Jump to content

se incalzeste motorul f greu


Recommended Posts

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noroc....mie mi se incalzea extremd e greu. am schimbat termostat racitor EGR si termostat motor si acum e totul super ok.

La -17 grade cu start de la rece a ajuns la nominal in 10 km . caldura din plin. Daca vrei sa iti iei termostat egr pe producator vezi ca e Behr si doar trebuie sa iei o mica piesa de racord de la al tau si se potriveste.pt NFL este doar pe original dar ia pt FL si iti explic ce si cum

Link to comment
Share on other sites

Azi mi-am schimbat si eu termostatele la motorul 2.0d/136cp :) ...cel de la motor era bun, l-am schimbat degeaba :) ...problema a fost cel de pe egr, se putea sufla prin el. Deci, se pare ca cel de pe egr cedeaza primul in majoritatea cazurilor atunci cand motorul nu ajunge sau nu ramane la temperatura normala de functionare. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Am mai zis..termo EGRnu tine motorul la 90. el deschide la 70 si dupa ce a deschis iese din functiune. e ca si cum ar fi defect . ramane deschis. rolul lui este de a se incalzi mai repede motorul dar si daca nu merge nu e atat de grav tot se incalzeste. Cel de la motor tine temperatura in plaja si din ultima perioada va povestesc...am schimbat la 5 masini si la toate erau rupte clemele de plastic care tin elementul metalic fix.

 

Preturi minime. Termo EGR 80 lei -Behr

Termo Motor 140 Lei-Behr

 

va recand BEHR deoarece am avut o placuta surpriza. sunt cele originale . am avut o surpriza ...sigla BMW si codul bmw sunt razuite sa nu se mai vada din nu stiu ce motiv. dar e original BMW si asta de pe la magazine.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma lovesc de urmatoarea problema. Crestea temperatura greu (ajungea la jumatate si mai scadea cate putin in afara orasului),am dat jos termostat EGR - constatat defect(se sufla usor prin el), am schimbat termostat EGR, acum se incalzeste super repede, baga si mai multa caldura dar nu mai ajunge la jumatate, sta cam pe la 70-75 grade. Are cineva vreo idee?
Link to comment
Share on other sites

ma oamenilor schimbati ambele termostate. ce naiba... de ce nu cititi?

 

 

Eu cred ca nu ai citit tu bine. Am spus ca ajungea la jumatate dar greu inainte sa il schimb pe cel de la EGR si dupa ce l-am schimbat nu mai ajunge la 90 ci ajunge pe la 70 foarte repede si acolo sta, asa ca ce rost are sa schimb termostatul general? N-am ce face in casa? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

iti ajungea la jumate daca mergeai de te plictiseai ...asa e si acum stai linistit. este logic ca daca cel de motor ar sta inchis s ar duce temp la 90 dar el e intredeschis. este posibil ca dupa ce ai schimbat cel de egr si s a incalzit mai repede motorul s a fortat cel de motor si a picat definitiv. nu mai intram in polemici. iti fac pariu 100% ca e defect. am schimbat luna asta 9 sau 10 masini.. ultima a fost ieri un seria 5 e 39 520d. ambele defecte. am schimbat doar cel motor la e39 si e ok ..nu se incalzeste extra repede dar se incalzeste la 90 in 10 km de mers usor in afara. si sta acolo.

 

fa cum doresti dar sa stii ca alta explicatie nu mai este. termostatul egr nu poate saf aca sa nu se incalzeasca masina la 90. nu are treaba. chiar si daca e defect complet. ete prea mic circuitul de apa de la egr ca sa raceasca motorul pe acolo atat de tare. vei avea o surpriza cand dai cel de motor jos. mai mult ca sigur s a rupt o clema de sustinere. devine casant plasticul si crapa la orice soc..fie el termic sau fizic.

 

O zi buna

Edited by fabio29
Link to comment
Share on other sites

iti ajungea la jumate daca mergeai de te plictiseai ...asa e si acum stai linistit. este logic ca daca cel de motor ar sta inchis s ar duce temp la 90 dar el e intredeschis. este posibil ca dupa ce ai schimbat cel de egr si s a incalzit mai repede motorul s a fortat cel de motor si a picat definitiv. nu mai intram in polemici. iti fac pariu 100% ca e defect. am schimbat luna asta 9 sau 10 masini.. ultima a fost ieri un seria 5 e 39 520d. ambele defecte. am schimbat doar cel motor la e39 si e ok ..nu se incalzeste extra repede dar se incalzeste la 90 in 10 km de mers usor in afara. si sta acolo.

 

fa cum doresti dar sa stii ca alta explicatie nu mai este. termostatul egr nu poate saf aca sa nu se incalzeasca masina la 90. nu are treaba. chiar si daca e defect complet. ete prea mic circuitul de apa de la egr ca sa raceasca motorul pe acolo atat de tare. vei avea o surpriza cand dai cel de motor jos. mai mult ca sigur s a rupt o clema de sustinere. devine casant plasticul si crapa la orice soc..fie el termic sau fizic.

 

O zi buna

 

 

Acum m-am gandit mai bine si e foarte posibil sa se fi intamplat ce zici tu, sa fi picat acum termostatul general, eu ma gandeam ca nu e aerisit cum trebuie sau ceva de genul. In fine am sa verific si diferenta de temperatura intre cele 2 furtune. Daca merg cu termostatul general in felul asta e posbil sa pice iar cel de la EGR? Oricum ms.

Link to comment
Share on other sites

Am mai zis..termo EGRnu tine motorul la 90. el deschide la 70 si dupa ce a deschis iese din functiune. e ca si cum ar fi defect . ramane deschis. rolul lui este de a se incalzi mai repede motorul dar si daca nu merge nu e atat de grav tot se incalzeste. Cel de la motor tine temperatura in plaja si din ultima perioada va povestesc...am schimbat la 5 masini si la toate erau rupte clemele de plastic care tin elementul metalic fix.

 

Preturi minime. Termo EGR 80 lei -Behr

Termo Motor 140 Lei-Behr

 

va recand BEHR deoarece am avut o placuta surpriza. sunt cele originale . am avut o surpriza ...sigla BMW si codul bmw sunt razuite sa nu se mai vada din nu stiu ce motiv. dar e original BMW si asta de pe la magazine.

 

Cel de pe motor nu avea clemele rupte si nici nu puteam sa suflu prin el...oricum l-am schimbat cu cel nou daca tot l-am comandat...de fel, nu-mi place sa ma carpesc.

Link to comment
Share on other sites

va recand BEHR deoarece am avut o placuta surpriza. sunt cele originale . am avut o surpriza ...sigla BMW si codul bmw sunt razuite sa nu se mai vada din nu stiu ce motiv. dar e original BMW si asta de pe la magazine.

 

Confirm. Am cumparat si eu azi termostaul BEHR absolut IDENTIC cu cel original BMW doar ca avea rezuita sigla BMW si codul OEM.

80 lei, fata de 140 lei cel original.

Link to comment
Share on other sites

Subscriu , behr cu scris razuit :twoup: ieri l-am montat pe cel egr i-am facut aerisirea si surprizaaaa : 3 grade afara si a ajuns la 90*C in mai putin de 5 minute (inainte dura mult mai mult) . Se putea sufla fara probleme prin cel vechi - tot behr dar nu stiu decand era pe masina .
Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am schimbat termostatul de EGR. Dar tot mi se pare ca se incalzeste greu. E posibil sa fie intre-deschis termostatul principal

Insa termostatul EGR l-am schimbat cam degeaba, puteam sufla prin el dar putin, era cred cam 90% inchis

 

Termostatul EGR l-am schimbat eu singur, dar pentru cel pirncipal pare cam greu, trebuie golita instalatia, apoi dat jos curelele (din cate am inteles)

 

Intrebare: cum pot testa daca termostatul principal inchide sau nu cum trebuie. Stiu ca teoretic verifici furtunul care pleaca spre radiator, dar nu-mi dau seama care e acesta.

 

fabio (sau altcineva) - daca ai tot schimbat termostate, da-mi o sugestie cum sa verific pe asta montat pe masina

Link to comment
Share on other sites

1. trebuia sa dai intai jos pe cel de pe racitor EGR sa l verifici asa nu mai schimbai degeaba. dar lasa ca e bine. ca am observat ca nu tine mai mult de 3-4 ani.

 

2. pt cel de motor nu trebuie data nici o curea jos. doar Racitorul EGR i-l dai jos si conducta de plasti de sub racitor Egr ca sa ai acces la unul dintre suruburile Termostatului care este sub conducat. apoi la termostat ai 4 suruburi accesibile. poti goli instalatia cate de cat..scoti furtunul de jos de la radiator si recuperezi antigelul. oricum ..pierzi cam 4-5 litri daca nu faci asta.nu tot. dupa ce ai schimbat se aeriseste in urmatoarea ordine.

-aerisitor radiator

-aerisitor motor.. (pe conducta de plasti de sub EGR.. aerisitorul e in dreapta EGR ului.

- aerisitor termostat Egr

dupa ce deschide termostatul mai aerisesti o data si mai completezi cu antigel daca e cazul.

 

Nu uita sa pui robinetul de la caldura pe maxim sau pe 32 grade la cele cu Climatronic.

 

Cam asta e tot.

 

Spor la treaba

Link to comment
Share on other sites

Am facut un test monitorizand temperatura pe test mode la instrumente.

Afara: 0 grade

 

A crescut la ~40 grade in 4-5 km, apoi pana in 50 a tot fluctuat - cand crestea, cand scadea, in functie de sarcina motorului

Ce mi se pare relevant este ca dupa 30km a ajuns doar la 65 grade, si cand eram in decelerare, cam scadea cu 3-4 grade. In sarcina mai crestea cu 2-3 grade

 

Am mers in paralel cu un Golf 2.0TDI. Cand el avea 57 grade, eu aveam 40. Cand el avea 85 grade (temperatura de lucru), eu aveam 58

 

Plus, am gasit furtunul care pleaca de la radiator si era cald. Cred ca m-a indus in eroare faptul ca eu puneam mana prin fata pe radiator, si cred ca ala e de fapt radiatorul de clima, care era rece. Asa este, cel de clima e in fata si cel de motor in spate?

Link to comment
Share on other sites

da man.... exact asa. inca ceva...cum ai monitorizat temperatura? pe tester?= ca altfel nu stii de pe la 70 grade pana la 105 acul nu misca de la jumate are plaja mare acolo..... oricum e belit termo tau 100%..

 

inca un pont pt lume...faceti diagnoza si vedeti daca vqa functioneaza incalzitorul suplimentar.

Link to comment
Share on other sites

incalzitorul l-am testat si eu cu INPA - i-am dat comanda manuala de incalzire cu motorul oprit, si s-a incalzit, am simtit cu mana.

 

Ca sa nu merg cu laptopul conectat, am intrat in test mode pe ceasuri si acolo poti vedea printre altele si temperatura motorului. Stii cum se intra?

 

offtopic: poti sa vezi si care e viteza cu care crede masina ca merge, si o poti compara cu viteza care ti-o arata TIE ca merge pe ceasuri (intotdeauna mai mult)

Link to comment
Share on other sites

Azi mi-am schimbat si eu termostatele la motorul 2.0d/136cp :) ...cel de la motor era bun, l-am schimbat degeaba :) ...problema a fost cel de pe egr, se putea sufla prin el. Deci, se pare ca cel de pe egr cedeaza primul in majoritatea cazurilor atunci cand motorul nu ajunge sau nu ramane la temperatura normala de functionare. :twoup:

AI DREPTATE

Termostatul de la EGR se defecteaza primul, am avut aceias problema, am schimbat mai intai termostatul mare si nici o schimbare si apoi am schim bat cel de la egr si totul a revenit la normal

Am schimbat termostatul mare cu un prieten care are un parc de dezmembrari, si dupa ce am vazut ca nu s-a schimbat nimic-- mototru ramane tot rece, el s-a apucat sa caute prin motoarele dizel un termostat EGR bun si CULMEA nu a gasit nici unul bun, si erau 5 motoare aduse din Germania

Concluzie ----TERMOSTATUL EGR ARE VIATA SCURTA< RECOMAND DE PORNIT SCHIMBUL CU EL, luam in consideratie ca si manopera este mult mai simpla la termostatul EGR

Link to comment
Share on other sites

incalzitorul l-am testat si eu cu INPA - i-am dat comanda manuala de incalzire cu motorul oprit, si s-a incalzit, am simtit cu mana.

 

Ca sa nu merg cu laptopul conectat, am intrat in test mode pe ceasuri si acolo poti vedea printre altele si temperatura motorului. Stii cum se intra?

 

offtopic: poti sa vezi si care e viteza cu care crede masina ca merge, si o poti compara cu viteza care ti-o arata TIE ca merge pe ceasuri (intotdeauna mai mult)

 

 

Da...am si INPA si Gt1.....cunosc :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.