Jump to content

Cum pot marii puterea la un e46 din 2000?


Recommended Posts

Vad ca parerile ar fi cam astea:

Chip...probabil nu se merita din cauza faptului ca mareste putin puterea...ramane de vazut.

Modificari masive pe la motor-iese din discutie

Alt motor-iese din discutie..

Vanzarea si apoi cumpararea altuia mai puternic-si asta iese din discutie deocamdata.

Alte pareri?Cineva care are chip pe modelul asta nu este? Poate imi da o parere... Multumesc

Link to comment
Share on other sites

ieftin rapid si reversibil fara impact major asupra uzurii masinii e chiptunningul (remaparea)... de la 118 ajungi pe la 128-130 dar cu un cuplu mai bun si bagi numai benzina de 100... o sa fie ceva mai bine dar nu shocking insa pentru ce ai tu si constrangerile aratate nu are rost sa te gandesti la altceva... eventual mai pui un filtru de aer pentru sound si ceva cuplu in ture inalte (vezi ca sunt niste kitturi K&N) si eventual o toba cu un sound mai grav si gata... la urmatoarea masina iei motor mai mare <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Salut baieti! Am vazut ca vorbiti despre tunning la motor si cai in plus. Am un bmw e46 320d din 99 136 cp. As vrea sa ii pun si eu ceva cai... am vorbit cu mai multi si mi-au zis sa scot catalizatoarele sa schimb filtru epurator sa pun turbina si intercoolet de 150cp si un soft de 30cp. Imi puteti da idei va rog?? Multumesc!!
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! Am vazut ca vorbiti despre tunning la motor si cai in plus. Am un bmw e46 320d din 99 136 cp. As vrea sa ii pun si eu ceva cai... am vorbit cu mai multi si mi-au zis sa scot catalizatoarele sa schimb filtru epurator sa pun turbina si intercoolet de 150cp si un soft de 30cp. Imi puteti da idei va rog?? Multumesc!!

 

ti se pare o idee buna sa scoti catalizatorul?....atunci scoata toata toba, scoate filtru de aer, las-o sa respire liber, ....scoate bancheta spate, scoate rezervorul scoate tot....

ce aveti fratilor cu ideeile astea de marire a puteri, nu-ti ajung 130cp? unde vrei s-o alergi de nebun/? ai unde macar? ti-ai loat masina pt curse, sau sa-ti faci treaba de zi cu zi si pt familie?...sa scoti catalizatorul mi se pare ce-amai penibila idee....lasa-ti masinile asa cum sunt, ca merg bine......

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! Am vazut ca vorbiti despre tunning la motor si cai in plus. Am un bmw e46 320d din 99 136 cp. As vrea sa ii pun si eu ceva cai... am vorbit cu mai multi si mi-au zis sa scot catalizatoarele sa schimb filtru epurator sa pun turbina si intercoolet de 150cp si un soft de 30cp. Imi puteti da idei va rog?? Multumesc!!

Reteta e arhicunoscuta , te duci pe la 180 cai , daca nu iti ajung banii merge si un chip si se simte bine fiind turbo.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca la noi ai nevoie de cai , sa faci depasiri in siguranta , frane bune ca nu stii niciodata ce iti sare in fata , directie ca sunt curbe multe. Pe autostrada mergi cu un 2.0 diesel stoc cu 180- 200 lejer , ai vizibilitate buna , curbe line etc
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

hai sa fim seriosi?....cati cai iti trebuie in romanica noastra?....eu zic ca 100cp este suficient.

Daca tie iti ajung 100 nu e valabil si pentru toti ceilalti. Eu am 250 de cai si foarte rar simt nevoia de mai mult dar uneori 100 de cai sunt insuficienti daca ai un stil de condus mai vioi.

 

+1 bitz

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tie iti ajung 100 nu e valabil si pentru toti ceilalti. Eu am 250 de cai si foarte rar simt nevoia de mai mult dar uneori 100 de cai sunt insuficienti daca ai un stil de condus mai vioi.

 

+1 bitz

 

unde folosesti 250cp, ai unde macar , la ce drumuri avem noi....

 

un logan e perfect pentru romanii, loganu' si romanu'.....

 

eu am 140cp.....si nici 5% de cand am masina nu i-am folosit pe toti,......merg cu masina asa cum trebuie sa merg.

la drum masina are destula putere, pt depasiri, curbe fine etc....nici nu e nevoie sa o fortez...

Edited by bmw3er
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

V-am cerut o parere...si imi pare rau... credeam ca aici putem vorbii liber despre ce vrea fiecare sa faca la masina lui... toti sunteti "profesori" si veniti cu texte "ce iti trebuie tie putere de..." va salut!!!

In Romania chiar e nevoie de putere, dar mai degraba de cuplu. Strazile nu sunt cu sensuri separate de mers, de-asta un drum prin tzara te obliga la multe depasiri, fapt pentru care daca nu vrei sa parcurgi tzara intr-o saptamana trebuie sa mai si depasesti si crede-ma ca toti vor s-o faca mai rapid ca orgasmul unui virgin.

O resoftare/optimizare parametri in ECU si o teava DECAT e indeajuns incat sa te multumeasca acest motor de 136 cp. Personal am aplicat aceste modificari plus eliminarea clutch delay, si masina e peste asteptarile mele..desigur tre sa-ti si cunosti limitele..ca unii incep cu o resoftare, se obisnuiesc apoi cer mai mult si mai mult.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.