Jump to content

vibreaza la peste 125km/h


Recommended Posts

in ce consta reglajul directiei???

se refera la reglarea unghiului???

 

Exact

 

aha pei asta se rezolva... saptamana viitoare cumpar bucsele si bieletele antiruliu si ma duc sa le schimb

 

apoi fac reglajele alea

 

merci inca o data! numai bine!

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si pisicutza mea 318tds incepe sa vibreze la peste145-150km/h... dupa ce am fost la RAR si m-au pus sa schimb pivotii inferiori s-a constat ca bucsele de la bascula si bieletele antiruliu ar trebui schimbate pt ca sunt uzate...

sa fie doar asta cauza vibratiilor???

 

am mai observat ca am putin joc la volan

lume lume hai sa ne intelegem ...florin_2285 are probleme cu oscilatia turometrului,de ce spuneti ca ar fi "suspensii, de la bucse sau de la motor" ex:Egyed Gabriel sau reglajul directiei...de ce ii bate directia? nu,normal ...ce treaba are suspensia sau alte bucse cu mersul motorului respectiv turometrul! hai sa il ajutam daca putem face ceva prin sfaturi de care are el nevoie,nu sa bage bani in alte chestii aiurea...fara suparare rog!

Link to comment
Share on other sites

si pisicutza mea 318tds incepe sa vibreze la peste145-150km/h... dupa ce am fost la RAR si m-au pus sa schimb pivotii inferiori s-a constat ca bucsele de la bascula si bieletele antiruliu ar trebui schimbate pt ca sunt uzate...

sa fie doar asta cauza vibratiilor???

 

am mai observat ca am putin joc la volan

 

Nu e nici o suparare, dar cred ca pentru asta de mai sus s-a raspuns...si care din intamplare e tot in topicul asta. Nu pentru Florin era raspunsul...dupa cum vezi

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

si pisicutza mea 318tds incepe sa vibreze la peste145-150km/h... dupa ce am fost la RAR si m-au pus sa schimb pivotii inferiori s-a constat ca bucsele de la bascula si bieletele antiruliu ar trebui schimbate pt ca sunt uzate...

sa fie doar asta cauza vibratiilor???

 

am mai observat ca am putin joc la volan

 

Nu e nici o suparare, dar cred ca pentru asta de mai sus s-a raspuns...si care din intamplare e tot in topicul asta. Nu pentru Florin era raspunsul...dupa cum vezi

stiu DanS am vazut titlul dar uite ca am mers pe problema lui florin_2285 sa il ajut,,,respect <_<

Link to comment
Share on other sites

Bujiile sunt in ordine? Filtrele, ceva aer fals....M-ai facut sa schimb avatarul.... :bashwall:

 

ce avatar frumos ai :) <_< .

bujiile le-am verifificat si sunt bune , filtrele le-am schimbat in afara de cel de benzina, cu aerul falas nu stiu cum sa il verific , m-am uitat la toate furtunele mai putin la cel care trece pe sub corpul de aceleratie si par in regula. mai zimi tu la care as mai putea sa ma uit

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am citit ceva despre permutarea rotilor... am schimbat rotile de pe fata intre ele (cea de pe stanga pe dreapta si invers...) din cauza ca erau uzate neuniform... cred ca e de vina unghiul (cel putin la roata din dreapta pt ca era foarte uzat cauciucul pe partea interioaira) si trebuie facuta geometria rotilor...

 

sa fie asta cauza trepdatiilor cand trec de 145-150km/h???

Link to comment
Share on other sites

am citit ceva despre permutarea rotilor... am schimbat rotile de pe fata intre ele (cea de pe stanga pe dreapta si invers...) din cauza ca erau uzate neuniform... cred ca e de vina unghiul (cel putin la roata din dreapta pt ca era foarte uzat cauciucul pe partea interioaira) si trebuie facuta geometria rotilor...

 

sa fie asta cauza trepdatiilor cand trec de 145-150km/h???

''sa fie asta cauza trepdatiilor cand trec de 145-150km/h???'' nu cred! in schimb cu schimbarea cauciucurilor intre ele nu cred ca ai facut iar mare lucru...daca cauciucurile sunt uzate pe exterior (exemplu) si le schimbi dupa stanga pe dreapta si invers nu tot asa le pui,adica cu uzura tot in exterior si tot va uza ...daca tot vrei sa faci ceva scoate cauciucu dupa geanta si intoarcel si atunci daca are sens de rotatie se pun astfel:cauciuc fata stanga intors pus pe dreapta fata si invers,asta fara a schimba sensu de rotatie al cauciucului ! multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.