Jump to content

se incalzeste motorul f greu


Recommended Posts

Eu azi a facut operatiunea de inlocuire. Intradevar termostatul de la EGR era de vina. Acuma acul sta "lipit" pe mijloc.

 

L-am schimbat si eu ieri cu toate ca la mine nu erau mari probleme. Obsevasem totusi ca in iarna asta se incalzea ceva mai greu ca altadata si crescuse consumul si oricum trebuia sa schimb antigelul. Intradevar termostatul egr era defect si dupa 2 zile de mers se cunoaste schimbarea in bine (am luat in calcul si incalzirea vremii). Noroc cu discutiile de pe topicul asta si le multumesc colegilor pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu azi a facut operatiunea de inlocuire. Intradevar termostatul de la EGR era de vina. Acuma acul sta "lipit" pe mijloc.

 

L-am schimbat si eu ieri cu toate ca la mine nu erau mari probleme. Obsevasem totusi ca in iarna asta se incalzea ceva mai greu ca altadata si crescuse consumul si oricum trebuia sa schimb antigelul. Intradevar termostatul egr era defect si dupa 2 zile de mers se cunoaste schimbarea in bine (am luat in calcul si incalzirea vremii). Noroc cu discutiile de pe topicul asta si le multumesc colegilor pentru sfaturi.

io chiar nu am o asa mare problema, doar ca se incalzeste cam greu...dar la consum n-am stat sa sesizez mare lucru.asta ca se incalzeste un pic mai greu nu m-ar deranja asa tare..dar ma intereseaza treaba cu consumul..cat mai exact inseamna ca consumul e marit?0.5%, 1%?sau cat?si cel mai important..daca il las asa consumul va ramane marit si in perioada cand se va mai incalzi vremea?deci e doar ceva sezonier sau permanent?

Link to comment
Share on other sites

ok, atunci cred ca ar bine venit un DIY.

 

0. se scoate capacul de la motor

1. se scoate teava de la cooler la egr

2. se indeparteaza suruburile de la coolerul egr (3 sau 4)

3. se trage coolerul pt a desface cele doua suruburi de la termostatul egr

4. se desface furtun de la termostat

5. se pune termostatul nou la loc,atentie mare la garnitura, de preferat e bine sa o inlocuiti si pe aceasta,deoarece exista riscul sa pierdeti antigel(ceea ce eu am patit)

6. se reiau punctele in ordine inversa

 

cel de EGR e super super simplu de schimbat. dupa ce ai dat capacul ala de plastic jos iti dai seama cat de usor e. spor!

 

PS: termostatul meu OEM a venit fara garnitura !

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
ok, atunci cred ca ar bine venit un DIY.

 

0. se scoate capacul de la motor

1. se scoate teava de la cooler la egr

2. se indeparteaza suruburile de la coolerul egr (3 sau 4)

3. se trage coolerul pt a desface cele doua suruburi de la termostatul egr

4. se desface furtun de la termostat

5. se pune termostatul nou la loc,atentie mare la garnitura, de preferat e bine sa o inlocuiti si pe aceasta,deoarece exista riscul sa pierdeti antigel(ceea ce eu am patit)

6. se reiau punctele in ordine inversa

 

cel de EGR e super super simplu de schimbat. dupa ce ai dat capacul ala de plastic jos iti dai seama cat de usor e. spor!

 

PS: termostatul meu OEM a venit fara garnitura !

Salutare

 

Am si eu o nelamurire referitor la schimbarea termostatului egr. Trebuie golit lichidul de racire din instalatie? Curge ceva la inlocuire? Trebuie aerisit la final?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o nelamurire referitor la schimbarea termostatului egr. Trebuie golit lichidul de racire din instalatie? Curge ceva la inlocuire? Trebuie aerisit la final?

Nu trebuie golit niciun ml de lichid de racire. Termostatul e situat mai sus de furtunul la care este conectat si intra in racitorul de gaze care tot asa e mai jos decat el. Curge putin cand il scoti, vreo 50-100ml.

Nu trebuie aerisit la final.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut si eu , am schimbat termostatul si totul este ok acum.

cartonul :twoup: este util daca reusesti sa-l pui doar atat cat sa-ti tina apa la temperatura optima

sistemul de jaluzele de la anumite BMW-uri nu cred ca este independent de temperatura lichidului de racire

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut si eu , am schimbat termostatul si totul este ok acum.

cartonul :twoup: este util daca reusesti sa-l pui doar atat cat sa-ti tina apa la temperatura optima

sistemul de jaluzele de la anumite BMW-uri nu cred ca este independent de temperatura lichidului de racire

la fel si eu,dupa ce idiotul de mecanic a schimbat termostatul principal.sa dovedit a fi cel de la egr,l-a schimbat si acum totul e ok...in maxim 5min de mers apa e la jumate(90 grade).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Problema ta cred ca este cu termostatul principal pentru ca daca zici ca numai urca apa la jumatate, daca aveai probleme cu termostatul egr se incalzeste mai greu dar ajunge apa la jumatate. Daca mergi in afara si ai viteza ba scade apoi iar creste si tot asa, oricum demonteaza termostatul egr si vezi daca poti sufla-n el. Daca da poti sa-ti achizitionezi unu deja. Bafta
Link to comment
Share on other sites

Problema ta cred ca este cu termostatul principal pentru ca daca zici ca numai urca apa la jumatate, daca aveai probleme cu termostatul egr se incalzeste mai greu dar ajunge apa la jumatate. Daca mergi in afara si ai viteza ba scade apoi iar creste si tot asa, oricum demonteaza termostatul egr si vezi daca poti sufla-n el. Daca da poti sa-ti achizitionezi unu deja. Bafta

Ms, problema era termostatul EGR, l-am schimbat sambata, am facut probe 2 zile cu ea, si se incalzeste apa imediat, azi la -6 grade in 5km a ajuns la jumate, deci ala era problema... nu ajungea deloc la jumate pentru ca merg foarte putin prin oras, mai mult exterior, dar pe distante mari peste 100km nu sarea de prima linie alba. Am rezolvat, va multumesc tuturor celor care au postat.

Link to comment
Share on other sites

si mie mi se incalzeste cam greu apa pe frigurile astea....unde se afla termostatul egr? e greu de demontat ? un link?

LE: Cam cat ar costa unul nou??

asta este termostatul EGR (incercuit cu rosu) e montat pe coolerul de la EGR, si e usor de demontat, eu am desfacut furtunul acela incercuit cu berde ca sa ai acces la surubul din spate, a fost mai simplu asa decat sa desfac colierele de la cooler ... pe mine in Italia m-a costat 40€. Bafta

 

La termostatul egr nou e normal sa treaca foarte putin aer prin el cand sufli?

Da, l-am probat si eu pe al meu si trecea foarte putin aer, deci nu tine limba daca tragi aer prin el.

post-34043-1292347749_thumb.jpg

Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

si mie mi se incalzeste cam greu apa pe frigurile astea....unde se afla termostatul egr? e greu de demontat ? un link?

LE: Cam cat ar costa unul nou??

asta este termostatul EGR (incercuit cu rosu) e montat pe coolerul de la EGR, si e usor de demontat, eu am desfacut furtunul acela incercuit cu berde ca sa ai acces la surubul din spate, a fost mai simplu asa decat sa desfac colierele de la cooler ... pe mine in Italia m-a costat 40€. Bafta

 

La termostatul egr nou e normal sa treaca foarte putin aer prin el cand sufli?

Da, l-am probat si eu pe al meu si trecea foarte putin aer, deci nu tine limba daca tragi aer prin el.

mersi mult pt raspuns si poza mai ales.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.