Jump to content

vibreaza la peste 125km/h


Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

baieti azi am desfacut valva pcv si am probato cum am vazut pe forum (am tras aier cu gura si a tinut aierul nu il pierdea) dar acum alta problema se aude un pasait scurt dupa ce opresc motorul , parca ceva se desunfla cand opresc motorul. zicetimi voi ce ar putea sa mai aiba ca ma inebunit
Link to comment
Share on other sites

IN PRIMUL RAND VALVA ARE UN SINGUR FURTUN CARE ESTE MUFAT IN EA SI MAI ARE UNU SUB EA PRIN CARE CIRCULA LICHIDUL DE RACIRE AL MOTORULUI. EU AM CURATAT SI SUPRAFATA UNDE SE MONTEAZA VALVA SI AM CURATAT SI VALVA ACOLO UNDE ARE ORINGUL (GARNITURA) NU VAD CE SA NU FAC BINE CA NU ESTE MARE INGINERIE SA STRANGI DOUA SURUBURI. MI-A ZIS CINEVA PE FORUM CA OSCILAREA RELANTIULUI AR PUTEA FI DIN CAUZA TULUMBEI DE LA FRANA (POMPA DE SERVO FRANA) . CE CREDETI?
Link to comment
Share on other sites

IN PRIMUL RAND VALVA ARE UN SINGUR FURTUN CARE ESTE MUFAT IN EA SI MAI ARE UNU SUB EA PRIN CARE CIRCULA LICHIDUL DE RACIRE AL MOTORULUI. EU AM CURATAT SI SUPRAFATA UNDE SE MONTEAZA VALVA SI AM CURATAT SI VALVA ACOLO UNDE ARE ORINGUL (GARNITURA) NU VAD CE SA NU FAC BINE CA NU ESTE MARE INGINERIE SA STRANGI DOUA SURUBURI. MI-A ZIS CINEVA PE FORUM CA OSCILAREA RELANTIULUI AR PUTEA FI DIN CAUZA TULUMBEI DE LA FRANA (POMPA DE SERVO FRANA) . CE CREDETI?

nu vad legatura...ce treaba are sistemul de franare cu relantiul motorului!

Link to comment
Share on other sites

@sarpe: <_< cred ca se refera la unit-ul servo (1 in poza) care defect fiind si avand pierderi de etanseitate in interior (e o membrana acolo care poate sa crape din diverse cauze...dar rar), la apasarea pedalei de frana face ca fluidul de gaz interior in miscare sa modifice mersul motorului (gandindu-ne la furtunul 7 unde se duce)...mai e si o supapa unisens (5) care poate induce chestia asta....Asta se observa de exemplu cand stai la semafor si calci pe frana de cateva ori.....oricum la el problema nu e de aici se pare... Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

@sarpe: :) cred ca se refera la unit-ul servo (1 in poza) care defect fiind si avand pierderi de etanseitate in interior (e o membrana acolo care poate sa crape din diverse cauze...dar rar), la apasarea pedalei de frana face ca fluidul de gaz interior in miscare sa modifice mersul motorului (gandindu-ne la furtunul 7 unde se duce)...mai e si o supapa unisens (5) care poate induce chestia asta....Asta se observa de exemplu cand stai la semafor si calci pe frana de cateva ori.....oricum la el problema nu e de aici se pare...

asa zic si eu DanS dar io din cate am inteles florin_2285 are probleme in permanenta,adica ii trepideaza incontinuu nu doar cand calca frana <_<

Link to comment
Share on other sites

rezolva dupa ce curata ICV...e frecventa cauza, mai ales daca nu a mai curatat pana acum.

@florin: incearca sa cureti cu un spray destinat curatirii carburatoarelor si sa ai grija la etansarea ICV. Sa strangi usor si repetitiv suruburile fiindca este din plastic corpul si poate fisura destul de usor.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

la-am curatat de mult regulatorul de relanti si corpul de acelerati daca la asta te referi.

m-am uitat si la chestia aia din spatele filtrului de aer ai unde intra doua furtune si sunt prinse cu colier, dar nu le-am desfacut pt ca nu sti ce circula prin ele .

 

@sarpe: :) cred ca se refera la unit-ul servo (1 in poza) care defect fiind si avand pierderi de etanseitate in interior (e o membrana acolo care poate sa crape din diverse cauze...dar rar), la apasarea pedalei de frana face ca fluidul de gaz interior in miscare sa modifice mersul motorului (gandindu-ne la furtunul 7 unde se duce)...mai e si o supapa unisens (5) care poate induce chestia asta....Asta se observa de exemplu cand stai la semafor si calci pe frana de cateva ori.....oricum la el problema nu e de aici se pare...

asa zic si eu DanS dar io din cate am inteles florin_2285 are probleme in permanenta,adica ii trepideaza incontinuu nu doar cand calca frana <_<

 

da ai dreptate imi tremura in permanenta mai ales cand o acelerez scurt si o las scade pana la400 rot/min

Link to comment
Share on other sites

hai Florine curata si tu ala si da vesti bune...meriti si tu dupa atatea posturi sa te bucuri de bmw-ul ala.

 

am zis mai sus ca l-am curatat si regulatorul de relanti si corpul de aceleratie

mai si facut sa rad cu ce ai scris sa stii ca sunt tare dezamagit de bmw-ul meu

Link to comment
Share on other sites

si pisicutza mea 318tds incepe sa vibreze la peste145-150km/h... dupa ce am fost la RAR si m-au pus sa schimb pivotii inferiori s-a constat ca bucsele de la bascula si bieletele antiruliu ar trebui schimbate pt ca sunt uzate...

sa fie doar asta cauza vibratiilor???

 

am mai observat ca am putin joc la volan

Link to comment
Share on other sites

si pisicutza mea 318tds incepe sa vibreze la peste145-150km/h... dupa ce am fost la RAR si m-au pus sa schimb pivotii inferiori s-a constat ca bucsele de la bascula si bieletele antiruliu ar trebui schimbate pt ca sunt uzate...

sa fie doar asta cauza vibratiilor???

 

am mai observat ca am putin joc la volan

 

poti avea si ceva joc anormal in articulatia sferica la una sau chiar amandoua bieletele de directie (partea dinspre caseta)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.