Jump to content

urs 2.5i sau pisica 2.5i ?


bogdan.m

Recommended Posts

salut. am deschis acest topic pentru ca ma intereseaza pe mine personal, dar poate intereseaza si pe altii. sper ca e un subiect de discutie interesant.

ce vreau sa ne lamurim? luam un urs 89-90 2.5 si o pisica 92-93 2.5(vanos), ambele in mintile lor, fara a lua in cosiderare dotari, confort, gusturi in ceea ce priveste design-ul lor... Doar ca motor, cutie diferential, cai, cuplu, etc. Ma intereseaza care dintre cele doua masini ofera placere mai mare de condus in spiritul sportiv al bmw(fara electronica, limitare a derapajelor, etc.). Deasemenea care masina e mai fiabila in ceea ce priveste ansamblul motor-cutie-cardan-diferential.

Scriu acest topic deoarece in acest moment sunt intr-o dilema : am (pe linga un e46 facelift 1995 cmc 143 cai) un urs 2.5i din 89-170 cai si ca sa il inmatriculez(pe taxa veche) tre sa platesc 3700 EURO. Oare se merita? Sau de banii aia(plus ceva) sa caut o pisica de 2.5 de 192 cai? eu zic (din banuieli, pt. ca nu am condus pisica de 2.5) ca aia 22 cai de la pisica sunt recuperati de urs prin greutatea masinii sau se pot compensa ulterior prin montarea de serpisori ... Deasemenea, luind in considerare generatia mai noua a motorului de pisica si faptul ca este pe lant (fata de curea la urs) ii confera un avantaj pisicii?

Scuze daca ceea ce am scris nu e in totalitate conform cu ceea ce inseamna bmw, dar sunt la inceput in ceea ce priveste motoarele cu 6 cilindri (pina acum m-am dat cu cei 4 cilindri de la e46, la care, desi fac serviciu cum trebuie, nu m-as mai intoarce). Vreau sa mai spun ca vreau una din cele doua pentr a o exploata pina la limite si pentru a trai senzatii, nu neaparat pentru a avea pur si simplu un mijloc de deplasare.

Va sunt recunoscator daca ma puteti ajuta sa ma lamuresc deoarece mai e doar oleak pina se da taxa inapoi la cea din iulie (asta din ce stiu eu ) si as vrea sa ma hotarasc ce sa fac. oricum banii disponibili sunt (cam 5000 EURO) si totodata mai multi prieteni de ai mei, (combinatori care stiu ce inseamna bmw) m-au indrumat catre urs in ceea ce priveste fiabilitatea si senzatiile motivind ca este mai "teapan" decit o pisica.

Va multumesc.

asta-i ursu meu

Link to comment
Share on other sites

parerea mea ca fost posesor de urs 325 ix si actual posesor de pisica 2,5 vanos,ambele coupe ambele in stare tehnica si estetica buna este urmatoarea:

 

e30.

 

 

Nu am de gand sa insir argumente pro si contra sau sa intru in polemici.

e30 e o masina speciala pentru cine stie sa scoata ceva din ea.Sper sa imi pot permite cat mai curand si un urs cu care sa ma mandresc si cu care sa nu imi fie rusine sa stau nici langa un M3.

Link to comment
Share on other sites

eu unu as merge pe un e36.. 2.5 autoblocant.. motorul de generatie mai noua.. e gandita mult mai bine ca masina... bobina pe fiecare piston.. look.. confort.. mai multa siguranta... cardan grup etc..mi se pare mai asezata.. mai bine gandita... fiind si aproape aceeasi caroserie cu e46..

la pitesti am spulberat un urs cu 2.5 si eu aveam si rotile pe 18.. eu avand un e36 2.5

Link to comment
Share on other sites

still nelamurit. si ursu asta are blocant, care intradevar face diferenta. si la a treia in mers daca o calc rupe rotile de pe asfalt. si cu motoarele cum e? ca la urs vreau sa zic ca se aude demential <_< si fara a avea finala cine stie ce. aia nici nu prea se aude. faptul ca pisica este "mai legata" nu prea m-ar interesa la maxim (desi sunt constient ca asa este). singurul lucru care ma atrage la pisica sunt portierele fara rama :) si faptul ca motorul e pe lant. dar la urma urmei cit poate sa coste un kit de distributie la urs? banuiesc ca vreo 2-300 EURO, pe care oricum l-as putea lua de la fratii nostri moldoveni (unde, a propos, piesele de bmw, pe catalog la fel ca la noi, sunt la jumatate de pret :bashwall: ). De ex: brat e46 fata 2,3 mil, bieleta antiruliu 300mii, etc.... deci care rezista mai mult la forja?urs sau pisica? sper ca topicul asta sa nu se transforme intr-un subiect de polemica intre posesorii de ursi sau pisici. eu pur si simplu vreau sa fac alegerea cea mai buna gindind rational si nu neaparat "pasional". mersi. bafta
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca pisica 325 rupe aderenta in a treia cu grup stock de 3.15

daca ii pui 3.90 se schimba treaba.

Un urs cu blocant poate fi si 4.25....

Dar de rupt aderenta in a treia nu o rupe pisica stock

sa fim seriosi, nici ursu nu o rupe in a treia cu gume de la 225/18 in sus.

de ex cu un borbet sau ceva si cu 245 abia, abia cu a doua fluiera <_<

o rupe cu 195/15 195/16

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea daca il vrei doar pt distractie, drifturi, liniute cred ca merge mai bine un e30. de ex in fam am doi veri, frati care au fiecare cate 1 buc urs de 2.5, unu are 170 cai si altul cu niste modificari a ajuns pe la 220-240 cai. baietii doar pt asta le-au laut pt distractie. sa vezi de "gogosi" fac cu ele si ce bine iese daca stii cum, nu zic ca un e36 nu poate face asa, inca nu am avut ocazia sa vad unu exploatat in acelasi mod. dar e adevarat motorul de e36 e de generatie mai noua si are mai multi cai, fiabilitate acum nu stiu ce sa spun, dar unu din verii mei a primit garatie "pe viata", am ras cu totii la faza asta, pt motorul de 2.5 la dezmembrari si pot spune ca la masina mai mult la limitare se schimba viteza, nu-i merge turometrul. fratele sau tot cam asa procedeaza, pe acel urs a avut si compresor pus si cu suspensie sport si autoblocant si nu se prea putea stapani pe strada. cu toate ca am e36, pt distractii recomand e30, dar daca vrei sa il folosesti si ca masina de drum lung, plimbari si si alte iesiri e36, e mai confortabil, mai inchegat si mai odihnitor.
Link to comment
Share on other sites

E30 e mai miÂşto.

 

ĂĂži dĂŁ senzaĂžia de kart, are mai multe defecte dar acestea devin avantaje pe o maÂşinĂŁ veche cu personalitate.

 

E36 are o imagine foarte proastã În România.

 

Nu spun cĂŁ un E36 325i cu pachet M Âşi scaune sport nu e miÂşto, chiar meritĂŁ cumpĂŁrat.

E30 este totuÂşi o maÂşinĂŁ cu mai mult farmec.

Link to comment
Share on other sites

Pentru senzatie si forja, E30. E o masina foarte veche, dar are personalitate. Si e al naibii de rezistenta!

 

Daca totusi te intereseaza si putin confort si putina tehnologie, parca totusi E36 se preteaza mai bine.

 

E adevarat ca E36 e mai legat si mai robust, dar senzatia de viteza si de condus sportiv e mult mai mare in urs.

 

Succes.

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult tuturor pentru promptitudinea/operativitatea reply-urilor. intradevar eu caut o masina cu personalitate conferita atit de designul agresiv cit si de inima de sub capota. sa ma rezum in 3-4 cuvinte eu caut in una din aceste 2 masini " senzatii/forja/rezistenta la forja ". se pare ca ma indrept usor-usor catre urs <_< . asta in cazul in care nu se ofera cineva sa-mi vinda o pisica 2.5 vanos/lsd/clima/eventual piele :) inmatriculata si sa stea pina in 5000 eurasi :bashwall:

 

ps. ar trebui sa fie tzipla pisica si in mintile ei daca ar fi sa renunt la urs

 

alt ps. chiar as vrea sa conduc un e36 2.5 cu lsd asa, ca sa vad daca se compara pe viu cu ursu la placerea de a conduce forta bruta data de cei 6 cilindri (fie ei 125 sau 141 kw). tin sa precizez ca nu am liniste cu bmw-urile astea. daca e dispus cineva cu o astfel de masina sa mi-o dea o " turica de control " eu sunt dispus sa fac imediat un drum la bucuresti ( cu e46, ca ursu nu mai are numere) chiar daca distractia asta ma costa 3 mil.

 

multumesc mult again

 

papa bear here i come (dupa ce se stabileste cu taxa)

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

alt ps. chiar as vrea sa conduc un e36 2.5 cu lsd asa, ca sa vad daca se compara pe viu cu ursu la placerea de a conduce forta bruta data de cei 6 cilindri (fie ei 125 sau 141 kw)

multumesc mult again

 

papa bear here i come (dupa ce se stabileste cu taxa)

 

bafta

 

 

No offence dar cine crezi ca-ti da pisica lui sa-i tragi tu o forja ...Poate un prieten f bun ...altfel nu vad sanse de test drive ... <_<

Link to comment
Share on other sites

Daca ai o masina cat de cat de zi cu zi, nu ai ce face cu e36, ia e30, este exact pentru forja, ce vrei tu. chel, suna motoru in el la 180, zici ca ai 300,etc. o senzatie de racing

<_<

Sunt oameni ce au e36 ca prima masina, si care ofera mai multe optiuni decat unele e46...confort, etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.