Jump to content

se incalzeste motorul f greu


Recommended Posts

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri am observat si eu prima oara problema cu incalzirea motorului. Temperatura afara era undeva la -1 grad si am facut un drum Brasov - Siriu si intors. In nici un moment acul de la temperatura nu a ajuns la jumatate, dimpotriva la un moment dat a fost foarte aproape de albastru :)

 

O sa verific situatia antigelului si apoi vad daca trebuie schimbat vreun termostat.

 

Ca si curiozitate, cu toate ca intuiesc raspunsul: daca acul nu a ajuns la jumatate timp de vreo 3 ore, inseamna ca nu i-au facut tocmai bine turatiile peste 2000 rpm, nu?

Link to comment
Share on other sites

Ieri am observat si eu prima oara problema cu incalzirea motorului. Temperatura afara era undeva la -1 grad si am facut un drum Brasov - Siriu si intors. In nici un moment acul de la temperatura nu a ajuns la jumatate, dimpotriva la un moment dat a fost foarte aproape de albastru :lol:

 

O sa verific situatia antigelului si apoi vad daca trebuie schimbat vreun termostat.

 

Ca si curiozitate, cu toate ca intuiesc raspunsul: daca acul nu a ajuns la jumatate timp de vreo 3 ore, inseamna ca nu i-au facut tocmai bine turatiile peste 2000 rpm, nu?

 

 

Schimba piesa 4

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35

 

si piesa 8 ( la mine asta a fost de vina,ramasese blocat pe deschis, il poti demonta si sufla prin el, daca trece aerul ca si cum nimic nu ar fii, atunci e dus )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

 

garantat nu vei mai avea probleme ,iar apa va ajunge mult mai repede la jumate...si eu foloseam cartonul cand era cu minus afara, acum sunt boier .. :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Ieri am observat si eu prima oara problema cu incalzirea motorului. Temperatura afara era undeva la -1 grad si am facut un drum Brasov - Siriu si intors. In nici un moment acul de la temperatura nu a ajuns la jumatate, dimpotriva la un moment dat a fost foarte aproape de albastru :lol:

 

O sa verific situatia antigelului si apoi vad daca trebuie schimbat vreun termostat.

 

Ca si curiozitate, cu toate ca intuiesc raspunsul: daca acul nu a ajuns la jumatate timp de vreo 3 ore, inseamna ca nu i-au facut tocmai bine turatiile peste 2000 rpm, nu?

 

 

Schimba piesa 4

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35

 

si piesa 8 ( la mine asta a fost de vina,ramasese blocat pe deschis, il poti demonta si sufla prin el, daca trece aerul ca si cum nimic nu ar fii, atunci e dus )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

 

garantat nu vei mai avea probleme ,iar apa va ajunge mult mai repede la jumate...si eu foloseam cartonul cand era cu minus afara, acum sunt boier .. :)

 

+1

 

nu mai ironizati pe colegul cu "500m-acul la jumate" ca e adevarata

singura conditie este sa-i administrati inainte de a pleca la drum o galeata plina cu jaratec ! (vezi fat-frumos)

da un pic de fum mai mult dar castigati si ceva cai putere......

Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca unele masini au un fel de termos in care intra in jur de 2l de apa care se mentine la o temperatura mai mare si care intra in circuit pina se deschide termostatul (nu e vorba de webasto).Daca de la oprire trec pana in 5 ore apa se incalzeste foarte repede. O fi vorba de asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

 

cand am facut testul, am stat cam 2 minute jumate, si am mers cateva sute de metrii prin parcarea blocului.

diferenta s-a observat cand am iesit pe sosea, acul urcand mult mai repede. deci daca se indeplinesc anumite conditii, se poate obtine o incazile mai rapida, dar numai la masina lui functioneaza. la a mea se pare ca nu merg...

 

deci pt ca sa se incalzeasca pana intrun km, seatul trebuie sa stea 3-4 minute inainte de placare, iar apoi sa mearga cu peste 40km/h, in regim de ture peste 2500.

Link to comment
Share on other sites

 

cand am facut testul, am stat cam 2 minute jumate, si am mers cateva sute de metrii prin parcarea blocului.

diferenta s-a observat cand am iesit pe sosea, acul urcand mult mai repede. deci daca se indeplinesc anumite conditii, se poate obtine o incazile mai rapida, dar numai la masina lui functioneaza. la a mea se pare ca nu merg...

 

deci pt ca sa se incalzeasca pana intrun km, seatul trebuie sa stea 3-4 minute inainte de placare, iar apoi sa mearga cu peste 40km/h, in regim de ture peste 2500.

Filmul dureaza 7 min. In 7 min parcurgi cel putin 5 km.

Link to comment
Share on other sites

as aprecia daca ati renunta la cretinitati de genul celor de mai sus. altfel nu le pot numi.

observ ca tuturor de aici le place offtopicul. nimanui rezolvarea unor probleme. forumul a devenit o divagare rusinoasa...

 

atitudinea voastra de 2 lei si mintea inchisa, nu va poate duce nicaieri.

 

scopul era sa va arat un exemplu de motor care se incalzeste mai repede decat al meu si sa dezbatem cauzele care creeaza asta.

dar aici ma opresc, acest subiect continuat in aceasta maniera devine jenant pt timpul oricui care citeste acest forum.

Link to comment
Share on other sites

Schimba piesa 4

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35

 

si piesa 8 ( la mine asta a fost de vina,ramasese blocat pe deschis, il poti demonta si sufla prin el, daca trece aerul ca si cum nimic nu ar fii, atunci e dus )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

 

garantat nu vei mai avea probleme ,iar apa va ajunge mult mai repede la jumate...si eu foloseam cartonul cand era cu minus afara, acum sunt boier ..

 

 

 

ERA SCRIS MAI SUS!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare si cu acestaa okazie vreau sa multumesc tuturor celor care au contribuit la acesta broblema, acesta broblema o am si eu cand a dat frigul, fiind din rm. valcea noi nu avem service specific atunci am inceput invetigarea pe cont propiu nefiind strain de lumea auto avand scoala de ms. auto bazele le aveam dar totusi motoarele euro 4 sant mult mai conplexe in fine masina avand 5 ani am decis sa schimb TERMOSTATUL la-m schimbat bucuros ca am remediat defectul la primul frig stupoare nu se simtia nici o diferenta atunci am gasit topicul acesta si citindul cu atentie si facnd conexiunile , am decis sa schimb TERMOSTATUL EGR, la-m comanda a venit montat si stupoare fuctioneaza temperatura sta la jumatate acolo unde statea si inainte de a incepe frigul. Primul lucru cand se inampla de ramane motorul rece demontat TERMOSTATU EGR SI SUFLATI IN EL DACA TRECE AERUL CA SI CIND AI SUFLA INTR-O TEVA GOLA ESTE STRICAT trebuie inlocuit cu unul nou pe acesta am dat 100 ron behr iar pe celalant adica termostatul general plus antigel pe original 59 euro.

Daca pot sa va ajut cu ceva va stau la dispozitie, inca o data multumesc celor care ma-u ajutat sa remediez defectul.

Edited by kawa_90
Link to comment
Share on other sites

am decis sa schimb TERMOSTATUL EGR, la-m comanda a venit montat si stupoare fuctioneaza temperatura sta la jumatate acolo unde statea si inainte de a incepe frigul. Primul lucru cand se inampla de ramane motorul rece demontat TERMOSTATU EGR SI SUFLATI IN EL DACA TRECE AERUL CA SI CIND AI SUFLA INTR-O TEVA GOLA ESTE STRICAT trebuie inlocuit cu unul nou

 

Cu placere :D :) :) :lol:

eu 2 ani m-am chinuit sa aflu de unul singur ce are,ca sa nu ii mai pun carton ... :D...caci mecanicii m-au tot pus sa schimb termostatul general (pe care l-am si schimbat si bineinteles ca degeaba..)... :) :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am apucat sa merg pe afara de cand cu frigul, insa mi-a atras si mie mai tare atentia treaba asta cu caldura. Nu spun ca as avea vreo problema, insa intreb. Masina in cauza este un 318d din 8/2004 cu 145.000km. Dimineata pe la 7:30-:45 obisnuiesc sa ies din casa in drum spre lucru. Conditii de temperatura de 3, maxim 7 grade(asta de 2 saptamani). Pornesc motorul si il las la ralanti pana cand acul atinge capatul zonei albastre(5 min maxim). Klima sta pe "Auto" si in 2-3 min am parte de un habitaclu bine incalzit. Ce mi-a atras atentia este ce se intampla dupa. Adica aud pe aici motoare ce ating "optim" dupa maxim 2 km. Ei la mine asta se intampla abia dupa cam 4km. Daca e sa fie sub 0 grade afara dureaza mai mult. Depinde acum si de trafic. In general cam dupa 15 min(daca e sa fie peste 3-4 grade afara; daca e sa fie sub 0 atunci vorbim de cam 20) am parte de optim. Cifrele sunt din estimari. Nu am stat sa cronometrez pe ceas fiecare etapa insa intrebarea este daca la o prima vedere(sau citire ma rog) ar fi cazul sa ma gandesc si eu la termostat? De asemenea am mai sesizat ca atunci cand pornesc motorul dupa 6 ore de stat acul initial arata o temperatura(sa zicem 60 de grade), dupa care incepe sa scada putin cu vreo 10 grade "ochiometric" in timp de ventilata incepe sa sufle(remintesc aici ca iarna la mine clima sta pe "auto" ceea ce inseamna ca sufla incet la pornire si apoi treptat din ce in ce mai tare). Viteza o schimb cam pe la 2300-2500 rpm. Cei trecuti prin problema cu termostatul...vedeti ceva ingrijorator la comportamentul masinii mele? Am sa incep sa fiu mai atent zilele astea la felul in care se comporta si sa va spun exact cat dureaza pana la incalzirea optima. Multumesc frumos!

 

 

 

PS: Cum se verifica nivelul la lichidul de racire. Adica da, am citit instructiunile din manual insa credeti-ma nu imi dau seama cum e cu acea pluta(ce-i adevarat am verificat-o si eu numai seara). Unde trebuie sa se afle ea pentru a fi la nivel bun? In cazul in care nivelul este la minim nu se aprinde in bord indicatorul de nivel? Are cineva o poza...ceva?

Link to comment
Share on other sites

Aha..ok.

 

S-a prins si cerebelul meu lenes cum e cu nivelul...sper sa nu ma insel. Cand bila de sus se afla in dreptul buzei capului de umplere atunci nivelul=minim...cand bila de jos se afla in dreptul aceleasi buze=>nivel maxim. Tin minte insa ca utlima data cand m-am uitat, pluta aceea era destul de lasata...daca ar fi pe minim, sau chiar sub minim nu ar tb sa mi se aprinda becul in bord? Ledul de functionat functioneaza ca l-am verificat la testul 2.0.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.