Jump to content

Problema rea de tot (la pornire)


Recommended Posts

Salut baieti (si fete),

Am si eu iarasi o problema cu masinuta. O sa scriu detalii mai jos :

 

Masina : E39

Motor : 28I

An :1997

Problema :

 

Acum vreo 5 zile am bagat benzina de la rompetrol (nu stiu daca are legatura cu asta, dar zic si eu) de ai 101, am facut plinul. Am mers 2 zile nu a a vut nici o problema. In urma cu 3 zile a inceput totul.

Cand dau de cheie sa pornesc masina, aceasta porneste foarte greu, trebuie sa tin mult cheia si in loc de 1 secunda sa zicem cum pornea, acum dureaza 5-6 secunde. Cand porneste creste foarte greu turatia pana la 700 cum statea la mine normal.

 

In relantiu, masina tremura destul de tare, dar cum apas putin acceleratia, nu mai tremura.

Cand apas tare acceleratia (pana jos) la inceput urca greu turatia (parca si scande o fractiune de secunda si de abia apoi urca)

 

Nu conteaza ca e motorul rece sau cald, problema e aceeasi.

Cand pronesc de pe loc, trebuie sa ii dau ceva accleratie sau sa o tin bine din ambreaj ca sa porneasca bine. Nu se aude nici un zgomot ciudat la motor, totul se aude ca inainte.

Am observat ca dupa ce am trecut de 1500 turatii se comporta mai normal, dar totusi parca nu trage ca inainte.

 

Ce naiba poate fi problema ? Are cineva vreo idee ?

 

Mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti (si fete),

Am si eu iarasi o problema cu masinuta. O sa scriu detalii mai jos :

 

Masina : E39

Motor : 28I

An :1997

Problema :

 

Acum vreo 5 zile am bagat benzina de la rompetrol (nu stiu daca are legatura cu asta, dar zic si eu) de ai 101, am facut plinul. Am mers 2 zile nu a a vut nici o problema. In urma cu 3 zile a inceput totul.

Cand dau de cheie sa pornesc masina, aceasta porneste foarte greu, trebuie sa tin mult cheia si in loc de 1 secunda sa zicem cum pornea, acum dureaza 5-6 secunde. Cand porneste creste foarte greu turatia pana la 700 cum statea la mine normal.

 

In relantiu, masina tremura destul de tare, dar cum apas putin acceleratia, nu mai tremura.

Cand apas tare acceleratia (pana jos) la inceput urca greu turatia (parca si scande o fractiune de secunda si de abia apoi urca)

 

Nu conteaza ca e motorul rece sau cald, problema e aceeasi.

Cand pronesc de pe loc, trebuie sa ii dau ceva accleratie sau sa o tin bine din ambreaj ca sa porneasca bine. Nu se aude nici un zgomot ciudat la motor, totul se aude ca inainte.

Am observat ca dupa ce am trecut de 1500 turatii se comporta mai normal, dar totusi parca nu trage ca inainte.

 

Ce naiba poate fi problema ? Are cineva vreo idee ?

 

Mersi mult

 

 

buji???

Link to comment
Share on other sites

HHmmm... din cate stiu eu pompa de benzina fie merge fie nu merge, nu prea este cale de mijloc.

 

Si inca o chestie stupida, imi zice cineva unde sunt injectoarele ? Sunt greu de ajuns la ele ? Ca poate reusesc sa le curat eu pana maine <_<

Thx

Edited by blastergod
Link to comment
Share on other sites

verifica si senzorii de camshaft si de crancshaft. Daca nu ai putere ca inainte si porneste greu e posibil sa-ti mearga doar unul.

ar putea fi si pompa de benzina...

Vezi la tester ce iti iese. Daca sunt senzorii trebuie sa-ti iasa la diagnoza.

Daca vrei sa-i testezi fara tester trebuie sa-i declupezi pe rand si sa vezi cum se comporta numai intr-unul. mufele lor sunt sub galeria de admisie. vezi prin rotatie cum porneste si cum trage. daca un senzor e mort si mototul va fi la fel.

in mod normal cu un singur senzor activ masina s-ar comporta cum descri tu - greu la pornire si putere scazuta pt ca nu mai intra vanosul.

Link to comment
Share on other sites

E posibil ca problema ta sa fie legata de faptul ca ai alimentat cu benzina de 100 , daca pana acum ai folosit benzina normala de 95 , ideea e ca benzina de 100 e mai "puternica" si dizolva depuneriile din rezervor si de pe conducte , si acele depuneri ajung fie in filtru de benzina , fie in injectoare ..
Link to comment
Share on other sites

Ai cumva o schema cu unde se afla zeonzorii aia ? Sa incerc sa vad poate rezolv ceva la naiba. Mersi mult pentru sfaturi baieti

 

unul este sub termostat (daca dai un pic intr-o parte furtunul care pleaca spre radiator il vezi) si unul este deasupra termostatului, chiar sub un butoias metalic argintiu (cam ca un tub de sprey mic din care iese un fir si intra intr-o mufa). Daca te uiti unde am zis, o sa vezi exteriorul senzorilor (rotund si cu o ureche pt surub) care sunt prinsi cu cate un surubel . Pe tine te intereseaza firul care iese din senzor si ajunge sub galeria de admisie - amandoi ajung in acelasi loc (pt acces mai usor da capacul motorului jos). Dupa ce urmaresti firele o sa vezi ca sub galeria de admisie sunt prinse in mufe. De acolo ii decuplezi pe rand. Accesul este dificil dar se poate.

 

E posibil sa fie si de la filtre dupa cum au zis si altii mai sus. Cand ai avut revizia?

Edited by mihai845
Link to comment
Share on other sites

Acum vreo 5 zile am bagat benzina de la rompetrol (nu stiu daca are legatura cu asta, dar zic si eu) de ai 101, am facut plinul. Am mers 2 zile nu a a vut nici o problema. In urma cu 3 zile a inceput totul.

Cand dau de cheie sa pornesc masina, aceasta porneste foarte greu, trebuie sa tin mult cheia si in loc de 1 secunda sa zicem cum pornea, acum dureaza 5-6 secunde. Cand porneste creste foarte greu turatia pana la 700 cum statea la mine normal.

 

In relantiu, masina tremura destul de tare, dar cum apas putin acceleratia, nu mai tremura.

Cand apas tare acceleratia (pana jos) la inceput urca greu turatia (parca si scande o fractiune de secunda si de abia apoi urca)

 

Nu conteaza ca e motorul rece sau cald, problema e aceeasi.

Cand pronesc de pe loc, trebuie sa ii dau ceva accleratie sau sa o tin bine din ambreaj ca sa porneasca bine. Nu se aude nici un zgomot ciudat la motor, totul se aude ca inainte.

Am observat ca dupa ce am trecut de 1500 turatii se comporta mai normal, dar totusi parca nu trage ca inainte.

 

M-am chinuit toata vara din cauza unor probleme asemanatoare - pierderi de putere aiurea, pornire grea (pornea - urca turatia si pe urma scadea si murea motorul) si mai era o chestie care mi se parea ciudata - daca plecam imediat dupa pornirea motorului avea niste intreruperi in alimentare

Eu zic sa ii faci un test - pentru ca o sa restringa cit de cit aria de cautare

 

Prin august cind am facut primul test a iesit eroare la sonda lamda - le-am schimbat pe amindoua - si nu mi-am dat seama ca la montaj s-a intimplat ceva cu una din ele. Pentru ca motorul nu mergea bine am tot incercat pe rind diverse piese din alimentare - filtru de benzina, supapa care tine presiunea in rampa de injectoare, debitmetru, pompa de benzina, am pus aditiv de curatat injectoarele. Chiar nu am luat in calcul ca una din sondele noi nu functioneaza - am si eu ca la tine cite o sonda lamda pe fiecare galerie de evacuare. La urmatorul test a iesit din nou eroare la sonda lamda si atunci am desfacut si am vazut ca una din ele avea firul taiat si facea scurt - am schimbat din nou acea sonda - de data asta cu grija maxima la montaj si totul e super acum.

Nu zic cit m-a costat distractia de o vara intreaga dar zic cite nopti nedormite si cit stres. Am reusit si eu sa respir dupa 3 luni de disperare

 

Ce vreau sa iti spun - am cautat pe net si am discutat atunci cu toti specialisti - sint multe piese care pot sa dea aceste simptome - si faptul ca tremura la relanti poate insemna o problema la un cilindru nu in alimentarea generala - dar daca faci o testare te ajuta chiar daca nu te duce direct la problema

 

iti urez mult succes in rezolvarea problemei si te rog sa ne spui si noua dupa ce rezolvi. As vrea sa nu mai am niciodata probleme cu motorul dar cel mai bine e sa fiu pregatita teoretic

Link to comment
Share on other sites

Acum vreo 5 zile am bagat benzina de la rompetrol (nu stiu daca are legatura cu asta, dar zic si eu) de ai 101, am facut plinul. Am mers 2 zile nu a a vut nici o problema. In urma cu 3 zile a inceput totul.

Cand dau de cheie sa pornesc masina, aceasta porneste foarte greu, trebuie sa tin mult cheia si in loc de 1 secunda sa zicem cum pornea, acum dureaza 5-6 secunde. Cand porneste creste foarte greu turatia pana la 700 cum statea la mine normal.

 

In relantiu, masina tremura destul de tare, dar cum apas putin acceleratia, nu mai tremura.

Cand apas tare acceleratia (pana jos) la inceput urca greu turatia (parca si scande o fractiune de secunda si de abia apoi urca)

 

Nu conteaza ca e motorul rece sau cald, problema e aceeasi.

Cand pronesc de pe loc, trebuie sa ii dau ceva accleratie sau sa o tin bine din ambreaj ca sa porneasca bine. Nu se aude nici un zgomot ciudat la motor, totul se aude ca inainte.

Am observat ca dupa ce am trecut de 1500 turatii se comporta mai normal, dar totusi parca nu trage ca inainte.

 

M-am chinuit toata vara din cauza unor probleme asemanatoare - pierderi de putere aiurea, pornire grea (pornea - urca turatia si pe urma scadea si murea motorul) si mai era o chestie care mi se parea ciudata - daca plecam imediat dupa pornirea motorului avea niste intreruperi in alimentare

Eu zic sa ii faci un test - pentru ca o sa restringa cit de cit aria de cautare

 

Prin august cind am facut primul test a iesit eroare la sonda lamda - le-am schimbat pe amindoua - si nu mi-am dat seama ca la montaj s-a intimplat ceva cu una din ele. Pentru ca motorul nu mergea bine am tot incercat pe rind diverse piese din alimentare - filtru de benzina, supapa care tine presiunea in rampa de injectoare, debitmetru, pompa de benzina, am pus aditiv de curatat injectoarele. Chiar nu am luat in calcul ca una din sondele noi nu functioneaza - am si eu ca la tine cite o sonda lamda pe fiecare galerie de evacuare. La urmatorul test a iesit din nou eroare la sonda lamda si atunci am desfacut si am vazut ca una din ele avea firul taiat si facea scurt - am schimbat din nou acea sonda - de data asta cu grija maxima la montaj si totul e super acum.

Nu zic cit m-a costat distractia de o vara intreaga dar zic cite nopti nedormite si cit stres. Am reusit si eu sa respir dupa 3 luni de disperare

 

Ce vreau sa iti spun - am cautat pe net si am discutat atunci cu toti specialisti - sint multe piese care pot sa dea aceste simptome - si faptul ca tremura la relanti poate insemna o problema la un cilindru nu in alimentarea generala - dar daca faci o testare te ajuta chiar daca nu te duce direct la problema

 

iti urez mult succes in rezolvarea problemei si te rog sa ne spui si noua dupa ce rezolvi. As vrea sa nu mai am niciodata probleme cu motorul dar cel mai bine e sa fiu pregatita teoretic

daca ar fi de la cilindru ar trebui sa fie o bujie uda sau afumata, deci daca verifica bujiile mai restrange aria de cautare.

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi de la cilindru ar trebui sa fie o bujie uda sau afumata, deci daca verifica bujiile mai restrange aria de cautare.

 

ai dreptate - bujiile mele din cauza ca a durat asa mult pina am depistat problema erau negre - afumate - dar toate la fel - am schimbat bujiile desi cred ca puteam sa le curat si era ok

:) nu e problema - am acum piese de rezerva cite vreau - debitmetru, pompa, bujii :bashwall: - glumim, dar atunci nu a fost asa distractiv - sonda lamda nu am de rezerva ca i-am facut disectie <_<

Edited by tunecat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.