Jump to content

320 vs 325i E90


Drivs_er

Recommended Posts

Intr-adevar pica la oricat, dar cert e ca pica, mai ales la 320d. Reconditionat la 200eur unde? Eu n-am auzit, e prea ieftin si ma indoiesc de calitatea lui.

Si oricum sunt multi care acuza ca turbina nu mai merge cum mergea, oricat de bine ar fi fost reconditionata, deci tot noua e solutia.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

reconditionarea se face la turbomecanica. dar serviceul bmw cere turbina garret veche in schimbul celei noi, pt a obtine un discount. cea veche merge tot la turbomecania, unde, dupa reconditionare, va echipa un nou dieselan care vine in service cu turbina praf. ulei schimbat la 15k, la 30k, masini coxate sau merse subturat, turbina va pica la 100k+/- 20k. o poti considera consumbila. daca iei un e90 diesel SH ar fi bine sa iei unul cu turbina schimbata ca sa stii ca ai scapat de o grija si o surpriza in viitor.

 

pretul serviceului, daca nu mai ai garantie, nu ar fi marea problema. banii se intorc din economia la combustibil fata de benzinare. dar te lipseste de masina cand pleci in concediu sau trebuie sa ajungi la aeroport. si e tampita situatia. vazuta aici, la nemti, la masini cu cutii manuale nefrecate in trafic bara la bara, cu mers subturat, cu carti de service completate la reprezentanta.

Edited by mihnea.c
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

reconditionarea se face la turbomecanica. dar serviceul bmw cere turbina garret veche in schimbul celei noi, pt a obtine un discount. cea veche merge tot la turbomecania, unde, dupa reconditionare, va echipa un nou dieselan care vine in service cu turbina praf. ulei schimbat la 15k, la 30k, masini coxate sau merse subturat, turbina va pica la 100k+/- 20k. o poti considera consumbila. daca iei un e90 diesel SH ar fi bine sa iei unul cu turbina schimbata ca sa stii ca ai scapat de o grija si o surpriza in viitor.

 

pretul serviceului, daca nu mai ai garantie, nu ar fi marea problema. banii se intorc din economia la combustibil fata de benzinare. dar te lipseste de masina cand pleci in concediu sau trebuie sa ajungi la aeroport. si e tampita situatia. vazuta aici, la nemti, la masini cu cutii manuale nefrecate in trafic bara la bara, cu mers subturat, cu carti de service completate la reprezentanta.

Posesor turbina de 200k(pe ceas, cine stie cati in realitate) inca in parametri, inca face topspeed si reprizele din carte.

Pot sa zic cu mana pe inima ca acum atinge o viteza putin mai mare fata de acum 50kkm cand am cumparat masina.

Parca o turbina noua e ceva peste 1000euro, de ce as reconditiona cu 2000?!?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.