Jump to content

vibreaza la peste 125km/h


Recommended Posts

salu este vb de un e46 316i /2000. de o luna nu ma mai inteleg cu ea deloc. a inceput sa se aprinda becul check(motorul) m-am dus cu ea la diagnoza si am resetato , am mai mers inc o saptamana si s-a aprins iar ,am fost cu ea iar la doctor si mi-a zis "meseriasul" ca are ceva cu amestecul eroarea 171. Intr-o seara m-am suparat pe ia si am cam omorto timp de 10 minute derapand in continuu si am observat dupa ce am oprit ca mirosea rau a ars , de atunci imi trepideaza masina cand trece de 125km/h. Cine ma poate ajuta cu un servis bun pe langa judetul olt astept si sfaturi de la cine se pricepe
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

martorul se aprinde in bord de mult ,se poate sa fie din cauza plumbilor de pe roti?

dar ce ii fac cu eroarea aia ca nu ii mai dau de cap , am fost cu ea la 4 testare si nimeni nu mi-a spus concret ce are

pt cine ni stie despre ce este vb :e46 / 316i 2000 i-mi oscileaza relantiul si martorul cek aprins cu eroarea data de testar 171

Link to comment
Share on other sites

sunt di jud olt si sa stiti ca nu am fost la reprezentanta ca nu am unde, cea mai aproape este la buc. eu am fost la niste electricieni care au testare dar nu stiu sa le citeasca.Voi ce ziceti as veni pana la buc dar zicetimi unde este mai bine sa ma duc si sa nu ma rupa nici la bani
Link to comment
Share on other sites

sunt di jud olt si sa stiti ca nu am fost la reprezentanta ca nu am unde, cea mai aproape este la buc. eu am fost la niste electricieni care au testare dar nu stiu sa le citeasca.Voi ce ziceti as veni pana la buc dar zicetimi unde este mai bine sa ma duc si sa nu ma rupa nici la bani

@ vibratu masini dupa o anumita viteza ar putea fi de la minim un cauciuc stramb,posibil sa se fi rupt insertia in ele ,umflat fiind nu se vede,mergi la o vulcanizare ridica masina de mijloc cu perna de aer si zii lu gagiu ala sa desumfle rotile definitiv si sa invarta de ea! priveste banda de rulare si zi-mi daca se invarte perfect drept(cauciucu) daca are abateri stanga-dreapta posibil sa fi patit ce am zis eu-nu e exclus sa ai si o geanta stramba dar aia bate si la viteze mai mici!

@oscileaza ceasu de la turometru: sa nu fie vreun injector-a patzit-o un prieten de-al meu!

@multa bafta&cheltuieli mici!

Link to comment
Share on other sites

sunt di jud olt si sa stiti ca nu am fost la reprezentanta ca nu am unde, cea mai aproape este la buc. eu am fost la niste electricieni care au testare dar nu stiu sa le citeasca.Voi ce ziceti as veni pana la buc dar zicetimi unde este mai bine sa ma duc si sa nu ma rupa nici la bani

@ vibratu masini dupa o anumita viteza ar putea fi de la minim un cauciuc stramb,posibil sa se fi rupt insertia in ele ,umflat fiind nu se vede,mergi la o vulcanizare ridica masina de mijloc cu perna de aer si zii lu gagiu ala sa desumfle rotile definitiv si sa invarta de ea! priveste banda de rulare si zi-mi daca se invarte perfect drept(cauciucu) daca are abateri stanga-dreapta posibil sa fi patit ce am zis eu-nu e exclus sa ai si o geanta stramba dar aia bate si la viteze mai mici!

@oscileaza ceasu de la turometru: sa nu fie vreun injector-a patzit-o un prieten de-al meu!

@multa bafta&cheltuieli mici!

janta stramba nu este, pt ca se vedea, iar cauciucul se poate sa fie cum ai zis tu pt ca am cam fortato(am facut cerculete) si atunci se putea rupe insertia si cu injectoarele le-am verificat si functioneaza toate. mersi orcum pt sfat o sa incerc ce ai zis tu

Link to comment
Share on other sites

Janta strâmbã nu se vede neapãrat.

 

Poate fi strâmbã pe interior.

 

Foarte adevarat! Poate fi stramba si din spite, adica partea pe care se infileteaza prezoanele. Eu am o astfel de janta stramba, nu iese in veci la rolluire si echilibrare. La fel se manifesta, tremura la viteza mare.

 

Sunt curios ce model de janta ai, poate pui o poza.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie exclusa nici posibilitatea de a avea un pivot (cel de la portfuzeta, nu cel de pe traversa) cu joc. Am intalnit asa ceva si eu..si desi erau rotile echilibrate si totul ok incepand de la anvelope, presiuni..etc, masina vibra numai la o anumita viteza. Cauza a fost acel pivot. Oricum nu trebuie excluse cauzele anterioare descrise de colegi.
Link to comment
Share on other sites

baieti am deslusit cestia cu vibratul masini la peste 125km/h ce credeti ca era, prin interiorul jantelor se depusese pamnt si imi dezechilibrase rotile adica era ca si cand asi mai fi pus inca un plumb pe o roata. Acum va rog sa ma ajutati in cealalta problema cu oscilatul relantiului este tare inervant .Sa fie valva pcv , cum pot sa o verific daca mai este buna? si mai zisasa ineva ca se poate sa fie unul dintre furtunele de la vacum fisurate. Va rog sa ma ajutati.
Link to comment
Share on other sites

baieti am deslusit cestia cu vibratul masini la peste 125km/h ce credeti ca era, prin interiorul jantelor se depusese pamnt si imi dezechilibrase rotile adica era ca si cand asi mai fi pus inca un plumb pe o roata. Acum va rog sa ma ajutati in cealalta problema cu oscilatul relantiului este tare inervant .Sa fie valva pcv , cum pot sa o verific daca mai este buna? si mai zisasa ineva ca se poate sa fie unul dintre furtunele de la vacum fisurate. Va rog sa ma ajutati.

exact asa am patzit eu la un Renault Laguna,am intrat un pic cu ea pe camp si am ramas acolo ,in fine am scoso cu un tractor si tot asa vibra cand prindeam un pic viteza dar io aveam foarte mult pamant in interiorul jantei:nici prin cap nu mi-a trecut sa iti zic lucru asta <_<

 

baieti am deslusit cestia cu vibratul masini la peste 125km/h ce credeti ca era, prin interiorul jantelor se depusese pamnt si imi dezechilibrase rotile adica era ca si cand asi mai fi pus inca un plumb pe o roata. Acum va rog sa ma ajutati in cealalta problema cu oscilatul relantiului este tare inervant .Sa fie valva pcv , cum pot sa o verific daca mai este buna? si mai zisasa ineva ca se poate sa fie unul dintre furtunele de la vacum fisurate. Va rog sa ma ajutati.

daca ar fi furtunul de la vacum fisurat as trebui sa consume si mai mult ca trage aer fals:cum stai cu consumu?

Edited by sarpe
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

In ordinea asta. La PCV verifica furtunele cu mare atentie. Deasemeni, cotul de aspiratie (furtunul ala gros de la debitmetru spre corpul de acceleratie trebuie verificat sa nu fie fisurat. Eu unul zic ca, daca dupa curatarea ICV nu se rezolva, schimba PCV si furtunele daca se cere, si ai rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

cine sti engleza? traducetimi si mie textul asta :

""Safety controller has shut down motor

throttle valve function due to not

plausible MDK input values""

o sa incerc sa dau valva pcv jos si sa o verific daca este buna

eu nu am schimbat filtrul de benzina si mi se cam ingatuie cand o acelerez brusc

multumesc anticipat pt cine imi spune ce scrie in textul de mai sus. aia este eroarea care mi-a dato testarul

Link to comment
Share on other sites

cine sti engleza? traducetimi si mie textul asta :

""Safety controller has shut down motor

throttle valve function due to not

plausible MDK input values""

o sa incerc sa dau valva pcv jos si sa o verific daca este buna

eu nu am schimbat filtrul de benzina si mi se cam ingatuie cand o acelerez brusc

multumesc anticipat pt cine imi spune ce scrie in textul de mai sus. aia este eroarea care mi-a dato testarul

 

am aflat ce scrie in text dar nu este nimic concret

"""Controlor de siguranÞã a Închide cu motor

supapĂŁ de acceleratie funcĂžie din cauza nu

plauzibil MDK valori de intrare." ce sa inteleg eu din asta? spunetimi voi dac intelegeti ceva

Link to comment
Share on other sites

problema este legata de senzirul clapetei de acceleratie. traducerea e din google si nu e de mirare ca nu e de inteles. Oscilatiile de ralanti nu au ca si cauza frecventa acest senzor care da un delay in acceleratie...curata ICV si daca nu rezolvi oscilatia atunci mergi la PCV.

Sincer eu cred ca ai cotul de aspiratie (ti-am mai zis eu de furtunul ala mare si gros...) fisurat pe undeva sau care nu etanseaza pe corpul de acceleratie. Din el vezi ca mai pleaca un furtun dintr-o reductie de plastic....mergi pe el si asigura-te ca nu trage aer fals.

Daca ai senzatia de "pedala lipicioasa", adica o calci in hopuri, atunci vezi mai jos:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8719

Link to comment
Share on other sites

nustiu dac am spus mai sus dar eu am curatat corpul de aceleratie si regulatorul de relanti si tot asa im face o sa ma uit maine la ce ai zis tu poate o fi pe undeva fisurat si o sa dau si valva pcv jos. dar am vazut ca o gramada de masini au problema asta chiar nimeni nu a rezolvat problema asta. MERSI MULT CA AI AVUT RABDARE CU MINE Edited by florin_2285
Link to comment
Share on other sites

nustiu dac am spus mai sus dar eu am curatat corpul de aceleratie si regulatorul de relanti si tot asa im face o sa ma uit maine la ce ai zis tu poate o fi pe undeva fisurat si o sa dau si valva pcv jos. dar am vazut ca o gramada de masini au problema asta chiar nimeni nu a rezolvat problema asta. MERSI MULT CA AI AVUT RABDARE CU MINE

te rog sa postezi ceva cand o rezolvi:),e bine de stiut,multumim!

 

cine sti engleza? traducetimi si mie textul asta :

""Safety controller has shut down motor

throttle valve function due to not

plausible MDK input values""

o sa incerc sa dau valva pcv jos si sa o verific daca este buna

eu nu am schimbat filtrul de benzina si mi se cam ingatuie cand o acelerez brusc

multumesc anticipat pt cine imi spune ce scrie in textul de mai sus. aia este eroarea care mi-a dato testarul

eu cam asta am reusit sa traduc: cica centru de control a oprit valva motorului,valorile Mdk nu sunt posibile...problema ta s-ar putea sa fie din aceea valva de care zice si DanS

Link to comment
Share on other sites

sincer eu zic ca e PCV dar e foarte posibil ca odata ce ai vizibilitate la furtune, sa descoperi ca ele sunt de fapt cauza...sunt ceva topic-uri unde cauza a fost unul sau ambele furtune distruse. Si mare atentie cand montezi valva noua...o ti usor si uniform apasat si strangi cele doua suruburi progresiv si pe rand, ca sa fi sigur de etansare (are si un o-ring dar e bine sa te asiguri cumva...), si spun asta din proprie experienta...am fost un mare fraier cand am schimbat-o la mine, dar totusi imi acord circumstante fiindca frigea chiulasa aia de lasam pielea pe ea si din graba nu am strans corect ...am fost nevoit sa desfac iar....
Link to comment
Share on other sites

sincer eu zic ca e PCV dar e foarte posibil ca odata ce ai vizibilitate la furtune, sa descoperi ca ele sunt de fapt cauza...sunt ceva topic-uri unde cauza a fost unul sau ambele furtune distruse. Si mare atentie cand montezi valva noua...o ti usor si uniform apasat si strangi cele doua suruburi progresiv si pe rand, ca sa fi sigur de etansare (are si un o-ring dar e bine sa te asiguri cumva...), si spun asta din proprie experienta...am fost un mare fraier cand am schimbat-o la mine, dar totusi imi acord circumstante fiindca frigea chiulasa aia de lasam pielea pe ea si din graba nu am strans corect ...am fost nevoit sa desfac iar....

 

POTI SA IMI DAI O SECHEMA CU FURTUNELE CARE AR PUTEA FI FISURATE , CA EU M-AM UITAT ASTAZI SI SUNT O GRAMADA DE FURTUNASE MICI CARE AR PUTEA SA FIE FISURATE, O SA DAU SI VALVA PCV SA MA UIT LA EA SA VAD DACA MAI ESTE BUN MI-A ZIS CINEVA PE FORUM CA SE PATE VERIFICA PUNAND GURA PE EA SI SA TRAG AIER SI SA VAD DAC TINE ,DAC TINE ESTE BUNA DAC NU,NU ESTE BUNA, SI INCA CEVA CAND M-AM UITAT ASTAZI LA MOTOR SI O ACELERAM SCUR SI ASCULTAM SE AUZEA O PASITURA EXACT CAND OSCILA RELATIUL. ASTEPT SA IMI DAI O SCHEMA DAC AI ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.