Jump to content

525 dA, E 60


Recommended Posts

<_<

 

Salut, am un 525 dA, E 60 din 2004 si imi da tot felul de erori in bord. Totul a incept odata cu frigul in Bucuresti ( nu stiu daca are legatura sau nu), dimineata cand o pornesc imi apar in bord:

ABS ERROR;

TRANSMISSION FAUL;

RESTRAIN SYSTEMS FAULTY (astea sunt centurile de siguranta si airbag-urile);

DSC ERROR

...etc e aprins acum tot bordul.

 

Pana acum 2 zile aceste erori dispareau cand se incalzea motorul si luam contactul si-l puneam la loc, dar acum imi raman aprinse.

 

Ce poate sa fie?!Are cineva idee?

Link to comment
Share on other sites

<_<

 

Salut, am un 525 dA, E 60 din 2004 si imi da tot felul de erori in bord. Totul a incept odata cu frigul in Bucuresti ( nu stiu daca are legatura sau nu), dimineata cand o pornesc imi apar in bord:

ABS ERROR;

TRANSMISSION FAUL;

RESTRAIN SYSTEMS FAULTY (astea sunt centurile de siguranta si airbag-urile);

DSC ERROR

...etc e aprins acum tot bordul.

 

Pana acum 2 zile aceste erori dispareau cand se incalzea motorul si luam contactul si-l puneam la loc, dar acum imi raman aprinse.

 

Ce poate sa fie?!Are cineva idee?

 

s-ar putea sa fie bateria pe duca...la fostul meu e46 s-a intamplat la fel si a fost de la baterie...

Link to comment
Share on other sites

<_<

 

Salut, am un 525 dA, E 60 din 2004 si imi da tot felul de erori in bord. Totul a incept odata cu frigul in Bucuresti ( nu stiu daca are legatura sau nu), dimineata cand o pornesc imi apar in bord:

ABS ERROR;

TRANSMISSION FAUL;

RESTRAIN SYSTEMS FAULTY (astea sunt centurile de siguranta si airbag-urile);

DSC ERROR

...etc e aprins acum tot bordul.

 

Pana acum 2 zile aceste erori dispareau cand se incalzea motorul si luam contactul si-l puneam la loc, dar acum imi raman aprinse.

 

Ce poate sa fie?!Are cineva idee?

 

s-ar putea sa fie bateria pe duca...la fostul meu e46 s-a intamplat la fel si a fost de la baterie...

\

 

 

 

 

 

 

Ce bine ar fi, azi o sa incerc cu alta baterie. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

bateria e de vina, si alternatorul are o parte din vina.. la mine cand era varza bateria se aprindeau toate erorile posibile si nu`mi pornea, o porneam cu cabluri si dup-aia dispareau imediat erorile fiindca incarca alternatorul, la tine daca dispar abia dupa ce e cald motorul si pui iar contactul e ceva ciudat, oricum sanse mari sa fie bateria
Link to comment
Share on other sites

bateria e de vina, si alternatorul are o parte din vina.. la mine cand era varza bateria se aprindeau toate erorile posibile si nu`mi pornea, o porneam cu cabluri si dup-aia dispareau imediat erorile fiindca incarca alternatorul, la tine daca dispar abia dupa ce e cald motorul si pui iar contactul e ceva ciudat, oricum sanse mari sa fie bateria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E alternatorul varza. Trebuie sa schimb diodele si din pacate nu gasesc decat alternatorul cu totul.Stie cineva de unde pot gasi diode?Sau un alternator SH?

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema cu alternatorul. BMW nu vinde decat alternatorul cu totul si costa 2400 ron, asta ar insemna ca daca se arde o dioda trebuie sa-l arunci cu totul si sa cumperi altul...e absurd nu?!Daca il cauti la mana a 2 a il gasesti cu 400 euro.Stiam un atelier care se ocupa cu instalatii electrice ,in mod special cu alternatoare si electromotoare. Acum 7 ani imi reparam dacia acolo. Mi-au rezolvat si acum problema. Mi-au inlocuit din stoc diodele si releul si totul e perfect! Cost total piese+manopera 530 RON!Eu cred ca e bine <_<
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema cu alternatorul. BMW nu vinde decat alternatorul cu totul si costa 2400 ron, asta ar insemna ca daca se arde o dioda trebuie sa-l arunci cu totul si sa cumperi altul...e absurd nu?!Daca il cauti la mana a 2 a il gasesti cu 400 euro.Stiam un atelier care se ocupa cu instalatii electrice ,in mod special cu alternatoare si electromotoare. Acum 7 ani imi reparam dacia acolo. Mi-au rezolvat si acum problema. Mi-au inlocuit din stoc diodele si releul si totul e perfect! Cost total piese+manopera 530 RON!Eu cred ca e bine <_<

 

bravo, ma bucur ca ai rezolvat la pret rezonabil

unde e atelierul asta ?

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema cu alternatorul. BMW nu vinde decat alternatorul cu totul si costa 2400 ron, asta ar insemna ca daca se arde o dioda trebuie sa-l arunci cu totul si sa cumperi altul...e absurd nu?!Daca il cauti la mana a 2 a il gasesti cu 400 euro.Stiam un atelier care se ocupa cu instalatii electrice ,in mod special cu alternatoare si electromotoare. Acum 7 ani imi reparam dacia acolo. Mi-au rezolvat si acum problema. Mi-au inlocuit din stoc diodele si releul si totul e perfect! Cost total piese+manopera 530 RON!Eu cred ca e bine <_<

 

bravo, ma bucur ca ai rezolvat la pret rezonabil

unde e atelierul asta ?

 

 

Pe strada Traian colt cu Vulturilor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.