar va avea xdrive si minimum 272cp.

In concluzie, daca nu te deranjeaza consumul, ia-ti benzina. Fiabilitatea mie mi se pare f buna si niciodata nu iti vei pune probleme de genul: aoleu o sa pice turbina, injectoarele, furtunele de la turbo, etc. Vorbind de injectoare la diesel, am intrebat atunci cand le-am schimbat pe ale mele, cat costa pt diesel. Raspunsul a fost: 1400 ron/bucata. Preturile de care vorbesc sunt cele de la Mhs. Bafta in alegere!

 

Cred ca la tine 1 litru jumate in plus reprezinta cutia automata si inca un litru jumate in plus comparabil cu consumul la care m-am gandit eu in plus ar fi faptul ca esti din Bucuresti. La 325i cutie manuala, berlinã mã gândesc sa consume pana la 12.5%-13.5% litri În oraº.

Exterior ma gandesc cam la un consum de 7%-8.5% litri.

Binenteles conteazã ºi cât de greu este piciorul la consum.

 

Exterior ce consum aveti la masinã atât cutie manualã cât ºi automatã 325i Changing si THX-1?

Mersi <_<.

Edited by Drivs_er
Link to comment
Share on other sites

Extraurban,singur in masina la 130km/h in tr a-6-a 6,8-7% la 140km/h 7,5-7,8% la 160km/h 8,5-9% si la 180km/h 10-11% depinde de cat de incarcata e masina si de vant.

 

Suna bine <_<.

 

Mie afara imi consuma cam 10-10,5 , dar asta se intampla vara , adica cu aer si nefacand nici un fel de rabat in a schimba vitezele la 7000 rpm. Daca merg mai linistit imi consuma cam 9.

Condus la 7000 de ture AC si automatĂŁ maÂşina consumul e bun . :)

Link to comment
Share on other sites

Referitor la diferentele dintre N52/B25 si N52/B30 01 sau N52KP(325i de 3.0L) : The technical highlights of the N52KP include:

• New engine management (MSV80)

• New HFM (digital)

• New throttle - EGAS8 with magnetoresistive position feedback

• Plastic valve cover with integrated crankcase vent valve and oil separation

• Stronger connecting rods

• Exhaust valve stem increased to 6mm

• New electric water pump (2nd generation)

• Lightweight camshafts (hydroformed)

 

Ai postat mai de mult aici, ceea ce am quotat mai sus. Pana la urma ai ales motorul N52/B25, nu? Si pe mine acest motor, respectiv N52/B25 which "It was awarded as one of Ward's 10 Best Engines of the Year in 2006 and 2007", mĂŁ intereseazĂŁ.

 

 

Motoarele voastre 325i sau 330, 335i respectiv toate "six-cylinder models" au "extended DSC functions"?

 

Extended DSC functions in the BMW 3 Series Sedan. The six-cylinder models of the BMW 3 Series offer five extended DSC functions:

1. Brake stand-by for reduced stopping distances in an emergency.

2. Brake drying for improved brake response in wet conditions.

3. The hill-start assistant for worry-free hill starts without rolling backwards.

4. Fading compensation for consistent braking even when the brakes have heated up.

5. Soft stop for smoother stops and reduced brake drive.

 

 

Din ce an au fost introduse noile funcĂžii ale DSC?

Edited by Drivs_er
Link to comment
Share on other sites

@ Drivs er--Din ce an au fost introduse noile funcĂžii ale DSC?

 

Pai functiile astea au aparut odata cu lansare modelului E90 in 2005.....cel putin eu am chestiile astea,a mea e din 2007 motorul N52/B25-2497cmc.

Ce-mi pare rau e ca au renuntat la numele de 325i la figurat,acum nici nu se mai merita sa cumperi 325i cu motor de 3.0L e cam aiurea,iei direct 330i varianta noua de 272 cp decat sa cumperi un 325 de 3.0L detunat.Pacat! Versiunea de 2.5L a ramas ultimul 325i adevarat....un fel de "ultimul mohican".

Link to comment
Share on other sites

Am dat vechea masina X5 4.4i , si acuma ma indrept spre un nou BMW. M-am gandit la mai multe variante si acuma am ramas la doua: 320 sau 325 E90. Ma intereseaza second hand anul fabricatiei 2005 sau 2006.

Ma intereseaza care e diferenta in legatura cu intretinerea.

 

Datele comparative sunt urmatoarele pentru E90 touring. Sunt bune si datele pentru touring pentru ca pe mine ma intereseaza diferentele dintre cele 2 modele, acceleratiile si viteza maxima le stiu la sedan.

 

Peformance 325i / 320d

Top speed km/h 243 / 223

Acceleration 0–100 km/h sec 7.2 / 8.6

Fuel consumption4 325i / 320d

Urban l/100 km 12.4 / 8.1

Extra-urban l/100 km 6.4 / 4.6

Combined l/100 km 8.6 / 5.9

CO2 emissions g/km 208 / 158

 

Engine 325i 320d

Cylinders/valves 6/4 4/4

Capacity cc 2497 1995

Max. output kW (hp) 160 (218) 120 (163)

Engine speed rpm 6500 4000

Max. torque Nm (lb-ft) 250 (184) 340 (251)

 

La 325i ma intereseaza versiunea cu motrul de 2500cc. La modelul din prezent 325i are 3000cc.

Am inteles de la posesorii de diesel ca reviziile la diesel sunt mai scumpe decat cele la benzina, asa ca in cazul de fata fiind vorba de 325i e posibil ca, costurile cu revizia sa nu fie cu mult mai mari decat revizia la 320d.

 

Impozitul este :- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 RON/ 200 cmc 150 RON la 320d

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 RON/ 200 cmc 375 RON la 325i

 

Consumul real il estimez la : oras 9-10 la 320d si 12-13 la 325i

exterior 5.5-6.5 la 320d si 7-8 la 325i

Benzina este mai scumpa momentan decat motorina.

 

As vrea mai mult sa iau 325i E90 dar ma gandesc sa nu ma ard la intretinere si consum comparativ cu un 320d sau 320i E90

 

 

 

Pareri...

De la X5 la 325i/320d e o trecere cam abrupta... la 325i cuplul e aproape la jumatate fata de X5, asa ca o alegere mai buna ar fi dieselul cu ai sai 340 de Nm si cu un consum mult mai mic.

Edited by andreu
Link to comment
Share on other sites

Pareri...

De la X5 la 325i/320d e o trecere cam abrupta... la 325i cuplul e aproape la jumatate fata de X5, asa ca o alegere mai buna ar fi dieselul cu ai sai 340 de Nm si cu un consum mult mai mic.

 

Nu stii ce vorbesti! X5 4.4i o avea el cuplu mare,dar are si vreo o tona in plus fata de seria 3.

De exemplu un X5 4.8i-355cp 475NM E70 modelul nou(care e mult mai performant decat X5 4.4i vechi) de la 100 la 200 ca repriza pe tacho face in aprox 23 s; un 325i in aprox 16-17s iar un 320d-163cp cu tot cuplul lui de 340NM se apropie de 30s deci nu vad marele avantaj al cuplului lui 320d.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Pareri...

De la X5 la 325i/320d e o trecere cam abrupta... la 325i cuplul e aproape la jumatate fata de X5, asa ca o alegere mai buna ar fi dieselul cu ai sai 340 de Nm si cu un consum mult mai mic.

 

Nu stii ce vorbesti! X5 4.4i o avea el cuplu mare,dar are si vreo o tona in plus fata de seria 3.

De exemplu un X5 4.8i-355cp 475NM E70 modelul nou(care e mult mai performant decat X5 4.4i vechi) de la 100 la 200 ca repriza pe tacho face in aprox 23 s; un 325i in aprox 16-17s iar un 320d-163cp cu tot cuplul lui de 340NM se apropie de 30s deci nu vad marele avantaj al cuplului lui 320d.

Sunt 600 de kg diferenta... Eu nu ma refeream strict la performante, ci mai mult la senzatie. Atunci cand treci de la un motor foarte mare la un motor mai mic ai senzatia ca merge "chinuit" chiar daca motorul este performant. Aici nu e vorba nici de reprize si nici in cat timp atinge suta ci pur si simplu de senzatia pe care ti-o da cuplul mare la o masina.

Link to comment
Share on other sites

Sunt 600 de kg diferenta... Eu nu ma refeream strict la performante, ci mai mult la senzatie. Atunci cand treci de la un motor foarte mare la un motor mai mic ai senzatia ca merge "chinuit" chiar daca motorul este performant. Aici nu e vorba nici de reprize si nici in cat timp atinge suta ci pur si simplu de senzatia pe care ti-o da cuplul mare la o masina.

 

700kg mai exact! Omul vine de pe X5 benzina V8,in nici un caz un 320 diesel in 4cil nu cred ca poa' sa-i ofere o senzatie apropiata <_<

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt din Bucuresti asa ca sper sa nu consume mai mult de 13-14 in oras. Iar 330xd Auto nu cred sa consume mai putin in oras decat 325i manual.

 

In legatura cu X5-ul era multa forta dar nu o puteam folosi cum trebuie: greutatea mare a masinii, cutie automata in 5 trepte, SUV - caroserie inalta . Asa ca era o forta bruta pana la 100km/h dar de care nu puteai profita din plin. Pe x5 e mai mult decat suficient un 3.0d.

Cred ca ma va multumi oricare din motoare datorita masinii in general respectiv: RWD, si faptului ca e o masina mai compacta , mai mica, mai uosr de controlat seria 3, cu alte cuvinte mai placuta de condus("sheer driving pleasure").

 

Ramane doar sĂŁ aleg motorul 320d sau 325i, maÂşina va fi sigur o plĂŁcere.

Edited by Drivs_er
Link to comment
Share on other sites

Sunt 600 de kg diferenta... Eu nu ma refeream strict la performante, ci mai mult la senzatie. Atunci cand treci de la un motor foarte mare la un motor mai mic ai senzatia ca merge "chinuit" chiar daca motorul este performant. Aici nu e vorba nici de reprize si nici in cat timp atinge suta ci pur si simplu de senzatia pe care ti-o da cuplul mare la o masina.

 

700kg mai exact! Omul vine de pe X5 benzina V8,in nici un caz un 320 diesel in 4cil nu cred ca poa' sa-i ofere o senzatie apropiata :)

Deci nu e o tona cum ai spus tu... <_< Ma bucur ca ai ajuns la aceeasi concluzie cu mine cand m-am referit prima oara la asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.