Jump to content

Nu mai porneste e46 320 din 2000!?


Recommended Posts

Salut ! Am o problema cu BMW -ul meu ,320d touring din 2000 ; in seara asta nu mai vrea sa porneasca. Pun contactul , astept sa se stinga martorii din bord si dau la cheie , dar nu porneste (se aude ca invarte electomotoru deci baterie e). Azi dimineata la -4 grade a pornit fara probleme , acum o ora a pornit la fel si acum cand vroiam sa plec acasa nu a mai pornit .Ce poate sa fie? Ce sa verific? Filtrele sunt schimbate acum 2 luni , sa fi facut de atunci 1000 km.
Link to comment
Share on other sites

Mersi de sfaturi baieti ! Am fost azi dimineata sa iau masina , am incercat sa pornesc , a pornit din a 2 a dar trepida motorul foarte tare cateva momente dupa ce a pornit , turatiile erau pe la 1100 apoi au ramas la 950 , apoi dupa ce s-a incalzit motorul 750 , dar cateodata se mai tura de la 750 la 950 . Am mers vreo 10 minute cu masina apoi am oprit , am incercat sa pornesc din nou si a pornit fara nici o problema la cald.Nu stiu ce sa mai cred , maine ma duc cu masina la un tester sa vad ce are.Am avut probleme cu debitmetrul in trecut si am schimbat senzorul de la debitmetru .Fum nu scoate , am verificat , doar abur cand e rece.
Link to comment
Share on other sites

Salut ! Am o problema cu BMW -ul meu ,320d touring din 2000 ; in seara asta nu mai vrea sa porneasca. Pun contactul , astept sa se stinga martorii din bord si dau la cheie , dar nu porneste (se aude ca invarte electomotoru deci baterie e). Azi dimineata la -4 grade a pornit fara probleme , acum o ora a pornit la fel si acum cand vroiam sa plec acasa nu a mai pornit .Ce poate sa fie? Ce sa verific? Filtrele sunt schimbate acum 2 luni , sa fi facut de atunci 1000 km.

 

Roaga sa verifice si pozitia 17 din poza (FUEL INJECTION SYSTEM PRESSURE SENSOR- 240KPA) <_<

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Hai salut , am fost azi la tester cu masina . Avea o eroare inregistrata in memorie ceva de Bus -CAN , mecanicul zicea ca nu a recunoscut cheia si de-asta nu a pornit .In rest totul ok cu masina .Bine ca e numai cheia , ca la inceput ma speriasem sa nu fie vreun injetor ceva. Acum merge fara probleme masina , sper sa nu mai am probleme.
Link to comment
Share on other sites

Asa mi-a zis mecanicul ca nu a recunoscut cheia si de-asta nu a pornit. Am cautat pe net informatii legate de CAN-Bus si se pare ca a fost o intrerupere de comunicatie prin CAN-Bus intre DME si instrument cluster .

"He stated the vehicle would start and run fine cold. Once it reached operating temperature, the temp gauge would go to hot and it would no start, (no crank condition)."

"I informed him that when the instrument cluster loses comminucation to the DME the temp gauge defaults to full hot. As it gets it temperature information via the CAN-bus from the DME."

Link to comment
Share on other sites

Problema din nou ! Dimineata am plecat la facultate , a pornit fara probleme ; dupa 2 ore cand sa plec acasa nu mai vrea sa porneasca .Aceeasi problema care am avut-o acum o saptamana. Miercuri am fost la un tester cu masina , in afara de eroare CAN-Bus totul ok. Mi-a verificat toate sistemele din tester , injectia cica este ok , altfel nu pornea de dimineata . Daca ar fi fost o bujie arsa ar fi trebuit sa imi dea eroare pe tester. Baterie are masina deoarece mi se aprind martorii in bord si apoi cand dau de cheie nu porneste , invarte la automat si nimic . Daca ar fi ceva senzor atunci ar trebui sa dea eroare pe tester , nu? Ce sa fac ? Pana la urma ma duc la reprezentanta sa ma programez ca altceva nu stiu ce sa fac. Astept niste sfaturi . Mersi mult baieti .<_<
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate Alex, in cazul in care electromotorul nu invarte corespunzator. Numai ca, daca aici nu remarci anormalitati, in alta parte trebuie cautata buba...cel mai simplu este verificarea etanseitatii inst. de alimentare (filtre, conducte...), dupa care compresia, iar apoi elementele instalatiei de alimentare (injectoare, pompa...). Eu ghicesc ca etanseitatea este problema ta acum. Apropo, revin la postul lui Alex si te intreb: Ce culoare are fumul scos la pornire? (fiindca negru inseamna ceva, alb altceva iar albastrui cu totul altceva....) Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ii da fum alb - gri... Chiar daca este fum de motorina, nu este chiar negru, ca "puful" ala de forja.

Pori verifica si compresia. Cel mai simplut ar fi prin metoda de a incerca pe fiecare piston in parte, scotand fiecare bujie pe rand si sufland prin locul ei cu compresorul. Daca tine, atunci e OK compresia. Daca vrei detalii, pot fi si mai concis <_< Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ii da fum alb - gri... Chiar daca este fum de motorina, nu este chiar negru, ca "puful" ala de forja.

Pori verifica si compresia. Cel mai simplut ar fi prin metoda de a incerca pe fiecare piston in parte, scotand fiecare bujie pe rand si sufland prin locul ei cu compresorul. Daca tine, atunci e OK compresia. Daca vrei detalii, pot fi si mai concis <_< Bafta!

 

Alex, e diesel deci chestia cu bujiile cade, si compresia nu se verifica asa. Fum alb= avans, fum negru=debit, fum "albastru"=consum anormal de ulei

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ii da fum alb - gri... Chiar daca este fum de motorina, nu este chiar negru, ca "puful" ala de forja.

Pori verifica si compresia. Cel mai simplut ar fi prin metoda de a incerca pe fiecare piston in parte, scotand fiecare bujie pe rand si sufland prin locul ei cu compresorul. Daca tine, atunci e OK compresia. Daca vrei detalii, pot fi si mai concis :) Bafta!

 

Alex, e diesel deci chestia cu bujiile cade, si compresia nu se verifica asa. Fum alb= avans, fum negru=debit, fum "albastru"=consum anormal de ulei

 

off topic: Compression Check:

http://www.search-autoparts.com/searchauto...il.jsp?id=16170

Alex, stiai tu ceva..nu zic ca nu ai dreptate, dar nu se (mai) face de mult asa, cel putin eu unul stiam ceva din old-school, dar nu am vazut niciodata...iti atasez ceva care sustine ceea ce ai spus mai sus <_<

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.